Jak ho přemluvit?

Jak ho přemluvit?

Anotace: Povídka o mladé Dianě která chce být upírkou...

Sbírka: Výmysly z mé hlavy

Usmála jsem se na něj a pohladila ho po hedvábné tváři kterou mohl mít jen on nebo anděl...Otočil se ke mně a také se usmál tím nejzářivějším usměvem jaký měl...Spadl mi pramínek vlasů do čela a on ho vzal do rukou a vrátil na místo...

,,Proměň mě Petere!“žádala jsem ho asi poněkolikítý...On ale kývl hlavou jako že s tim nesouhlasí... ,,Tak jo já už musím jít promin.“řekla dala mu polibek a rychlým krokem odešla...Peter přemyšlel co udělal špatně ale nic ho nenapadlo leda že by snad...NE...Kvůli tomu se nemohla naštvat...

Diana se procházela po parku a přemyšlela o tom jak Petera přemluvit aby jí proměnil v upírku...Park byl chladný a nikdo tam nebyl jen stromy,popadané větvě a ona...Ale prasknutí větvičky jí vytrhlo z myšlení...,,Kdo je to?“zeptala se ale věděla že jí nikdo neodpoví...

PRASK!Ted už se Diana opravdu bála...PRASK!Chtělo se jí kričet a utíkat ale nohy jako by jí přirostly k zemi...,,POZOR Diano!“zakřičel známy hlas a běžel k ní...,,Co tu děláš Meldrid?“zeptal se osoby jako by jí znal už léta...

Dívka na něj koukla a couvla před chlapce kterého tolik miluje...,,Ptám se znova co tu chceš?“zeptal se z ostra...,,Posílaj mě rodiče bratříčku.“řekl medový hlas a žena vystoupila ze stínu stromu...Byla krásná...Blondýnka a modré oči jako obvykle a štíhlá postava...To byla symbol všech můžu ale Peter na ní hleděl s nechucením...

,,Petere?Kdo je to?“zeptala se Diana se strachem v hlase...,,Diano má lásko tohle je moje ,,sestřička“ Meldrid.“vyprskl slovo sestřička s takovým odporem jakým to jenom jde...Kývla a koukla na Meldrid která nadzvedla oboči a nutila se aby se hlasitě nerozesmála...,,Takže tohle je ta Diana o které jsi psal rodičům?“zeptala se...,,Ano!“odpověděl jí...

Rozesmála se a Diana se sama sebe ptala proč?...,,Petere ty si cvok!Víš jaký je to přestupek když se zamiluješ do jednoho z lidí?“zeptala se ho a stále se smála...,,Ano vím ale ona bude jednou z nás Meldrid to se neboj!“řekl jí klidně..

Koukala jsem na něj pusu dokořán...Diana měla pusu otevřenou nemohla uvěřit tomu co slyšela...,,Tak to se bratříčku připrav že tě rodiče za krátkou dobu navštíví protože se budou chtít že si jí opravdu proměnil.“dodala s úšklebkem a zmizela ve tmě...

Peter se otočil a usmál se...Diana mu usměv oplatila...Nátáhl ruku a ona jí chytla..Potom šli společně domu...Tak a je to tady Diana se zdála být nervozní...Během pár dnů bude jako její milý co víc si přát bude s ním navěky...A tak to má být...
Autor Venjinka, 30.07.2010
Přečteno 425x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Takže trocha té konstruktivní kritiky.

1) Zkus méně těch teček, nevypadá to dobře a je to zbytečné.
2) Být tebou, ještě párkrát bych si to po sobě přečetla a ten text bych doladila, přidala nějaká souvětí, něco poupravila... Je to šíleně kostrbaté.
3) Délka. 6alostně krátké, působí to, jako by to byl jen výcuc z nějakého mnohem delšího textu.
4) To téma je již... Strašně ohrané, napsané na deset tisíc způsobů. To neznamená, že se na něj nemůže psát, ale... CHtělo by to nějak rozvést, či přidat tam něco, co z toho udělá alespoň trochu netradiční pojetí...
A nebo to napsat slušněji a lépe, než ostatní.

S pozdravem
Sai.

01.08.2010 15:03:00 | Saia

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí