Zapomenutá historie

Zapomenutá historie

Anotace: Už mi to dlouho leželo ve stole, tak tu to máte. Budoucnost lidí a setkání s předky ve válce.

Hnáni touhou po moci a rychlosti, se lidé odvažovali dál a dál do temných koutů vesmíru. Rychlost světla nebyla možná, z důvodů diletace času. Lidé naštěstí objevili způsob, jak tento problém vyřešit. Bylo to Nereusium. Po zapálení, vyzařuje ohromné množství energie, která se dá požít jako účinné palivo pro auta, elektrárny nebo pro vesmírné lodě, které dokážou po úpravách dosahovat rychlosti vyšší než rychlost světla. Celá civilizace si založila energetickou a vesmírnou strategii na tomto prvku. Paliva jako ropa, vodík, uhlí a jiné byly dokonale nahrazeny. Emise oxid uhličitého se za jediný rok snížily o 99%. Po zapálení Nereusia vznikal další prvek, nazvaný Zelirium. Ten se dal také použít jako palivo, byl dvacetkrát účinější než nafta. Zemi se ulevilo. Nereusium a Zelirium totiž neprodukovaly žádné toxické látky.

O mnoho staletí později....
"...Nepoučujte mě poručíku, mám své vlastní rozkazy. A kromě toho tam letíme natankovat"
"Tady velení, žádáme plavidlo Dakota 2C, aby ihned dorazilo na HOM"
"Pane, musíme..."
"Ano, slyšel jsem. Tady plavidlo Dakota 2C, musíme natankovat. Za deset minut jsme tam. Co po nás chcou tentokrát"

HOM bylo Hlavní Orbitální Město. Lidé byly nuceni žít na orbitě, jelikož Zemi pohltil neznámý a neléčitelný virus, který vyhubil všechen život. Mimo Zemi žilo více než 100 miliard lidí. Na orbitě to bylo 15 miliard, jenže všichni nemolhi žít mimo Zemi...

"Takže co nám chcete?"
"Dohoda s galaxií Andromeda začíná upadat. Musíte se tam vydat a zajistit prodloužení smlouvy"
"Dobrá, ale s tou naší lodí tak daleko nedoletíme"
"Ano, víme, proto jsme vám pořídili novou loď. Concordia X01"
V hangáru...
"Páni, to je tedy kus nádherný oceli a titanu"
"Leo, tu máš kartu a dávej na ni bacha"
"Neboj, a jak rychle letí?"
"No, povolenou rychlost v galaxii znáš, ale za hranicemi to vytáhne na 200 tisíc AU/s"
"Takhle rychle jsem zatím neletěl. Ta naše rachotina to vytáhla maximálně na 35 tisíc AU/s"
"Tak už leť, ať nečekají..."

Později v Andromedě...
."Tady Concordia X01. Máme vážný problém s Andromedou"
"Co tím myslíte?"
"Den po příletu nás napadly. Tedy ne přímo nás, ale Andromedu"
"A kdo to byl?"
"To nevíme. Lodě byly neznámé. Prostě přiletěli a zničili téměř celou planetu. Tak tak jsme unikly. Máme na palubě asi dvacet civilistů"

Po návratu...
"Opravdu nevíte kdo to mohl udělat?"
"Ne. A ani ti, co to přežily"
"...Tady HOM všem dostupným lodím. Máme problémy s naší spojeneckou galaxií v Andromedě. Byly napadeni neznámým vetřelcem, žádáme proto všechny lodě, aby se hlásily a dostavily na HOM, kde budou přiřazeny na důležitá stanoviště"
"A co máte v plánu?"
"Musíme se připravit na případný útok. My jsme totiž jediní spojenci Andromedy"

"Nemyslím si že by na nás zaútočily. Útočily totiž na hlavní sídla jejich vlády. A nevypadalo že by chtěli zabít nás. Takže bych ....."
...Příjmám signál z Elesiasu...
"..Tady Elesias... prosím pomozte.... utočí... stovky......."
...Signál přerušen...
"Co to sakra bylo?"
"..Elesias je flotila u hranic Mléčné dráhy. Znamená to že musíme nasadit veškerou obranu"
"Tady Země. Všem lodím v doletu 15 minut žádáme, aby se ihned dostavily na HOM. Došla k nám zpráva o zničení pohraničních lodí a proto zapínáme fúzní štíty. Ostatní lodě ať se hlásí na souřadnicích, které vám pošleme"
"No Leo, nevypadá to že by chtěli útočit jen na Andromedu"
"Tak jsem se spletl. Teď musíme nasadit veškerou techniku. Ať se všichni hlásí v hangárech, bude potřeba hodně zbraní..."
...Příjmám signál z Neptunu...
"Tady Neptun, zdá se že ti vetřelci už jsou tady...."
"Kdo tam je?"
"Tady vojín Flex. Ukryl jsem se do jeskyně. Zničili ceou základnu během dvou minut"
"A kde jsou teď?"
"Pořád krouží nad základnou a čekají.. jako by věděli že někdo přežil"
"Můžete nám pomoct tím že nám řeknete jak vypadají?"
"Tvarem připomínají krystaly, barvu mají fialovou. Ale nevím jak moc jsou odolné, ani jedno z našich děl totiž nevystřelilo"
"Dobře, a jak dlouho tam vydržíte?"
"Mám tu sebou jenom vysílačku"
"Zkusíme tam poslat záchranný modul. Vydržte tak 2 minuty"
"Ano počkám... pomooct ..... t....
...Signál přerušen...
"Sakra. Máme tedy vážný problém. Musíme se připravit. Nachystejte všechny lodě co mají i debilní laser typu AB"
"Pane, u staré základny za Neptunem, sestřelili jednu loď. Bohužel pak celou základnu zničili, ale ta loď tam je pořád. Bylo by dobré tam někoho poslat, aby ji prozkoumal"
"Díky, Reone. Leo, už víte co je váš úkol?"
"Ano... bude mi potěšením tu loď získat"

Zanedlouho u poničené cizácké lodi...
"Zajímavá barva a tvar"
"Pane, ukazuje mi to slabé známky aktivity"
"Stále tam někdo žije?"
"Ne, nato je ten signál slabý"
"Dobře, buďte tady, budete nás informovat"

Modul s Leonardem se přiblížil k poničené lodi. Našel průlez, kterým vlezl dovnitř.
"Pane, hlásí mi to zvýšení obsahu kyslíku. Jako by se to oživilo tím, že jste tam vlezl"
"Dobře Trenci. Za jak dlouho budu moct sundat masku?"
"Asi do minuty...."
"Jsem asi na velitelském můstku. Zkusím se podívat na počítače, jestli tu nějáké jsou.... Ano, asi jsem to našel"
"Pane, myslím že by jste neměl..."
"Něco jsem našel, vypadá to na video. Zkusím to spustit"
...Ze souboru se začali ozývat divné zvuky.
"Sakra, co to je?"
...rergas rgirhoa eig para ope...hgre.. hrv...Nalezení správného jazyka dokončeno. Spustit soubor.
...Před miliony lety se vyvinuly dvě rasy. Juriané a Enrové. Juriané, byly silnější a početnější. Ale Eltokové byly vyspělejší a chytřejší. Naše cesty se na planetě rozdělili.
Obě rasy kolonizovali opačný konec vesmíru. Před jedním staletím, jsme se opět setkali, ale každý jsme chtěli pouze jedno. Výhru. Dnes se celý vesmír skládá pouze z potomků, Juriánů a Enrů
...Konec programu...
"Takže to znamená, že..."
"..Pokud jsem to správně pochopil pane, tak my jsme potomci enrů..."
"Ano, já jsem to také tak pochopil. Takže proto na nás zaútočili... To mi připomíná že musíme zpátky, kdo ví co se tam stalo"
Když se vraceli domů, na Zem, nemohli uvěřit tomu co viděli. Obrovská bitva obklopovala celou Zemi. Viděli, jak fialové lodě střílejí zelenomodré lodě, a opačně. Vůbec nevěděli, na koho mají střílet.
...Příjmám zprávu..
"Tady hlavní velitel bojové flotily Ernů, prosím o pomoc se zničením těch fialových Juriánů. My jsme vaši miliony let staří předkové..."
Autor Nereussx, 15.03.2010
Přečteno 791x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí