Ochranná křídla

Ochranná křídla

Anotace: Pro Blondieho

Na místě, které je pro některé z nás dobrem, domovem nebo snad i hrůzostrašným peklem, je anděl. Anděl, který hlídá přátelé své milované, střeží jejich mladé duše a chrání je. Jeho vlasy jsou jako žlutá polární záře..můžete si je zamilovat, ale né nenávidět. Je hříchem pekelným nenávidět anděla. Jeho oči jsou jako hluboká, čistá, severská jezera. Nejradši byste v nich plaval až do utonutí..a chtěl uhranout každého, kdo by se vás pokoušel zachránit.
Když shlédnete jeho křídla v měsíční záři uvidíte tisíce malinkých zářivých hvězdiček, které jsou tu pro vás. Ten pocit máchnutí jeho křídel je tak jedinečný, nádherný. Ten pocit, že křídla andělova máchají jen a jen pro vás..jen pro to, aby vám mohla pomoci a unést vás ze světa nemocí, hladu..do říše třpytivé, tajemné..plné naděje, lásky a touhy.
Všichni máme svého anděla. I když v něj mnohdy nevěříme..je tady..je tady pro nás..pro naše smutné duše toužící po tom, aby se mohly schovat pod ochranná křídla svého strážce. Pokud v něj uvěříme..najdeme ho.
Já věřím.
Autor BloodySweetHeart, 25.09.2009
Přečteno 359x
Tipy 1
Poslední tipující: Dark Angelus
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí