Draco a Hermiona

Draco a Hermiona

Anotace: ,,Hermiono.“zaznělo ozvěnou z opačného konce domu.,,C-co to bylo?“zeptala se Hermiona když se odlepila od Dracových plných rtů.Ten otočil hlavu a dělal že nic neslyšel...

Sbírka: Výmysly z mé hlavy

BUCH!BUCH!ozývalo se za zavřenými dveřmi.BUCH!

,,No tak Grangerová!To nemá smysl.“řekl jí s klidem Draco Malfoy.Koukla po něm:,,Já tady nebudu chnít kvůli funícímu Šedohřbetovi!“vyprskla.Draco zvedl obočí a lehl si na postel která v pokoji byla.Hermiona jěště chvíli bušila na dveře potom vzdala a koukla po Dracovi.Ten měl zavřené oči a vypadal jako nevinné štěně.Chvíli na něj koukala a musela se usmát.

Utekla skoro půlhodina a pořád nikdo nechodil.Hermiona už byla zoufalá.Stoupla si ze země a šla pomalým krokem ke Dracovi.,,Vzdala si to?“zeptal se hlas z postele a Hermiona se zarazila na místě.,,No já...já...jsem si jen chtěla protáhnout nohy.“vykoktala ze sebe Hermiona a vypadalo to že jí to blonďák zbaštil.

Další půlhodina byla už k nesnesení.,,Pojd sem Grangerová.“řekl jí najednou Draco a Hermiona se lekla co provedla,ale zvedla se a stoupla si metr od Draca,který si mezitím sedl.Naklonila hlavu a čekala.Stoupl si a najednou jí chytil za pas.Hermiona se bránila ale nemělo to cenu Draco jí držel opravdu pěvně.

,,Hermiono.“zaznělo ozvěnou z opačného konce domu.,,C-co to bylo?“zeptala se Hermiona když se odlepila od Dracových plných rtů.Ten otočil hlavu a dělal že nic neslyšel.,,To se ti jen zdálo.Jsme tu přece jen už skoro hodinu a půl.“odpověděl jí a něžně pohladil po hlavě.Pokrčila rameny a zase se slepila s Dracovými ústy.

,,Hermiono kde jsi?“zaznělo už o něco blíž.Hermiona se odlepila a pohled jí sklouzl ke dveřím.,,Ale ted jsi to už slyšel.“koukla po Dracovi a ten vzdychl a jen kývl.Odstrčila se a zabušila na dveře.BUCH!BUCH!BUCH!

,,Rone tady je.“zazněl Harryho hlas.,,Ustup Hermi!“poručil Harry a kouzlem BOMBARDA vyrazil dveře.Hermioně se ulevilo a hned Harryho objala.,,Pojď jdeme k rodičům pozdě.“řekl jí Ron a chytl jí za ruku.Hermiona věnovala Dracovi poslední usměv a odběhl do tmy.
Autor Venjinka, 10.10.2010
Přečteno 2795x
Tipy 1
Poslední tipující: Issa
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí