20 000 mil nad vesmírem

20 000 mil nad vesmírem

Anotace: Tento příběh jsem napsala jako sloh v páté třídě, takže není úplně umělecky na výši, ale dá se to číst:)

20 000 mil nad vesmírem

Existovala vesmírná stanice Black white.
Byla to stanice, která zkoumala vesmír.
V této stanici pracoval jeden vědec, který byl zvláštní.
Úplně jiný než ostatní a právě tento vědec sestrojil vesmírnou raketu, která vydrží i v těch nejhorších podmínkách. A přesně takové podmínky jsou ve vesmíru.
Jednou pozdě v noci, kdy byla stanice prázdná, odemkl hlavní dveře a vešel so své pracovny, kde byla raketa, která měřila pouze dva a půl metru. Vstoupil do ní, zažehl motory a raketa krásně proletěla střechou stanice.
Raketa letěla a letěla vesmírem. V tom si vědec všiml, že vesmír se něják změnil. Místo černé tu byla šedá s bílou. Najednou se začala raketa točit. A vědec se ocitl na jakési planetě, která byla celá z ledu, ale než si toho stačil všimnout, stála před ním bílá osoba, která se ho zeptala, jak se jmenuje.
„A vy?“ odvětil neslušně vědec.
Neznámá osoba hned odvedla řeč na něco jiného. Začali se bavit o planetě na které se nacházeli.
„Můžu se zeptat, kde to vlastně jsem?“
„20 000 mil nad vesmírem.“
„Ale...“
Než vědec stačil odpovědět, neznámá osoba mávla rukou a vědec se probudil ve své pracovně.
A co se mu stalo? No, vyhodili ho, vy víte proč. A kdo neví, tomu připomenu, že vědec rozbil střechu.
Jak odcházel z práce, tak se otočil a nevěřil svým očím. Celá výzkumná stanice zmrzla, včetně toho co bylo uvnitř. Vědec se na to s údivem díval a všiml si lístečku na zemi, zvedl ho a přečetl na něm nápis SNĚHOVÁ KRÁLOVNA
Autor Calië, 01.03.2010
Přečteno 547x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí