Můj muž upírem

Můj muž upírem

Anotace: ukazka toho jak dobro nezníčí zlo tím že ho pošle do pekla ale dá mu šanci(jeto staré ale upravila jsem chyby)

Žena Líza(25) a její milý, Mortimer(80). Mortimer je upír ale Líza to neví vypadá tak na(28).
Měli krásnou svatbu plnou červeného vína aby vypadala jako krev. Po 3 letech se Líza nezdá že její muž chodí večer ven, od té doby se taky zvýšila hladina mrtvých kteří umřeli záhadnou smrtí. Líza podezřívá svého muže.Tak udělá pokus místo mýdla dala do koupelky česnek. Když se jde Mortimer umýt tak vyletí z koupelky a křičí. Mortimer,Líze řekl že
je alergicky na česnek. (Líza niky nevaří s česnekem tak Mortimer měl dobrou výmluvu)+(Mortimer je zvláštní upír:jde vidět v zrcadle, neničí ho světlo a dokáže jíst jídla která nikdy nejet). Za týden Líza najde ampulky s krví.Její muž neni lékař! A i tak který doktor má ampulky s krví doma(??) a né v práci!! Jednou si Líza počká až se její
muž vrátí s noční procházky.Mortimer když přišel domů měl dlouhý černý plášť pusu od krve a vyceněné tesáky.Líza se lekne a utíká do kuchyně pro česnek ale česnek tam nebyl, tak si Líza vymyslela že čeká dítě. Mortimer se neuklidní a má ještě chuť na trochu krve. A pak se do ní zakousne a celou ji vysaje.!.!.!.!.! Po pitvě mrtvé Lízy se ukáže že opravdu čekala dítě. Mortimer se to dozví a málem se zhroutí. Nemá potomka který bude krvelačně vraždit lidi.Mortimer opustí dům a schová se v černé díře na konci světa. Pak potká mladíka který se zajímá o nadpřirozeno.Mortimer řekne že je upír ale mladík mu nevěří.Tak si to ověří a Ano, Mortimer je upír. Mladík se teda rozhodne že Mortimerovi pomůže. Mortimer mu dá pokyny: -postel smrti ať vystele rudými růžemi a okolo dá čajové svíčky a ktomu dá česnek moc česneku. Pak mu Mortimer ježte něco dá na pokyn smrti: -vše ať udělá při úplňku a opůlnoci.Po procesu má tělo spálit na popel dát do urny a zakopat hluboko pod zem, a hlavně zapomenout. Takhle Mortimer nemůže obživnout a zabít mladíka. Mortimer je jediný upír co se chtěl zabít s nešťastné lásky a za pomoci člověka.Mortimer tím spasil duši a tak muže zůstat v nebi.
Autor Gothick L., 18.09.2009
Přečteno 375x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

bez urážky, ale píšeš protože chceš a baví tě to, nebo prostě jen proto, že nemáš co jiného na práci?

01.07.2010 21:33:00 | Matsuyama Tatsuko-chan

Jeune fille, ty nemáš co říkat...

Ale tohle je vážně na:cha chá...
Naprostá hovadina jako filmy od Uwe Bolla...

Prostě děs...=)

06.02.2010 20:12:00 | Corsica

Teda na 13 let? Sorry, ale tohle fakt ne... jsem tvoje vrstevnice, ale číst tohle? Jako nic proti tobě, ale vážně by to chtělo větší úpravu...

28.10.2009 19:37:00 | á

Ech... Tak asi takhle nějak (s jiným příběhem samozřejmě) vypadají mé stručné soupisy dějů povídek, které zrovna nemám čas skutečně a hlavně čitelně (či spíš čtivě) sepsat. Bez urážky...

02.10.2009 23:16:00 | E.

Hoď si to prosím do WORDU... A oprav aspoň základní chyby. Díky :D

19.09.2009 12:34:00 | Fenceless

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí