Skryté tajemství- úvod

Skryté tajemství- úvod

Anotace: Tajemný lom skrývá své tajemství a je zapotřebí jej odhalit. Co znamena nález hromadných hrobů? -> psáno v první osobě, doufám, že to nebude tolik špatné.

Sbírka: Tajemný lom pod štítem století

Zdál se mi poněkud zvláštní sen, který se později skutečně naplnil a stal realitou... Byla jsem členem výzkumné skupiny, která se ztratila v blízkosti lomu, jenž měla prověřit kvůli nedávno nalezeným kostrám z 19. století.
Hromadné hroby lidí připomínaly masivní pohřbívání za druhé světové války. Tento lom dříve patříval velmi bohaté rodině Huddle, která o něj v polovině 20. století přišla. Zasáhla je ekonomická krize a nezbývalo jim nic jiného, než se pozemku zbavit. Navíc už předtím měli problémy s umíráním dělníků. Tehdy se mluvilo o nějakém nebezpečném viru, který údajně zabíjej dělníky, jenž v lomu pracovali. Mrtvoly zakopávali nedaleko, ale přesné místo nikdo neznal. Pohřbívali je hromadně. Každé tělo bylo zabalené v pytli. Odůvodňovali to tím, že nechtějí, aby se nákaza rozšířila i do vesnice mezi občany. Avšak ti, jenž odváželi pytle s těly, si povšimli prosakující krve. Když se ale někdo zeptal, co to znamená, odpověď nedostali. Po čase se odhalilo, že lidé neumírali na nemoc. Ovšem v té době už na to nikdo nebral zřetel. Rodina Huddle se odstěhovala pryč a své tajemství si vzala s sebou. Vlastníkem se stal stát, který dlouhou dobu o lom nejevil zájem. Až do nedávna, když v roce 2009 společnost RAST odkoupila část pro vybudování nové pozemní komunikace, jenž měla spojovat Warrcaste s Letterburgem. Teprve nyní se opět někdo začal zajímat o historii tohoto lomu. Speciální tým analytiků, který měl prověřit složení zdejší půdy, při odkrytí větší části zeminy odhalil několik koster lidskéh původu. Proto jsme zde byli povoláni i my- geologové, archeologové, biochemici a další. K našem výzkumnému týmu se připojili dva analytici Henry Stefferson a Michael o´ Connelly. Oba jsou ve svém oboru výborní a oba jsou také Američané. Henry navíc vystudoval mezioborovou disciplínu klinické a toxikologické analýzy, která k vytváření vlastních metod využívá poznatků ostatních chemických oborů. Zbytek našeho týmu byl tvořen Jacobem Mattewerim, zdatným kanadským geologem, Katarínou Lowcraftovou, čerstvě diplomovaná magistra oboru biochemie s trochu narušenou osobností, a mnou,Yvette Roggersenovou, profesorkou filosofické fakulty- obor archelogie, Univerzity Karlovy v Praze. Byli jsme povoláni z různých koutů světa pro naše jedinéčné zaměření, abychom prozkoumali zdejší prostředí a zjistili, kdo jsou ti mrtví a co se s nimi skutečně stalo.
Autor ellen.fanci, 12.08.2009
Přečteno 374x
Tipy 2
Poslední tipující: Aki
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí