Oneday Story

Oneday Story

Anotace: ....

Bylo krásné sluné ráno asi sedm hodin ,ale Anna už stihla nachystat snídani svému příteli Gregovi ,který ještě spokojeně spal v jejich velképosteli s nebesy.Anna sebou trhla ,jako by si náhle na něco vzpoměla.za posledních pár dní se toho událo tolik ,že neměla čas přemýšlet.Až nyní.Vystoupala po točitých schodech do patraa vešla do velké koupelny s vířivou vanou ,která zabírala polovinu prostoru.Sehnula se k uvolnenékachlici.Blond dlouhé vlasy ji spadli přes rameno ,takže i kdyby ji někdo pozoroval nezjistil by co dělá.Když se konečně narovnala držela v ruce malou fosforeskující sošku jakéhosi muže z dýkou. o původu a významu té sošky veděla jen ona a Dr Hart.Tiskla sošku k sobě a ponořila se do vlastních myšlenek ale vyrušil ji Gregův hlas.,,zlato?!"Blondýnka schová sošku za záda ,,Copak?"muž no vlastně ještě mladík se na ní zkoumavě zahledí,,Nic nic jen si mi přišla taková....nech to plavat"A jde se dolů nasnídat a poté do práce.Greg pracuje v bance jako obchodní asistent.Anna tam ještě chvíli sedí a sošku si strčí do podprsenky. ,ale jen do té doby než jí zapípá paiger.Doběhne k nejbližšímu telefonu a zavolá zoátky .Mluví velice tiše ,přestože v domě nikdo není.Když se dozví místo určení a všechny ostatní celkem poddrobné informace zavěsí telefonJako spravná tajná agentka je během pár minut připravena.Na sobě má černé přiléhavé kalhoty a tílko stejné barvy a přes to hozený plášt stejně tak čeerný a na nohách steelky ,že byste neuhodli jaké barvy?.Hlavu jí zdobí hnědá paruka s červenými melírya její image neodmyslitelně doplnují sluneční brýle a zbran za páskem ,která je ted ale umně schována pod plaštěm a vyrazí na místo určení.Zdá se že nějaký z klientů má problém.
Když ovšem dorazí -nikde nikdo.Je úplně sama ve skladu.Ze začátku si myslí ,že je to past ,ale nakonec se tohoto tvrzení vzdá.Na zemi najde jen videokazetu .kterou si vezme domů s úmyslem si ji pustit.Když se konečně dostane k přehrávači a stiskne tlačítko play objeví se na obrazovce obličej Dr. Harta se širokým úsměvem a ovladačem v levé ruce.,,pokud se na mě právě ted díváte a já věřím žeano slečno Montezová"zdůrazní její jméno,, je více než pravděpodobné že váš drahý přítel do 6 hodin zemře.V případě ,že ho chcete živého mi doneste vy víte jakou sošku do mé laboratoře a jemu se nic nestane"Doktorův úsměv zmizí a na kazetě je vidět krátký záběr na svázaného Grega.Poté se ozve vysoký ženský hlas,,Po přehrání bude tato nahrávka automaticky zničena"Dříve než to stihne doříci agentka vyběhne triskem z bytu a stihne to jentak tak těsně před výbuchem.,,ten hajzl"postěžuje si ,,ale tak moment jak mohl vědět ,že mám sošku u sebe jinak by přece nenechal vybouchnout dům" zamyslí se.Ale pak si vzpomene na Grega ,nemůže dovolit aby ho ten psychopat zabil*ano psychopat ale tak mužný s nádhe ným tělem a očima* myslí si,,no tak přesťań s tím" namítne hlásek někde vzadu v její hlavě.Protřepe si hlavu dostatečnou výstroj už má a tak sedne na motorku avydá se do laboratoře.
Zaparkuje v pozemních garažích a za neustálého sledovaní bdělích očí kamer se vydá za Doktorem.Cestou nikoho nepotkáa dříve než by chtěla vchází do dvěří laboratoře.Jako prvního uvidí Grega s obojkem, co dává elektro šoky ,kolem krku.Greg má nepřirozwně bílou pleť a potí se.Doktor je na druhém konci místnosti na své vypolstrované otáčivé židli a pořád se usmívá.,, Tak donesla si mi moji sošku?",,jak vači?" zamračí se,,Nejsi v situaci kdyby si se mnou mohla vyjednávat" zmáčkne tlačítko a Gregem projede další elektrošok,,Myslíte pane Harte? on pro mě nic neznamená klidně si ho zabijte ta soška je pro mne důležitější",,cože?"kouká se na ni profesor překvapeně a nevěří jí to.agentka dojde k doktorovi sedne si mu na klína trochu zavrtí prdelkou ,omámenému profesorovi tímto gestem ,vyndá ovládání z ruky a sama dá Gregovi šok.,,Tak ještě o mě pochybujete?,,Začne Hartovi rozepínat košili a líbá ho na krku,,Anno ty si se asi opravdu zbláznila"zakňučí zoufale Greg,,spolu změníme svět Bene tak jako sme si to plánovali na střední byl si skvělý profesor a já jsem pořád zlá"Anina ruka zabloudí někam pod jeho kalhoty.Profesor omámen pustí pomocí ovladače Grega ,který se hned vydá pryč,,počkej tu brouku"dlouze Anna políbí profesora a jde za Gregem.,,Zlato to bylo skvělé jak si ho oblafla"obejme ji.Vymaní se z Gregova obětí,,ale já..".koukne se jinam ,,jsem to myslela vážně ,promiň Gregu miluju Bena a ne tebe ,běž domů a žij blaze",,Ale copak ty to nechápeš můj život bez tebe nemá žádný smyslzatne Greg ruce v pěst.Anna nemá sílu se s ním hádata odchází zpět k doktorovi.

Anna a Ben ovládli na 20let svět poté byli svrženi dětmi Grega a jeho nové přítelkyně Maggie.
ve světě zase zavládl mír a zlo a dobro byli v naprosté harmmonii
Autor dark evelyn, 12.09.2010
Přečteno 522x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí