Black & White IV.

Black & White IV.

Anotace: Baele se Škorpiona zželelo a vydala se za kapitánem, aby jí dovolil podat ubohému vězni jeho drogu. Ten nakonec, ač neochotně, vyslyšel její přímluvu.

Elias ležel zbrocený potem na tvrdé kamenné podlaze cely a rychle, přerývaně oddechoval. Třásla s ním zimnice, zatímco hlavu jako by měl v jednom ohni a hrozila se každou chvíli rozskočit. Už dlouho se mu nestalo, že by si nemohl vzít karmakin včas, a rozhodně ještě nikdy nezažil tak zničující následky.
Z tmavých koutů se plazily stíny a plížily se k němu jako chapadla chobotnice. Z hrdla se mu vydral přidušený výkřik. Roztěkaně se rozhlížel hned na jednu, hned zase na druhou stranu a připadalo mu, jako by se na něj odevšad upíraly pohledy neznámých bytostí, snad démonů z horoucích pekel. Oběma rukama si zakryl oči ve snaze ukrýt se před nimi, avšak v mysli se mu zjevovaly obrazy mnohem děsivější. Vyrazil ze sebe další zoufalý výkřik. Přál si, aby už to skončilo. Přál si zemřít.

Dlouhé minuty se vlekly jako celé hodiny a utrpení se stalo téměř nesnesitelným. Najednou ale jako by se v místnosti oteplilo a celu zalilo měkké zlatavé světlo. Démoni zmizeli a Elias pocítil úlevu. Otočil hlavu ke dveřím ve snaze objevit zdroj toho světla a spatřil něco nepopsatelně nádherného. Na druhé straně mříží stál bělostný anděl obklopený zářící aureolou zlatých paprsků a díval se na něj.
„Škorpione,“ ozval se jakoby z veliké dálky dívčí hlas.
Elias si promnul oči a záře pohasla. Před jeho celou stála mladičká kněžka, která mu ráno přinesla jídlo.
„Něco pro tebe mám...“ řekla posmutněle a vytáhla ze záhybu bílého roucha malou zakulacenou lahvičku. Elias zalapal po dechu, když spatřil čirou, azurově modrou tekutinu uvnitř. Vyškrábal se na nohy a doklopýtal k mříži.
„Kdes k tomu přišla?“ vyhrkl chraplavým hlasem.
„Ve tvém batohu,“ odpověděla. „Ber.“
Zoufale po lahvičce chňapnul a roztřesenými prsty vytáhl zátku. Vyprázdnil ji třemi doušky.
„Díky...“ vydechl.

Droga začala účinkovat rychle. Nepříjemné pocity nahradila euforie a vše okolo získalo perleťově modrý nádech. Kněžka se před jeho očima rozvlnila ve víru divokého tance. Celý svět se změnil a rozhýbal. Vzduchem vířily neznámé rostliny a bytosti všemožných tvarů, promlouvaly k němu a on tančil spolu s nimi. Než účinky vyprchaly a on se bezvládně sesul k zemi, na tu krátkou chvíli mohl Elias odložit všechny starosti a zapomenout na svoji bídnou situaci. Možná naposledy...
Autor Angee, 15.12.2009
Přečteno 273x
Tipy 4
Poslední tipující: E., kourek
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Máš pravdu, nechtěla bych být svojí postavou:) Doufám, že se mi to jednou nevrátí...

A jinak něco už mám, tak to sem v dohledné době dodám, slibuju. Neměla jsem čas.

19.01.2010 19:59:00 | Angee

Hele, člověče, kdy bude pokračování upírů nebo tady toho? Víš ty, jak jsi na své postavy zlá? Představ si, kdyby existovala alternativní realita, kde všechny napsané příběhy ožívají, jak by ti tvoji chudáci dopadli :,) Šup, napiš nám něco!

18.01.2010 21:26:00 | E.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí