Výlet do lesa

Výlet do lesa

Anotace: Výlet do lesu bsahuje zážitky,které prožili lidé.

Zbývaly 2 dny do konce letních prázdnin a Jarmila s Ivou podnikly cestu do lesa .Předem si připravily baťohy,velkou hromadu jídla, pití a šly.Jak tak šly hustým lesem , cítily podivnou energii,která vycházela ze starých stromů okolo nich.Chvílemi váhaly jestli mají jít dále nebo se vrátit zpět domů.V tom se strhnul strašlivý déšť,který je zahnal do malé chatky,jenž byla opuštěná.Za necelou hodinu usnuly tvrdým spánkem.V noci se obě probudily a nevěřily svým očím.Na zemi ležel papír na,kterém bylo něco napsané.Zvedly ho ze země a četly.Prosím odejděte!!!!Náhle se otevřely dřevěné dveře a v nich stála žena v bílém závoji.Jarmila i Iva zůstaly jako přibité a nemohly se pohnout.Duch začal mluvit.Prosím odejděte,prosím odějdětě!!Ale proč? odpověděla Iva,která byla méně vyděšená než Jarmila.Před rokem v tento den a čas jsem se vydala sama do toho to lesa.Krutý déšť mě sem zahnal a já zde usnula přesně jako vy.Znásilnil mě zde muž a ,když jsem mu řekla ,že ho udám ubodal mě.Varuji vás odejděte dokuď jste živé.Jarmila i Iva neváhaly a utíkaly co jim nohy stačily.Za necelou půl hodinu doběhly domů celé vyděšené.Ale nedalo jim to,a proto hned ráno zavolaly svému kamarádovi ,aby jim zjitil podrobnosti o té chatě.Za necelé 3 hodiny se jim ozval se zprávou,že zde byla znásilněna a zabita žena.Pachatel se objesil ze strachu ,že by ho duch pronásledoval.Od té doby tam straší duch ženy a duch muže,který zabíjí.Nikdo to zatím nevyřešil ,a proto Jarmila zavolala faráři,aby šel s nimi do té chaty a polil ot světsenou vodou.Když tak učinili schovali se za nedaleký strom a sledovali co se bude dít.Za okamžik byly slyšet strašlivé zvuky trvalo to snad hodinu,a potom vše utichlo.Ale najednou se všem třem zjevil duch dívky ,která řekla jediné:Děkuji vám.A od té doby řeší Jarmila s Ivou a panem farářem věci mezi nebem a zemí.
Autor delfinka1710, 22.05.2010
Přečteno 310x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí