Sestra Draca Malfoye

Sestra Draca Malfoye

Anotace: Tady jsem si vymyslela jak by to vypadalo kdyby Draco Malfoy měl sestru a začal chodit s Astoríí Greengrassovou.Já newím přečtěte si to a udělejte si na to vlastní názor...x)))

Sbírka: Moje Povídky

,,Draco přece víš že mi můžeš říct uplně všechno!“opakovala mu furt jeho sestra Cissy která byla stejně starostlivá jako jeho jejich matinka Narcissa Malfoyová.,,Já vim ale není co ti říct tak už sklapni!“vyjel na ní pohoršeně a znovu se sknlonil se nad úkolem do hodiny lektvarů pro Snape.,,Fajn!“řekla mu a odstrčila od sebe židli a se slzama v očích vyběhla nahoru do ložnice.Koukl za ní a jen si vzdychl a zase se sklonil k úkolu který ho vůbec nebavil.Druhý den Cissy nechtěla bratra vidět a proto vstala o něco dřív a šla na snídani.Jenže Draco měl stejné myšlení a na snídani vyrazil taky dřív.Koukl se na ní a rychle pohled odvrátil.,,Dneska je ten ples víš o tom?“zeptala se ho tiše.Pouze kývl protože nechtěl dát najevo jak ho ten včerejšek hrozně mrzí.,,Máš partnerku?“zkusila to znovu Cissy.Ale neúspěšně Draco pouze zavrtěl hlavou.,,No já každopádně s kym jít mám.A ty si pospěš než ti všechny holky vyberou ostatní.Hele pozvi na ples Pansy ta říkala že by stebou šla hrozně ráda.“pokusila se o úsměv.Draco jen pokrčil rameny.Protože na ples by chtěl jít jedině s jeho Astorií Greengrassovou.Cissy do sebe všechno jídlo v rychlosti naházela a bez pozdravu odešla.Procházela se po školních pozemcích a přemyšlela o tom jak Dracovi říct že ho Pansy miluje.,,Cissy,Cissy.“slyšela zavolání a otočila se.Byla to zmijozelská slečna Pansy Parkinsonová.,,Ahoj Pansy co potřebuješ?“zeptala jsem se jí a rty se jí usmály do blaženého usměvu který jí vykouzlil dolíčky ve tvářích.,,No říkala jsem si jestli...jestli si mu ten můj návrh už...už řekla.Myslím ten ples?“zeptala se a v jejím hlase byla nejistota.,,Jo řekla ale včera jsme se pohádali a on mi neodpověděl,ale zeptám se ho znova neboj.“řekla Pansy Dracova sestra a v jejím hlase znělo odhodlání.Pansy se znova usmála a s poděkováním odběhla.Krátce po poledni šla Cissy na hodinu přeměnování.,,Cissy počkej!“slyšela za sebou hlas který jí byl tuze povědomý.Otočila a tam běžel její bratr Draco.,,Co je?“,,Hele s kym jde Astorie?“Cissy vykulila oči a říkala si ON VÁŽNĚ ŘEKL ASTORII GREENGRASSOVOU NEBO MYSLÍ NĚKOHO JINÉHO?A musela se přesvědčit:,,Ty myslíš Greengrassovou?“Draco zuřivě zakýval.,,Tak ta jde s Nottem.“řekla mu.,,S....s...s Nottem?Myslíš Theodora Notta?“Cissy kývla koho jiného asi myslela.,,A s kym jdeš ty?“Cissy nechtěla aby se zeptal a tak semkla rty a s odvahou odpověděla.,,Já jdu se Zabinim.Zabinim Blaisem.“a k tomu se pokusila o chabý usměv.Draco couvl a kývl.,,A už sis někoho sehnal ty?“zavolala za nim ale Draco jen mávl rukou a rozběhl se do společenské místnosti kde čekala Pansy.,,Ahoj Draco.“řekla mu s úsměvem na rtech.,,Ahoj.Hele s kým jdeš na ten ples?“vyklopil ze sebe a Pansy to vyrazilo dech.Zmijozelský princ se ptá s kým jde ona na ples?TAK DO TOHO PANSY ŘEKNI ŽE BYS RÁDA ŠLA S NÍM!dodala si trochu odvahy.,,No jěště mě nikdo nepozval.“odpověděla.,,Tak co kdybych tě pozval já?“řekl jí Draco a Pansy si připadala jako že jí někdo nese na obláčku.,,Ty..my..na..ples?“vykoktala.Draco kývl a zmijjozelačka to zkusila znovu.,,Jo tak jo půjdeme spolu na ples.“,,Dobře.Už ted se těšim.“dodal s úsměvem a zase vyběhl z místnosti na chodbu.Pansy celá vzrušením padla zpátky na sedačku a přemýšlela co na sebe pač je to Draco a...Ale její princ měl jině starosti než co na sebe...I jeho sestra měla starosti ale byly asi stejné jako Pansyiny starosti.Když si sedala najednou jí objala Pansy.,,Co se dějě Pansy.Provedla sem něco?“zeptala se honem Cissy.,,Ne ale díky moc ti děkuju.“Cissy na ní nevěřícně koukala.,,Jdu na ples s Dracem.Takže moc děkuju.“Cissy vykulila oči.KONEČNĚ.Kývla a usmála.V den plesu byl hrad na nohou.Děvčata se už od rána připravovali a hoši z toho měli migrénu.Večer si kluci stoupli pod schody a čekali.Postupně začali krásky v šatech cházet dolu.Cissy na sobě měla zelené šaty – ostatně jako většina zmijozelských dívek – boty na podpatku a zelený náramek,náušnice a řetízek.Dole na ní čekal Zabini.Usmály se na sebe a zamávala Dracovy a Pansy která se na ní usmívala.Po dvou tancích Draca neviděla a neviděla ani Astorii.,,Zabini počkej prosím chvilku na mě jdu se jen někam kouknout.“řekla mu a políbila ho.Ten jen kývl a ukázal že bude na ní čekat u stolu i Cissy kývla.Hledala očima bratra až je uviděla – Astorie byla s ním – líbat se.Byly na sobě přilepený jako dva magnety.Cissy se usmála.Přála bratrovy štěstí a to najde s Astoríí.Když se otáčela uslyšela za sebou Astoriin hlas.,,Draco kdo je to?“Otočila se a viděla že má jít k nim.,,Astor to je Cissy Malfoyová.Moje – o pár hodin – mladší sestřička.“představil mě.,,Astorie prosím tohle nikdo neví tak ani muk.“pohrozila sem jí.Astorie kývla.,,Mě je jedno kolik má sourozenců nebo jaký má sourozence já ho miluju.“,,A já miluju jí.“,,Tak budiž když jinak nedáte užijte si to.“,,Díky sestřičko.“odpoutal se od Astor a dal mi pusu na tvář.,,Ted jdu na ples.tak zatím.“Zamávala jsem a oni se do sebe opět propletli.Moc jim to slušelo.A já mám Zabiniho.
Autor Venjinka, 23.07.2010
Přečteno 1354x
Tipy 1
Poslední tipující: carodejka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vítej na literu mladá spisovatelko, mě se to líbiloooo.

24.07.2010 19:58:00 | carodejka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí