Svět mé fantazie

Svět mé fantazie

Anotace: Když si dívám do svých myšlenek často si spojim věci s tim jenž prožívám a chci prožít... toto je výsledek některých představ :)

Collins - Carolain, Thomas, Jennifer,

Connor - Christopher, Gabriel, Ryan, Taylor, Alexandra, Cathleen, Christin,

Rodina - Stephanie, Ralph,

Upíři - Tony, Rachel, Valérie, Scotty, Samuel
Vlkodlaci - Steven, Benjamin,
Kamarádi - Bryan, Nicholas, Vanessa, Nathalie,

Cullen - Jasper, Carlisle, Esmme, Emmett, Alice, Isabella, Rosalie, Edward, Volturiovi - Aro, Felix, Macus, Caius, Jane,

Jmenuji se Jennifer Collinsová a jsem napůl upírka. Moje matka Carolain byla vdaná za mého nevlastního otce Thomase, ale pak potkala upíra jménem Ralph zamilovali se a ona s ním měla mě, při porodu však zemřela. Thomasovi vše vysvětlila a prosila ho aby se o mě postaral, zanechala u něj dopis pro Ralpha, ve kterém vše vysvětlila . Můj otec Ralph o mém narození nic nevěděl, protože se musel kvůli věku odstěhovat.

1.kapitola
Thomas se o mě spolu s jeho kamarádem Stevenem, který patřil mezi vlkodlaky a tak věděl o upírech to co Thomas nevěděl, starali se o mě velice pečlivě. Vše mi vysvětlily a učily mě vše co bych měla vědět. S Benjaminem synem Stevena jsem chodila lovit zvěř, protože, jak mi řekli lovit lidi by bylo nebezpečné, kvůli mému odhalení. Benjamin byl v mém věku a tak jsme si výborně rozuměli. Když už jsem se naučila ovládat svou žízeň a byla připravena jít do školy, byla jsem už skoro tak velká jako ti co šli na střední školu.
První den školy.
Myslela jsem si, že bude těžké odolávat tolika lidem nebo spíše jejich krvi, ale bylo to jednoduché hlavně proto, že jsem byla nasycena zvířecí krví. Seznámila jsem se s
Nathalií, Vanessou, Bryanem a Nicholasem. Chodily jsme společně na pláž, do kina a do kavárny. Stali se z nás přátelé. Mým nejlepším přítelem, však byl pořád jen Benjamin, jemu jsem mohla říct cokoliv, byl moje druhá polovička tedy skoro.
Jednu dobu jsme spolu chvilku chodili, ale zjistila jsem, že je lepší když jsme přátelé.
,,Jennifer nepůjdeme si zaběhat?“ zeptal se mě Benjamin
,,Jo jasně proč ne.“ odpověděla jsem a vyšli jsme směrem k lesu
Když jsme došli k lesu otočila jsem se na Benjamina a zeptala jsem se ,,Tak co dáme si závod?“.
,,Jasně, kdo bude dřív na mýtině, vyhrává“ řekl Benjamin
,,Tak do toho padavko.“škádlila jsem ho.
,,Kdo je u tebe padavka, ty násosko.“ oplácel mi škádlení.
Samozřejmě jsem vyhrála já, najednou se kolem nás nečekaně prohnalo stádo srn. Lekla jsem se, protože v tu chvíli jsem ucítila lákavě sladkou a neznámou vůni.
Mé tělo samo zareagovalo přikrčením a zároveň se mi z hrdla ozvalo hrůzostrašné zavrčení. Ve stejném okamžiku reagoval i Benjamin přeměnil se ve vlka a zavyl.
Chvilku jsme se ostražitě rozhlíželi po nebezpečí té vůně, ale ta jak přišla, tak zmizela.
,,A zítra zase do školy.“ povzdechla jsem si.
,,Tak to by jsme měli jít lovit ne?“ připomněl mi Benjamin
Vyběhli jsme společně na sever, kam mířilo i stádo srn. Po deseti minutách jsme narazily na stádo a já se začala krmit. Pak mě Benjamin doprovodil domů.
Po týdnu....
Ráno
Vstala jsem a sešla dolů kde na mě čekal táta.
,,Dobré ráno Jenn, jak ses vyspala?“ zeptal se mě.
,,Dobře tati a ty?“ optala jsem se.
,,Taky jsem spal dobře, co si dáš k snídani?“
,,Tati včera jsem se nakrmila dost.“
,,Promiň zapomněl jsem, ale ty nezapomeň, že ve škole musíš obědvat, aby si se neprozradila.“připomněl mi táta.
,,Děkuji to víš, že na to nezapomenu.“ odpověděla jsem.
,,Mám tě ráda tati!“ je tak starostliví i když by nemusel.
,,Taky tě mám rád holčičko.“ ujistil mě.
To je celý Thomas když nemusí, tak mluví jen krátce.
První hodina trigonometrie, ta mi jde dobře, horší bude dějepis. No dalo se to vydržet a nebyla to taková hrůza zvládla jsem to na trojku. Další hodina byla biologie bezva ta je super. Šla jsem do třídy a jako obvykle se ke mně přitočila Vanessa a začali jsme si vyprávět co jsme dělali o víkendu samozřejmě jsem nemohla říct nic o lovu, tak jsem jen řekla, že jsem se procházela s Benjaminem po lese. Bryan hltal každé naše slovo, bylo mi to nepříjemné, jako by nestačilo to pálení v mém krku, připomínka mé upíří části. Byla jsem sice po lovu, ale i tak jsem vždy cítila mírnější pálení v krku. Pak do třídy přišly dva nový žáci, jeden sebou přinesl tu pro mě nejsladší vůni a druhý přitažlivou vůni krve, že se mi z toho zapálilo celé hrdlo sevřela, jsem zuby a zadržela dech. Představily ten se sladkou vůní byl Christopher a s přitažlivou krví Gabriel. Nevím jestli se mi to nezdálo, ale Christopher zadržel dech stejně jako já a přitom to vypadalo, že se znají už dlouho. Christopher si sedl vedle mě, protože Gabriel už zaujal své místo v první lavici. Celou hodinu jsem v hlavě spřádala plány na vyvraždění celé třídy, pravděpodobně by to šlo hladce, ale podvědomě jsem tušila, že Christopher by byl jedinou velkou překážkou. Sotva zazvonilo vystřelila jsem ze třídy
a ve stejný moment i Christopher, ve dveřích jsme se srazily.
,,Promiň nechtěl jsem ti ublížit.“ omlouval se Christopher
,,Nic se nestalo, to já nedávala pozor.“ zamumlala jsem a nadechla se což jsem neměla dělat, protože v tu chvíli mě jeho vůně tak zasáhla, že se mi téměř okamžitě hlavou prohnala vize, tak skutečná, že jsem zalapala po dechu.
,,Je ti dobře?“ zeptal se mě Christopher
Neodpověděla jsem mu a vyrazila ven ze třídy. Na chodbě stála Nathalie s Nicholasem, poprosila jsem je ať mě omluví na další hodiny, že mi není dobře a utíkala jsem ven ze školy. Vzala jsem to přes les, protože tam jsem mohla běžet neomezeně svou rychlostí. Měla jsem na sebe zlost, takhle hloupě se přestat ovládat. Doběhla jsem domů a vztekle práskla dveřmi. Ani jsem si nevšimla, že je táta doma.
,,Jenny co je, co se stalo?“ zeptal se mě vystrašeně táta.
,,Neboj se nic hrozného, alespoň tedy žádné úmrtí ve škole.“ nevesele jsem se zasmála svému morbidnímu humoru.
,,Jenny tak jsem to nemyslel, já jen … mám o tebe starost víš. Vím, že jsi hodná holka a kdyby se stalo, že porušíš pravidlo vegetariánství, nebudu se na tebe zlobit.“ Snažil se mě utěšit.
,,Nemusíš mě utěšovat.“ řekla jsem, ale neznělo to přesvědčivě.
,,Já vím, chci jen říct, že tě mám moc rád. Jsi tak moc podobná matce, víš na ní jsem se nedokázal nikdy zlobit, i když mě podvedla, stejně jsem jí nepřestal milovat. A to samé je s tebou nikdy se na tebe nedokážu dlouho zlobit.“ řekl mi táta a upřeně mi hleděl do očí, kde jsem mohla vidět, že mluví pravdu.
To byla jeho snad nejdelší řeč, pomyslela jsem si udiveně.
,,Tati nevadilo by ti, kdybych šla za Benjaminem?“ zeptala jsem se zbytečně.
,,To víš, že můžeš.“ odpověděl táta. ,,Jo a pozdravuj je ode mě oba dva.“ přidal.
,,Jasně , jako vždy nezapomenu.“ pořád žasnu jak dobře se drží táta vzhledem k tomu, že nejsem jeho vlastní dcera a navíc napůl upír.
Vzala jsem si bundu, venku bylo chladno, ne že bych jí obzvlášť potřebovala, ale lidem bych se zdála divná. To by vedlo k podrobnějšímu pozorování, po kterém by lidé zjistili, kdo jsem, to jsem nechtěla už kvůli Thomasovi.
Když jsem dorazila k domu kde bydlel Benjamin a jeho otec Steven, zaklepala jsem a otevřel mi Steven.
,,Dobrý den, můžu na chvilku k vám?“ zeptala jsem se.
,,Pojď dál Thomas už mi volal.“ vysvětlil mi Steven
,,Mám vás od něj pozdravovat“ řekla jsem.
To je celý táta má o mě strach a ví, že mi může pomoct jen ten, kdo ví co jsem a má s tím i zkušenosti.
Začala jsem vyprávět, co se stalo ve škole, celou dobu, mně bez přerušování Steven poslouchal.
,,Jsem z toho zmatená, co mám dělat?“ zeptala jsem se.
,,No Jenny, co se týká toho Gabriela, budeš se muset jít lovit, vždy než půjdeš do školy, ve škole se snaž soustředit a občas zadrž dech.“ půjde to uvidíš, chlácholil mě. ,,No ale u toho Christophera ti neporadím, nevím proč tě nepřitahuje jeho krev, ale on sám ano. Snad jen....“ zarazil se jako by mu právě něco došlo.
,,Snad jen co?“ zeptala jsem se nedočkavě.
,,Snad jen, že bys do něj byla zamilovaná a nebyl by to člověk.“ odpověděl .
Ta odpověď mi málem vyrazila dech.
,,Je doma Benjamin? Potřebuji se uklidnit a zalovit si.“ vysvětlila jsem.
Ještě ho ani nezavolal a už stál Benjamin na schodech.
,,Ahoj Jenny“ zvolal vesele Benjamin.
,,Ahoj Benji jdeš si se mnou zalovit?“ zeptala jsem se ho.
,,Jasně, že jo ještě ti dlužím odvetu za minulou porážku.“ řekl zvesela.
,,Jdeme“ na prahu dveří jsem se otočila. ,,Děkuji moc za rady. Na shledanou.“ řekla jsem Stevenovi.
,,Není zač víš, že můžeš vždycky přijít.“ řekl mi Steven. ,,Ahoj a pozdravuj tátu“
,,Budu“

2.kapitola
S Benjaminem jsme blbli jako vždy, a pak jsme se vydali dál než obvykle, protože jsem potřebovala větší zásoby krve na zítřejší den školy.
Úterý
Ráno začalo jako každé jiné.
Před školou jsme se vždy sešli s Nathalií, Vanessou, Bryanem a Nicholasem, a diskutovali o předmětech které jsme ten den měli. Najednou přijel neznámí džíp a z něj vystoupilo pět lidí. Dvě holky a tři kluci. Dva z nich jsem znala Christophera a Gabriela. Ostatní byly pro mě neznámí.
,,Nessy, kdo to je?“ zeptala jsem se šeptem Vanessy
,,To jsou Cathleen, Alexandra, Ryan, Christopher a Gabriel Connorovi.“ informovala mě také šeptem Nessy. ,, Adoptovaní děti doktora Taylora Connora a jeho ženy Christin.“ dodala.
Zamyšleně jsem je pozorovala. Zvláštní pětice lidí, pomyslela jsem si.
Dějepis a tělocvik proběhli v pohodě, jen v literatuře se mi udělalo trošku nevolno, protože učitelka Bergrová se moc navoněla. Konečně oběd, i když pro mě celkem zbytečný, málokdy jím lidské jídlo. Naložila jsem si na tác jen jablko a šla k našemu stolu, ostatní už tam byly a živě se bavily o blížícím se plese.
,,Ty nebudeš jíst?“ zeptala se mě Nathalie, když si všimla, že mám na tácu jen jablko.
,,Nemám hlad, navíc je mi ještě trošku zle z toho parfému co na sebe naplácala Bergrová.“ odpověděla jsem.
,,Máš pravdu to byl otřes.“ potvrdila Nathalií. ,,Hele ten Christopher na tebe zírá.“
Otočila jsem se a naše oči se setkali. Obrátila jsem se zpět, zrudla a sklopila jsem oči.
Šli jsme na další hodinu biologii, vešly jsme do třídy a já očima zabloudila k naší lavici seděl už na svém místě. Došla jsem k lavici sedla si a pak jsem se otočila k němu.
,,Omlouvám se, že jsem se minule nepředstavila. Já jsem Jennifer Collinsová, ale přátelé mi říkají Jenn nebo Jenny.“ představila jsem se.
,,No nevím, ale já byl minule také nezdvořilý. Jmenuji se Christopher Connor, ale přátelé mi říkají Chris.“ použil stejnou repliku jako já.
Musela jsem se tomu zasmát i on se zasmál.
,,Víš, není pro tebe dobré se se mnou přátelit“ varoval mě Chris.
,,No já se nebojím.“ odpověděla jsem mu.
Pak jsme museli být potichu, protože začala hodina.
Po hodině jsem se loudala přes parkoviště k lesu. V půlce cesty mě dohonil Chris.
,,Neměla bys chodit sama přes les.“ opět mě varoval.
,,No, jak už jsem řekla, já nemám strach.“ zopakovala jsem. ,,Navíc tudy chodím každý den.“ dodala jsem.
,,Ale co když sem přišlo něco nebezpečného?“ zeptal se.
,,Třeba ty?“ zkusila jsem se zeptat, abych si potvrdila co už tuším.
,,No třeba já.“ odpověděl mi Chris čímž mi potvrdil co jsem tušila.
,,Můžu se tě na něco zeptat?“
,,Na co se chceš zeptat?“
,,Ty jsi upír že?“ zeptala jsem se.
,,Jak si na to přišla?“
Byl šokovaný, takže jsem se trefila.
,,No víš nevěděla jsem to jistě, ale před dvěma týdny jsem s Benjaminem byla na lovu a najednou kolem nás proběhlo vyděšené stádo, pak nás zarazila zvláštní neznámá vůně. No a jak jsi vešel do třídy, znovu jsem ucítila tu samou vůni. Zmátla mě jen ta přitažlivá vůně krve tvého bratra Gabriela. A dnes už jsem si byla jistá.“ Přiznala jsem mu se strachem co si o mě bude myslet.
Chvíli bylo ticho. Napnutě jsem čekala, co řekne? Uteče? Vlastně jsem se přiznala k tomu, že jsem taky upír i když jen napůl.
,,Promiň musím už jít.“ řekl mi a zmizel
Zůstala jsem šokovaně stát, pak jsem se vzpamatovala, on mě nepochopil, uvědomila jsem si. Netrvalo to dlouho a já už věděla co udělám risknu to a budu ho sledovat domů a pak mu to vysvětlím.
Jeho pachovou stopu pro mě nebylo vůbec těžké sledovat. Doběhla jsem k jejich domu a slyšela jak říká své rodině.
,,Jsme prozrazeni, lidskou dívkou. Musíme se stěhovat.“ oznámil jim Chris.
,,Nééééééééé.“ vykřikla jsem dříve než jsem si uvědomila co dělám.
Všichni v domě ztuhli, cítila jsem to. Sebrala jsem se a došla ke dveřím a zaklepala.
Otevřel mi Chris , jak mě spatřil neslyšně zavrčel a řekl jim, šeptem to je ona.
Nevěděl, že slyším to co lidé nemohli.
,,Co tu chceš?“ skoro zavrčel Chris.
,,Chci něco vysvětlit, a tak zabránit vašemu stěhování.“ odpověděla jsem
,,Jak kruci víš o stěhování?“ zuřil
,,No myslím, že bys jí mohl pustit dovnitř, aby to mohla v klidu vysvětlit. Synu.“ řekl mu doktor Taylor
,,Ahoj já jsem doktor Taylor Connor.“ pozdravil mě, když mě konečně pustil Chris dovnitř.
,,Ahoj já jsem Jennifer Collinsová.“ představila jsem se
,,Tohle je má rodina. Má žena Christin, mé dcery Cathleen a Alexandra a moji synové Ryan, Christopher a Gabriel.“ představil mi je všechny.
,,Ahoj“ řekly všichni sborově.
,,Ahoj“ odpověděla jsem.
,,Neposadíme se?“ zeptal se mě doktor Taylor
,,Díky to není nutné.“ odpověděla jsem
,,No, abych vysvětlila mylný Christopherův závěr.“ začala jsem
,,Nevím kde začít … Začnu od začátku, ale je to dlouhý příběh.“
,,Jestli by vám nevadilo zavolala bych otci, aby se o mě nebál, že přijdu později.“
,,Jistě nechceme vyvolat zbytečný rozruch.“ odpověděl mi Taylor.
Vzala jsem si mobil, vytočila tátovo číslo.
,,Tady šerif Thomas Collins ozval se táta.“
,,Ahoj tati volám, jen abys neměl strach, protože se trošku zdržím u známých.“
,,Kterých? Znám je?“ strachoval se táta
,,Ne, neznáš, ale jsou skoro stejní jako já, tak se neboj nic se mi nestane.“
,,Aha. A jsi si jistá, že jsou jako ty?“ zeptal se
,,Jsem, si jistá, tak zatím. Pá uvidíme se později.“
,,Dobře.“
,,Tak to by bylo.“ řekla jsem nepotřebně
,,Začnu od začátku má matka Carolain si vzala šerifa Thomase Collinse, ale pak potkala mého otce Ralpha upíra, zamilovali se do sebe, on se však brzy musel odstěhovat, kvůli svému věku, nesouhlasil s jeho mladým vzhledem. Později matka zjistila, že je těhotná s upírem, nevěděla kde ho hledat, tak napsala dopis Thomasovi, kde mu vše přiznala a vysvětlila. Prosila ho, aby se o mě postaral, tušila, že zemře. No a můžu říct, že se o mě staral skvěle, spolu se svým kamarádem Stevenem on patří mezi vlkodlaky, a tak ví o upírech dost na to, aby mu pomohl. Učila jsem se s jeho synem Benjaminem lovit zvířata, radil mi jak odolat lidské krvi a pomáhá mi rozvíjet mé dovednosti. Zkrátka jsem napůl upír – napůl člověk.“ to byla dlouhá řeč pomyslela jsem si.
Když jsem domluvila, všichni šokovaně a užasle vydechli.
,,Mohu mít prosbu?“ zeptala jsem se, než stačily promluvit.
,,Jistě.“ odpověděl mi Taylor
,,Ráda bych, vám ukázala jak lovím, vidím totiž, že mi všichni nevěří“
,,Dobrá“
,,Jen si hlídejte Gabriela, nerada bych se při lovu spletla, i když se umím dost ovládat, jistota je jistota.“ řekla jsem
,,Tak jdeme?“
,,Jdeme“ odpověděli všichni
Vyrazili jsme já první a ostatní za mnou.
Ladně jsem přeskočila řeku, a počkala na ostatní, pak jsem si čichem ohledala terén.
Ucítila jsem v naší blízkosti pumu a vydala se za ní ostatní si udržovali odstup, i když mě bedlivě sledovali. Byla jsem už dost blízko, přikrčila jsem se, počkala až to bude nejlepší a skočila jsem po ní, zakousla jsem se a vysála jí do poslední kapky krve, pak jsem jí odhodila a postavila se.
Narovnala jsem se, přelétla očima pro kontrolu, nic zašpiněné, nic zničené jen troška krve ze škrábnutí na lokti jak se puma snažila bránit.
Poté jsme se v tichosti vrátily všichni zpět.
,,Teda to byl zážitek.“ poznamenat Gabriel
,,No páni ta ladnost a mrštnost.“ dodala Christin
,,Je vidět, že tě učil někdo znalý a zručný.“dodaly Cathleen a Alexandra
,,Super práce a ta ladnost.“ uznale prohodil Ryan
,,Poznat tě na lovu, myslel bych že jsi upír, ne jen poloviční.“ podotkl Taylor Christopher neříkal nic, jen se po mě vyděšeně díval, ztěžka polkl a pak sotva znatelně řekl spíš Taylorovi než mě.
,,Je zraněná.“ sotva to dořekl, vzal mě do náručí a odnesl do místnosti kde bylo lékařské vybavení.
A ve stejné chvíli už mě bedlivě prohlížel Taylor.
,,No má jen povrchové škrábnutí.“ řekl spíše Chrisovi.
,,Je vidět, že jsi napůl upír je to jen kapka krve na tak velké škrábnutí by jí mělo být víc.“ poznamenal pro mě
,,Jo já vím.“ řekla jsem
,,No měla bych už jít, nebo bude mít otec strach.“ řekla jsem jim
,,Tak se měj a uvidíme se ve škole.“ řekly kluci a podívali se po sobě
,,Stav se někdy.“ řekli shodně holky a usmáli se na mě
,,Ahoj a rádi tě zase uvidíme.“ zavolala na mě Christin a Taylor se usmál
,,Doprovodím tě domů.“ řekl zamračeně Christopher
,,To nemusíš.“ řekla jsem mrzutě
Když jsme byly z dosahu jeho rodiny, obrátila jsem se na něj.
,,Tak co ti vadí?“ zeptala jsem se ho
Sevřel zuby a řekl ,,Nevím co se to se mnou děje, ale cítím, že to jak mě přitahuješ, je silnější než já.“
,,Já to cítím stejně jako ty.“ zašeptala jsem
,,Bylo by nejlepší, kdyby si se ode mě držela dál, přece jen jsi člověk.“
,,Jo, ale jen napůl, zapomněl jsi na mou upíří půlku.“ odvětila jsem
,,Nezapomněl jsem na ní, jenže se bojím, že když si nebudu držet odstup, ublížím ti.“
,,Já se nebojím.“
,,Měla bys se bát.“
,,Víš co Chrisi?“
,,Co?“
,,Dělej, že neexistuji.“ řekla jsem mu a utekla.

3.Kapitola
Další den jsem se Chrisovi vyhýbala, jak jen to šlo, což nebyl problém, protože jsme neměli ten den žádnou společnou hodinu. Na obědě jsem dělala, že jeho rodinu nevidím, a protože jsem zaslechla, že se staví u nás doma, schválně jsem šla radši za Benjaminem.
Chvilku jsme lovili a blbli, potom jsem s ním a jeho otcem cvičila své schopnosti.
,,No tak soustřeď se Jenn.“ řekl mi už po několikáté Benji
Napnula jsem štít co nejdál to šlo, nelíbilo se mi, že Thomas ze sebe dělá pokusného králíka.
Začala jsem se víc soustředit, další rána, tentokrát můj štít držel, znovu a znovu, pořád jsem držela svou pozici štítu. Najednou jsem cítila, Mocnou sílu, jak skrze mě proudí a k mému štítu se přidal další. Nevěděla jsem jakou funkci má, ale za chvilku jsem to zjistila.
,,Kde jsi Jenn? Necítím tě ani tě nevidím.“ volal na mně Benji.
,,Já jsem pořád tady na svém místě.“ odpověděla jsem mu.
No tedy to je novinka , tak můj štít má i jiné možnosti wow.
Byla jsem už unavená, tak jsme šli ještě na lov.
,,Tak co to bude dnes?“ zeptal se mě Benji
,,Srny budou stačit a jsou blízko.“ poznamenala jsem.
Najednou mě něco napadlo a pocítila jsem radost z toho, že by tohle mohlo vyjít.
Další den ve škole jsem si vzala holky stranou a aniž by to věděli, zaštítila jsem je, aby nemohl nikdo poslouchat.
,,Tak mě napadlo … Nathalie, Vanesso co kdybychom jeli nakupovat?“ zeptala jsem se .
,,Ty a nakupovat? A co chceš nakupovat?“ zeptala se mě Nessy
,,Vždyť nesnášíš nakupování?“ připomněla mi Nathalií
,,No... víte jak žalostně komický je můj šatník, tak jsem si říkala, že by jste mi mohli pomoct ho vylepšit.“ věděla jsem, že tomu neodolají.
,,Jasně a kdy chceš jít?“ zeptala se rychle Nessy, abych si to náhodou nerozmyslela.
,,Co takhle po škole?“ odpověděla jsem.
,,Jasně, super.“ souhlasila Nathalií
,,Jo holky prosím, nemyslete při biologii na ty nákupy jo?“ řekla jsem
,,To není problém“ řekly obě shodně
,,Já dnes na biologii nejdu omluvte mě prosím.“
,,Je to kvůli tomu pitvání žab, že?“ zeptala se Nathalie
,,Nebo spíš kvůli jejímu kolegovi.“ řekla Nessy a zahihňala se
,,Buď hodná Nessy, nebo s námi nepojedeš.“ pohrozila jsem jí se smíchem.
Zlobit bych se na ně nemohla. Zbývalo jen se zeptat táty jestli mě pustí s holkama nakupovat. Vytočila jsem jeho číslo.
,,Šerif Thomas Collins.“ představil se táta
,,To jsem já tati.“
,,Ahoj zlatíčko, co potřebuješ? Nestalo se ti nic, že?“ zeptal se ustrašeně táta
,,Nic mi není tati, jen jsem si říkala ..... no víš, že můj šatník je dosti starý.“ nadechla jsem se.
,,No a říkala jsem si co kdybych jela s Nessy a Nathalií nakoupit nějaké oblečení?“
čekala jsem co odpoví.
,,Proč ne, přijď dám ti pět tisíc a kup si něco pěkného co se ti bude líbit.“ řekl táta
,,Díky stavím se.“
Stavila jsem se za tátou a pak vyzvedla holky u školy.
Bylo to docela bezva holky mi pomohli vybrat super oblečení, které bylo pohodlné na lov a hlavně bylo sexy.
Po příjezdu mně doma čekalo překvapení. Čekala tam na mě Alexandra.
,,Ahoj Jenny, můžu ti tak říkat?“ zeptala se mě Alexandra
,,Jasně, můžeš co potřebuješ?“ zeptala jsem se jí
,,Říkej mi Alex, chtěla bych si popovídat jestli ti to nevadí.“ řekla skoro omluvně
,,Ne nevadí mi to Alex.“ byla jsem ráda, že se se mnou baví
,,O čem chceš mluvit?“
,,No víš můj bratr Chris tě miluje, jen se toho bojí. A …. zkrátka jak si ho dnes ignorovala, byl pak doma protivný. Tak jsem si přišla potvrdit, že mé vidění není klamné....“ odmlčela se
,,Vidění?“ zeptala jsem se šokovaně
,,No víš já mám dar vidět budoucnost, tedy pokud si to někdo nerozmyslí.“ odpověděla mi.
,,A jaké to bylo vidění?“
,,Viděla jsem jak … jsi se držela za ruku s Chrisem a byli jste šťastní.“
Zalapala jsem po dechu.
,,No … neřekneš Chrisovi to co ti řeknu?“ zeptala jsem se
,,Ne neřeknu, zablokuji si myšlenky, dokud to nebudeš chtít nic mu neřeknu ani neukážu.“ odpověděla mi ,,Čestné, upírské.“ dodala a já se musela smát.
,,Víš miluji ho, ale on mě odmítá, tak jsem si řekla, že použiji holčičí zbraně jestli mi rozumíš.“ zachichotala jsem se.
,,Rozumím jsi chytrá holka a víš co jsem ještě viděla?“ zahihňala se
,,Nevím co?“
,,Že mi dvě budeme nejlepší kamarádky.“ vyrazila mi tím Alex dech
,,To už jsme ne? Alespoň já to tak cítím.“ řekla jsem co jsem opravdu cítila
,,Jasně, že jsme.“ odpověděla mi a já si všimla jak se uvolnila.
Chvilku jsme si ještě povídali.

4.kapitola
Dnes mělo být slunečno což mi nevadí, ale upírům ano. Oblékla jsem si upnuté tričko a k tomu bokové upnuté rifle, vlasy jsem si zapletla na bok do copu a šla na snídani.
Byla jsem sice po lovu, ale má radost byla veliká, tak jsem si řekla, že se nasnídám člověčího jídla.
,,Dobré ráno tati.“ pozdravila jsem vesele
Táta na mě chvilku šokovaně koukal. ,,Teda Jenny …. vypadáš ..... prostě suprově.“
řekl mi s úžasem v očích táta
,,Díky tati, taky se tak cítím.“ takže to zabírá tetelila jsem se radostí.
,,Jo Jenn málem bych zapomněl.“
,,Na co tati?“
,,Všechno nejlepší k sedmnáctým narozeninám.“ popřál mi
,,Tati víš, že nerada slavím narozeniny.“ zamračila jsem se
,,Mám pro tebe dárek.“
,,Tati“ zasténala jsem
Podíval se na mně zklamaně.
,,Tak kde je?“ povzdechla jsem si
,,Venku“
,,Venku?“ zeptala jsem se nevěřícně
Vyšli jsme společně ven.
,,Alfa Romeo 159?“ zírala jsem šokovaně
,,Co nelíbí se ti?“ zeptal se táta s obavami
,,Líbí a moc je …. prostě super.“ radostí jsem objala tátu, možná až moc silně, protože se ohradil.
,,No jen mě nech žít, ať si tu radost užiji s tebou.“ přidušeně zamumlal táta
,,Promiň, musím se víc ovládat..“ zastyděla jsem se
,,Nic se neděje.“ uklidňoval mě
,,Tak já jedu.“ dala jsem mu pusu
,,Jeď opatrně Jenn.“ napomenul mě
,,Neboj se o mě, vždyť víš, že jsem opatrná.“ uklidňovala jsem ho
Dojela jsem ke škole, kde moje Alfa Romeo vzbudila rozruch. A sotva jsem vystoupila rázem byla polovina kluků skoro bez dechu.
Bryan a Nicholas na mě zírali s otevřenou pusou.
,,Jenn …. ty …. wow.“ nebyl schopný dokončit větu Bryan
,,Jenn …. jsi …. no …. super.“ šokovaně dodal Nicholas
Nessy a Nathalií se jenom smály a já s nimi. Celý den jsem byla středem pozornosti, což nebylo moc příjemné.
Po škole jsem napsala Alex textovku.
,,Jde dnes Chris lovit? A kam?“ odeslala jsem jí Alex
,,Jo jde, asi tak za deset minut na severní stranu od městečka.“ odpověděla mi Alex
,,Díky,, napsala jsem.
Šla jsem se převléct. Vzala jsem si černé kožené těsné bokovky, k tomu uplé bílé tričko s vykrojením na bokách a černé kožené kotníčkové boty na podpatku. Vyběhla jsem směrem, který mi Alex popsala.
Zanedlouho jsem zaregistrovala jejich pachovou stopu. Zaměřila jsem se na kořist, která byla v jejich dohledu, prozkoumala terén a vyrazila jsem tak ladně, že by si každý mohl myslet, že se jen procházím. Soustředila jsem se na kořist a na to, abych při tom vypadala co nejvíce sexy.
Rychle jsem skolila srnu, vypila jí, tak, abych se neušpinila. Potom jsem rychle vyběhla za další kořistí a nechala užaslé diváky Chrise, Alex a Ryana za sebou.
Běžela jsem co nejrychleji na opačnou stranu. Skolila jsem ještě pár srn a běžela jsem domů.
Ještě jsem ani nedoběhla a už mi pípal mobil. Přišla mi textovka od Alex.
,,Působivé představení.“
,,Zabralo aspoň trošku?“
,,Víc než si myslíš a věřím, že to co určitě uslyší v hlavách kluků ve škole, ho konečně přiměje uznat co k tobě cítí.“ Zasmála jsem se tomu
,,V to doufám.“
,,Kdyby ne, tak zcela jistě budeš mít jiné zájemce.“
,,Díky nechci.“
,,Tak ahoj zítra ve škole.“
,,Jo zítra ahoj.“
Šla jsem spokojeně spát, ale v noci se mi zdálo o Chrisovi, tak že jsem se probouzela a usínala snad třikrát za noc.
Ráno jsem si oblékla to co jsem měla včera na lovu, nechala jsem si rozpuštěné vlasy a vyrazila do školy. Stejně jako včera jsem způsobila stejný poprask.
Jen s rozdílem, že tentokrát u toho byl i Chris. Před školou už na mě čekaly, jako obvykle Nessy a Nathalií s Bryanem a Nicholasem.
Holky se smály reakcím kluků a já s nimi, pak k nám přišla Alex a já je všechny seznámila. Na hodinu jsme šli společně my holky a kluci za námi v závěsu.
,,Skvělá práce Jenn.“ špitla mi Alex, tak, aby to holky neslyšeli.
,,Hm nezdá se mi.“ odpověděla jsem šeptem
,,Dej tomu čas.“ povzbudila mě Alex
O přestávce před hodinou biologie, jsem si schválně hned nesedla, ale šla jsem se bavit s holkama. Sedla jsem si až když zvonilo na hodinu. V hodině jsem si začala psát s Nicholasem a schválně si nevšímala Chrise. Další hodinu byla trigonometrie. ,,Otrava.“ povzdechla jsem si.
Zazvonilo a já honem spěchala na oběd. Sedla jsem si k naší skupině jako obvykle.
Najednou Nessy pronesla, něco v tom smyslu, že na mě někdo čeká.
,,Co jsi říkala?“ zeptala jsem se, když mi došlo, že mluvila na mně.
,,No, Chris sedí sám u stolu a dívá se na tebe.“ vysvětlila mi Nessy
Podívala jsem se směrem, kam se dívala i ona, a spatřila jak Chris hlavou naznačil, abych šla za ním.
,,Copak asi chce? Hmm?“ mrkla na mě Nessy
,,Nevím nejsem jasnovidec a nečtu myšlenky.“ zasmála jsem se.
Zakroutila směšně hlavou. Vydala jsem se k jeho stolu, přitom se snažila vypadal klidně.
,,Co potřebuješ?“ zeptala jsem se
,,Tebe není to snad jasný?“ odpověděl mi Chris
,,Já myslela, že se mám od tebe držet dál.“ vrátila jsem mu jeho slova
,,Což očividně neděláš.“ řekl s drzým úsměvem
,,No nejsem to já, kdo by tě volal, ale pokud vím volal jsi mně ty!“ usmála jsem se co nejsvůdněji jsem uměla.
,,Sedneš si nebo budeš stát?“ zeptal se mě se špatně skrývaným smíchem.
Sedla jsem si a zakousla se do bagety.
,,Ty můžeš jíst lidské jídlo?“ koukal na mně překvapeně
,,Jo můžu, ale moc mi to nechutná.“ vysvětlila jsem mu
,,Víš, Jenny nechtěl jsem si to přiznat, ale já bez tebe nemůžu být.“ řekl mi skrz zatnuté zuby. ,,Ta tvoje vůně mě láká.“ nadechl se ,,Zkrátka … miluji tě.“ doznal se mi. ,,Mimochodem moc ti to sluší.“ usmál se
,,Já tě taky miluji už od první chvíle.“ přiznala jsem a začervenala jsem se
,,I když jsem, byla zmatená, než jsem si to uvědomila, a trvalo mi to kratší dobu než tobě.“ řekla jsem mu

5.kapitola
Po vyučování na mně Chris čekal na parkovišti.
,,Počkala bys na mě prosím, před vaším domem? Za chvilku tam přijdu.“
,,Jo, počkám,, odpověděla jsem
Čekala jsem asi tři minuty, když se objevil u lesa.
,,Víš, to jak si se oblékla do školy se mi líbí, ale byl bych radši, kdyby ses do školy oblékala méně vyzývavě.“
,,Proč?“
,,No nelíbí se mi ty pohledy a myšlenky kluků. Nerad bych se rozzuřil a ublížil jim.“
,,Dobrá, do školy se budu oblékat, do pytle od brambor.“ řekla jsem jízlivě
,,To nemusíš, jen ať to není tak sexy, jako dnes nebo včera.“ zavrčel na mě
,,Dobře, stejně jsem se tak oblékala, hlavně kvůli tobě.“ nechala jsem ho tam šokovaného stát a utekla domů dřív než se vzpamatoval.
Doběhla jsem do pokoje, ale nevšimla jsem si, otevřeného okna. Lehla jsem si na postel a poddala se slzám, které už si bez varování razily cestu po mé tváři.
,,Promiň, neplač prosím!“ řekl mi smutně přiškrceným hlasem.
Lekla jsem se.
,,Jak …. jak si se …. sem dostal?“ zeptala jsem se udiveně.
,,Oknem.“ pokrčil rameny
,,Omlouvám se, neplač prosím.“ prosil mě upřímně. ,,Mně se to tvé oblečení líbí, jen bych byl radši, kdyby sis ho oblékala, jen když budeme spolu.“ dodal
,,To jako znamená co?Že se mnou chceš chodit?“ zeptala jsem se Chrise
,,Už to tak vypadá ne? Tedy pokud ty se mnou chceš chodit.“ ,,Řekl jsem ti přece, že tě miluji.“ vysvětlil mi a pak se ke mně naklonil a velice pomalu a něžně mě políbil, což mi způsobilo zrychlení dechu a srdce.
,,Co kdybys zítra přišla k nám?“ zeptal se mě, když se můj i jeho dech zklidnily. ,,Všichni tě rádi uvidí.“ ujistil mě
,,Ráda přijdu, není škola, takže Thomas půjde hrát basketbal se Stevenem.“
,,A jéje komplikace, je tu tvůj přítel vlkodlak.“ zamračil se a zavrčel.
,,On není můj přítel, jen nejlepší kamarád.,, řekla jsem naštvaně.
,,Promiň, tvůj kamarád Benjamin.“ řekl už smířlivěji
,,Dobrá uvidíme se později.“ řekla jsem rychle, protože jsem ho nechtěla znovu naštvat.
,,Ahoj zítra.“ políbil mě do vlasů ,, A ať se ti večer něco hezkého o mě zdá!“ řekl Chris se záhadným úsměvem. Otočil se a byl pryč.
,,Chrisi, tohle mi vysvětlíš!“ Zavolala jsem, potichu z okna.
Z dálky jsem slyšela jeho tlumený smích. Ode dveří se ozval zvonek, otráveně jsem šla otevřít.
,,Benji co tu děláš?“ zeptala jsem se naoko udiveně
,,Pokud vím, tak má nejmilejší osoba na světě má narozeniny.“ usmál se
,,Všechno nejlepší Jenn. Tady jsem ti koupil něco malého, vím jak nesnášíš narozeniny. Už jako malá jsi je neměla ráda.“ políbil mě
,,No jo díky to jsi nemusel. To je krásný přívěšek a s vlkem. Vážně díky moc.“
,,Co takhle jít si zaplavat?“ zeptal se Benji
,,No proč ne, a mohly bychom skákat z toho malého útesu.“ už jsme to párkrát skákaly.
,,Super, bude zábava.“ radoval se Benji
,,Tak jdeme jen se převléknu a vezmu si plavky.“
Honem jsem na sebe vzala plavky, na ně jsem oblékla staré džíny a volnější tričko.
,,Teda řeknu ti Jenn, že to co jsi měla před chvilkou na sobě, ti slušelo víc.“ okomentoval moje oblečení Benji.
Zrudla jsem a radši nemluvila, kdo ví co bych plácla.
Dojeli jsme na útes a vysvlékli se do plavek. Skákali jsme, a předháněli se, kdo skočí líp. Pak mě Benji vezl domů, po cestě jsem se klepala zimou.
,,Nebyl to moc dobrý nápad, teď je mi zima.“ podotkla jsem
,,Tak pojď ke mně, já hřeji jako kamínka, jsem vlkodlak, jestli jsi nezapomněla.“ usmál se Benji. Přitulila jsem se k němu, bylo to neskutečně příjemné.
,,Hey, vstávat už jsi doma.“
,,Co?“ zeptala jsem se zmateně
,,Usnula jsi, nechceš jít ještě na lov?“ zeptal se
,,Jo jen se převleču.“ zabručela jsem
Převlékla jsem se do upnutých tepláků a méně volného trička, které jsem si obvykle brala na lov. Je pro mě lepší, když nemám moc volné oblečení, protože bych se mohla někde do něčeho zamotat.
,,Tak jdeme.“
,,Přijdu později.“ řekla jsem tátovi, který už byl doma.
V lese
Šli jsme mlčky a pomalu.
,,Pořád je ti zima?“ prolomil ticho Benji
,,Jo ještě trošku.“ odpověděla jsem neochotně
,,Víš, že hřeji, tak proč nejdeš ke mně, zahřeji tě.“ pobídl mě, když jsem se nehýbala.
Šla jsem k němu neochotně, přitiskl si mně k sobě a objal mně kolem pasu.
Bylo to až neskutečně příjemné, to teplo, ta měkkost a zároveň pevnost nahé hrudi.
,,Ách.“ povzdechla jsem si
,,Promiň, jestli by ti to nevadilo, radši bych si s tebou sedl, na ten pařez. Bylo by to pro mě pohodlnější a pro tebe určitě taky.“
Nestačila jsem odpovědět, protože mně vzal do náručí a odnesl k pařezu. Sedl si a posadil si mně na klín, aniž by mně pustil na zem.
Znovu jsem si povzdechla.
Seděli jsme a mlčeli. Úplně jsem zapomněla na svět kolem sebe. Položila jsem si mu hlavu na jeho nahou hruď.
,,Tak je ti teplo?“ zeptal se mě asi po hodině
,,Promiň, co jsi říkal?“ úplně jsem přeslechla co říkal.
,,Ptal jsem se jestli je ti už teplo, začíná se totiž stmívat a chtěli jsme lovit. Vzpomínáš?“ uculoval se
,,Jo, aha.“ víc jsem ze sebe nedostala, zrudla jsem a sklopila oči k zemi.
Chytli jsme pár jelenů a když jsem byla nasycena, vyrazily jsme domů.
,,Bylo to moc příjemné odpoledne.“ řekl Benji
,,I pro mě to bylo příjemné odpoledne.“ řekla jsem a rychle sklopila hlavu, aby neviděl, jak jsem zčervenala.
,,Tak ahoj, zase někdy si to zopakujeme.“ řekl mi přes rameno
Co se to se mnou děje? Ještě před chvílí jsme s Chrisem mluvily o tom, že spolu budeme chodit a za chvíli se tulím k Benjimu a je mi to velice příjemné. Jen doufám, že Chris nebyl poblíž a neviděl, jak sedím Benjimu na klíně a tulím se k němu.
V noci se mi zdál krásný sen o Chrisovi.
Ráno sotva jsem se probudila, stál už v mém pokoji Chris. Na jeho obličeji jsem si všimla, že zuří. Okamžitě jsem věděla, že jsem doufala marně, viděl nás.
Nadechla jsem se.
,,Jak si se měl včera?“ zeptala jsem se ho
,,Jak bych se mohl mít, když jsem tě viděl, sedět tomu psovi na klíně a tulit se k němu.“
vyštěkl, vztekle.
,,Ty jsi mě špehoval?“ obořila jsem se na něj
,,Ne, byl jsem na lovu, když jsem vás spolu zahlídl.“ vysvětlil mi Chris
,,Byla mi zima.“
,,Byla ti zima? Tak jsi měla jít domů a nemusela si se k němu tulit.“ pokračoval zuřivě
,, Dovol, abych ti to vysvětlila.“ nadechla jsem se a pokračovala ,,Byly jsme plavat a skákali z útesu do moře, potom jsem se tady převlékla a šli jsme lovit, jenže mně byla zima, tak mě Benjamin zahříval, abych trošku rozmrzla a mohla jít lovit.“ vysvětlovala jsem omluvně.
,,Cože? Ty jsi skákala z útesu? Mohlo se ti něco stát!“ vyděsil se Chris
,,No, kluci od nich to dělají běžně.“
,,Kluci od nich?“
,,Vlci.“
,,Tak teď nevím ….. jestli se mnou chceš chodit, nebo bys radši vlky?“
,,Chrisi, já tě miluji, ale s Benjaminem jsem vyrůstala, on a jeho otec mě učily vše o mě, pomáhaly mi, překonat chuť na krev. Copak to nechápeš?“ zeptala jsem se a po tvářích mi stékaly slzy.
,,Promiň, to víš, že to chápu, já jen ...... prostě žárlím.“
,,Ale ty nemusíš žárlit, protože miluji jen tebe.“ ujistila jsem ho. ,,A teď mně nechej se převléct ať můžeme jít k vám.“
,,Jistě, počkám venku a obleč si nějaké hezké šaty.“ dodal a už byl venku
,,Šaty? Na co?“ zeptala jsem se.
Neodpověděl. No proč ne, pomyslela jsem si.
Oblékla jsem si černé uplé šaty a vyšla ven, táta šel dnes hrát basketbal, takže jsem nemusela nic vysvětlovat.
Vyšla jsem směrem k lesu, kde čekal Chris. Zůstal stát jako opařený.
,,Jenny.“ zašeptal a polkl, jako by měl v krku knedlík.
,,Co? Je to blbí?“ zeptala jsem se
,,Ne, moc ti to sluší.“ odpověděl a jako důkaz si mě přitáhl k sobě a velice něžně a dlouze mně políbil. Mé srdce zběsile tlouklo jako o závod.
Jeli jsme jeho autem k němu domů.
,,Opravdu jim to nebude vadit, když přijdu?“ strachovala jsem se
,,Ne, budou rádi.“ odpověděl a zasmál se

6. kapitola
Vešli jsme dovnitř, pozdravily jsme se a Chris mě vedl po schodech nahoru. Všude byla spousta knih a staré obrazy. Tamhle je pokoj Cathleen a Ryana, vedle je pokoj Alexandry a Gabriela a tohle je můj pokoj.
Jeho pokoj byl menší oproti ostatním, jak jsem stihla zaregistrovat.
Vpravo stála pohovka vedle ní police s knihami a cédéčkama. Naproti pohovce byla stěna celá ze skla a skleněné dveře i boční stěna byla ze skla. U boční stěny stál menší konferenční stolek a na něm byla hifi věž.
,,Kde spíš?“ zeptala jsem se.
,,Já nepotřebuji spát.“
,,Co? Vůbec nikdy?“ překvapilo mě to
,,Vůbec nikdy.“
,,To je zvláštní, jak moc jsem odlišná.“ zamračila jsem se. ,,Jsem napůl upír a napůl člověk. Musím spát – ty ne, jím lidské jídlo – ty ne, krvácím – ty ne, tluče mi srdce – tobě ne. Jsme tak odlišní!“ říkal jsem spíše pro sebe než jemu a mračila se teď víc.
,,No, ale máme i hodně společného.“ uklidňoval mě ,,Jsi rychlá – já taky, lovíš a piješ krev – já taky, tvé instinkty jsou stejné jako moje, tvá kůže je tvrdší než lidská jako ta moje, máš sílu větší než člověk – stejně tak já. Navíc voníš jako upír.“chlácholil mně
,,Jo, ale voním i jako člověk. Je to frustrující, to jak moc jsem odlišná.“ zavrčela jsem skrz zuby.
,,No tak lásko, jsi víc upír než člověk věř mi.“ mírnil mou rozladěnou náladu Chris
Asi ano, pomyslela jsem si a vzpomněla na cvičení se štítem, to mně uklidnilo.
Chris ke mně pomalu přistoupil, dal mi ruku kolem pasu, přitáhl si mě a políbil mě něžně. Pak znovu, tentokrát, to nebyl krátký polibek, mé srdce se rozbušilo jako o závod a jeho polibek se prohluboval. Oba jsme sotva dýchali a mé tělo se chvělo touhou. I jeho tělo se chvělo, nevím co cítil, doufala jsem, že to samé co já. V jednu chvíli jsem si myslela, že snad umřu, protože mé srdce už bylo splašené, jako by chtělo vyletět z mé hrudi. V tu chvíli se Chris odtáhl.
,,No rád bych pokračoval, ale tvé srdce by to nemuselo unést.“ usmál se ,,Navíc má rodina si myslí, že už jsem tě měl pro sebe dost dlouho.“ ušklíbnul se
Otevřely se dveře a vešla Alex.
,,Tak hrdličky je čas.“ řekla nám a já zrudla. Chris i Alex se tomu krátce zasmály.
,,Čas na co?“ zeptala jsem se
,,To hned zjistíš.“ řekla Alex
,,Varuji tě má rodina má sklon k přehánění. Nebo spíš někteří z nich.“ zašklebil se na Alex
,,Neděs jí prosím.“ usmála se na mně Alex
Scházeli jsme po schodech dolů, Chris mi povzbudivě stiskl ruku. Všude byly květiny a všichni stály seřazeni u schodů.
,,Všechno nejlepší k narozeninám Jenny.“ řekli sborově
Na okamžik jsem zapomněla dýchat.
,,Moc ti to sluší Jenny.“ řekli opět shodně všichni
,,Víc než sluší.“ pošeptal mi do ucha Chris, ostatní se uculovali tomu co mi řekl.
,,Tenhle dárek je ode mě.“ předával mi malou krabičku Ryan
Otevřela jsem ji a uvnitř byl řetízek na ruku.
,,Děkuji, mám si kam dát přívěšek od kamaráda.“ řekla jsem nepotřebně, jistě už to věděli, Ryan přikývl.
,,Tohle máš ode mě.“ podávala mi větší krabičku Cathleen a zašklebila se na Chrise
Byl v ní parfém.
,,Díky.“ usmála jsem se na ní
,,Tohle zkazí její vůni.“ zavrčel Chris
,,No stěžoval sis, že smrdí jako pes, ne?“ škádlila ho Cathleen
Podívala jsem se zamračeně na Chrise.
,,Řekl jsem to, protože jak si byla s Benjaminem ...“ odmlčel se ,,Promiň lásko, ale vážně jsi v tu chvíli smrděla jako pes.“ záměrně neřekl, když jsi se k němu tulila, za což jsem mu byla vděčná, byla jsem si jistá, že tuto část rodině neřekl. Přikývla jsem.
,,Tohle je ode mě a od Christin.“ podával mi krabičku Taylor
,,Díky.“ řekla jsem a rozbalovala jsem dárek.
Rozbalila jsem ji a uvnitř byla fotografie v rámečku a na ní jsem byla já a Chris v objetí. Kdy ji udělali, přemýšlela jsem. Mé přemýšlení přerušil Gabriel.
,,Tohle máš ode mě.“ podával mi větší krabici Gabriel. Usmála jsem se a zaštěrchala jsem krabicí.
,,Máš to nainstalované v autě.“ řekl mi Gabriel
,,Díky.“
,,Není zač.“ usmál se na mně
,,A tenhle je ode mě.“ podávala mi dárek Alex
Rozbalila jsem ho, byl tam nádherný bílý šátek s motivem motýla.
,,Díky moc.“ usmála jsem se na ní a ona mně objala, opětovala jsem jí objetí.
,,A tento poslední je ode mně, ale rozbal ho prosím až budeme sami.“ podal mi krabičku Chris.
,,Děkuji Vám všem.“ poděkovala jsem jim znovu
,,Co kdyby, jsme šli lovit?“ zeptala jsem se jich
Všichni se na mně udiveně podívali.
,,Co?“ zeptala jsem se jich
,,Zlato, v tomhle chceš jít lovit?“ zeptal se mně udiveně Chris
,,Proč ne.“ odpověděla jsem mu
,,Tak jo, na to jsem zvědavý.“ řekl Chris
,,Tak tohle musím vidět.“ řekl Ryan
,,Já bych v tom tedy lovit nedokázala, takže se jdu taky podívat.“ přidala se Alex
,,Já tady zůstanu s Gabrielem.“ řekl Taylor
,,Jdu s nimi.“ rázně řekla Christin
,,Já tu taky zůstanu, nemusím být všude.“ zašklebila se na Ryana, Cathleen.
Vyběhli jsme ven. U řeky se všichni zastavili a čekali, co udělám. Udělala jsem pár kroků zpět, předklonila jsem se a vyhrnula si šaty nad kolena. Všichni se smály, já se rozeběhla a ladně jsem přeskočila řeku. Otočila jsem se a zjistila, že ostatní jen udiveně zírají.
Pak jeden po druhém přeskočily řeku.
,,Páni …. Jenn to byla krása.“ uznale pokýval hlavou Ryan
,,Nikdy bych nevěřila, že se to dá v tomto oblečení, tak ladně přeskočit.“ žasla Alex
,,Teda Jenny, ty umíš překvapovat.“ poznamenala udiveně Christin
,,Lásko, vypadala jsi úchvatně.“ pošeptal mi Chris s rukou kolem mého pasu
Jeho dech u mého ucha mi způsobil, mírné zrychlení srdečního rytmu. Nadechla jsem se, abych se zklidnila. Znovu jsme se dali do běhu. Po chvilce jsme ucítili naši kořist, bylo jí dost pro nás všechny. Začal lov, když jsme byli nasyceni, vydali jsme se zpět.
Přiběhli jsme do domu a Chris mě beze slova vedl k sobě do pokoje. Mezitím se dole rozběhla živá debata, tématem jsem byla já. Sotva jsme došli do jeho pokoje, Chris kopnutím zavřel dveře. Přitáhl si mě k sobě, něžně a dlouze mě začal líbat. Pak se trošku odtáhl, zamyšleně se na mě zadíval a řekl.
,,Zajímalo by mě, jestli mě někdy přestaneš překvapovat, nebo udivovat.“
,,A to o mě nevíš všechno.“ zasmála jsem se
Najednou jsem si vzpomněla na to co říkal u mě doma.
,,Co mělo znamenat to o tom snu?“ zeptala jsem se ho.
,,No už delší dobu chodím k tobě domů a dívám se jak spíš. Fascinuje mně to.“ přiznal se Chris.
,,Ty se díváš jak spím?“ divila jsem se
Poté mě doprovodil domů, přede dveřmi mě políbil.
,,Chrisi prosím dnes nechoď do mého pokoje.“ poprosila jsem ho
,,Pokud necháš otevřené okno přijdu, když ho zavřeš nepřijdu.“ řekl Chris

7. kapitola
Vešla jsem do domu a za deset minut se ozval zvonek u dveří. Táta už byl doma. Tak kdo by to mohl být?
,,Jdu otevřít tati.“ zavolala jsem na něj
Ještě než jsem otevřela ucítila jsem upíra, ta vůně se mi zdála být známá. Otevřela jsem dveře. Ztuhla jsem. Ten upír mi byl nějak povědomí, ale nevěděla jsem kam ho zařadit. Hrozivě na mě zavrčel. Okamžitě jsem aktivovala oba mé štíty.
,,Zabily jste mi Carolain, za to zaplatíte!“ zavrčel zuřivě
,,Carolain?“ zeptala jsem se a pak mi to došlo
,,Ty ... Vy … jste můj otec.“ vydechla jsem udiveně
,,Jo ty zrůdo, zabila jsi svou matku a já teď zabiji tebe a pak tvého otčíma.“ vyrazil proti mě
Můj štít ho však nepustil ani na krok ke mně, okamžitě jsem zaštítila i Thomase.
Nepříčetně zuřil.
,,Však já tě dostanu a zabiji tebe i jeho.“ vyhrožoval
Odešel, ale já věděla, že se nevzdá a počká si na výhodnou chvilku. Co mám dělat, komu mám říct o pomoc? Zvedla jsem telefon.
„Stevene mohli byste na chvilku přijít s Benjim k nám?“ prosila jsem ho
,,Ano, ale co se děje?“ ptal se mně
,,Vysvětlím to později není čas!“ vyhrkla jsem
Počkala jsem, když přijeli vylítla jsem ze dveří.
,,Hlídejte ho prosím musím si něco zařídit. Pak to vysvětlím, slibuji.“
Běžela jsem lesem, běh je rychlejší než auto. Doběhla jsem ke Connorovu domu.
Vůbec jsem nezaregistrovala varování v podobě pachu mého otce. Zarazila jsem se až na schodech, slyšela jsem jak se jich ptá ,,Pomůžete mi tu zrůdu zabít?“
,,Pomůžeme ti, ale kdo to je?“ ptal se Taylor
,,Nevím jak se jmenuje, vím jen kde bydlí.“ odpověděl mu
Zavolala jsem, jak nejhlasitěji to šlo ,,Jestli mě chceš zabít, máš možnost, pojď ven otče!“ zbylá slova jsem zavrčela.
Vyběhl ven a Connorova rodina za ním.
,,To se tak bojíš, své vlastní dcery, že si bereš i pomocníky?“ vysmívala jsem se mu
,,Já a bát se ? Koho? Tebe? Co jsi? Půl upír - půl člověk. Kampak asi patříš? Řekl bych, že nikam. Jsi mutace dvou ras, nic víc.“ vysmíval se mi na oplátku Ralph
Chris a Alex se chtěli přidat ke mně.
,,To není váš boj, ale jestli se chcete přidat k němu, tak můžete, ode mě se teď držte dál, nechci vám ublížit.“ varovala jsem je, nevěděla jsem co všechno můj štít umí.
Couvli, ale k Ralphovi se nepřidali. Ostatní také ne.
,,No tak už zaútoč, nudí mě konverzace s někým, kdo nechal mou matku samotnou, jen aby se vyhnul zodpovědnosti a teď radši hází vinu na druhé.“ provokovala jsem ho
Přikrčil se a skočil na mě. Můj štít ho odmrštil zpět. Zasmála jsem se.
,,Chrisi, prosím běž až za řeku a ty Taylore běž prosím s ním. Až tam budete, zavolejte na mě, já vám odpovím až si budu jistá a ty Taylore vší silou praštíš Chrise.“ řekla jsem jim.
,,Jenny je to dobrý nápad?“ zeptal se s obavami Taylor
,,Lásko, opravdu víš co děláš?“ zeptal se Chris
To byla chyba, prozradit náš vztah, před někým, kdo mě chce zabít. Ve vteřině byl zaštítěn a v tu chvíli Ralph zaútočil na Chrise.
,,Pusť ho za řeku, můžeš jít s nimi a sám uvidíš.“ řekla jsem Ralphovi
Neochotně opustil svou pozici, ale nešel s nimi stoupl si napůl cesty ke mně a napůl cesty k Chrisovi a Taylorovi. Zavolaly na mně, za chvíli jsem jim odpověděla a zároveň jsem ucítila jsem tlak na můj štít. Pak se vrátili zpět.
,,Wow .. , to bylo …., zajímavé.“ řekl Chris
,,Tak to byla jen ukázka, vím, že to jde i na větší vzdálenost.“ vysvětlila jsem všem.
Najednou jsem ucítila Benjamina a Thomase, zpozorněla jsem.
,,Benji, proč jsi ho sem vzal?“ zeptala jsem se
,,Promiň, chtěl jít se mnou.“ odpověděl mi Benji
,,Pojďte sem.“ řekla jsem jim
,,Zlatíčko, jsi v pořádku?“ zeptal se mně Thomas
,,Ano tati, nemusíš se o mně bát, jsem v pořádku.“ odpověděla jsem tátovi
Pak mně napadla jedna myšlenka, že bych mohla ukázat Ralphovi to co se stalo.
,,Ralphe, jestli chceš vědět, co se skutečně stalo, stačí říct, ukážu ti to.“ řekla jsem mu
,,Jak mi to ukážeš?“ zeptal se Ralph
,,Stůj klidně, neboj se neublížím ti, zatím ne slibuji.“ odpověděla jsem na jeho otázku
Položila jsem mu ruce na spánky, a přehrála jsem mu vše, co jsem měla v mysli a co se týkalo smrti mé matky.
,,Co to bylo?“ zeptal se šokovaně.
,,To bylo, to co jsem viděla, že se stalo.“ odpověděla jsem ,,Tohle neovlivním, je to pravdivé. Tak jako tohle.“ ukázala jsem mu to co se stalo od doby, co se objevil u nás doma.
,,Nemusíš tomu věřit, ale je to tak.“ dodala jsem
,,Tati, proč jsi sem šel?“ otočila jsem se na otce.
,,Bál jsem se o tebe a vytáhl jsem z Benjamina co se děje. Přišel jsem něco předat Ralphovi. Je to od tvé matky.“ vysvětloval mi Thomas
,,To je dopis od Carolain pro vás, dala mi ho, než umřela.“ řekl Thomas, Ralphovi
Ralph si vzal dopis s nedůvěrou.
,,Může to být falešné.“ zasyčel Ralph
,,Tak si to ověřte, jistě to nebude problém ověřit jeho pravost.“ odpověděl mu Thomas
Ralph se podíval na mně ,,Jak mám vědět, že neutečeš, než si to ověřím?“
,,Nemám důvod utíkat, a ani nemám kam bych utekla.“
,,Dobrá, mám jen jednu podmínku.“
,,Jakou?“ zeptala jsem se
,,Mám ještě jednu dceru, bude vás tu hlídat, hlavně tebe.“ ukázal na mně Ralph
,,Dobrá, proč ne mně to nevadí.“
,,Stephanie, zlatíčko pojď sem.“ přikázal Ralph
Odněkud ze stromů se ozval praskot větví a pak se najednou objevila štíhlá, překrásná, blond dívka. Všichni na ní zírali v němém úžasu. Ve vteřině je všechny okouzlila, kromě mně.
,,Stephanie budeš je tu hlídat, hlavně tuhle tu.“ ukázal na mně
,,Jasně tati.“ odpověděla mu Stephanie
Odešel a my čekaly, já jsem si sedla na poražený strom. Ostatní si se zájmem prohlížely mou novou sestru a zdálo se mi, že nás obě posuzují. Pak se s ní jeden po druhém začali bavit, nejen Connorovi, ale i můj otec a Benjamin. Chris vypadal jako by očarovaný. Byla jsem z toho smutná, ne proto, že by mi vadilo, že nejsem středem pozornosti, ale protože, si je všechny omotala kolem prstu. A Chris najednou jako by mně ani neznal a co hůř můj otec, Benji a Alex taky. Za chvíli se vrátil Ralph.
,,Tak co je pravý?“ netrpělivě jsem se zeptala
,,Ano a zdá se, že jsi měla pravdu, byla to moje chyba, kdybych tam byl, byla by teď upír, ale hlavně naživu. Promiň, odpusť mi to, můžu to nějak napravit?“ Omlouval se upřímně Ralph
Pokrčila jsem rameny, chtělo se mi odtud pryč. Všichni se pomalu loudali se Stephanií do domu a mně a Ralpha si nevšímali.
,,Dej mi čas.“ odpověděla jsem
,,Dobře dám ti času kolik chceš. Díky.“ řekl Ralph a odešel do domu
Zůstala jsem tam sama.

8.kapitola
Celý další týden se všichni motaly kolem mé sestry. Chris měl oči stále na ní.
Přestalo mně všechno bavit, na konci týdne už jsem věděla, co udělám. Thomas nebyl doma, byl u Connorů, tak jsem si sedla a v rychlosti napsala dopisy na rozloučenou.
Pro Thomase
Tati, byl si mi vším a vím, že jsi mně měl rád, ještě nevím, kam přesně půjdu, ale nesnaž se mně hledat, nemělo by to smysl.
Jennifer
PS: Miluji tě!
Pro Ralpha
Odpouštím ti, protože maminka tě milovala, proto se nemohu na tebe zlobit.
Neznáme se, proto ti nebudu chybět.
Tvá dcera Jennifer
Pro Chrise
Odcházím, nevyčítám ti, že si se zamiloval do někoho jiného. Buď s ní hodně šťastný. Navždy budeš má jediná láska. Nechávám tu své srdce i když vím, že mně to bude bolet, ale zůstat tu by bylo horší než smrt. Nehledej mě nemělo by to smysl, nevrátila bych se. Jestli ke mně jen trošku něco cítíš, necháš mně odejít a nebudeš se snažit mně hledat.
S láskou Jennifer
PS: Moc tě miluji.
Pro Alex
Alex mám tě ráda, ale nesnažte se mně hledat, nemělo by to smysl. Nikdy se nevrátím.
Sbohem navždy. Časem vám to bude připadat, jako bych se nikdy nenarodila, jako kdybych nikdy neexistovala.
Sbohem navždy tvá kamarádka Jennifer
Pro Benjamina a jeho otce
Děkuji vám, za vše čemu jste mně naučily a za to, že jste se o mně starali. Mám vás oba moc ráda. Pomozte prosím Thomasovi, překonat to, že jsem odešla. Možná ani nebude vaši pomoc potřebovat.
Navždy sbohem Jennifer
Pro mou sestru
Neměli jsme čas se poznat, ale i tak ti přeji, abys byla v životě co nejvíce šťastná.
Tvá sestra Jennifer
Vzala jsem si peníze, co jsem měla našetřené a kreditní kartu na kterou mi maminka ukládala peníze dokud ještě žila. Nevěděla jsem kam půjdu. Běžela jsem jako o závod, co nejrychleji pryč, cestou jsem se snažila, co nejvíce zmást stopy, pro případ, že by mně přece jen hledali. Doběhla jsem na letiště a koupila dvě letenky jednu do Maďarska a jednu do Seatlu. Záměrně jsem se vyhýbala koukání na tabule, aby nebyly žádné stopy kam letím.
Letěla jsem do Seatlu, tam jsem se chvíli bezcílně potloukala, až jsem narazila na jednu rodinu upírů, chvilku jsem byla u nich, ale pak jsem ucítila tu hroznou bolest, která mi připomněla, že hledám smrt a ne nový život jinde. Z jejich vyprávění jsem se dozvěděla, o jedné mocné rodině v Itálii. Prý jestli chce někdo smrt, stačí je vyprovokovat a oni ho zabijí.
To je moje šance pomyslela jsem si, poděkovala jsem jim, a než si stihly uvědomit o co mi šlo, byla jsem pryč musela jsem, byly moc hodní a milý, určitě by mi to vymlouvali.
Koupila jsem si letenku do Itálie, sice nevím, kde tu rodinu přesně mám hledat, ale jak asi těžké je najít upíry ve městě? Bylo to těžší než jsem si myslela, první den jsem nic nezjistila. Druhý den také nic jen se mi zdálo, že cítím upíry, ale stopa byla stará a tak nešlo zjistit, zda to byli upíři nebo ne. Vracela jsem se sklesle do hotelu a nedávala jsem pozor. Protože jinak bych věděla, že mám v pokoji návštěvu.
Nic netušíc jsem vešla do pokoje. Otočila jsem se a ztuhla. Stál tam Chris se zuřivým pohledem, Alex se starostlivým a zklamaným a Ralph s obviňujícím pohledem.
,,Jak si mohla, co si to o mně myslíš kruci?“ zuřil Chris
,,To jsi neměla dělat, takhle odejít!Měli jsme o tebe strach.“ obvinila mně Alex
,,Vím, že jsem se nezachoval nejlíp, ale nedat mi ani šanci to napravit?“ obvinil mě Ralph
Pokrčila jsem rameny.
,,Nevím komu odpovědět dřív. Ale ráda bych mluvila s každým zvlášť.“
,,Dobrá.“ řekly skoro jednohlasně.
,,Kdo chce jít první?“ zeptala jsem se jich
,,Mohu já?“ ozval se Ralph
,, Tak pojďme ven.“ odpověděla jsem
,,Ne že zase utečeš.“ varoval mě se zavrčením Chris
,,Neuteču, slibuji.“ odpověděla jsem zkroušeně
Šli jsme se projít, Ralph povídal a já poslouchala.
,,Víš, že jsi své matce moc podobná? Jsi mnohem hezčí než Stephanie. Rád bych tě líp poznal a vynahradil ti to, co jsme spolu zameškali“ dodal Ralph
,,Já a hezčí než Stephanie? Vždyť všichni celý týden nedělali nic jiného, než že se motali kolem ní. Já dostala Chrisovu pozornost za dlouhou dobu a ona ani ne za vteřinu.“ řekla jsem šokovaně
,,Víš Stephanie má dar, omotat si kolem prstu lidi i upíry, ale není to stálé. Ty přitahuješ svou krásou a skromností, ona darem, který způsobí, že si ostatní myslí jak je skvělá a krásná.“ vysvětlil mi Ralph ,,Dáš mi prosím šanci to vše napravit?“ upřímně mě prosil Ralph
,,Dobrá, dám ti šanci mně líp poznat.“ odpověděla jsem
,,Víc nežádám.“ ,,Jo a neměl bych to říkat, ale Chris málem zešílel, když zjistil, že jsi odešla a co jsi mu napsala.“
,,Díky tati.“
Došli jsme zpátky.
,,Tak kdo je další?“ zeptala jsem se
,,Můžu?“ zeptala se Alex, Chrise, ten jenom přikývl

9.kapitola
Procházeli jsme se stejně jako s Ralphem.
,,Ty si myslíš, že jde na tebe zapomenout? Dělat, že jsi neexistovala? To nám tak málo věříš? Pomyslela jsi na Thomase, jak ho to bude bolet?“ obviňovala mě Alex
,,Já nevím, co si mám o tom všem myslet. Vždyť jste celý týden dělali, že neexistuji.“
,,A to tě nenapadlo, že prostě jen nevěříme, že Ralph, tak rychle změnil názor? Že třeba děláme, že neexistuješ, aby nám věřil a udělal tu chybu, že nám prozradí co na tebe chystá?“ vysvětlovala Alex
,,To mě vůbec nenapadlo. Víš strašně málo si věřím a navíc byla jsem to já, kdo Chrise nutil vším možným do vztahu, ve kterém možná ani nechce být.“
,,Věř mi, že kdyby s tebou nechtěl být, tak s tebou nebude. Miluje tě od první chvíle co tě uviděl, ale bránil se tomu, protože jsi napůl člověk a nechtěl ti ublížit. Tvá krev, je to co mu v tom bránilo. Bál se, že se neovládne a zabije tě. On bez tebe nechce žít! Víš, než jsme sem dorazili, řekl mi, že jestli budeš mrtvá nechá se zabít taky?“ řekla mi Alex
,,Promiň, je mi to moc líto, nechtěla jsem vás ranit.“ rozbrečela jsem se
,,Já ti rozumím, ale i tak si stojím za tím co jsem řekla. Jen trošku se všichni zlobíme, hlavně jsme měli o tebe všichni strach. Máme tě rádi.“ dodala Alex
,,Jo a Ralph opravdu změnil názor. Nebyly jsme si jistí, ale když dostal tvůj dopis na rozloučenou, rozbrečel se. Řekl, že jestli tě najde živou, tak se od tebe nehne dokud ti všechno nevynahradí.“
,,Díky Alex, že jsi mi to řekla. Ještě jednou se omlouvám.“ řekla jsem rychle
Vraceli jsme se zpět. Byla Řada na Chrisovi a já si byla jistá, že u něho to nebude tak lehké.
,,Jsi na řadě bráško a nemuč jí moc.“ řekla Chrisovi s úsměvem Alex
Šli jsme vedle sebe mlčky, až jsme došli k zahradě.
,,Sedneme si? Už mě bolí nohy z chození.“ řekla jsem
Sedli jsme si a já čekala, až začne mluvit.
,,Víš jaký jsem měl o tebe strach? To si myslíš, že jedna holka s darem ovlivňovat lidi, mě může donutit, zapomenout na to, že tě miluji víc než svůj život?“ vyčítal mi Chris
,,Nevím, jen vím, že je hezčí než já. Nutila jsem tě do vztahu, ve kterém by jsi třeba být nechtěl.“ vysvětlila jsem mu co cítím
,,Jsi krásnější než ona. Pro mě jsi jediná, na to nikdy nezapomeň! Miluji tě víc než svůj život. Nebyl bych s tebou, ani s nikým jiným, kdybych nechtěl. Chci být jen s tebou lásko. Jen jsem potřeboval, aby Ralph uvěřil, že tě nechci a řekl mi, co na tebe chystá, abych tě mohl chránit.“ řekl Chris
,,Promiň, nebylo to tím, že bych ti nevěřila, spíš nevěřím sobě.“
,,Už mi to nikdy nedělej a prosím víc mi věř. Tolik jsi mi chyběla.“ řekl a naklonil se ke mně, tvrdě mě políbil a pak jeho polibek zněžněl, líbal mě tak jako by se bál, že mu zase uteču.
Mé srdce bylo rychle a zběsile. Přestal a já zaprotestovala. Chtěla jsem, aby pokračoval.
,,Hmm. Nerad bych, teď, když tě opět mám u sebe, aby tvé srdce přestalo být a já o tebe přišel.“ usmál se Chris
Vstala jsem a šla si mu sednout na klín. V ten moment mnou prolétlo tisíce jiskřiček.
,,Řekni mi co cítíš?“ zeptala jsem se ho
Odkašlal si a řekl přiškrceným hlasem. ,,Ani netušíš jak moc po tobě toužím, lásko. Ale nechci ti ublížit.“
,,Něco ti řeknu a dobře mě poslouchej, protože jestli mě nechceš ztratit, budeš si to pamatovat. Jsem silnější, než si myslíš a nemusíš se o mě bát, můj štít se sám aktivuje, když jsem v nebezpečí, sám si viděl co dokáže. U ostatních to musím držet a aktivovat, ale u mě funguje automaticky.“
,,Pokusím se, ale ty si zapamatuj co jsem ti řekl před tím.“
,,Co to bylo?“ zeptala jsem se jako bych to nevěděla, věděla jsem to, ale chtěla jsem to slyšet znovu.
Zakroutil hlavou a něžně zavrčel. ,,Pro mě jsi jediná, nejkrásnější. Miluji tě víc než svůj život, chci být jen s tebou lásko. Na to nikdy nezapomeň! A víc mi věř.“
,,Dobře, ale teď mě polib.“
Přitiskl si mě k sobě a políbil mě nejprve jemně, pak se jeho polibek prohluboval, oba jsme přerývaně dýchaly. Naše touha se stupňovala a násobila s každou vteřinou. Najednou mě Chris od sebe jemně odtáhl.
,,Lásko jestli chceš víc, tak mám jednu podmínku.“
,,Jakou ?“
,,Vezmi si mě, ať je to na věky. Chci abys, byla moje lidským způsobem.“
,,Ráda si tě vezmu, ale pak už se nebudeš odtahovat, ani kvůli mému dobru. Slibuješ?“
,,Slibuji.“
,,Dobrá a ještě mi slib, že si všechno budeme říkat na rovinu.“
,,I to ti můžu slíbit, ale platí to i pro tebe jasné?“
,,Ano.“ řekla jsem a dodala ,,Tak jaké datum by se ti líbilo na svatbu? Já bych ještě chtěla dodělat školu, jestli by ti to nevadilo."
,,No s tím můžu souhlasit, ale do té doby, budeš muset být trpělivá. Protože víc než polibek ode mne nedostaneš, jsem trochu staromódní v názorech."
,,Dobře tak se vezmeme zítra." řekla jsem honem
,,Ne, počkáme, než uděláme maturitu."odporoval mi Chris
,,Ani nevím, kolik je ti let?" musela jsem se zeptat
,,Záleží na tom?"
,,Ne, ale nemyslíš, že bych to měla vědět, když spolu chodíme a budeme se brát?"
,,Máš pravdu, je mi sedmnáct a jinak je mi sto sedmnáct let."
,,Teď jsem si uvědomila, že jsem ještě nerozbalila tvůj dárek." vytáhla jsem z kapsy krabičku a podívala se na Chrise.
,,Tak do toho rozbal to." povzbuzoval mně se smíchem.
Otevřela jsem krabičku, byl v ní řetízek na krk se srdcem.
,,Otevři to srdce."
Udělala jsem co mi řekl, byla tam jeho fotografie a na druhé půlce vyrytý nápis.
,,Miluji tě, navždy tvůj Chris." zalapala jsem po dechu
,,Chrisi, to je nádhera, ale já ti nemám co dát."
,,To bych netvrdil, podívej se pořádně do krabičky."
Podívala jsem se a byl tam ještě jeden stejný řetízek. Otevřela jsem ho a byla v ní má fotografie a na druhé půlce vyrytý nápis.
,,Miluji tě, navždy tvá Jenny." vyhrkly mi slzy
,,Lásko neplač, jestli to necítíš stejně, tak ho zahoď, nemusíš mi ho dávat." utěšoval mě
,,Já to cítím stejně a chci ti ho dát, moje srdce už stejně máš." odpověděla jsem
Vzal mi můj řetízek z ruky, odhrnul mi vlasy a připnul mi řetízek na krk. Pak mě něžně a velice opatrně políbil na krk. Zvedl mi hlavu a poté mě znovu něžně políbil na ústa.
,,Miluji tě a budu ti to opakovat, dokud budeme žít." řekl
,,Miluji tě a také ti to budu opakovat, dokud budeme žít." zopakovala jsem to co jsem cítila i já.

10. kapitola
Vrátily jsme se všichni domů. Na letišti nás už čekala celá jeho rodina, Thomas, Steven, Benjamin a Stephanie. Jeden po druhém mně objali.
,,Jenny, co jsi mi to udělala, měl jsem o tebe strach." řekl mi Thomas
,,Jenny, vyděsila jsi nás, Benjamin mně kvůli tomu terorizoval, svým neustálým a žalostným vytím." řekl Steven
,,Jenny, tohle už nikdy nedělej. Přirostla jsi nám k srdci a stálo by nás to velice mnoho, přijít o tebe. Protože bychom nepřišli jen o tebe, ale i o syna." Taylor mluvil za celou rodinu, protože ostatní přikyvovali.
,,Jenny, nechtěla jsem ti ublížit, ráda bych tě poznala, jsi přece má sestra." řekla mi Stephanie
Byly to čtyři dny co jsem utekla, ale mně se zdálo jako by to byl nejméně rok.
,,Slibuji, že už nic takového neprovedu." slibovala jsem jim
V Itálii se nám podařilo, koupit prstýnky zásnubní i snubní. Nevím jak, ale utajily jsme to před Alex i Ralphem. Podívala jsem se na Chrise a očima jsem se ho ptala, jestli jim to řekneme. Lehce přikývl a stiskl mi ruku. Odkašlala jsem si.
,,Chtěli bychom, vám všem něco říct." nemohla jsem dál mluvit, Chris mi přispěchal na pomoc.
,,V Itálii jsem požádal Jenny o ruku a ona souhlasila." než se mohli vzpamatovat, dodal ,,Domluvily jsme se, že svatbu necháme až po maturitě." bylo vidět, že se už všichni z šoku vzpamatovali
,,Tak to vám ze srdce gratuluji. Vítej do rodiny." usmál se srdečně Taylor
,,Holčičko, ze srdce vám gratuluji." usmál se Thomas
,,No Jenny, překvapila jsi mě, ale gratuluji vám." řekl Ralph a usmál se
,,Gratuluji vám, jsi jako moje dcera Jenny." řekl Steven a také se usmál
,,Gratuluji vám oběma sestřičko." řekla Stephanie
,,Vítej do rodiny, Jenny už dávno tě beru, jako svou dceru. Gratuluji vám." usmála se na mě Christin
,,Už dávno, jsi pro mě moje sestra. Vítej do rodiny. Gratuluji vám." usmála se šibalsky Alex
,,Vítej do rodiny, ráda tě budu mít za sestru. Gratuluji vám." usmála se Cathleen
,,Vítej do rodiny sestřičko, má to ten můj bratr štěstí. Gratuluji vám." objal mě se smíchem Ryan
,,Vítej do rodiny, bude prima mít další sestru. Gratuluji vám." usmál se Gabriel
,,Nebudu předstírat, že jsem rád. Přesto vám gratuluji." řekl naštvaně Benji a utekl dříve, než jsem mohla něco říct.
Byla sobota, dohodly jsme se s Chrisem, že jí strávíme celou jen mi dva spolu. Ráno se pro mě Chris stavil.
,,Kam jedeme?" zeptala jsem se ho
,,Sama uvidíš neptej se nebo to nebude překvapení." odpověděl Chris
,,Dobrá nebudu se ptát."
Jeli jsme kousek za město, pak Chris odbočil na lesní cestu. Za nedlouho zastavil.
,,Dál už musíme pěšky." řekl Chris
Vystoupily jsme a Chris si mě bez varování vzal na záda a běžel jak nejrychleji uměl.
,,Jsme tady, zavři oči." přikázal mi Chris
Poslušně jsem zavřela oči, vzal mě za ruku a opatrně mě vedl.
,,Otevři oči lásko." řekl mi po chvíli Chris
Otevřela jsem oči a přede sebou jsem spatřila nádherné jezírko s vodopádem, bylo to to nejkrásnější místo, které jsem kdy viděla.
,,To je můj dar pro tebe Lásko to bude naše místo." něžně mi do ucha pošeptal Chris
,,To je nádherné, děkuji ti miláčku." poděkovala jsem mu
Chvilku jsme jen tak stáli. Pak jsem dostala blázniví nápad. Poodešla jsem od Chrise , pomalu jsem se začala svlékat. Nepřestávala jsem se přitom dívat na Chrise, když už jsem byla nahá, velice pomalu jsem vstoupila do jezírka.
,,Miláčku půjdeš za mnou?" zeptala jsem se Chrise
Chris se začal pomalu svlékat a v jeho očích bylo vidět, že po mě touží stejně jako já po něm. Pomalu došel ke mně, jednou rukou mě objal, druhou rukou mně vjel do vlasů a přitáhl si mou hlavu, pak mě velice něžně políbil. Mazlily jsme se a náš polibek se prohluboval. oba jsme teď přerývaně dýchaly. Chtěla jsem víc a stejně tak i Chris.
Když už naše touha byla nesnesitelná, odtáhla jsem se od Chrise.
,,Jenny lásko chci být tvým mužem už teď, moc po tobě toužím. Chci se s tebou milovat, ale beze strachu, že ti ublížím."
,,Také toužím být tvou ženou a milovat se s tebou, ale chtěla bych dodělat školu a mít s tebou dítě, což bych nemohla, kdybych byla upírkou." řekla jsem, když už se mi konečně vrátil dech.

11.kapitola
,,Cože?" vykřikl šokovaně Chris
,,Co se děje? Co ti vadí?" zeptala jsem se dotčená jeho reakcí na to co jsem mu řekla
,,To o dítěti nemůžeš myslet vážně, nechci to už nikdy slyšet." zavrčel naštvaně
Šokovalo mě to, proč nechce dítě, nechce ho se mnou nebo vůbec? A co mu na dětech vlastně vadí? Vyšla jsem z vody, rychle se utřela a oblékla. Než se vzpamatoval běžela jsem sprintem domů. Vešla jsem do domu, všechny pozdravila, a bez zastavení pádila do pokoje. Bleskově jsem zavřela okno a zamkla dveře. Nakonec jsem se zhroutila na postel a propukla v pláč.
,,Jenny co se ti stalo?" ptala se mě přes dveře Stephi
,,Běž pryč nechci o tom mluvit." odpověděla jsem uplakaně
Hned na to se ozvalo ťukání na okno, které jsem ignorovala, věděla jsem že je to Chris.
Po půl hodině ťukání se najednou ozval mobil, podívala jsem se na číslo, bylo Chrisovo, naštvaně jsem odmítla hovor. Hned na to se ozval znovu, tentokrát číslo patřilo Alex. Nezvedla jsem to. Vzápětí přišla smska.
,,Co je s tebou ?" psala Alex
,,Chris ti řekl, aby jsi mi zavolala že?" odepsala jsem
,,Ano, ale jestli nechceš, aby věděl o čem se budeme bavit, stačí říct. Navíc volali oba tvoji otcové a ptali se jestli nevím co se ti stalo." napsala
,,Dobrá sejdeme se, ale pokud tam přijde i Chris, nebo mu řekneš něco z toho o čem se budeme bavit, přísahám, že uteču a nikdy se nevrátím." ,
,,Kde?"
,,Na severní straně za městem."
,,OK."
Převlékla jsem se a šla dolů. Všichni seděli pohromadě, bavili se o mně se starostí v hlase. Odkašlala jsem si.
,,Jdu na chvilku ven, vrátím se brzy, nemusíte mít strach bude se mnou Alex." vysvětlila jsem jim a bez čekání na jejich otázky jsem vyšla ven z domu.
Běžela jsem na smluvené místo a čekala. Když dorazila Alex, zkontrolovala jsem okolí, jestli někde poblíž není Chris.
,,Uráží mě, že mi nevěříš, neboj se Chris je opravdu doma." řekla dotčeně Alex
,,Promiň." omluvila jsem se
,,Tak co se stalo?" zeptala se zvědavě Alex
,,Chris ti nic neřekl?" ptala jsem se jí zmateně
,,Ne. Řekl jen, že se s ním nebavíš a on neví proč." odpověděla
Sedli jsme si na zem a já začala vyprávět co se stalo, Alex mě ani jednou nepřerušila, jen naslouchala. Když jsem dovyprávěla, nastalo ticho. Najednou se ke mně Alex otočila a řekla.
,,No chápu Chrise, ale i tebe. Chris se bojí, kdyby jste měli dítě, umřela bys při porodu. Vím, že chceš mít s Chrisem dítě, protože ho miluješ a dítě je plodem lásky." vysvětlila mi Alex
,,Asi máš pravdu, není to možné." pak mě náhle něco napadlo
Vytáhla jsem z kapsy mobil, vytočila číslo a čekala. Alex na mně nechápavě hleděla, pak jí proběhla v hlavě vize, pokyvovala hlavou a usmívala se. Mobil vyzváněl sotva minutu.

12.kapitola
,,Ahoj Jenny, dlouho jsi nám nevolala děje se něco?" ozvala se starostlivě Alice
,,No ano stalo, mohu mluvit s Carlislem?" zeptala jsem se
,,Jistě že můžeš." odpověděla Alice a zavolala na Carlisla
,,Ano?" ozval se Carlisle
,,Tady je Jenny. Ráda bych se tě zeptala ... no, vzpomínáš jak jsem ti říkala, že jsem napůl upírka a chodím s upírem?" odmlčela jsem se
,,Ano vzpomínám si na ten rozhovor." odvětil Carlisle
,,Přejdu k věci, chtěla bych s ním mít dítě, tak se chci zeptat jsi doktor, myslíš, že by to šlo?" zadržela jsem dech
,,No, Jenny nevadilo by ti, kdybych za tebou s Alici přijel a probrali jsme to osobně?" zeptal se mě Carlisle
,,Nevadilo by mi to, ráda vás uvidím. Kdy můžete přijet?" zeptala jsem se nedočkavě
,,Zítra, pokud to nevadí?" řekl
,,OK, budu vás čekat." zaradovala jsem se ,,A jak se má Reneesmmé, Bella, Edward, Ross, Emmet, Jasper, Esmme a Jacob?" zeptala jsem se radostně
,,Dobře, pozdravují tě." z povzdálí jsem uslyšela ostatní, jak mně zdraví
,,Pozdravuj je a pověz jim, že se přijedu podívat, až budu moct."
,,Vyřídím." odpověděl Carlisle
,,Zatím ahoj."
,,Ahoj Jenny."
,,No řeknu ti Jenny, jsi jednička a vidím, že mého bratra miluješ moc." řekla mi Alex, když jsem zavěsila
,,Máš pravdu miluji ho víc než sebe." odvětila jsem s úsměvem
,,Prosím tě Alex, neříkej nic Chrisovi o této možnosti, dokud si nebudu jistá, že je šance, s ním mít dítě." řekla jsem prosebně
,,Jistě, ale budu mu muset něco říct."
,,Řekni mu, ať mi dá pár dní na to, abych se vyrovnala s tím, že nebudeme mít dítě."
napadlo mě, že by to mohlo zabrat
,,Jo to může být dobrý nápad, který zabere." prorokovala Alex
Ještě jsme si chvilku povídali a pak jsme si šli zalovit. Po lovu jsme se rozešli domů.
Vešla jsem do domu a ještě ani nezavřela dveře, když se mně začali vyptávat jestli jsem v pořádku. Takže jim už Chris volal a vše jim řekl. Nehodlám jim nic vysvětlovat.
,,Jsem v pořádku, zítra mi přijede návštěva, takže asi nebudu k dispozici." objasnila jsem jim zítřejší nepřítomnost a šla nahoru do svého pokoje.
Ráno v šest hodin mi zazvonil mobil. Je neděle kdo to může být? Koukla jsem na číslo bylo Alice. Vyskočila jsem z postele.
,,Ano?" ozvala jsem se
,,Jenny to jsem já Alice, za hodinku přistaneme na letišti." oznámila mi
,,Hned jsem tě poznala Alice, budu tam na vás čekat." odpověděla jsem a obě jsme zavěsily
Rychle jsem se začala oblékat. Vzala jsem mobil a našla Alexino číslo. Vyzvánělo to.
,,Ano Jenny?"
,,Už jsou tu, chceš jít se mnou pro ně na letiště?" zeptala jsem se
,,Ano už jsem na cestě." odpověděla mi Alex
Ještě jsme nedomluvily a už zazvonil zvonek u dveří.
,,Ahoj Alex, tak jdeme?"
,,Jistě."
Vzali jsme mou Alfu Romeo a jeli na letiště.

13.kapitola
Na letišti jsem nedočkavě, vyhlížela Alici a Carlisla. Sotva jsem je uviděla, já a Alice jsme se proti sobě rozběhli. Obě jsme se radostně objali.
,,Tolik se mi po vás stýskalo." vyhrkla jsem
,,Mě se po tobě taky stýskalo i ostatním, pozdravují tě a máš brzy přijet." řekla Alice
Mezi tím k nám už došla Alex i Carlisle.
,,Alice, Carlisle, tohle je má nejlepší kamarádka a sestra Chrise." představila jsem Alex
,,Alex, tohle je Alice má stejné schopnosti jako ty a toto je Carlisle, je doktor jako Taylor tvůj otec." podali si ruce
,,Moc mě těší, že vás poznávám." řekla Alex
,,Nás také moc těší, že tě poznáváme, Jenny o tobě a tvém bratrovi hodně mluvila, když byla u nás." řekl Carlisle
,,Tak půjdeme do hotelu?" zeptala se Alice
,,No a co kdyby jste šli bydlet k nám?" překvapila nás Alex
,,A nebude to vadit tvé rodině?" zeptal se Carlisle
,,Ne jen si budeme muset zablokovat myšlenky, aby se můj bratr a ostatní nic nedozvěděli. Chris má stejné schopnosti jako Edward. Tak mi to říkala Jenny." vysvětlila Alex
,,Dobrá to půjde." řekl Carlisle
Šli jsme k mému autu a rozjeli se k Connorovým. Přijeli jsme k domu, všichni jsme kývli na znamení, že jsme si zablokovali myšlenky. Alex šla před námi, vešli jsme dovnitř. Alex zavolala Taylora.
,,Ahoj." pozdravila jsem všechny
,,Dobrý den." pozdravily současně Alice a Carlisle
,,Ahoj." pozdravily nás jeden po druhém
Mezitím k nám přišel Taylor.
,,Taylore, tohle je Carlisle a Alice jsou to mí velice dobří přátelé. Jak jistě víš, máme malý domek a tak jsem vás chtěla poprosit, jestli by nemohly chvilku být u vás. Asi tak týden." zeptala jsem se
,,No já v tom nevidím problém." odpověděl Taylor
Ostatní mezitím vstali a přišli k nám.
,,Toto je Alice a Carlisle." představila jsem je
,,Tohle je Taylor, jeho žena Christin, jeho dcery Cathleen a Alexandra a jeho synové Christopher, Ryan a Gabriel." představila jsem Connorovi
Všichni si navzájem podali ruce.
,,Jestli to nevadí rádi bychom se opláchli." řekl Carlisle
,,Jistě ukážu vám vaše pokoje." řekla Christin
,,Počkám na vás a pak si půjdeme zalovit." řekla jsem Alici a Carlislovi
,,Dobře." řekl Carlisle
Když odešli, omluvila jsem se Taylorovi a ostatním.
,,Je mi to líto, kdyby jsme měli větší domek, ubytovala bych je u nás." vysvětlila jsem
,,Nic se neděje, alespoň poznáme i jiné upíry." řekl Taylor
Za chvilku za námi přišli Carlisle a Alice. Celou tu dobu co jsem čekala na Carlisla a Alici, jsem si povídala s ostatními, jen Chrise jsem ignorovala. Šli jsme lovit, po cestě jsme si povídali, o mé situaci a o Chrisovi. Po lovu jsme šli k nám domů a já jim představila Thomase, Ralpha a Stephanii. Povídali jsme si a pak šli zpět ke Connorům.
Domluvily jsme se, že zahraji jako, že je mi špatně a Carlisle mě vyšetří.

14.kapitola
,,Au to bolí." vykřikla jsem a chytla se za břicho
,,Jenny co je ti?" ptaly se všichni starostlivě, zatímco já se zkroutila
,,Můžu jí někde vyšetřit?" zeptal se Carlisle
,,Jistě mám tu na to místnost i s vybavením." řekl Taylor
Carlisle mě odnesl do místnosti, kde už jsem jednou byla. Taylor nás nechal o samotě.
Carlisle mě vyšetřil ultrazvukem, pak jsem mu předala moč, jak jsme byly předem dohodnutí. Odebral mi krev, pak vše rozebral a vyhodnotil.
,,No Jenny, mám pro tebe jednu dobrou a jednu špatnou zprávu, jakou chceš nejdřív?" zeptal se mně Carlisle
,,Snad radši tu špatnou a pak tu dobrou." odpověděla jsem
,,No ta špatná je, že nemáte moc času a ta dobrá je, že můžeš otěhotnět." odpověděl Carlisle
Byla jsem radostí bez sebe. Pak jsem se zeptala, na to co trápilo Chrise.
,,Můžu přežít porod?" zeptala jsem se opatrně
,,Jistě, že můžeš, je to jen trošku velké riziko, ale s tím mohu pomoct a Edward také." sdělil mi Carlisle
Šli jsme z vyšetřovny za ostatními, kteří napjatě čekali.
,,No byla to jen alergická reakce na něco co snědla, spolu s krví to vyvolalo bolesti." objasnil Carlisle
Poprvé za dnešek jsem se obrátila k Chrisovi a poprosila ho, jestli by mně nedoprovodil domů.
,,Jestli chceš?" odpověděl Chris
,,Ano chci." odpověděla jsem mu
Vyrazily jsme ke mně domů. Asi po pár metrech jsem se zastavila, totéž udělal i Chris.
,,Chrisi, musím ti něco říct." začala jsem
Mlčel a čekal co řeknu.
,,Můžu mít s tebou dítě, je to riziko, ale není to nemožné." řekla jsem a čekal co řekne
,,Jenny, nechci o tom mluvit. Já to nechci a víc se o tom nehodlám bavit." odpověděl
,,Jak chceš, znamená to tedy konec mezi námi, protože já dítě mít budu." řekla jsem zatvrzele
,,Jenny, prosím přestaň s tím." vyděsil se Chris
,,Poslouchej mně dobře a pak nad tím přemýšlej, protože druhou šanci ti nedám. Budu mít dítě, s tebou nebo s někým jiným. Radši bych s tebou, ale dítě budu mít." řekla jsem mu
Stál tam a šokovaně na mně hleděl, neschopen slova.
,,Nemusíš se rozhodnout hned, máš na to tři dny, protože já nemám moc času. Víš on Carlisle a Alice nepřijeli jen tak. Carlisle mě vyšetřil, vše co o mně ví a taky krev i moč, vše vyhodnotil a řekl mi, že můžu mít dítě, je tu riziko, ale on a Edward jeho syn mi pomůžou, pokud se rozhodneš pro dítě se mnou." to byla dlouhá řeč
,,Můžeš umřít a to bych nepřežil, nenáviděl bych to dítě, kdyby jsi to nepřežila." řekl Chris s bolestí v hlase
,,Řeknu ti to takhle, mám čas jen rok, pak se rozvoj mého těla zastaví a nebude žádná šance mít dítě. Těhotenství s upířím dítětem trvá tři až čtyři týdny. Navíc by přijeli Edward a Carlisle, poradili by ti, co máš dělat. Edward už má zkušenosti. Jeho žena byla člověk a přežila těhotenství upířího dítěte. No, přežila je silné slovo." vysvětlila jsem mu
,,Vidíš a to chceš riskovat?" zeptal se Chris
,,Proč ne, vždyť je z ní upírka, což by ze mně byla taky i bez dítěte."odsekla jsem a utekla

15.kapitola
Je pondělí, nešla jsem dnes do školy, musela jsem být sama. Vyrazila jsem na pláž a k útesu. Dívala jsem se do vln a přemýšlela.
,,Ahoj." pozdravil mě Benji
Lekla jsem se. ,,Ahoj Benji" odpověděla jsem
,,Co tu děláš?" vyptával se mě
,,Přemýšlím." nechtělo se mi mluvit
,,Co takhle skok do vody?" ptal se Benji
,,Vlastně proč ne." řekla jsem
Svlékla jsem si bundu, svetr a boty. Potom jsme oba naráz skočily z útesu. Rázem jsem se uvolnila. No co když nebude chtít Chris, můžu to zkusit s Benjim, nebo někým jiným. Doplavali jsme ke břehu a vyšli ven z vody. Okamžitě mně rozklepala zima. Benji se ke mně přitiskl, objal mně rukama okolo pasu. Hned mi bylo tepleji a oblečení rychle usychalo. Po chvíli jsem se od Benjiho odtáhla.
,,Promiň musím domů, díky moc si mi pomohl." spěchala jsem domů
Doma jsem se převlékla, pak jsem šla ven a namířila si to ke Connorům. Nedošla jsem tam, po cestě jsem potkala Chrise, který šel k nám.
,,Ahoj Jenny, nešla bys se mnou tam, kde jsme se naposled pohádali?" zeptal se Chris
,,Proč ne." odpověděla jsem
Došli jsme k jezírku s vodopádem. Najednou bez varování se ke mně Chris otočil a začal mně vášnivě líbat a pomalu svlékat.
,,Co to děláš?" zeptala jsem se zmateně
,,Není to dost jasný?" zeptal se na oplátku se smíchem
,,Ne není."
,,Chceš přece dítě, nebo jsi si to rozmyslela? Nebo ho nechceš se mnou?" vyptával se Chris
,,To víš, že chci dítě. Mám tomu rozumět tak, že jsi se rozhodl pro dítě?" zeptala jsem se ho nevěřícně
Místo odpovědi mně ještě vášnivěji líbal a rychleji svlékal, poddala jsem se a vše mu oplácela se stejnou intenzivností. Najednou jsme byly nazí, laskal mě všude kde mohl, nakonec do mně pronikl. Rytmus našeho milování byl dokonale harmonický, jako by jsme k sobě patřily od narození. Vrcholu jsme dosáhli současně a já si v tu chvíli přála být těhotná. Skoro každý den jsme se milovali, asi po týdnu mi začalo být zle, hlavně pokud jsem snědla lidské jídlo, okamžitě po snědení jsem musela jít zvracet. Pak mi to náhle došlo. Vzpomněla jsem si na to, co říkala Bella a Carlisle. Potřebovala jsem si ověřit svou domněnku, zašla jsem za Taylorem. Vyšetřil mě, pak jsme volali Carlislovi, který to potvrdil. Jsem těhotná! Carlisle slíbil, že za týden přijede, nemám prý chodit do školy, aby nikdo nic nevěděl. Šla jsem za Chrisem.
,,Miláčku mám pro tebe novinku." řekla jsem sladce
,,Ano? A jakou?" zeptal se Chris
,,Jsem těhotná." oznámila jsem mu radostně
,,Cože? Ze mně bude otec?" šokovaně se zeptal
,,Ano bude z tebe otec, nemáš radost?" zeptala jsem se smutně
,,Dostal jsem tě ." rozesmál se Chris ,,To víš, že mám radost dokonce obrovskou."
Popadl mě opatrně do náručí a zatočil se se mnou. Pak jsme šli k nám a oznámili to mé rodině. Všichni se radovali s námi. Dohodli jsme se, že se rychle vezmeme a budu bydlet u Chrise, protože tam budu pod dohledem lékaře.

16.kapitola
Uspořádali jsme svatbu a pozvali všechny přátele, samozřejmě také Cullenovi. Na svatbu přišli a přijeli všichni. Šaty jsme vybírali, jen já, Alex, Bella a Alice.
Vybrali jsme překrásné šaty. Nevěděla jsem koho si zvolit za družiky, nechtěla jsem nikoho urazit, nakonec jsem dostala výborný nápad, vezmu Stephi, Cathleen, Bellu, Esmme a Nessy. Přípravy a výzdobu jsem nechala na Alex, Alici, Ross, Christin a Nathalii, aby se nezlobily, že nejdou za družičky. Vybrali jsme šaty i družičkám.
Ještě, že jsem zatím moc nepřibrala a svatba má být za tři dny. Holky se dohodly, že si uděláme dámskou jízdu, což by mohl být problém, jelikož některé z nás nepijí ani nejedí. Alice, Bella, Esmme, Ross, Christin i Stephanii mě ujistili, že to zvládnou. Musela jsem však slíbit, že večírek bude jen do půlnoci a po půlnoci půjdeme na upíří dámskou jízdu. Chris měl ten samý problém, což mně škodolibě potěšilo. To jsem ještě nevěděla co mně čeká. O půlnoci jsme šli na dámskou upírskou jízdu, skvěle jsme se bavily a najednou se u mě objevil Benji, dal mi ruku kolem pasu, přitáhl si mě a začal mě líbat. Než jsem se vzpamatovala, odněkud přišel Chris a viděl mě líbat se s Benjim.Konečně jsem se od něj odtáhla.
,,Zbláznil ses? Chceš mi zkazit svatbu?" křičela jsem na Benjiho
,,Jasně, že nechci, aby sis ho vzala." odpověděl mi Benji
,,Tak to máš smůlu já si ho vezmu, ale otázkou je jestli se ještě budu bavit s tebou." řekla jsem Benjimu a běžela za Chrisem
,,Chrisi počkej." volala jsem na něj ani se neotočil
Ostatní mě doběhli a ptaly se co se stalo. Řekla jsem jim jak to popravdě bylo.
,Je po svatbě." řekla jsem a s pláčem se zhroutila k zemi
,,Ne ještě to nevzdávej Jenny. Dopadne to dobře jen se budeš muset řídit mou radou. Do svatby zbývají tři dny." řekly současně Alex a Alice
,,Zajdi za Chrisem a pověz mu jak to bylo, nebude ti věřit. To ale nevadí, řekni mu a to doslova toto. Když mě nechceš a nevěříš mi, že to nebyla má vina, budu si muset i když nerada, vzít Benjiho. Naše dítě bude mít otce a to buď vlastního Tebe nebo nevlastního Benjiho. Odejdi, zajdi za Benjim a řekni mu, že tě zklamal, že jestli chce být alespoň tvůj kamarád, bude to muset napravit. Benji bude souhlasit, pak mu řekni, aby dělal, že se budete brát. Druhý den večer, ať jde za Chrisem a poděkuje mu za to, že mu tě tak snadno nechal. Ještě o půlnoci za tebou Chris přijde a usmíříte se. Musíš se řídit přesně tím, co jsem ti řekla, jinak to nevyjde." řekla Alex
Podívala jsem se nevěřícně na Alici, ta jen přikývla.
,,Má pravdu." přitakala Alice
,,Díky vám oběma." poděkovala jsem Alex a Alici
Šla jsem za Chrisem a řekla mu přesně to co mi radila Alex.
,,Nevěřím ti, kdyby jsi se s ním nechtěla líbat, tak ho odstrčíš." řekl naštvaně Chris
Pokrčila jsem rameny a řekla další větu kterou mi radila Alex. Poté jsem se otočila a odešla za Benjim. Benjimu jsem řekla, to co radila Alex, souhlasil se vším.
,,Radši ti pomůžu a budu kamarád, než o tebe navždy přijít." odpověděl mi Benji
Celé dva dny jsme trávily spolu, smály jsme se, seděla jsem Benjimu na klíně a vískala ho ve vlasech. Pořád jsem bydlela u Connorů, Taylor totiž nechtěl nic slyšet o tom, že bych šla domů, prý by se mi mohlo něco stát a to si nevezme na triko.

17.kapitola
Zítra mám mít svatbu
Odpoledne jsme s Benjim šli na louku udělat si piknik. Seděli jsme na dece, najednou mně Benji velice něžně, pohladil po mém už trošku znatelném bříšku.
,,Neboj se Jenny, budu ho mít rád i když nebude moje." řekl mi hlasitě Benji zrovna ve chvíli, kdy kolem nás procházel Chris
Večer šel podle plánu Benji za Chrisem a poděkoval mu za to, že mu mě přenechal, tak snadno. Tak jak Alex řekla o půlnoci za mnou Chris přišel.
,,Jenn, můžu s tebou mluvit?" zeptal se Chris
,,Už mluvíš, co potřebuješ?" zeptala jsem se lhostejně
,,Jessy, zvoral jsem to, měl jsem ti věřit, že to nebyla tvá vina. Můžeš mi prosím odpustit?" zeptal se provinile
,,Ano můžu ti odpustit." odpověděla jsem
,,Jenny, miluji tě, potřebuji tě, prosím vezmeš si mě zítra?" zeptal se mě Chris a otevřel krabičku s tím nejkrásnějším zásnubním prstýnkem.
,,Jsi si jistý, že si mně chceš vzít?" vrátila jsem mu otázku
,,Jsem si naprosto jistý, miluji tě a budu ti od teď víc věřit. Slibuji." řekl Chris něžně
,,Pak má odpověď zní ano vezmu si tě." odpověděla jsem
Padli jsme si do náručí a líbali se. Najednou jsem lehce vykřikla.
,,Au." co to bylo?
,,Co je Jenny stalo se ti něco?" ptal se starostlivě Chris
,,Ne nic mi není, jen dítě asi mě koplo." vysvětlila jsem mu
Chris se sklonil k mému bříšku a najednou se dítě znovu pohnulo. Pak se narovnal a udiveně, téměř zbožně a s úctou mi řekl.
,,To dítě tě miluje už teď, slyším jeho myšlenky."
,,Já ho taky miluji, stejně jako tebe. Ale musím teď jít spát, nebo zítra budu zombie nevěsta, která usne při obřadu a zapomene říct ano." řekla jsem
,,Máš pravdu, navíc jako maminka, potřebuješ více spánku." řekl Chris
,,Odkdy jsi na to odborník?" udivil mě
,,No nechtěl jsem ti to říkat, už delší dobu si čtu vše, co najdu o těhotenství a navíc jsem o tom mluvil s Edwardem a Bellou." překvapil mě Chris
Naposled jsme se políbili a šli spát. Zdálo se mi o Chrisovi a najednou se v tom snu objevila nějaká upíří dívka vrčela na mně. Pak se líbala s Chrisem, mě přitom držel nějaký upír. ,,Jen se dívej ty děvko, nemáš si brát to co ti nepatří." zasmál se mi hrůzostrašně do ucha. S výkřikem jsem se probudila, byla jsem zalitá potem. Vstala jsem a šla se dolů napít ještě, že tu Connorovi mají v zásobě krev. Nalila jsem si do skleničky a sedla si do křesla. Byla jsem vyděšená, ještě že jsou Connorovi na lovu. Tak mně tam později našla Alice.
,,Co se stalo?" zeptala se mně vyděšeně Alice
Vyprávěla jsem jí svůj sen.
,,Ráno je tvůj den Jenn, nenech si ho zkazit snem. Zapomeň na něj, přemýšlet nad ním můžeš později." utěšovala mě Alice
,,Máš pravdu." uklidnilo mě to, tak jsem se zvedla a šla spát
Ještě chvilku jsem čekala, až když jsem uslyšela, jak se má budoucí rodina vrací, uklidnila jsem se a usnula.

18.kapitola
Svatba
Dnešní ráno bylo tak teplé i přesto, že venku to vypadalo na déšť. Aspoň, že nesvítí sluníčko, proč se divím? Alice a Alex přece říkali, že slunce dnes svítit nebude a ty dvě se málo kdy mýlí. Vstala jsem a šla se napít krve, měla jsem totiž ukrutný hlad. Všichni pobíhali sem a tam, mě si moc nevšímali, což mi vyhovovalo. Najednou si mě všimla Alex.
,,Jenny je poledne, měla by jsi se připravovat a ty tu pobíháš v pyžamu." zlobila se Alex
,,Nezlob se večer jsem nemohla spát a tak jsem si trošku přispala." vysvětlila jsem jí
,,Dobrá, dobrá, ale teď alou nahoru a připrav se." popoháněla mě Alex
,,Já jí pomůžu." nabídla se Alice
,,Půjdu také pomoct." přidala se Ross
,,Já se také nabízím pomoci." ozvala se za mými zády Esmme
Šli jsme nahoru do pokoje. Esmme mi pomohla s oblékáním, Ross mi upravila účes a Alice mě nalíčila. Pak se šli obléct, když přišli zpět, Esmme mi dala brož se slovy.
,,To je něco půjčeného od tvé sestry." vysvětlila
,,Něco nového od naší rodiny." řekla Alice
,,A něco modrého." řekla Ross a navlékla mi na nohu krajkový podvazkový pás
,,Děkuji vám všem." řekla jsem a do očí mi vyhrkly slzy
,,Ještě že ty šminky jsou vodě odolný." zamračila se Alice
Někdo zaklepal na dveře.
,,Jdu se tam podívat." řekla Ross ,,To jsou tví otcové." dodala Ross a ustoupila ode dveří
,,No panečku Tobě to moc sluší Jenny." zalichotil mi Thomas
,,Vážně Jenny vypadáš jako princezna." řekl mi Ralph
,,A já mám ty nejúžasnější otce, rodinu a přátele. Nic víc nepotřebuji." odpověděla jsem
,,No a co takhle Chrise a dítě?" řekla Esmme
,,Jistě máš pravdu, ty jsou pro mě stejně důležití jako vy všichni." dodala jsem
Vyšli jsme z pokoje, přede dveřmi už čekaly Stephi, Cathleen, Bella a Nessy, Esmme se k nim přidala. Ross a Alice si šli sednout. Nejdříve šla Esmme, za ní Nessy, dále Bella, Cathleen a nakonec Stephi. Pak byla řada na Thomasovi, Ralphovi a mně. Thomas šel po mé levici a Ralph po mé pravici. Došli jsme k uličce a já teprve teď spatřila Chrise, byl překrásný, moc mu to slušelo a já z něj nemohla spustit zrak, stejně jako on ze mně. Došli jsme uličkou až k němu. Nyní jsme stály před knězem, otočeni proti sobě.
Odříkali jsme vše co říkal kněz a pak řekly své ano. Nakonec nás kněz prohlásil mužem a ženou.
Otočily jsme se k ostatním a kněz nás představil jako pana a paní Connorovi. Všichni tleskali a pak došlo na gratulace. Po nich mi Chris opatrně zuby sundal podvazkový pás a hodil ho do davu. Podezírala jsem ho, že úmyslně směrem k Benjimu. Pak jsem se já otočila a hodila kytici za sebe. Chytila ji Stephi.
Při hostině jsme se navzájem krmily, když se nikdo nedíval odešla jsem na chvíli pryč bylo mi nevolno, musela jsem zvracet. Dítěti se nelíbilo lidské jídlo, které jsem jedla.
,,Je ti dobře lásko?" ozval se najednou Chris
,,Ano je, jen dítěti se nelíbilo co jsem snědla." uklidnila jsem ho
,,Tak pojď nebo po nás vyhlásí pátrání." řekl Chris a než jsem se nadála vyzvracel i on své jídlo

19.kapitola
Nepozorovaně jsme se vrátili zpět zrovna, ve chvíli kdy jsme měli zahájit zábavu svým prvním tancem.
Chris si mě něžně a opatrně přitiskl k sobě a začali jsme tančit. Poté jsem musela tančit se všemi přítomnými pány. Nakonec jsem opět skončila v Chrisově náručí.
,,Lásko je ti dobře?Připadáš mi moc bledá." strachoval se o mně
,,Je mi dobře, jen jsem moc unavená. To je tím těhotenstvím." pokoušela jsem se usmát, ale nešlo to
Najednou se mi zatmělo před očima.
,,Jak jí je?" slyšela jsem nad sebou hlasy
Chtěla jsem otevřít oči, ale nešlo to, byla jsem zesláblá.
,,Jenny? Napij se." přikázal mi nějaký hlas
Poslechla jsem ho a napila se, cítila jsem jak se mi pomalu vrací síla.
,,Co jí je?" poznala jsem Chrisův hlas
,,Jak jsem si myslel, otěhotněla o pár dní dříve než jsme se domnívali." vysvětlil Carlisle
Otevřela jsem pomalu oči.
,,Probrala se." řekla Bella
Chris byl okamžitě u mně. Stejně tak i Carlisle a Taylor.
,,Lásko jak ti je?" zeptal se Chris
,,Mám žízeň." odpověděla jsem
Dali mi znovu krev, když jsem jí vypila požádala jsem o další. Konečně se mi začaly vracet síly.
,,Jenny teď už budeš rychle přibírat a také více odpočívat." objasnil mi Carlisle
,,Dobrá chápu to." odpověděla jsem slabým hlasem
,,Jak se jinak cítíš teď, když jsi paní Connorová?" zeptal se mě večer Chris
,,Skvěle, protože vím, že jsi navždy můj a já tvá." odpověděla jsem
Uplynuly další dny, začala jsem tloustnout, proto jsem ležela raději dole v hostinském pokoji.
Najednou jsem zařvala bolestí, v tu ránu u mně byl Chris, Carlisle a Taylor.
,,Co se děje?" ptaly se současně Chris a Taylor
,,Asi jí prasklo žebro, známka toho, že dítě brzy přijde na svět. " uklidňoval je Carlisle
Asi hodinu na to, prasklo další žebro.
,,Dochází nám krev a nikdo z nás jí dát krev nemůže, protože by nemohla to dítě porodit." řekl Carlisle
,,A co já? Musela bych si jít zalovit, ale to je maličkost." ozvala se Stephi
,,No jsi napůl upírka a co vím, dívky nejsou jedovaté, to by šlo." uvažoval Carlisle
Stephi se nade mně naklonila, odhrnula si vlasy.
,,Pij sestřičko." řekla jízlivě Stephi
,,To ti nemůžu udělat." odpověděla jsem
,,Ale můžeš, chceš přece zachránit dítě." připomněla mi
Přikývla jsem a zakousla se jí do hrdla, pila jsem žíznivě.
,,Tak to zatím stačí, ať jí neublížíš." zastavil mě Carlisle
Takto jsem pila ze své sestry ještě dva dny, když se nakonec přiblížil porod.
Bylo poledne, najednou jsem cítila, jak mě něco uvnitř trhá na kousky. Zakřičela jsem.
Hned ke mně přiběhl Carlisle a Taylor, Chrise jsem nikde neviděla.
,,Už je čas." konstatoval Carlisle
Přišel až když jsem ležela na lůžku v Taylorově ošetřovně.
,,Tak Jenny, snaž se udržet co nejdéle být své srdce." radil mi Carlisle
Přikývla jsem, pak začal Carlisle a Edward, dávat instrukce ostatním, hlavně Chrisovi. Dali mi morfium a pak mi rozřízly břicho, které se už trhalo. Než jsem ztratila vědomí, ukázali mi mého syna, který mě hned kousl. V bezvědomí jsem se snažila udržet své srdce být. Pak se náhle v mém těle rozproudil požár. Bylo to přesně jak říkala Bella. Najednou bolest ustupovala a já začala nabývat vědomí. Neustále jsem přitom myslela na to, co říkala Bella, že to z počátku bude vše matoucí. Otevřela jsem pomalu oči, měla pravdu, vše bylo jak to popsala.

20.kapitola
Když jsem se zorientovala, promluvila jsem na Bellu.
,,Měla jsi pravdu, bylo to přesně, jak jsi říkala. Díky." poděkovala jsem jí
,,Kde je Chris?" zeptala jsem se
Nikdo nic neříkal, zbystřila jsem své upíří smysly, hledala jsem ho a našla. V té chvíli jsem hystericky zaječela. Všechen ruch v domě rázem utichl. Vyběhla jsem ven a utíkala, jak nejrychleji jsem mohla. Když jsem byla dostatečně daleko od domu, zhroutila jsem se na zem a usedavě jsem kvílela bolestí. Jak mi to mohl udělat, jak mi to mohla má sestra provést. Najednou se mi připomněla ta jízlivost, se kterou mi dávala napít. Mé kvílení ještě více zesílilo. Náhle jsem ucítila pach zvířete, byla to puma. Připravila jsem se, skočila jsem na ní, když jsem jí vypila, rozcupovala jsem jí vztekle na cucky. Přikrčila jsem se, ucítila jsem, že se ke mně někdo blíží, hrozivě jsem vrčela . Byl to Chris.
,,Co tu chceš?" vyštěkla jsem
,,Chci ti to vysvětlit." odpověděl Chris
,,Nemusíš, když jí tak miluješ, zůstaňte si spolu, ale mého syna už nikdy víc neuvidíš." řekla jsem
Na nic jsem nečekala a běžela jsem k domu, rychle jsem sbalila své věci, vzala si do náručí Damiena a utíkala pryč. Nevěděla jsem kam běžím, cestou jsem přemýšlela a napadlo mě jedno místo. Cullenovi. Bude to jen krátká zastávka a pak půjdu k Volturiovým a dám do jejich služeb. Doběhla jsem ke Cullenovím.
,,Mohla bych zde nějaký čas zůstat?" zeptala jsem se hned sotva otevřeli dveře
,,Jistě pojď dál, víme co se stalo a co plánuješ, je nám to líto, ale je to dobré řešení myslím Volturiovi." řekla Esmme
,,Nevím, co mám dělat? Jít zpátky a dělat, že se nic nestalo?" pokrčila jsem bezradně rameny
,,Přemýšlela jsi o tom, že možná, se s ní vyspal jen proto, že ti pomohla? Nebo proto, že ho vydírala? Je tu i možnost, že prostě jen chtěl ženu na uspokojení potřeb." zavalila mě otázkami Esmme
Přemýšlela jsem nad tím, ale moc to bolelo. Brzy po mém příchodu ke Cullenovím se objevil Chris.
,,Můžu s tebou mluvit?" zeptal se mě
,,Ano můžeš, jen nevím zda to k něčemu bude." odpověděla jsem
,,Jenny miluji tě, moc mě mrzí co jsem udělal, ale pokaždé, když jsem se na tebe podíval, toužil jsem víc a víc po milování s tebou, což nebylo možné. Myslel jsem, že umřu a v tu chvíli přišla tvá sestra a nabídla se mi." snažil se mi vysvětlit Chris
Mlčela jsem.
,,Odpusť mi to a vrať se se mnou, prosím. Mezi mnou a tvou sestrou to skončilo. Nemiluji jí, miluji jen tebe." snažil se Chris
,,Vrátím se s tebou, ale nevím jestli ti někdy odpustím a budu ti věřit." řekla jsem

21.kapitola
Vrátily jsme se spolu, celou cestu jsem s ním nepromluvila. Náhle jsem si vzpomněla, že při útěku, jsem narazila na jednoho hezkého upíra a v tu chvíli má pomsta byla na světě. Dojeli jsme domů, vybalila jsem si tašky. Vzala do ruky mobil a vytočila číslo, vyzvánělo to.
,,Ahoj Tony. Tady je Jenny." pozdravila jsem ho, když zvedl sluchátko
,,Ta Jenny?" zeptal se
,,Ano ta, jak jsi potkal na pláži." objasnila jsem mu
,,Jsem rád, že tě slyším kotě, co pro tebe můžu udělat?" zeptal se Tony
,,Uvidíme, něco možná ano." odpověděla jsem
,,Za chvilku se sejdeme na pláži, jestli můžeš." navrhla jsem
,,Dobrá." řekl a zavěsil
,,Chrisi pohlídej malého Damiena, jdu se projít." řekla jsem snad chladně
,,Kam jdeš?" zeptal se Chris
,,To je snad jedno." odpověděla jsem a odešla se převléct
Vzala jsem si na sebe to nejsvůdnější co jsem měla. Došla jsem na pláž kde už čekal Tony.
,,Ahoj Jenny."
,,Ahoj Tony."
,,Tak co pro tebe mohu udělat?" zeptal se
Řekla jsem mu vše na rovinu.
,,No být to někdo jiný, řekl bych, ať jde někam, ale tobě to neřeknu." odpověděl mi
Chvilku jsme se procházeli, najednou jsem ucítila Chrisův pach. To samé ucítil i Tony.
Vzal mě do náručí a začal mě vášnivě líbat, přitom jsme se pomalu navzájem svlékali, nakonec do mě Tony vnikl a milovali jsme se. Bylo to krásné, ale nebylo to tak nádherné jako s Chrisem.
,,Tak zase zítra v tuhle dobu?" zeptal se mě Tony
,,Nevím snad, pokud bude hlídání pro Damiena, tak ano, zavolám ti." řekla jsem mu a šla domů. Chris byl rychlejší, byl už doma v posteli.
,,Kde jsi byla?" zeptal se
,,Projít se." odpověděla jsem
Chris se ke mně snažil přitulit, odtáhla jsem se.
,,Nech mě chci spát. A jestli si myslíš, že jen tak zapomenu na to s mou sestrou a budu věřit, že spolu už nic nemáte, tak to jsi blázen." řekla jsem mu
Celý den byl celkem dobrý, hrála jsem si s Damienem. Večer jsem z opakovala včerejší noc. Další den jsem jela na nákupy a koupila jsem si, sexy prádlo a sexy oblečení. Stejně jako předchozí večery jsem se milovala s Tonym.
Tak to šlo asi týden, další týden ve středu už to Chris nevydržel.
,,Jenny proč mi to děláš? Vím, že si to zasloužím, ale už to trvá moc dlouho." bránil se
,,No asi máš pravdu." pokrčila jsem rameny
,,Miluji tě, co mám dělat, aby jsme začali normálně spolu žít?" zeptal se Chris
,,Nevěřím ti, že se s ní tajně nescházíš. A ani to, že mě miluješ. Dokaž to!" odpověděla jsem
,,Jak ti to mám dokázat?" zeptal se mně
,,To je na tobě."
,,Dobrá skončíme to jednou provždy, jdeme." vzal mě za ruku
,,Kam chceš jít?" zeptala jsem se
22.kapitola
,,K vám domů." odpověděl
Došli jsme k nám, do domu mého otce. Chris zaklepal, otevřel nám Thomas.
,,Chrisi, Jenny, rád vás vidím, pojďte dál." zval nás Thomas a ustoupil ze dveří
,,Je tady Stephanii?" ptal se netrpělivě Chris
,,Zavolám jí, zatím si sedněte." řekl Thomas a šel zavolat Stephanii
Když Stephanii přišla, byla překvapená a vyděšená, když nás uviděla.
,,Takže Stephanii, tady před Jenny, ti chci říct, že kdyby jsi mě nesvedla, nikdy bych s tebou nespal a ani už nikdy nebudu, miluji svou ženu a to se nezmění." řekl jí Chris
,,Je pravda, že jsem tě svedla, ale kdyby jsi nechtěl, nespal bys se mnou." odpověděla mu Stephanii
,,No pokud si dobře vzpomínám, říkala jsi, že dáš Jenny svou krev pokud s tebou budu spát." řekl vztekle Chris
,,Jo to jsem asi řekla, ale kůl u srdce jsi neměl." vysmívala se nám Jenny
,,Proč si to udělala? Jsme přece sestry, neublížila jsem ti." zeptala jsem se
,,Proč? Ty se ptáš? Všichni se kolem tebe motají, všichni tě mají rádi, mě si nikdo ani nevšimne. Myslím, že je to dost dobrý důvod, pro zničení manželství své sestry, nebo aspoň vás poštvat proti sobě." vysmála se mi
,,No Chrisi miláčku, odpustíš mi to, že jsem spala s Tonym?" zeptala jsem se Chrise
,,Lásko pokud ty odpustíš mě, že jsem spal s tvou sestrou." odpověděl mi Chris
,,Samozřejmě, že ti to odpouštím miláčku." řekla jsem sladce
,,Pak i já ti odpouštím lásko." usmál se na mě Chris
Pak mě objal kolem pasu, přitáhl si mě a neuvěřitelně něžně, mně začal líbat.
,,Nepůjdeme domů paní Connorová?" zeptal se když jsme se přestali líbat
,,Jistě že půjdeme pane Connore. Myslím, že jsme ještě neměli svatební noc, máme co dohánět." řekla jsem sladce a svůdně se na něj usmála
Stephanii tiše zuřila.
,,Ještě to neskončilo." řekla varovně Stephanii
,,Ale skončilo." zavrčel výhružně Ralph, kterého si nikdo nevšiml
,,Ahoj tati." pozdravily jsme ho
,,Nemůžu uvěřit, co jsem slyšel Stephanii. Zkus se ještě jednou přiblížit k Chrisovi, Jenny nebo Damienovi a roztrhám tě na kousky a spálím. Rozuměla jsi?" řekl Ralph a výhružně přitom vrčel
,,Ano rozuměla jsem." řekla Stephanii
,,No tati pozdravuj tátu Thomase, mi už půjdeme a přijďte k nám někdy." řekla jsem
Šli jsme domů přes les, najednou se Chris zastavil, podíval se na mě a zeptal se.
,,Myslela jsi to vážně, že jsi mi odpustila? I o té svatební noci?"
,,Ano myslela jsem to všechno vážně. Mám jen dvě otázky." odpověděla jsem
,,A jaké?" zeptal se
,,Dělal si to s ní u našeho jezírka? A v naší posteli?" musela jsem to vědět
,,Ne ani u jezírka, ani v naší posteli. Dělali jsme to v hostinském pokoji." odpověděl
,,Děkuji. Tak a teď, co takhle zrychlit a dohnat naši svatební noc?" znovu jsem se na Chrise svůdně usmála
,,To zní velice lákavě, tak na co ještě čekáme." řekl Chris
Zrychlili jsme, za chvilku jsme dorazili domů.

23.kapitola
,,Konečně jste se dali opět dohromady." jásala má nová rodina
,,Máme pro vás svatební dárek." řekla Christin
,,Dárek?" podivili jsme se já i Chris
,,Pojďte s námi." řekla pro změnu Cathleen
Chris mě vzal za ruku a šli jsme za nimi. Dovedli nás k nádhernému domku, který byl severně od hlavního domu, nebyl moc daleko od něj.
,,To je nádhera. Děkujeme." řekla jsem
,,Máte tam už všechny své věci." promluvila k nám Alex
,,Je to překrásné. Moc děkujeme za vše." řekl Chris
,,Tak mi jdeme necháme vás o samotě. Snad bude dům ráno ještě stát. " řekl Ryan se škodolibým úsměvem
Gabriel propukl v řehot, šťouchnul do Ryana.
,,Dojdu pro Damiena." řekla jsem
,,Nemusíš mi se o něj postaráme, dnešek si nechte pro sebe." řekla opět Christin
,,Ještě jednou děkujeme." řekli jsme oba současně Chris se tomu usmál a vzal mě kolem ramen
,,Tak se tu mějte a nezlobte moc." řekli nám
,,Ahoj." rozloučili jsme se s nimi
Sotva odešli, Chris si mě přitáhl k sobě blíž a něžně mě políbil.
,,Nepůjdeme radši dovnitř paní Connorová?" zeptal se Chris hlasem zastřeným touhou
Otevřela jsem dveře a chystala se vejít, ale Chris mě zastavil, vzal mě do náručí a přenesl přes práh. Procházeli jsme domem, prohlíželi si místnosti, byli nádherné. I když jsme moc nevnímali, kde zrovna jsme, hledali jsme naši ložnici.
Ne že bychom byli unaveni, ale oba jsme se těšily, jak si vynahradíme ty chvíle, kdy jsme byli díky okolnostem bez sebe.
Konečně jsme ji našli, uprostřed místnosti stála nádherná postel s nebesy. Chris se na mně otočil, ve stejné chvilce jako já na něj. V tu chvíli mezi námi proběhlo milion jiskřiček touhy. Dívali jsme se jeden druhému do očí, najednou mně Chris vzal jednou rukou kolem pasu a druhou rukou zajel do mých vlasů. Velice jemně si mě přitáhl a jazykem přejel po mých rtech. Pootevřela jsem ústa a z hrdla se mi vydralo zasténání,
Chris toho využil a vjel jazykem do mých úst. Vzápětí jsme se vášnivě líbali, naše touha se stupňovala, navzájem jsme se začali svlékat, aniž bychom se přestali líbat.
Byli jsme nazí a mezi našimi těly už nepřebíhali jiskřičky, teď už to byly plameny.
K posteli jsme nedošli, sesunuli jsme se na zem, Chris opustil má ústa, aby mohl pokračovat v polibcích na mém krku a poté i prsou, odtud pokračoval na mé bříško až k mému klínu. Převalila jsem se na něj a začala jsem polibky kopírovat to, co on dělal na mém těle.
,,Lásko, jsi si jistá, že to chceš?" zeptal se mě Chris
,,Pst." řekla jsem a dala mu prst na ústa
Pokrčila jsem kolena a sedla si na něj, slastně vzdychl, začala jsem se pohybovat v pomalém rytmu, Chris se přizpůsobil a oba jsme se pohybovali v dokonalém souladu. Později náš rytmus začal nabírat na rychlosti až k vyvrcholení, které jsme měli oba současně.
,,Bylo to nádherné." šeptal mi do vlasů Chris
,,Ano to bylo." souhlasila jsem
,,Naprosto dokonalé, miluji tě!" řekl a políbil mě
,,Taky tě miluji! Bylo to víc než dokonalé!" odvětila jsem
,,Chrisi? Můžu se na něco zeptat? Odpovíš mi pravdivě?" zeptala jsem se
,,Ptej se na co chceš, odpovím ti pravdivě." řekl a čekal na mé otázky
,,Jaké to bylo, když jsi .... no víš co se Stephanii? zeptala jsem se
,,Lásko, když jsem s ní spal, nebylo to ani jednou tak dokonalé jako s tebou. Kdybych měl hodnotit známkami do desíti, přičemž deset je nejlepší, tak s ní by to byla trojka a s tebou víc než desítka. A myslím to vážně. Myslím, že na světě neexistuje žena, která by se ti vyrovnala. Nevěřím, že by se ke mně nějaká žena hodila tak dokonale jako ty." přiznal mi Chris. Celou tu dobu se mi díval upřeně do očí, kde jsem si mohla přečíst, že říká pravdu.
,,Mohu se tě teď zeptat já na totéž?" ptal se Chris
,,Myslíš jaké to bylo s Tonym?"
,,Ano." řekl Chris
,,No miláčku bylo to s ním moc hezké, ale přesně jak jsi řekl, s ním by to byla čtyřka a s tebou tak dvacítka." odpověděla jsem popravdě
,,Tak čtyřka jo?" řekl a začal mě líbat na bříšku a pokračoval níž
,,No.... možná i pětka." dělala jsem že nad tím přemýšlím
,,Tak dokonce pětka? Tak za to tě potrestám." odpověděl a dál mě líbal až k mému klínu, kde jazykem pronikl dovnitř a začal s laskáním
Rozkoší jsem se prohnula do luku. Najednou přestal.
,,Miláčku nepřestávej!" zaprotestovala jsem
,,Jak jsem řekl musím tě potrestat." řekl Chris a smál se
,,Dobrá, s ním to byla dvojka, možná jednička. Prosím, pokračuj miláčku prosím!" vzdala jsem se a prosila o pokračování
,,No .... myslím, že je to polehčující okolnost." řekl Chris a pokračoval v laskání
Tu noc jsme se milovali celkem šestkrát, dvakrát na zemi, dvakrát v posteli, jednou v kuchyni a jednou ve sprše. Pokaždé to bylo naprosto úžasné a dokonalé. Skvělé bylo i to, že moje současná upíří rodina myslela na všechno a tak nám do ledničky připravily i zásobu krve a jídla pro lidskou návštěvu, takže jsme nemuseli tu noc na lov.

24.kapitola
Ráno
Bylo asi čtvrt na devět, sotva dvě hodiny potom, co jsme se naposledy milovali. Chris zrovna vstával a chtěl se obléct, jenže upoutal mou pozornost. Znovu jsem pocítila nával touhy, přitáhla jsem si Chrise a vášnivě ho políbila. Když jsem konečně oddálila své rty a chystala se ho začít znovu svést k milování, promluvil Chris.
,,Lásko jedno slovo ,,Damien"." řekl Chris
Zarazila jsem se, podívala se na Chrise, pak ke dveřím, znovu na Chrise a opět ke dveřím. Chris se začal tlumeně smát.
,,Miláčku bude to pořád tak silné? Myslím ty emoce." zeptala jsem se ho
,,Lásko my upíři máme emoce silnější než lidé. Musíš se jen naučit je udržovat v rovnováze." odpověděl Chris
,,Víš co by bylo skvělé?" zeptal se Chris
,,Co?" zeptala jsem se
,,Kdyby někdo ty dva vtipálky Ryana a Gabriela, konečně uzemnil. A ty zlato jsi novorozená, máš na chvilku více síly než oni. Uděláš to pro mně?" zeptal se
,,Ráda pro tebe udělám cokoliv miláčku." odpověděla jsem
Oblékli jsme se a vyrazily k hlavnímu domu. Sotva jsme vešli dovnitř Damien už se hnal ke mně. Zvedla jsem ho a zatočila se s ním.
,,Damiene miláčku až uvidíš svůj pokoj, budeš nadšený je nádherný." řekla jsem mu
,,Vyhrál jsem." zakřičel smíchy Gabriel
,,Cože?" zeptala jsem se
,,Sázel jsem se s Gabrielem, jestli bude váš dům stát." odpověděl mi Ryan
,,Já sázel na vás, že bude stát a Ryan na to, že stát nebude." vysvětlil mi se smíchem Gabriel
,,Zlatíčko, pamatuješ o čem jsme ráno mluvily?" ptal se mně Chris
,,Jistě že si to pamatuji. Jsi si jistý?" zeptala jsem se s obavami
Přikývl a objal mě.
,,Ryane, Gabrieli, jak se cítíte na malou sázku?" ptala jsem se jich
,,O co jde ?" ptali se zvědavě
Ostatní se zájmem přihlíželi a čekali co se bude dít.
,,Vy, já, teď páka na tom kamenném stole venku." řekla jsem a vykročila směrem ven
Ostatní šli za mnou.
,,No sestřičko, nebudeme dva na tebe moc, po náročné noci?" vysmíval se mi Ryan
,,Nechceš radši jednoho po druhém? Co jste vůbec dělali v noci povídali si o kytičkách?" vysmíval se pro změnu Gabriel
Neodpověděla jsem jim, jen jsem se posadila na jeden z kamenů a čekala až se usadí.
,,A o co se vsadíme?" ptali se mně
,,Když vyhraji, neuděláte nikdy žádný vtip, žádnou poznámku o mě a Chrisovi."
Ryan a Gabriel se chvilku bavily, pak se na mě otočili a Ryan promluvil za oba.
,,Když vyhrajeme, bude to dvakrát tak horší, sestřičko." řekl
Přikývla jsem, dala ruce na kamenitý stůl a čekala. Když byly připraveni, řekla jsem Taylorovi, aby to odstartoval.
,,Dobrá na tři. Jedna, dva, tři teď." odstartoval nás Taylor
Kluci zabrali vší silou, ale mé ruce se ani nepohnuly. Cítila jsem jak zabírali velkou silou, dávali do toho všechno, ale mé ruce, se nepohnuly ani o milimetr. Přitom jsem se ani nesnažila. Brzy mě to nudilo.
,,Tak co je s vámi?"řekla jsem a zabrala vší silou
Jejich ruce skončily v kamenitém stolu, který praskl.
,,Odveta zítra večer." řekli oba naštvaně a odešli
,,Hey kdykoliv bráškové, ale do zítřka mi síla neubude a kdyby jste potřebovali bodygárda, víte kam máte jít?" vysmívala jsem se jim
Měla jsem radost, vzala jsem kus kamene vyhodila ho do vzduchu, rychle udělala salto a stihla ve vzduchu odkopnout kámen, který už padal k zemi. Kámen odletěl jako střela a po chvíli bylo slyšet praskání stromu. Smála jsem se tomu. Ostatní se začali také smát.
,,Lásko byla jsi naprosto úžasná." řekl Chris, vzal mě do náručí a zatočil se se mnou
Najednou se začal Damien smát, myslela jsem, že se mi to zdálo. Vzala jsem do ruky další kus kamene a udělala to samé, smál se ještě víc a tleskal přitom ručičkama.

25.kapitola
Večer jsme šli domů i s Damienem. Uložily jsme Damiena a šli do ložnice, kde jsme se dvakrát po sobě milovali, potom jsem usnula. Zdálo se mi o Chrisovi a najednou se v tom snu objevila nějaká upíří dívka vrčela na mně. Pak se líbala s Chrisem, mě přitom držel nějaký upír. ,,Jen se dívej ty děvko, nemáš si brát to co ti nepatří." zasmál se mi hrůzostrašně do ucha. Byl to sen který už jsem měla před svatbou. Tentokrát však ten sen pokračoval, ten upír co mně držel, mě přivázal na nějakou dřevěnou stěnu. Na proti té stěně byla postel, na ní se miloval Chris s tou upírkou. Mě přitom ten upír začal mučit, čím více jsem křičela bolestí, tím rychlejší bylo tempo jejich milování.
Probudila jsem se s výkřikem a slzami v očích.
,,Lásko co se děje křičela jsi, měl jsem o tebe strach." ptal se Chris
Přitáhl si mě do náručí a konejšivě mě hladil po zádech.
,,No tak lásko byl to jen sen. Chceš o tom mluvit?" zeptal se chlácholivě a stíral mi slzy
Vyprávěla jsem mu ten sen do detailů, když jsem skončila byl Chris nezvykle tichý a napnutý.
,,Chrisi ty tu ženu znáš viď?" zeptala jsem se
,,Ano znám."
,,Chrisi?"
,,Ano lásko?"
,,Řekni mi o ní něco. Prosím."
,,Dobrá. Byla to má první upíří dívka, byla nádherná, ale povrchní. Blondýna s hnědýma očima, jmenovala se Rachel. Chodil jsem s ní, jednou jsem se procházel po městě a spatřil jsem tebe, vrátil jsem se do bytu a našel jí, jak se miluje s jiným upírem. Ani my to nevadilo, byl jsem rád, že mám záminku pro rozchod s ní. Celé dny a týdny jsem na tebe nemohl přestat myslet. Od té doby jsem měl pocit, že mi něco chybí. Pak jsme se přestěhovali sem a já tě znovu spatřil a zbytek už znáš." vyprávěl Chris
,,Chrisi lásko měla Rachel nějaké schopnosti? Ptám se proto, že jsem upírka a před chvílí jsem spala a upíři přece nespí!" zeptala jsem se
,,Máš pravdu, upíři nespí, když o tom tak mluvíme, vzpomněl jsem si, že ovládala sny a představy." vzpomněl si Chris
,,Miloval jsi jí?" zajímalo mě to
,,Když jsem s ní chodil, myslel jsem si, že ano, ale pak jsi mi do cesty vstoupila ty a teď s jistotou můžu říct, že jsem jí nikdy nemiloval." řekl mi Chris
,,Miláčku ještě jedna otázka, řekl jsi, že byla tvá první upíří dívka, která byla další?"
,,Ty jsi druhá upíří dívka, ale první a jediná kterou jsem kdy miloval a kterou kdy budu milovat. A to neříkám jen pro tvůj klid, říkám to, protože je to pravda." řekl Chris
Na důkaz, že mluví pravdu, se se mnou tu noc již potřetí, něžně pomiloval.
Strach z toho snu však, milování nesmazalo. Ráno jsme šli za ostatními do hlavního domu.
Celý den byl poklidný, kluci posilovali, my holky šli na nákupy a Taylor, Christin a Chris vzali Damiena na lov.
Byla jsem s Alex a Cathleen na nákupech, už jsme se chystali vrátit, když jsem zahlédla Rachel, dívku ze snu. Omluvila jsem se a šla na místo, kde jsem jí viděla. Nebyla tam, vrátila jsem se k autu a jeli jsme domů.
,,Alex můžu s tebou mluvit?" zeptala jsem se
,,Jistě, že můžeš sestřičko." odpověděla mi Alex

26.kapitola
Řekla jsem jí co se stalo večer a o tom jak se mi zdálo, že jsem Rachel viděla ve městě.
,,Měli bychom to říct ostatním." řekla Alex
,,Ne já nechci, aby Chris věděl, že jsem jí viděla, možná se mi to opravdu zdálo, že jí vidím." namítla jsem
,,A co když to byla ona a později tě napadne? A my u toho nebudeme, abychom tě chránily, protože o tom nebudeme vědět?" protestovala Alex
,,Přece vidíš, co se stane dříve než se to stane." argumentovala jsem
,,No to ano, ale pokud budeš s Benjim, který už několikrát volal a chtěl tě vidět, tak to bych tě neviděla a ona by ti mohla ublížit." hájila svůj názor Alex
,,Neboj se budu opatrná slibuji." prosila jsem
,,Dobrá zatím jim nic neřeknu, ale pokud budu mít podezření, že ti něco hrozí vše jim řeknu." varovala mně
,,Děkuji."poděkovala jsem jí a šli jsme za ostatními
Večer jsme si dali s Ryanem a Gabrielem odvetu, kterou jsem opět vyhrála. Bylo už dost pozdě a tak jsme se vydali do našeho domu, kde na nás čekalo překvapení.
Čekali tam na nás oba otcové Ralph a Thomas.
,,No to je dost, že jdete, už tu na vás půl hodiny čekáme." zlobil se Thomas
,,Mohli by jste aspoň dát vědět, že nejste doma, kdybychom se chtěli stavit." řekl nazlobeně Ralph
,,Promiňte nám to, ale měla jsem domluvenou odvetu s klukama." vysvětlila jsem jim
,,Jakou odvetu?" ptali se oba udiveně
,,Nepůjdeme radši dovnitř." navrhl Chris
Odemkl a vešli jsme všichni dovnitř. Dala jsem Damiena spát a šla za nimi do obýváku.
,,Tak jakou odvetu?" ujal se slova Thomas
,,Odvetu v páce." odpověděla jsem a vyprávěla jim o tom
Když jsem skončila, začali se smát a Chris s nimi, i já se smála při vzpomínce na naštvané kluky. Ještě chvilku jsme si povídali, provedli jsme je po domě a pak jsme jim s Chrisem navrhli, aby spali u nás v pokojích pro hosty, souhlasily. Řekla jsem, Chrisovi, že jdu ještě lovit.
,,Vrať se brzy, lásko, protože mám v plánu se s tebou milovat do rána." zavrčel mi něžně do ucha
,,Už teď se těším, budu tu dřív než se stihneš vysvléct." škládlila jsem ho
,,O tom pochybuji, tak si pospěš. Nebo budu muset jít do města a najít si nějakou jinou ženu." vyhrožoval mi naoko Chris
,,Opovaž se, uděláš to a já vás oba rozcupuji na kousíčky." zavrčela jsem varovně a vyrazila jsem ven
Oba jsme tehdy nevěděli, že se ten večer už neuvidíme.
Zavětřila jsem kořist a vyběhla za ní, kdyby mi tehdy nezastřela mysl myšlenka na milování s Chrisem, vnímala bych přítomnost cizího upíra. Doběhla jsem ke kořisti a začala se krmit, nemyslela jsem na nic jen na Chrise a tak se stalo, že v nestřežený okamžik mě někdo silně praštil do hlavy, omdlela jsem. Probudila jsem se připoutaná v nějaké kobce. Mezi tím už Chris ztrácel trpělivost. Ráno se vydal za ostatními zjistit, jestli nešla Jenny za nimi.
,,Ne tady nebyla." řekla mu Christin
Hned na to se přiřítila Alex.
,,Musím vám něco říct, Jenn nechtěla, abych to říkala, souhlasila jsem, že nic neřeknu, pokud nebudu mít podezření, že jí něco hrozí." řekla Alex a vyprávěla jim to co jí řekla Jenny
Najednou, měla Alex vidění.

27.kapitola
,,Co se děje Alex?" ptal jsem se zoufale Chris
,,Běž domů máš tam vzkaz." odpověděla mu Alex
Běžel jsem domů, kde mně čekal vzkaz.
Ahoj miláčku!
Jestli ji chceš ještě naposledy vidět, přijď za mnou do našeho starého domu, ale sám jinak zemře okamžitě."
Tvá milující Rachel
Šel jsem za rodinou a ukázal jim vzkaz.
,,Co mám dělat?" ptal jsem se s bolestí v hlase
,,Zkuste nějaké varianty, třeba i tu se snem, ale jinak a možná uvidím řešení."oznámila nám všem
Přemýšlely jsme všichni a Alex nám jen říkala, jak by naše rozhodnutí dopadlo.
,,Ne, Ryane, byla by okamžitě mrtvá." odpověděla Alex
,,Ne, Christin, zabila by Chrise."
,,Ne, Taylore, byli by mrtví oba."
,,Ne, Cathleen, byli by mrtví všichni."
,,No Chrisi, není to špatný, jen to potřebuje doladit." řekla mi Alex
,,V čem?" zeptal jsem se jí
,,Vejdeš tam sám - dobrý, přijde k tobě Rachel a bude tě přesvědčovat, že tě miluje a udělala chybu, že jí to milování s tím druhým upírem máš odpustit - dobrý, neodpuštění - špatný, odpuštění a dělat, vše ostatní podle snu - dobrý na záchranu, ale ne dobrý pro zachování manželství, jít k Jenn s tím, že jí uhodíš, přitom říct vysvětlení toho co uděláš a dát jí facku, slíznout krev ze rtu, dobrý pro záchranu i pro zachování manželství, ale koho budeš mít jako posilu? Benjamin - dobrý, ale ne úplně nás dost daleko pro zachycení pachu, ale dost blízko na akci - dobrý. Musíš být přesvědčivý a hodně rychlý. Tohle vyjde, ale ještě zkusíme svolávací signál. Zkus myslet na Damiena jo to by šlo, jen nevím jak to půjde, když tam bude Benjamin. Musím to vyzkoušet." řekla Alex a dala se do vysvětlování plánu ostatním
Já jsem jel za Benjaminem vše mu řekl a poprosil ho o pomoc souhlasil. Jeli jsme k nám a já po cestě zkoušel svolávací signál. Dojeli jsme k nám.
,,No Chrisi pokud od tebe bude, tak dvacet kroků půjde to, pokud blíž uvidím záblesk, ale i to půjde, nesmí být přímo krok u tebe." vysvětlovala mi Alex
Vysvětlily jsme Benjimu náš plán. Potom jsem se připravil a jel poprosit Ralpha, aby s Thomasem pohlídali Damiena, musel jsem jim v rychlosti říct co se děje. Souhlasily s hlídáním. Vyrazil jsem k místu, které na vzkaze stálo. Dal jsem vědět ostatním, že vyrážím. Přijel jsem k domu, vešel dovnitř, okamžitě ke mně přišla Rachel.
,,Hm, poslechl jsi, to ti na ní tak záleží?" zeptala se mně
,,Proč se ptáš, ty jsi byla ta koho jsem našel s jiným v posteli."odpověděl jsem podle plánu
,,Miláčku, tak mi to odpusť, nic to pro mě neznamenalo, jako ona pro tebe nic neznamená." přesvědčovala mně Rachel
,,Dobrá odpouštím ti to." řekl jsem
,,Miláčku jestli ti můžu věřit, že jsi se ke mně vrátil, tak mně přesvědč." dožadovala se Rachel
,,Dobrá, co takhle se milovat před ní, a jí by ten tvůj poskok mohl u toho mučit."řekl jsem a ucítil přitom ránu v místě kde jsem jako člověk měl srdce.
,,Skvělý nápad." radovala se což znamenalo, že mi věří

28.kapitola
Ráchel mě vedla do nějaké kobky a zavolala na toho poskoka.
,,Scotty přiveď jí sem." poručila mu
Když jí přivedl mé mrtvé srdce dostalo další ránu. Rachel na Jenn zavrčela.
,,Scotty drž jí tak ať se dívá." přikázala mu
Začala se se mnou líbat a Scotty jí přitom držel tak, že byla donucena se dívat. Na chvilku uhnula pohledem, vzal jí surově za bradu a nutil jí se dál dívat se slovy.
,,Jen se dívej ty děvko, nemáš si brát to, co ti nepatří." zasmál se jí hrůzostrašně do ucha
,,Můžu jí dát facku?" poprosil jsem Rachel
,,Dobře já se jdu připravit, ale pokud neuvidím důkazy, že jsi jí zbyl, víš co se stane." řekla Rachel a odkráčela pryč, to už byla Jenn přivázaná na dřevěné stěně.
Šel jsem k Jenn a mrtvé srdce my přitom znovu a znovu umíralo.
Došel jsem k ní a ukázal na hlavu, pochopila to a otevřela mi svou mysl.
,,Lásko dobře mně poslouchej, jsi první a jediná kterou jsem kdy miloval a kterou kdy budu milovat, to co udělám, bude kvůli tvé záchraně budu se s ní milovat, dám ti facku a pak ti slíznu krev, která ti poteče z úst, pootevři ústa nebude to jako olíznutí, ale jako polibek. Miluji tě." řekl jsem jí myšlenkami
Dal jsem jí velkou facku, zasténala hlasitě bolestí, z pusy jí začala vytékat krev. Sklonil jsem se k ní, pootevřela ústa, vnořil jsem se jazykem do jejích úst, abych jí tak zevnitř pohladil, pak jsem jazykem slízl krev z jejích úst. Vše se odehrálo, tak rychle, že to vypadalo, jako bych jí jen slízl krev.
,,Myslela sis, že tě miluji?" zeptal jsem se Jenny a v mysli jí řekl, ať to nebere všechno vážně, že jí miluji a že má přikývnout. Přikývla sotva znatelně hlavou.
,,Jsi hodně naivní, zlato, nikdy jsem tě opravdu nemiloval." řekl jsem jí a v mysli jí zopakoval, že jí miluji
,,Hezké opravdu, je vidět, že ti na ní nezáleží." řekla radostně Rachel
Vzala mně za ruku, a přešli jsme k posteli, lehli jsme si spolu, abych to zahrál přesvědčivě, musel jsem si místo Rachel představit Jenny.
Začal jsem se s Rachel milovat. Scotty přitom mučil Jenn, čím více křičela bolestí, tím rychlejší bylo tempo našeho milování s Rachel. Po chvíli už Rachel uznala, že mi věří.
Během našeho milování křikla na Scottyho.
,,Už ji nechej a běž." poručila mu
V té chvíli jsem dal vědět ostatním, že mají začít se záchranou. Podařilo se mi udržovat Racheliny myšlenky u sexu. Cítil jsem, že Jenny mi v tom pomáhala. Pak šlo vše ráz na ráz.
Do pokoje vtrhl Benjamin osvobodil Jenn a odnesl ji pryč. Za vteřinu přiběhly ostatní, chytily jsme Rachel za končetiny a roztrhali jsme jí na kousky. Oblékl jsem se do šatů, které Alex přinesla.
,,Co je s tím dole?" zeptal jsem se
,,Je ve stejném stavu jako ona." řekla Alex a kývla směrem ke kouskům Rachel
,,Jdu za Jenn, prosím spalte ten dům celý a ujistěte se, že se neposkládají."poprosil jsem je a běžel jsem za Jenny.
,,Jenny, promiň mi to, byl bych radši, kdyby se to nestalo." řekl jsem jí smutně

29.kapitola
Zvedla jsem ruku a pohladila ho po tváři.
,,Vím, že jsi neměl jinou možnost, chtěla bych jít domů." poprosila jsem smutně Chrise
,,Jistě lásko jedeme domů, jen si vyřídím jeden telefonát."odpověděl mi Chris
Vzal si telefon, vytočil číslo.
,,Halo, je v pořádku, prosím můžete přijet k našim?" prosil Chris do telefonu
Jeli jsme k hlavnímu domu. Byla jsem unavená a mé tělo mě šíleně bolelo. Přijeli jsme k domu, Chris mě vzal opatrně do náručí a nesl mě dovnitř. Sotva jsme vešli, už nám běželi naproti, Thomas, Ralph, Taylor, Christin, za nimi cupital Damien. Chris na nic nečekal a aniž něco řekl, nesl mě na vyšetřovnu, Taylor rychle doběhl za námi a dal se do mé prohlídky. Chris čekal venku, nemohl snést pohled na mé rány, pořád si to vyčítal, i když jsem ho ujišťovala, že za to nemůže, že mu nemám co odpouštět.
Taylor dokončil prohlídku a šel za Chrisem.
,,Budeme muset zavolat Carlisla, jako upír by se měla hojit rychle, ale já nevidím žádné změny." řekl Taylor, který si myslel, že ho neslyším
Vzali telefon a volali Carlisla, vše mu vysvětlily a ptali se na radu.
Pak oba přišli za mnou.
,,Jenn, je mi to líto, ale podle Carlisla, bude potřeba dostat do tvého těla více upířího jedu. Tvé tělo dostalo málo jedu na přeměnu, jinak by jsi se už zahojila." vysvětlil mi Taylor
,,To znamená co?" ptala jsem se zmateně a vyčerpaně
,,To znamená, že půjdeme lovit, aby jsi měla krev, pak tě budu muset znovu pokousat na více místech a budeš muset znovu prodělat přeměnu, která by už neměla trvat tak dlouho." řekl nešťastně Chris
,,Přestaňte mě všichni litovat a omlouvat se. Znala jsem rizika, dokud žiji, tak to není tak hrozný." řekla jsem jim naštvaně
Všichni mlčeli a to i ti ostatní, kteří už mezi tím dorazily.
Zvedla jsem se a snažila se jít lovit, ale spíše jsem se plazila než, že bych šla.
Chris mě mlčky vzal do náručí, vynesl ven a nesl mě k místu, kde ucítil kořist.
Pustil mě na zem, skočila jsem na svou kořist a nasytila se, znovu mně vzal do náručí a odnesl za ostatními do domu. Přenesl mě na vyšetřovnu, kde jsme zůstali sami.
,,Jenny, lásko si připravená na druhou přeměnu?" zeptal se mně Chris
,,Ano jsem připravená, ale chci slyšet ještě něco a jen pravdu!" řekla jsem
,,Dobrá ptej se." napnutě čekal co řeknu
,,Miluješ mě, nebo to jen říkáš, jako samozřejmost." zeptala jsem se
,,Moc tě miluji lásko." řekl mi Chris a v jeho očích byla pravda
,,Víš Chrisi s tím, jak se mi všichni omlouvají a říkají, že jim je to líto si připadám, jako by chtěli zakrýt pravdu." řekla jsem co jsem cítila
,,Jakou pravdu lásko?" zeptal se Chris
,,No třeba ty, že jsi miloval jí a mou sestru víc než mně a ostatní to, že jim jsem ve skutečnosti ukradená." točila se mi hlava, všechno mě bolelo a pálilo
,,To snad ... jak si můžeš myslet, že ...." začal Chris, nedořekl to, protože jsem zařvala bolestí
,,Auu to bolí!" zařvala jsem
,,Lásko co je ?" ,,Taylore!" zakřičel Chris
,,Co se děje.?" zeptal se Taylor
,,Najednou zařvala bolestí a předtím mluvila nesmysly, jako by mluvila z cesty."řekl mu Chris
,,Zavolám Carlisla." řekl Taylor a chtěl vytočit číslo
V tu chvíli někdo zaklepal na dveře. Dole někdo otevřel dveře.
,,Kde je Taylor?" zeptal se příchozí ten hlas patřil Carlislovi
,,Jsou nahoře." odpověděla Alex
,,Kde je Jenny?" zeptal se Carlisle
,,Je na vyšetřovně." odpověděl Chris

30.kapitola
,,Jenny, budu ti muset odebrat trochu krve a kůže." řekl mi jemně Carlisle
,,Dob .... auu." nedořekla jsem, další vlna bolesti mi to znemožnila
,,Vím, že to bude bolet, ale jsi silná, vydržíš to." řekl povzbudivě Carlisle
Přikývla jsem, Carlisle mi odebral krev, pak opatrně mi odřízl trochu kůže v místě, kde jsem byla poraněná od mučení. Ležela jsem pár minut, když přišel Carlisle.
,,Jak jsem předpokládal, mučily jí jedem, který používají Volturiovi." vysvětlil Carlisle ,,Naštěstí ten jed znám a mám proti jed."
,,Jenny dám ti proti jed, bude to bolet, jako by jsi umírala, pak bude potřeba znovu tě pokousat, kvůli dokonalé přeměně. Vím, budeš si muset projít peklem, ale jiná možnost je jen smrt." řekl na rovinu Carlisle ,,Jsi silná a my tu budeme u tebe a máme tě rádi, mysli na to, to ti pomůže vydržet celý proces." povzbuzoval mě Carlisle, pak mi injekcí vpravil do těla proti jed, nevím jak dlouho celý proces trval. Po celou dobu jsem cítila, jako by mě někdo řezal skalpelem. Když už to ustoupilo, ucítila jsem několik kousnutí a hned po tom jsem byla spalovaná žárem.
Celou tu dobu byl Chris u mně, Carlisle a Taylor se střídali, vím to, protože jsem cítila jejich přítomnost. Žár ustupoval, přesunul se do mého hrdla. Do místnosti vtrhla Alex.
,,Za pět vteřin se probere." řekla Chrisovi
Slyšela jsem jí, pomalu jsem začala, otevírat oči. Rozhlížela jsem se po místnosti, všichni se přesunuli ke dveřím, před nimi stáli Carlisle, Taylor, Ryan, Ralph a Gabriel.
Chris stál blíž ke mně a pomalu se přibližoval.
,,Lásko jak ti je? Nemusíš se bát už je to za tebou, nikdo ti tu neublíží." mluvil ke mně klidně a něžně Chris
Nevím, jak jsem v tu chvíli vypadala, ale asi dost hrozivě, protože Chris i ostatní couvli. Vrčela jsem na ně, ani nevím proč, když jsem si uvědomila co dělám, cítila jsem, že ztrácím nad sebou kontrolu. Z posledních sil jsem se sebrala, otevřela okno a utekla, běžela jsem dlouho. Najednou jsem ucítila mně známí pach pumy. Přikrčila jsem se a zaútočila. Zakousla jsem se jí do hrdla a vypila všechnu její krev a rozcupovala jí na kousky. Narovnala jsem se, pořád jsem však cítila žízeň a vztek. Pustila jsem se za další kořistí, byl to medvěd, skončil stejně jako puma, další byli tři srny, dva jeleni a poslední byla opět puma. Náhle, jsem si vzpomněla na své chování v domě. Byla jsem dva státy za místem, kde byl dům. Zhroutila jsem se na zem, jak se teď mám vrátit? Potom, jak jsem na ně vrčela a málem je napadla? Pomalu jsem se vracela zpět.
Rozhodla jsem se, nepůjdu zpět budu poblíž, ale nevrátím se. Potloukala jsem se po okolí, pak jsem ucítila Chrisovu přítomnost, rychle jsem běžela pryč.
,,Jenny, lásko vrať se prosím!" volal za mnou Chris
,,Promiň, nemůžu se vrátit." zašeptala jsem
Oklikou jsem běžela za Stevenem a Benjaminem. Doběhla jsem k jejich domu. Zaklepala jsem, otevřel Steven.
,,Ahoj, potřebuji tvou pomoc, ale nikomu o mně nesmíš říct." řekla jsem na vysvětlenou
,,Jak ti mám pomoct?" zeptal se mně Steven
Vyprávěla jsem mu vše a poprosila, aby mně zabil, kdyby se mi mé chování vymklo kontrole.
,,Dobrá pomůžu ti, ale s tím zabitím ti nepomůžu." řekl
,,Proč ne?" zeptala jsem se

31.kapitola
,,Jsi silná, už jsi toho dost vydržela a pokud se budeš snažit, bude vše jako dřív. Není jiná možnost, jen pokud se nechceš změnit, v tom případě nemá cenu to zkoušet." řekl Steven ,,Tak co? Chceš se změnit?"
,,Ano, chci a moc." odpověděla jsem
,,Dobrá, budeš, ale poslouchat na slovo. Pro začátek budeš bydlet ve sklepě, lovit půjdeš jen se mnou a budeš se držet dál od rodiny. Budeš cvičit svůj štít a sebeovládání." poučoval mě
,,Pravidlo číslo jedna - ze sklepa se nehneš, dokud neřeknu. Pravidlo dvě - lovit budeš až já řeknu. Pravidlo tři - žádné návštěvy rodiny. Pravidlo čtyři - cvičení pořád pokud neřeknu jinak. Pravidlo pět - odpočinek až řeknu já. Rozuměla jsi a souhlasíš?"
,,Souhlasím budu poslouchat na slovo." odpověděla jsem
,,Musíš rychle do sklepa, za chvilku přijde Benjamin, nechceš přece, aby věděl, že tu jsi. Na půdě je postel vezmi jí a počkej před domem." poručil mi Steven
Vzala jsem na půdě postel, jak řekl a čekal jsem venku. Za chvilku přišel, kousek za jejich domem byl v zemi schovaný sklep. Vešli jsme dovnitř, dali jsme postel na místo v rohu na ní deku a polštář.
,,Tady máš pytel s fotkami, do rána je přeber, na čtyři hromádky. Na jedné budou ty na kterých jsem já a Benjamin s kýmkoliv a druhá budou ty na kterých nejsme ani jeden, na třetí budou ty na kterých je Benjamín a já ne, na čtvrté budou ty na kterých jsem já a Benji ne. Ráno přijdu." Zadal mi úkol Steven
Třídila jsem fotky, ale za chvilku jsem se nudila.
,,Ne musím to dodělat, je to trénink trpělivosti." řekla jsem si polohlasně
Znovu jsem se dala do práce a ráno bylo vše hotové. Ráno přišel Steven.
,,Tak přece jen jsi to zvládla. Teď jdi naštípat dříví, pak ho naskládáš pod tu stříšku támhle, musíš to zvládnout do oběda." řekl a odešel
Vzala jsem sekeru a štípala dříví, pak jsem ho rovnala pod stříšku pracovala jsem bez přestávky a stihla to pět minut před polednem. Přišel Steven, zkontroloval mou práci.
,,Jdi zpět do sklepa. Až Benjamin usne, půjdeme cvičit tvůj štít."
Šla jsem do sklepa a čekala. K večeru přišel Steven, šli jsme na paseku.
,,Napni štít a stůj v klidu, budu útočit. Nic nedělej, nenech štít, aby tě bránil tím, že mně odhodí." varoval mě Steven
Napnula jsem štít a stála klidně, ucítila jsem ránu na štítu, ale můj štít nereagoval.
,,Výborně, budeme to chvilku zkoušet, trénuje to tvou trpělivost, tvůj klid." vysvětlil mi Steven
Trénovali jsme skoro celou noc. Celý týden mě Steven trénoval. Po týdnu přišel večer Steven za mnou.
,,Dnes půjdeme do města, zkusíme tvé odolání krvi, týden jsi nelovila, musíš mít hlad. Což je na zkoušku nejlepší."
Jeli jsme do města, procházeli jsme ulicemi a já měla co dělat, abych ovládla svou žízeň. Další den jsem mohla se Stevenem jít lovit. Tentokrát jsem lovila bez toho, aby po mně zůstala spoušť. Druhý týden se opakoval, po něm za mnou přišel Steven.
,,Jsem na Tebe pyšný, ovládáš se perfektně. Jdi za rodinou, už dlouho po tobě teskní."
,,Děkuji ti Stevene, já věděla, že mi jen ty můžeš pomoct a měla jsem pravdu."
Vyrazila jsem k domovu. Byla jsem napnutá, nevěděla jsem jak budou reagovat na můj návrat.
32.kapitola
Šla jsem k domu pomalu, aby měli čas se připravit na můj návrat. Došla jsem ke schodům, v tu chvíli se otevřeli dveře. Chtělo se mi utéct, zůstala jsem stát a čekala co se bude dít.
,,Jenny, Jenny." vykřikla Alex a se slzami mě objala
Za ní vyběhl Chris a ostatní.
,,Lásko, tolik jsi mi chyběla." řekl Chris, vzal mě do náručí, líbal mě a zatočil se se mnou
,,Maminko, tolik se mi po tobě stýskalo. Báli jsme se o tebe" křičel Damien, který běžel hned za Chrisem, málem jsem ho nepoznala
,,Jenny, ty jsi nám dala, báli jsme se o tebe, tolik jsi nám všem chyběla." křičeli na mně jeden přes druhého
Šli jsme do domu, vyprávěla jsem vše co jsem cítila, proč jsem utekla, co jsem dělala a zakončila jsem to tím co mě učil Steven.
,,Páni, za celou dobu co jsem upír, jsem neviděl nikoho, aby se takhle ovládal a rozumně reagoval." Vydechl úžasem Carlisle i Taylor současně
Byla jsem překvapená, že Carlisle ještě neodjel.
,,Vzal jsem si tu nejkrásnější a nejúžasnější ženu." lichotil mi Chris a přitáhl si mě do náručí ,,Už tě nikdy nikam samotnou nepustím." řekl a na důkaz toho si mě přitáhl ještě silněji
,,Jenny, tohle už mi nedělej, mám tě moc ráda sestřičko." řekla mi Alex, chtěla mě obejmout, ale Chris mě odmítal pustit
,,No tak Chrisi, nikam nejdu." kárala jsem ho se smíchem
Pustil mě z objetí, ale ne od sebe. Pak mě Alex konečně mohla obejmout.
,,Jenny, tohle už nedělej, báli jsme se o tebe a s Chrisem nebylo k vydržení." vzal mě do náručí Ryan
,,Sestřičko, jestli někdy provedeš, něco takového znovu, tak tě najdu a naplácám ti na zadek. Takhle nás vyděsit."řekl Gabriel a políbil mě Chris na něj zavrčel
,,Bála jsem se, že se ti něco stalo, jsi už dávno mou dcerou." řekla mi Christin a objala mě
,,Vím, že jsem se k tobě, nikdy nechovala pěkně, ale mám tě ráda sestřičko." řekla mi Cathleen
,,No tak to by stačilo, nechte Jenny vydechnout." řekla jim Christin
,,Děkuji ti Carlisle a vám všem taky." poděkoval jsem jim
,,Nečekala jsem, že tu ještě budeš Carlisle, myslela jsem, že už budeš se svou rodinou. Zachránili jste mi život, ještě jednou vám všem děkuji."řekla jsem jim
,,Jenny, patříš do naší rodiny, máme tě moc rádi." řekl Taylor
,,Jenny, ty si myslíš, že bych mohl přijet domů, po tom co se stalo? Sotva bych to řekl, přijeli by všichni sem a byli by strachy bez sebe." vysvětlil mi Carlisle
Pak se Carlisle se všemi rozloučil a my ho odvezli na letiště, po cestě zpět jsme se stavili za Thomasem a Ralphem. Oba mě radostí, že mě vidí div neumačkali. Chvíli jsme si povídali, vyprávěla jsem jim co se stalo. Konečně nás pustili a my jeli pro Damiena.
,,Mami, mohl bych dnes zůstat tady?" zeptal se mě Damien
,,Já myslela, že se ti po mně stýskalo." řekla jsem zklamaně
,,To ano, ale ty si potřebuješ odpočinout." řekl mi Damien
,,Budu o tom přemýšlet." řekla jsem
Vyšla jsem před dům, nechtěla jsem, aby někdo viděl mé slzy. Jenže se mi to nepovedlo, sotva jsem udělala krok ven už byl Chris u mně.

33.kapitola
,,Co tu děláš Chrisi?" zeptala jsem se mrzutě
,,Nenechám tě samotnou, byl jsem bez tebe moc dlouho." vysvětlil Chris
,,Já nikam neuteču, slibuji." sotva jsem to řekla, už mi vyhrkli slzy
,,Lásko, miluji tě jsi celý můj život." objal mě
,,Ta ... taky tě mi ....miluji. Já jen, že .... Damien, mě tak dlouho neviděl a přitom nechce jít s námi domů." rozplakal jsem se
,,Jenn, lásko, náš tě miluje, stejně jako já, je inteligentní na svůj věk a ví, že potřebuješ klid. Dává nám prostor proto, abychom byli chvilku sami." utěšoval mě Chris
,,Jsem hloupá viď?"
,,Lásko nejsi vůbec hloupá, jsi tak statečná, odvážná a silná." lichotil mi
,,Nejsem taková, zbaběle jsem utekla." odmítala jsem jeho lichotky
,,Lásko nevím jak ty, ale já už bych byl rád s tebou doma." řekl mi Chris
,,Jistě, taky už budu ráda doma. Necháme tady Damiena přes noc." měl pravdu a já to věděla, nezbylo mi nic než souhlasit
Nechali jsme Damiena u rodiny a vydali se domů. Po příchodu domů, jsem se šla vysprchovat, pak jsme si šli lehnout. Jako upír jsem nepotřebovala spát, proto mně překvapilo, když jsem usnula. Ve snu se mi vracelo vše, co jsem prožila, probudila jsem se s výkřikem a pláčem. Chris mě okamžitě sevřel v náručí, kolébal se se mnou.
,,Ššš, lásko jsi v bezpečí, jsem u tebe. Ššš" šeptal mi konejšivě
Pomalu jsem se uklidňovala.
,,Chceš si o tom promluvit?" ptal se potichu
Přikývla jsem a začala vyprávět, o všem co mě tížilo.
,,Když mě ten Scotty chytil, dostala jsem strach, úplně jsem zapomněla, že mám štít, který mně může chránit. To mučení bolelo tak, že jsem si přála umřít. Když jsi tam přišel ty a mluvil se mnou, trošku mi to pomáhalo, i když jsem chvílemi pochybovala o tom, že miluješ mně a ne jí. Pak, když se mi všichni omlouvali a říkali, jak je jim to líto, cítila jsem se ještě hůř. Při procesu, kdy jsem dostala proti jed a pak i při přeměně, jsem myslela na tebe a Damiena. Oba procesy bolely, měla jsem pocit, že mě znovu mučí. Při probuzení jsem cítila nekontrolovatelnou žízeň, vztek, agresivitu, zmatek, ale i lásku. Věděla jsem, že pokud vám nechci ublížit musím pryč. Běžela jsem dlouho. Najednou jsem ucítila mně známí pach pumy. Přikrčila jsem se a zaútočila. Zakousla jsem se jí do hrdla a vypila všechnu její krev a rozcupovala jí na kousky. Narovnala jsem se, pořád jsem však cítila žízeň a vztek. Pustila jsem se za další kořistí, byl to medvěd, skončil stejně jako puma, další byli tři srny, dva jeleni a poslední byla opět puma. Náhle, jsem si vzpomněla na své chování v domě. Byla jsem dva státy za místem, kde byl dům. Zhroutila jsem se na zem, přemýšlela jsem, jak se mám vrátit. Potom, jak jsem na vás vrčela a málem vás napadla. Pomalu jsem se vracela zpět. Nakonec jsem se rozhodla, že nepůjdu zpět, budu poblíž, ale nevrátím se. Potloukala jsem se po okolí, pak jsem ucítila tvou přítomnost, rychle jsem běžela pryč. Jediná možnost, která mě napadla byl Steven, zná mě od malička. Vyprávěla jsem mu vše a poprosila, aby mně zabil, kdyby se mi mé chování vymklo kontrole. Řekl, že mě nezabije, že jsem silná, už jsem toho dost vydržela a pokud se budu snažit, bude vše jako dřív. Není jiná možnost, jen pokud se nechci změnit, v tom případě nemá cenu to zkoušet. Řekla jsem že se chci moc změnit, musela jsem slíbit, že budu, poslouchat na slovo. Bydlela jsem ve sklepě, lovila jen s ním a držela se dál od rodiny. Cvičila jsem svůj štít a sebeovládání. Měl pravidla. Pravidlo číslo jedna - ze sklepa se nehnout, dokud neřekne. Pravidlo dvě - lovit až on řekne. Pravidlo tři - žádné návštěvy rodiny. Pravidlo čtyři - cvičení pořád pokud neřekne jinak. Pravidlo pět - odpočinek až řekne.

34.kapitola
Dostala jsem úkol pytel s fotkami, přebrat do rána, na čtyři hromádky. Na jedné ty na kterých byl on a Benjamin s kýmkoliv, druhá ty na kterých nebyl ani jeden, třetí na kterých byl Benjamín a on ne, čtvrtá na kterých byl on a Benji ne. Třídila jsem fotky, ale za chvilku jsem se nudila. Uvědomila jsem si, že je to trénink trpělivosti. Znovu jsem se dala do práce a ráno bylo vše hotové. Další úkol naštípat dříví, pak ho naskládat pod tu stříšku zvládnout to do oběda. Vzala jsem sekeru a štípala dříví, pak jsem ho rovnala pod stříšku pracovala jsem bez přestávky a stihla to pět minut před polednem. Až Benjamin usnul, šli jsme cvičit můj štít. K večeru jsme šli jsme na paseku. Napnula jsem štít a stála klidně, ucítila jsem ránu na štítu, ale můj štít nereagoval. Trénoval tím mou trpělivost a klid, skoro celou noc. Tak to šlo celý týden, po týdnu přišla zkouška odolání krvi, týden jsem nelovila, měla jsem hlad.
Jeli jsme do města, procházeli jsme ulicemi a já měla co dělat, abych ovládla svou žízeň. Další den jsem mohla se Stevenem jít lovit. Tentokrát jsem lovila bez toho, aby po mně zůstala spoušť. Druhý týden se opakoval, po něm za mnou přišel Steven.
Řekl, že je na mě pyšný, že se perfektně ovládám. Že mám jít za rodinou, prý už dlouho po mě teskníte. A tak jsem s obavami přišla." skončila jsem své vyprávění
Ani jednou mně Chris nepřerušil, jen občas slabě zavrčel.
,,Lásko, nevím co říct, snad jen to, co jsem už řekl: vzal jsem si tu nejkrásnější a nejúžasnější ženu, miluji tě jsi celý můj život, jsi první a jediná kterou jsem kdy miloval a kterou kdy budu milovat. Jsem na tebe pyšný." řekl mi Chris
,,Taky tě moc miluji, představa života bez tebe, je pro mě horší než smrt." odpověděla jsem
,,Už je to za námi, je to pryč lásko, teď si odpočiň." řekl Chris
S mým vyprávěním, jako by všechna únava, stres a napětí ze mě spadlo. Najednou mi má upíří paměť připomněla něco, nedávno zapomenutého a nedořešeného. Slabě jsem zavrčela.
,,Co se děje lásko?" zeptal se s obavou v hlase Chris
,,Nic, půjdu se osprchovat, nepřinesl bys mi prosím krev, ale ohřátou?" poprosila jsem ho
Byla to záminka pro to, co jsem se chystala udělat. Rychle jsem se umyla, vzala si sexy prádlo, župánek a čekala na Chrise.
,,Už jsem tady lásko." řekl mi
,,Dej mi to prosím na stolek vedle dveří." odpověděla jsem a počkala až si lehne
Natáhla jsem ruku po sklenici, za dveřmi jsem jí do půlky vypila a pár kapek nechala stéct po bradě. Pomalu jsem vyšla z koupelny, sundala si župánek, svůdně došla k posteli, dala jsem sklenici na stolek vedle postele. Celou tu dobu mě Chris pozoroval, viděla jsem mu na očích, že to prádélko zabralo.
,,Chrisi miláčku pamatuješ si, o čem jsme mluvily než jsem zmizela?" zeptala jsem se
Chvíli bylo ticho.
,,O tom,že jestli si nepospíšíš, pojedu do města a najdu si nějakou jinou ženu?"škádlil mě naoko Chris
,,Ne to jsem neměla na mysli. Na to jsem ti odpověděla, že jestli to uděláš, tak vás oba rozcupuji na kousíčky" zavrčela jsem varovně
,,Aha, tak to bude spíš to, že mám v plánu se s tebou milovat až do rána." zavrčel něžně
,,Ano to jsem myslela." odpověděla jsem svůdně

35.kapitola
Pomalu jsem si klekla na postel, Chris už také klečel, přitáhl si mě k sobě a začal mi slíbávát krev z mých rtů. Pootevřela jsem rty, využil toho a jazykem prozkoumával má ústa. Začal tanec našich jazyků, poté svým jazykem slízávát krev, kterou jsem schválně nechala stéct po bradě. Povzdechla jsem si, Chris mě začal pomalu svlékat. Pak vzal sklenici s krví, trošku krve mi nalil na bříško a slízal jí. Už jsem to déle nemohla vydržet, tak jsem převalila Chrise na záda a začala ho svlékat, poté jsem ho polila zbytkem krve a slízala jí z jeho těla. Slastně zavzdychal, oba jsme už byli vzrušení, netrpělivě jsem trhla za lem jeho trenýrek, které se roztrhly. Chris se zasmál mé netrpělivosti, jenže o vteřinu později, udělat totéž on s mými kalhotkami. Nakonec jsme se milovali až do rána, nejprve pomalu a něžně, později vášnivěji a rychle. Bylo to, tak nádherné, dokonalé. Doháněli jsme to, co jsme zameškali, jako by to byl náš poslední den.
Ráno jsme šli do hlavního domu, byli jsme kousek od domu, v tom se k nám přihnal Damien.
,,Mami, mami tolik jsem se těšil, až příjdete." vítal mě Damien
,,Jak pak se vyspal Damiene?" zeptala jsem se
,,Vyspal jsem se dobře, jen jsem se nemohl dočkat, až přijdete." skákal radostně kolem
Vešli jsme dovnitř, všichni se k nám přihnali a radostně nás vítali.
,,Tak co podnikneme?" ptala se Christin, když se všichni uklidnili
,,Co takhle si zahrát basball." navrhla Alex
,,Proč ne, dnes je na to dobré počasí." řekl Ryan
,,Souhlasím, už jsme dlouho nehráli." řekla nadšeně Cathleen
,,Jo super, bude zábava." řekl Gabriel
,,Jen pokud nebudete zase podvádět." řekl varovně Taylor
,,Co vy dva přidáte se?" zeptala se Christin
,,Co ty na to lásko? Pokud nechceš, nebudu hrát ani já." čekal na mou odpověď Chris
,,No já jdu do toho, ale budu hrát proti tobě miláčku jinak nehraji." odpověděla jsem sladce
,,Cože proti mně? No počkej to ti nedaruji." řekl výhružně Chris
,,Miláčku, přece by ses na mně nezlobil." škádlila jsem ho koketně
,,Tohle mi draze zaplatíš, ale až doma." zavrčel Chris
Damien s námi jít nechtěl, rozhodl se, že stráví den u dědečka Thomase a dědečka Ralpha. Odvedli jsme ho tam a šli na louku hrát.
Byla jsem v družstvu s Alex, Ryanem, Chris byl v družstvu s Gabrielem a Cathleen.
Taylor a Christin byli rozhodčí, v polovině zápasu se měli vyměnit, Christin s Ryanem a Taylor s Chrisem.
Byla jsem první na řadě, odpálila jsem míček, letěl hodně daleko, ale Chris byl moc rychlý. Rychle pro něj doběhl a hodil ho zpět. Stihla jsem to tak, tak na druhou metu. Už jsem byla skoro u ní, když se míček blížil ke mně, riskla jsem to, v poslední chvilce jsem spadla a doslova se sklouzla na metu, ještě včas.
,,Kruciš." zaklela jsem
Chris se potutelně smál.
Další na pálce byl Ryan, odpálil ještě dál než já, to mi dalo možnost doběhnout do cíle.
Pak Alex, odpálila míček jenže v tu chvíli, se pro něj rozběhli Gabriel a Chris současně, což dalo zbytku týmu možnost doběhnout do cíle.
Vyměnily jsme se , na pálce byla Cathleen, odpálila a stihla doběhnout na třetí metu, další na řadě byl Chris.
,,No počkej to něco uvidíš." pomyslela jsem si
Požádala jsem o chvilku, na poradu. Nejprve jsem zaštítila jsem Alex, Ryana a mě, pak jsem jim řekla, že půjdu trošku dál k lesu, pak svým štítem odmrštím míček zpět . Oni ho měli jen chytit a vyřadit tak Chrise. Alex viděla, že nám to vyjde, šli jsme na místa. Chris odpálil v mžiku jsem míček odmrštila zpět, Chris jen tak, tak sklouzl na druhou metu.

36.kapitola
Tentokrát jsem se smála já, při druhém kole jsem zase díky Chrisovi na třetí metě polykala prach.
,,Kruciš, do háje." zaklela jsem, bolelo to jak čert
,,Vidíš zlato, nemáš hrát proti mě." řechtal se Chris
Jeho tým byl na řadě, tentokrát jsme se domluvily, že mě Ryan vyhodí do vzduchu proti míčku a já ho štítem odmrštím zpět, kde ho Alex chytí a vyřadí Chrise. Alex řekla, že i tento tah nám vyjde víc než dobře. Chris byl na pálce, odpálil míček, Ryan mě vyhodil proti míčku, já ho štítem odmrštila, přitom jsem ladně přistála na nohách. Alex míček chytila, Chris dělal co mohl, aby doběhl na druhou metu, podařilo se, ale polykal prach, protože při sklouznutí zaryl pusou v zemi.
Alex a já jsme současně vyprskly smíchy a ostatní se k nám přidali.
,,Nes .... nes .... talo se ti .... ti ....nic?" zalykala jsem se smíchy
Chris na mně zavrčel, celý zbytek hry na mně vrhal rozlobené pohledy. Vyhráli jsme.
Alex mě radostně objala, Ryan ke mě doběhl, vzal mě do náručí zatočil se se mnou, pak mě postavil a políbil mě.
,,Byla jsi úžasná zlato, zkrátka skvělý sestřičko!" křičel radostně Ryan
,,Jedeš se mnou domů? Nebo bys radši zůstala jinde?" zavrčel zuřivě Chris
,,A jéje, někdo nám tu žárlí, navíc neumí prohrávat, že bráško!" dusil se smíchy Ryan
,,Nech si řeči od cesty, nevíš o čem mluvíš."zavrčel vztekle Chris na Ryana
,,Ryane, neprovokuj ho." krotily ho ostatní
Všichni nechápavě kroutily hlavami.
,,To nic, Jenn ho doma zklidní." řekla s jistotou Alex
,,O tom pochybuji." řekl zuřivě Chris, který jí slyšel
,,Zabere to?" zeptala jsem se s obavami
,,Stoprocentně, pokud se budeš držet plánu, pro který ses rozhodla." řekla Alex
,,Tak jedeš, nebo ne? Musíme ještě pro Damiena." Vztekal se Chris
Vyzvedli jsme Damiena a jeli domů. Doma jsem uložila Damiena a chystala se provést svůj plán. Vykoupala jsem se, oblékla si červené sexy tanga s podprsenkou, Chris byl v kuchyni, pil krev. Schválně jen v kalhotkách a podprsence, jsem si šla co nesvůdněji vzít z ledničky krev, kterou jsem si ohřála. Přehlížela jsem ho, jako by tam nebyl, Alex pochopila můj plán, zavolala mi.
,,Ano." řekla jsem svůdně
,,To jsem já Alex, plán vyjde." řekla mi
,,Vážně?" řekla jsem koketně
,,Nechceš jít zítra na nákupy?" zeptala se Alex schválně
,,To zní lákavě." řekla jsem a svůdně si přitom olízla krev, která zůstala na mých rtech.
,,Tak zítra ahoj a sladké sny." řekla jsem
Opláchla jsem sklenici a šla do ložnice. Pořád jsem se chovala, jako že tam není.
Došla jsem ke schodišti, náhle byl Chris u mě, přirazil mně na zeď a drsně zaútočil na má ústa, líbal mně hladově. Chtěla jsem ho začít svlékat, nedovolil mi to.
,,Ne." zavrčel, byla v tom slyšet touha
Jednou rukou si mně přidržoval a druhou si rozepnul kalhoty, pak do mně začal pronikat. Když byl konečně hotový, pustil mě opatrně na zem.
,,Promiň zlato, ale zasloužila jsi si to, za to co jsi mi provedla na hřišti." usmál se na mně
Nic jsem neříkala, upravila jsem se a beze slova šla do ložnice, lehla jsem si do postele.
Musím se uklidnit, třásla jsem se vzteky, proto, že to co se dole stalo nemělo daleko ke znásilnění.

37.kapitola
Vzala jsem si proto knihu a začala si číst. Soustředila jsem se na čtení a pomohlo to. Za pár minut přišel Chris.
,,Jenn, lásko, já .... chtěl bych ..... se ti omluvit. Tam dole .... já ... no ..... choval jsem se jako pitomec. Omlouvám se." řekl Chris
Koukala jsem na něj a čekala co řekne dál, nechtěla jsem mu to ulehčit.
,,Lásko vím, že to co se stalo dole, bylo skoro jako znásilnění. Proto tě prosím odpusť mi to prosím." žadonil
,,Omluva se přijímá." řekla jsem, vzala knihu do ruky a dělala že čtu
Chris odešel do koupelny, vysprchovat se. Přišel, lehl si ke mně, pak mi vzal jemně knihu z ruky.
,,Lásko omlouvám se za to, jak jsem se choval na hřišti i dole u schodů. Odpusť mi to prosím, miluji tě. Přiznám se, že jsem i žárlil na Ryana." vysvětloval zmučeně Chris
,,Opravdu se už nezlobím." řekla jsem
,,Víš, že jsi v tom sexy prádélku neodolatelná?" lichotil mi
,,Vážně? Jenom v prádélku?" zeptala jsem se
,,Ne jenom v prádélku, zlato já nevím co chceš slyšet. Se slovy to neumím." řekl mi
,,Tvoje škoda, dej vědět, až na to přijdeš." Odpověděla jsem, sebrala knihu a odešla jsem do hostinského pokoje.
Lehla jsem si na postel a dívala se do stropu, uklidňovalo mně to. V dálce jsem slyšela, jak Chris volá své sestře.
,,Co?" ,,Vážně?" ,,Já jsem vůl." ,,Ne, není." ,,Co mám dělat?" ,,Myslíš?" ,,Dobrá, ahoj zítra."
Pak bylo ticho, bylo slyšet jen otevření a zavření dveří. Soustředila jsem se znovu na strop, proto jsem neslyšela, když Chris vešel do pokoje.
,,Jenn?" zeptal se mně
,,Ano?" zeptala jsem se a čekala co řekne nebo udělá
,,Něco jsem ti přinesl." řekl a podal mi nádhernou růži
,,Ta je nádherná, ale za co?" zeptala jsem se zmateně
,,To nemůžu dát své ženě růži z lásky? A zároveň jako omluvu? Jsem opravdu velký hlupák, tolik tě miluji a přitom ti pořád ubližuji." vyznával mi Chris
,,Růži z lásky mi můžeš dát i jako omluvu a hlupák nejsi, je pravda, že mi občas ubližuješ, ale já tobě taky." řekla jsem
,,Paní Connorová, prokázala by jste mi tu čest a šla by jste se mnou do naší ložnice?" prosil Chris, dokonce si k tomu klekl na koleno
,,Když mi pane Connore řeknete důvod, proč bych měla jít, pak to zvážím a možná půjdu." řekla jsem mu se stěží zadržovaným smíchem
,,Důvodů by se našlo tucet, ale ten hlavní je, že bych se rád miloval s ženou svého života a srdce." řekl vážně Chris
,,Pak tedy nevím, co tady ještě děláme." odpověděla jsem
Chris na nic nečekal, vzal mně do náručí a vynesl nahoru do naší ložnice, kde se se mnou něžně miloval. Milovali jsme se nejdříve něžně, pak divoce.
,,To prádélko ti moc sluší a vzrušuje mě. Jsi ta nejkrásnější a nejvíc sexy žena, jakou jsem kdy poznal." řekl něžně Chris
,,Hmm, to si musím pamatovat." potěšilo mně to
,,Chrisi?"
,,Ano lásko?"

38.kapitola
,,Chci se tě jen zeptat. Byl ve tvém životě, ještě někdo o kom bych měla vědět? Myslím tím někdo, na koho bych si měla dát pozor, někdo jako byla Rachel a Scotty?" musela jsem to vědět
Sedli jsme si na postel.
,,Měl jsem hodně žen, to nepopírám, ale kromě Rachel nevím o žádné, které by ses musela bát, ani o někom jiném, navíc já tě nehodlám, už nikdy nechat samotnou. Budeš buď se mnou, nebo s mou rodinou, nebo s Ralphem." uklidňoval mě Chris
,,Kolik jsi měl žen?" zeptala jsem se zvědavě
,,No tak lásko, přece se nebudeme bavit o minulosti, jak jsem řekl jsi jediná kterou jsem miloval a jediná kterou budu milovat." vyhnul se odpovědi
,,Vážně Chrisi, kolik jich bylo?" vyzvídala jsem
,,Dobrá, přesný počet si nepamatuji, bylo jich asi 250." rezignovaně vzdychl
,,Páni tolik?" žasla jsem
,,Nevím to přesně a kolik jsi měla mužů ty?" zeptal se mě
,,No s Benjim jsme spolu chvilku chodily, milovala jsem se s Tebou a podvedla tě s Tonym, to je vše, takže jen tři." přiznala jsem šeptem
,,Ty jsi chodila s Benjim?" zeptal se se zavrčením Chris
,,Jo ještě než jste se přistěhovali a já poznala tebe." dodala jsem
,,Proč jsi mi to nikdy neřekla?"
,,Nechtěla jsem, aby jsi žárlil. Navíc ty jsi byl první, s kým jsem se milovala, Tony byl vlastně jen pomsta za to s mou sestrou, jinak bys byl jediný." vysvětlila jsem
,,Cože? Já byl první a skoro jediný?" divil se Chris
,,Ano je to tak." potvrdila jsem
,,Páni, Jenn, já si tě ani nezasloužím." řekl a smutně kroutil hlavou
,,Proč by sis mě nezasloužil?" ptala jsem se udiveně
,,Proč? Protože jsem měl tolik žen, podvedl jsem tě s tvou sestrou a před tvýma očima jsem spal s Rachel. To nestačí?" řekl nešťastně Chris
,,To vše nic neznamená, pokud jsi je nemiloval víc než mě." uklidňovala jsem ho, ale v srdci mě to bolelo
,,Nikdy jsem žádnou ženu nemiloval a už vůbec ne víc než tebe. Miláčku jsi celý můj svět, celý můj život, a kdybych měl srdce, tak bys byla i mé srdce." řekl mi upřímně Chris ,,Můžu tě lásko o něco poprosit?"
,,O co?" zeptala jsem se
,,Dovol mi prosím, nahlídnout do tvé mysli." prosil
,,Dobře, ale slib mi, že přestaneš s tím, že si mně nezasloužíš." řekla jsem
,,Přestanu s tím slibuji." odpověděl
Odkryla jsem mu svou mysl, pokaždé, když jsem pomyslela na něco, co mě trápilo nebo bolelo, Chris zaúpěl, nebo zavrčel. Pak jsem mu ukázala tu lásku, co jsem k němu cítila, zalapal po dechu a začal přerývaně dýchat.
,,Jenn, lásko." řekl chraptivě
Sklonil se ke mně, začal mně něžně hladit a líbat. Mazlil se se mnou, díval se na mně a mé tělo, měl přitom v očích oheň lásky. Bylo to neskutečně nádherné, vychutnávala jsem si jeho něžné dotyky a on si vychutnával mé reakce a mé hlazení. Už jsem to nemohla déle vydržet.
,,Chrisi, miláčku, prosím vezmi si mě teď, hned a tady, prosím!" prosila jsem ho
Poslechl mě, něžně mě nadzdvihl, posadil si mně na klín, obličejem k němu a pak do mně vnikl. Pohybovali jsme se harmonicky sladěni, naše těla, jako by k sobě patřila odjakživa. Milovali jsme se opět do rána, jako bychom se jeden druhého nemohli nasytit, jako bychom naším milováním, chtěli vymazat vše špatné, co se dosud stalo.

39.kapitola
Ráno
Vstala jsem, vzala si na sebe kalhotky, ve skříni jsem si půjčila Chrisovu košili a šla připravit Damienovi snídani. Stála jsem zrovna u plotny a ohřívala krev, nejednou ke mně přišel Chris, objal mně kolem pasu. Poté mně políbil do vlasů, pak mně začal líbat na krku, bylo to příjemně vzrušující.
,,Miláčku? Víš na co mám chuť?" zeptal se mně
,,Nevím, na co máš lásko chuť, budu hádat na mou krev?" škádlila jsem ho
,,Ne ani na tvou, ani na jinou krev, ale na tebe." řekl Chris
Začal mně hladit, rukou zajel pod mé kalhotky, jedním pohybem je stáhl dolů, opřela jsem se o desku kuchyňské linky, vnikl do mně, milovali jsme se u kuchyňské linky. Pak jsem se upravila, políbila ho a šla vzbudit Damiena. Když se Damien najedl, oblékli jsme se a šli do hlavního domu.
,,No konečně, už jsme se vás nemohli dočkat." poznamenala Christin
,,Tak to vyšlo, měla jsem pravdu." poznamenala Alex
,,Jo, ale mohla jsi mě varovat, před tím co přijde." odpověděla jsem naštvaně
,,Nemohla jsem tě varovat, protože jinak by to bylo horší." uklidnila mě Alex
,,Je vidět, že máš talent, včera to vypadalo, že tě rozcupuje a dneska záříte štěstím. Musím ti složit poklonu sestřičko." řekl mi s úsměvem Ryan
,,Díky Ryane." odpověděla jsem
,,Tak kdy jim to řeknete?" zeptala se Cathleen
,,Teda ty jsi sestřičko nedočkavá." strčil do Cathleen, Gabriel
,,No tak nechte toho!" okřikl je Taylor
,,Co se děje?" zeptala jsem se s obavami
,,Stalo se něco?" zeptal se Chris
,,No zkrátka uvědomily jsme si, že jste vůbec neměli svatební cestu. Už jsme se domluvili s Thomasem a Ralphem, že pokud budete chtít jet, budeme se střídat v péči o Damiena." překvapila nás Christin
Úžasem jsme s Chrisem vydechli, podívala jsem se na Chrise a pak na Damiena.
,,Damiene, srdíčko co tomu říkáš?" zeptala jsem se
,,Mami, proč by jste nejeli? Já budu rád tady a občas u dědů Thomase a Ralpha."řekl rozumně Damien
,,Chrisi?" obrátila jsem se na něj
,,Zlato, mají pravda, prospělo by nám mít trochu klidu od všeho." souhlasil s nimi Chris
,,Dobrá přemluvili jste mě, musím uznat, že trocha klidu by nám prospěla." uznala jsem
,,Už jsme vám zabalili." ozvala se Alex, která spolu s Gabrielem nesly naše kufry
,,Za chvíli vám to letí!" popoháněla nás Christin
Rozloučili jsme se s Damienem, rodinou, zajeli jsme za Thomasem a Ralphem, pak honem na letiště, Alex nám předala letenky.
,,Cože? Paříž? To je ....... nádhera." vyjekla jsem úžasem
Chris se nezdál překvapený, podezřívala jsem ho, že v tom má prsty. No nevadí, oplatím jim to, pomyslela jsem si.

40.kapitola
Paříž
Po přistání jsme si vyzvedli naše zavazadla. Kráčeli jsme halou, když najednou se Chris zastavil. Proti nám, kráčel tak krásný muž, že jsem úžasem pootevřela ústa a téměř okamžitě potom co jsem zjistila, že je mám pootevřené, jsem je zavřela. Jasně, že Chris byl krásnější a všichni upíři byly krásní, ale z tohoto upíra vyzařovalo něco, co se nedá ani popsat.
,,Samueli, jsi to opravdu ty?" vykřikl udiveně Chris
,,Jo jasně, že jsem to já bráško, čekám na tebe a tvou ženu." odpověděl ten upír
,,Samueli, dovol abych ti představil, svou úžasnou ženu Jennifer." představil mě Chris
,,Jenny, představuji ti svého, znovu nalezeného vlastního bratra Samuela." řekl
,,Hm, rád tě poznávám, má krásná švagrová Jennifer." s úsměvem mi políbil galantně ruku Samuel
,,Také ráda poznávám, svého švagra lichotníka, Samueli. Radši mi říkej Jenny nebo Jenn." vrátila jsem mu a s úsměvem na něj šibalsky mrkla
,,Tak rychle jsi mě prokoukla Jenn? A říkej mi Same." smál se Sam
Dívali jsme se jeden druhému do očí tak intensivně, že jsem málem zapomněla, že Chris stojí vedle mně.
,,Ehm." odkašlal si Chris ,,Same, to není zrovna fér." řekl mu
Sam se začal hlasitě smát.
,,Máš pravdu, bráško, ale i když jsem ji okouzlil, je vidět, že tě moc miluje, protože jiná by mi už podlehla." potlačoval Sam smích
,,Cože?" vzpamatovala jsem se
,,Lásko on totiž můj bratr má dar, díky kterému se do něj každý zamiluje a dělá pro něj co on chce." potlačoval smích už i Chris
Tak oni si ze mě dělají srandu, to jim tedy nedaruji. V duchu jsem si spřádala pomstu.
Jeli jsme k Samuelovi domů, po cestě si oba vyprávěli a já koukala z okna, přitom jsem je pozorně poslouchala.
,,Mimochodem, jestli nejste moc unaveni, dnes je ples." oznámil nám Sam
,,Co ty na to miláčku?" zeptal se mě Chris
,,Půjdu ráda, jen se opláchnu a zajdu si koupit do města šaty." odpověděla jsem
Sam nám ukázal náš pokoj, opláchla jsem se a šla dolů.
,,Můžeme jet." řekla jsem
,,Dobrá odvezeme tě tam a půjdeme na lov. Tady máš lísteček s adresou, aby sis mohla vzít taxi." Sam mi podal lístek s adresou
,,No víte co půjdu s vámi na lov a pak zajdu do města." řekla jsem
,,Dobrá." souhlasili oba
Zajeli jsme k lesu, naštěstí jsem na sobě měla kožené, upnuté bokovky a upnuté tričko , přesně to v čem jsem ráda lovila. Čichem jsme prozkoumali terén, ucítila jsem pumu a ne jednu. Pustila jsem se za ní Chris a Sam mně následovali. Doběhla jsem na místo, připravila se. Skočila jsem ladně před pumu.
,,Tak si pohrajeme co číčo?" promluvila jsem k ní
Puma proti mě provedla výpad, hbitě jsem uhnula, další výpady, pokaždé jsem ladně uhnula. Náhle mě ta hra přestala bavit, jedním saltem jsem se dostala za ní a pak se jí zakousla do krku, vysála jsem jí a odhodila. Olízla jsem si rty a zaútočila na další pumu, stejně jako u první, bez zranění ji skolila a vypitou ji odhodila. Opět jsem si olízla rty, obrátila jsem se a zjistila, že na mně oba zírají s úžasem.
,,Jenny, to bylo, tak sexy, že jsem dostal chuť, na jinou aktivitu než je lov."vrněl mi do ucha Chris
,,Hm, tedy škoda, že jsi má švagrová. Ještě nikdy, jsem neviděl žádnou ženu lovit tak, elegantně. Bylo to úžasné." chválil mě Sam
,,No zavoláte mi taxi? Ráda bych jela nakupovat." poprosila jsem je
Zavolali mi taxi, odjela jsem do města a nechala je tam lovit beze mně.
41.kapitola
Schválně jsem si koupila ty nejvíce sexy šaty, které jsem sehnala. To bude odplata, vidět jejich tváře a ještě ke všemu si s nimi nezatančit. Přijela jsem taxikem zpět, spokojená. Oba už byli zpátky a připraveni na ples.
,,Tak co pojedeme?" zeptali se mně
,,Víte co? Co kdyby jste tam jeli a pak pro mně poslali auto." zkusila jsem
,,Proč ne pokud to tak chceš?" řekl Chris
,,To nebude problém Jenny." řekl Sam
Odjeli, já se začala oblékat, pak jsem se učesala, nalíčila a čekala jsem na auto.
Přijela jsem na místo plesu, nejdříve jsem nakoukla dovnitř, oba dva tam seděli a povídali si s nějakými upířími dívkami. To je moje chvíle.
Nechala jsem si otevřít dveře a vešla, dávala jsem si pozor, abych šla nejelegantněji.
Sotva jsem vešla, okamžitě jsem upoutala pozornost všech mužů v sále.
Přesně jak jsem očekávala, jakmile si mě Chris a Sam všimli, okamžitě jim klesla brada, bylo vidět, že oba mají co dělat, aby kolem mně nevyvraždily ten zástup upírů.
Rozesmála jsem se na celé kolo. Došla jsem až k nim a sladce s úsměvem, jsem řekla.
,,To máte za to ráno na letišti."
Než stačili něco říct, už jsem tam nestála, přišel pro mně jeden upír, pak už jsem šla z náruče do náruče. Asi po 10 kolech, pro mě přišel Sam.
,Jenny, nebýt bratrova žena, bojoval bych o tebe. Omlouvám se za ráno." řekl Sam
,,Myslím, že je na čase vyklidit pole bráško." zavrčel Chris
Sam se uklonil a poděkoval za tanec. Chris si mně přitiskl toužebně k sobě.
,,Tohle už mi nikdy nedělej lásko, málem jsem měl infarkt." vrčel na mně Chris
,,Miláčku, nic jiného jste si nezasloužili za to ráno." odsekla jsem
,,Omlouvám se miláčku, máš pravdu." přiznal Chris a přitiskl si mně ještě blíž
,,Kdyby jste se mohli vidět .... to stálo za to lásko." provokovala jsem ho jemně
,,Jenn, srdíčko ani nevíš co jsi způsobila." řekl něžně
,,Já vím, co jsem způsobila, nejsem slepá, ostatní muži mě svlékají pohledy." šeptla jsem
,,Pravda, teď si tě budu muset hlídat." řekl žárlivě Chris
,,To bych si měla já tebe taky hlídat. Přítomné dámy dělají totéž u tebe." zavrčela jsem
,,Víš co srdíčko? Nebudeme si kazit tenhle večer, žárlivými hádkami." prosil Chris
,,Ano, souhlasím miláčku." odpověděla jsem mu s úsměvem
Pak už jsem tančila jen s Chrisem a Samem. Kolem půlnoci už jsem měla dost tance.
,,Hele co kdyby jsme se šli projít po Paříži? Teď v noci je nejkrásnější." navrhl Sam
,,To není vůbec špatný nápad." souhlasil Chris ,,Pokud není Jenn unavená."
,,Ne nejsem unavená, ale ráda bych se převlékla." poprosila jsem
,,S tím nemohu než souhlasit." řekl Sam
,,Aspoň si trošku odpočneme." řekl souhlasně Chris
42.kapitola
Sotva jsme dorazili zpět, šli jsme do pokoje, ještě ani nebyli zavřené dveře a už mě Chris začal hladově líbat. Jednou rukou mně držel za krkem a druhou rukou mi rozvázal šaty. Něžně mi masíroval prsa, pak rukou sjel k mému bříšku a pokračoval dál. Nakonec mě hladil mezi stehny, zasténala jsem, zasmál se, vjel mi rukou pod kalhotky, prsty do mě pronikl a začal s nimi rytmicky pohybovat.
,,Tohle jsem toužil udělat po celou tu dobu na plese." řekl přerývaně Chris
Vyskočila jsem na něj, nohy jsem obtočila kolem jeho pasu. Svlékla jsem mu košili, přenesl mě na postel, pokračoval v dráždění. Nemohla jsem to už vydržet, převalila jsem se nad něj, pomohl mi při svlékání jeho kalhot. Když jsme byli nazí, začala jsem dráždit já jeho, pak jsem si na něj sedla a začali jsme se pohybovat ve vášnivém rytmu, dokud jsme společně nedosáhli vrcholu. Převlékla jsem se, vzala jsem si šortky a top.
Sešla jsem dolů do haly, oba stáli jako opaření.
,,Co se děje? Je to blbý? Já se půjdu radši převlíct." řekla jsem, když mi dlouho neodpovídali
,,Ne lásko, je to perfektní, zkrátka pořád žasnu nad tím, že ta nejvíc sexy žena, si vzala právě mně." přistoupil ke mně Chris, na důkaz svých slov mě objal a vášnivě políbil
,,Je to perfektní, jak jsem řekl, kdyby jsi nebyla ženou mého bratra, kterého mám moc rád, vzal bych si tě sám. Byl jsem zvyklí, že jsem dostal každou ženu, kterou jsem chtěl, ale tentokrát, jsi dostala ty mně. Obvykle jsou to ženy, kdo pro mně udělají cokoliv, poprvé bych já chtěl udělat cokoliv pro tebe." řekl Sam, bylo vidět, že to co řekl, myslel vážně
,,Tak vám oběma děkuji za komplimenty. Můžeme jít?" zeptala jsem se
,,Určitě už můžeme jít má krásko." uklonil se Chris a nabídl mi rámě
,,Jistě že můžeme madam." uklonil se i Sam a také mi nabídl rámě
Zasmála jsem se jejich gestu, zavěsila jsem se do obou nabízených rukou a šli jsem na procházku městem.
Prohlíželi jsme si město, upíří rychlostí oběhli památky, pak už jsme šli normální lidskou rychlostí. Pak jsem dostala nápad, že by jsme si mohli jít zaplavat.
Oba souhlasili, zaběhli jsme se převléct do plavek.
Vzala jsem si plavky a šla za nimi na zahradu.
Oba se zarazily, když mě spatřily, jejich pohledy byli
více než výmluvné. Chrisův pohled mi jasně říkal,
že se chce se mnou milovat, pokud možno okamžitě.
Samuelovi oči hleděli chvíli s touhou po milování
na mě a pak zase vražedně na Chrise. Do smíchu mi
tentokrát nebylo, nechtěla jsem způsobit nenávist
mezi bratry.
,,Tak se sám sebe ptám, jestli si vůbec zasloužím, tak
krásnou a báječnou ženu jako jsi ty." řekl smutně
Chris
,,Určitě ano miláčku." ujišťovala jsem Chrise
,,No švagrová a sestřičko, přestaneš nás někdy
udivovat svou inteligencí, krásou a elegancí?" ptal se
Sam se stopou touhy a lítosti v hlase
,,Já nevím, pokud vám nějak vadí to jak se oblékám,
stačí říct a já si obléknu něco jiného." odpověděla
jsem
,,Tak si tak říkám, jestli najdu, taky tak krásnou,
inteligentní a milou ženu." povzdechl si Sam
V tu chvíli mě něco napadlo.
,,Vydržte, chvíli něco mě napadlo, hned jsem zpátky." otočila jsem se a pádila do domu
Vzala jsem do ruky mobil a vytočila číslo. Vyzvánělo to dlouho, když už jsem to chtěla vzdát ....
,,Prosím." ozvala se Stephanii
,,Sestřičko to jsem já Jenny. Vím, že si nejsme zrovna blízké, ale ráda bych tě pozvala, do Paříže a někoho ti představila, určitě budeš moc překvapená." mluvila jsem rychle, aby neměla šanci mě zastavit
,,Jsi si jistá, že mě tam chceš?" zeptala se nevěřícně Stephii
,,Jistá, jako nikdy." řekla jsem bez rozmýšlení
,,Dobrá, kdy mám přiletět?" zeptala se
,,Okamžitě se sbal a ještě teď běž na letiště, ráno pro tebe přijdu na letiště." byla jsem nadšená radostí, že souhlasila
Pak jsem šla zpět za klukama, plavali jsme a blbli, neřekla jsem jim nic o rozhovoru se sestrou.

43.kapitola
Ráno jsem jela pro svou sestru na letiště, odjela jsem, když ještě oba spali, na stole jsem nechala jen vzkaz, že nemusí mít o mně strach, že se brzo vrátím.
Když Stephii přijela, vzala jsem jí na nákup a koupily jsme stejné oblečení, jako jsem si koupila já. Vysvětlila jsem jí, že stejné oblečení bude mít skvělou odezvu.
Obě jsme teď měli na sobě stejné oblečení, modrý top a černou mini sukni. Po nákupech jsme se vydali na cestu do Samuelova domu. Sotva jsem zastavila, už se oba hrnuli ven z domu.
Vystoupili jsme z vozu, v tu ránu zůstali oba jako zkamenělí.
,,No tak chlapci zapomněli jste na dobré vychování?" kárala jsem je se smíchem
,,Tak tohle je můj švagr Samuel a Chrise nemusím představovat."
,,Samueli, tohle je má sestra Stephanii." představila jsem je
,,Těší mě, že tě poznávám Stephanii." ujal se konečně slova Samuel a podal jí ruku
,,Taky tě ráda poznávám Samueli a říkej mi Stephi." podala mu ruku
,,Ahoj Stephi." pozdravil jí Chris s tichým zavrčením
,,Ahoj Chrisi." pozdravila ho s úsměvem Stephi
Vešli jsme do domu.
,,Same nebude ti vadit, když tu bude s námi Stephi?" zeptala jsem se Sama
,,Jistě, že mi to nebude vadit, právě naopak budu rád." odpověděl Sam
,,Same můžeš nás nechat na chvilku o samotě se Stephi a Chrisem?" zeptala jsem se
,,Jasně půjdu zatím připravit pokoj." řekl Sam a odešel
Když byl z doslechu, ujala jsem se slova.
,,Stephi, Chrisi, můžeme zapomenout prosím, na to co bylo?" ptala jsem se
,,Ano souhlasím." odpověděla s úsměvem Stephi
,,No jo dobrá, co mi zbývá?" řekl Chris
Za chvilku přišel Sam a odvedl Stephi do pokoje.
,,Co si od toho slibuješ?" zeptal se mě Chris
,,Pokud si padnou do oka, přestane konečně její zájem o tebe a její závist mě. Navíc Sam po mně přestane toužit a ty přestaneš žárlit. Možná se zlepší vztahy mezi námi." vysvětlila jsem mu
Pak jsem ho tam nechala přemýšlet a šla za Samem.
,,Jak se ti líbí má sestřička." zeptala jsem se Sama
,,No není tak krásná jako ty, ale líbí se mi moc." přiznal se Sam
Pak jsem šla za Stephi.
,,No co říkáš na Sama?" zeptala jsem se jí
,,Co si od toho slibuješ?" ptala se stejně jako Chris
,,Pokud si padnete do oka, přestane tvůj zájem o Chrise a závist mě. Navíc Sam po mně přestane toužit a Chris přestaneš žárlit. Možná se zlepší vztahy mezi námi." řekla jsem jí
,,Musím přiznat, že je Sam Chrisovi podobný, skoro jako by byl jeho kopie. A líbí se mi." řekla mi Stephi
44.kapitola
Hned jak se Stephi převlékla, rozhodli jsme se, že jí ukážeme město a pak vyrazíme na nějakou zábavu. Naštěstí nesvítilo slunce, takže jsme se mohli klidně procházet po městě. Ukázali jsme Stephi vše co
se dalo, pak jsme šli domů se převléknout.
Vzala jsem si na sebe červené šaty a Stephii si vzala černé šaty. Obě jsme se sešli u schodů.
,,Páni Jenny, tobě to sluší." řekla mi obdivně Stephi
,,Totéž můžu říct já tobě, vypadáš moc hezky." řekla jsem jí
,,Promiň, že jsem ti tak moc ublížila.Ráda bych, kdyby jsi mi odpustila a pokusili by jsme se, být sestry, tak jak to mělo být." řekla prosebně Stephi
,,Budu jen ráda, pokud to myslíš upřímně." řekla jsem jí
,,Myslím to vážně upřímně." odpověděla Stephi
,,Jdeme?" zeptala jsem se
,,Jdeme." přikývla Stephi
Scházeli jsme po schodech dolů, kde na nás už oba čekali. Na jejich tvářích byl vidět úžas a touha. Obě jsme se na
sebe podívali a zároveň se rozesmáli. Za týden potom co Stephi přijela, bylo vidět, že se se Samem do sebe zamilovali. Já i Chris jsme byli rádi, věděli jsme, že teď už o mně Sam nebude mít zájem a Stephi mi nebude závidět a chtít Chrise. Naše vztahy se zlepšily. Dokonce nás to spojilo a vše konečně bylo tak, jak má být.
Autor bublinka, 05.07.2010
Přečteno 325x
Tipy 1
Poslední tipující: samuel44
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

až na pár pravopisných chyb a chybějících nebo naopak přebývajících čárek(což se časem poddá),to bylo pěkný a stálo to za přečtení. i když, pravda,v poslední době se s příběhy o upírech a vlkodlacích roztrhl pytel:-)osobně doporučuju psát kratší povídky a jiné téma.fantazie je neohraničená země plná příběhů, které ještě nikdo nevyprávěl.tak vítej na literu.

05.07.2010 19:34:00 | samuel44

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí