Výpomoc

Výpomoc

Anotace: takový můj první pokus o nějakou povídku, berte to s rezervou časová osa: začátek 7.série SG-1

Byl to normální den v SGC. SG-1 čekala, až se otevře brána, která je měla poslat na planetu P9X 453.

Vytvořila se stabilní červí díra, generál Hammond jim popřál štěstí a SG-1 vyrazila. Když po pěti sekundách dorazili na planetu, zůstali stát s otevřenou pusou. Byli zpět na základně a naproti nim stála druhá SG-1 s tím rozdílem, že místo Daniela zde byl Jonas Quinn. Jack si neodpustil ironickou poznámku.
"To už jsme zase v jiné realitě?" ...Ani nevěděl jakou teď říká pravdu.
"Bohužel, pane asi máte pravdu". odvětila Sam a stále se nemohla vynadívat na svůj protějšek.

o 10 minut později při výslechu
Po vzájemné domluvě si každá SG-1 vybrala jednoho mluvčího. ,,Naše první'' SG-1 si zvolila Jacka a ,,druhá'' Jonase. Nikdo nevěděl co si má o této situaci myslet. Na chvíli zavládlo trapné ticho, ale pak už to Jack nemohl vydržet a začal mluvit.
"Takže nemám ponětí jak jsme se tu ocitli, ale určitě vím, že tady nemůžeme zůstat".
"To je jasné, pane, ale než na to ,,naše" Carterová s pomocí vaší (podíval se na ni a když přikývla tak pokračoval) přijdou a vymyslí řešení tak bych se rád dozvěděl něco o vaší realitě". řekl Jonas
Jack přikývl a dal to na starosti Danielovi. A tak se všichni začali rozcházet do různých částí základny. Sam šla se Sam do její laboratoře řešit tento problém, Jack šel s Jackem do jídelny na jablkový koláč, Teal'c s Teal'cem si šli dát dvojitý kel'no'reem a Daniel šel s Jonasem do jeho laboratoře. Měli si toho hodně co říct.

u Jonase v laboratoři
"Tak Jonasi, vím, že bych měl mluvit asi já, ale můžu se tě na něco zeptat než začneme?"
"No prosím, ptejte se."
"Co se stalo s vaším Danielem?"
"No potom co se stalo na Abydosu...stalo se to i u vás?"
"S Raovým okem? Jo."
"Poslední co jsme o Danielovi věděli bylo , že chtěl zničit Anubise. Nikdo o něm nic nevěděl. Zjistili jsme adresu planety ztraceného města a vydali jsme se tam. A k našemu překvapení když jsme tam dorazili, objevili jsme tam povzneseného Daniela. Řekl, že ho ostatní zastavili, když chtěl zabít Anubise a dali mu trest. Musí zůstat na této planetě, dokud se neobjevíme my."
"Takže je ještě povznesený?"
"Ano. A to není všechno. Ostatní mu dovolili svobodně zasahovat do záležitostí lidí. Ale jen SG-1. Vždy se tu po pár dnech objeví, jestli nemáme nějaký problém."
"Páni!"
"Jo. Zrovna dnes obvykle tak asi za hodinu by se měl objevit."

NEPLÁNOVANÁ MIMOZEMSKÁ AKTIVACE

Oba se zvedli a odešli do řídící místnosti, kde už byli oba Jackové, Teal'cové, obě Sam a generál Hammond.
"Co se děje Waltere, zeptal se ,,druhý'' Jack."
"Nevím, pane, ale teď žadný z týmů není venku."

A najednou se v místnosti s bránou objevil hologram Anubise.
"Pozemšťané, spustil, připravte se na smrt. Za dva dny napadnu Zemi a zničím ji. Pro nikoho nebude úniku."
A jeho hologram zmizel. Brána však zůstala otevřená.
"Zavřete ji!" rozkázal Hammond.
"Nejde to, pane." odpověděl Walter.
Členové obou SG-1niček se na sebe vzájemně podívali obvyklými výrazy ,,jsme v háji''...

''Co budeme dělat?'' zeptal se Jonas.
''Návrhy?'' odvětil generál Hammond.
''Co tady máte k dispozici?'' zeptal se ,,náš'' Jack a otočil se k Jackovi.
''Máme k dispozici Promethea a dvě nákladní lodě. Ale pochybuji, že to bude stačit na obranu Země.'' řekl ,,jejich'' Jack.
''Ale máme něco lepšího.'' ozvala se ,,jejich'' Sam.
,,Jejich'' Jack na ni hodil pohled ,,no tak to už vyklopte'' a čekal, čeho se dočká.
''Dělala jsem v laboratoři pokus a podařilo se mi sestrojit subprostorový vysílač. Mohli bychom se spojit s Asgardy nebo s jinými spojenci a požádat o pomoc.''
''To by mohlo vyjít.'' přemýšlel nahlas generál.
''Tak to toho majore.'' přidal se ,,jejich'' Jack.
''Dobrá takže rozchod!'' zavelel generál, Sam šla se Sam pracovat na spuštění vysílače a ostatní se chtěli vrátit k tomu, co měli rozdělané, když v tom najednou se brána nečekaně zavřela. Všichni se otočili a než se nadáli tak se brána začala znovu zadávat.

NEPLÁNOVANÁ MIMOZEMSKÁ AKTIVACE

''To bude asi Daniel.'' ozval se Jonas.
''Tak to se s ním rád uvidím.'' odvětil Daniel a na tváři se mu vykouzlil výraz plný očekávání.

Vytvořila se stabilní červí díra a skrz horizont událostí prošlo oslepující bílé světlo. Zbytek SG-1 i se svými dvojníky se přesunuli do místnosti s bránou. Když se brána zavřela generál hned přikázal zadat adresu stanoviště alfa, kdyby se chtěl Anubis pokusit opět spojit se Zemí.
''Vítám tě zpět Danieli.'' přivítal ho ,,jejich'' Jack.
A v bílém světle se vytvořila Danielova hlava.
''Tak tohle jsem tedy opravdu nečekal.'' a s údivem si prohlížel nejdřív svého dvojníka a potom i zbytek ,,nové'' SG-1.
''Jsou z alternativní reality.'' ozval se Jonas.
''Ale máme tu jiný problém než se divit nad svými dvojníky.'' dodal ,,jejich'' Jack.
''Co se děje?'' zeptal se povznesený Daniel.
''Máme tu jednoho otravného hada a la mastný flek co chce zničit Zemi.'' podotkl ironicky ,,jejich'' Jack.
''Ale Carterové na tom pracují.'' dodal ,,náš'' Jack.
''Dobře takže teď ostatní rozchod a Jonasi vysvětlete prosím s doktorem Jacksonem situaci tady Danielovi.'' řekl Hammond a ukázal na povzneseného Daniela.
''Ano pane.'' odvětil Jonas a spolu s Danielem a povzneseným Danielem se přesunuli do jeho laboratoře. Ostatní jen pozorovali, jak se pomalu z místnosti vytrácí to bílé oslepující světlo.
''Takže co si skočit na menší oběd?'' navrhl ,,náš'' Jack a mrkl na Jacka.
''Tak jdeme.''přikývl Jack a zanechali v místnosti s bránou Teal'cy a generála Hammonda.
Ti se na sebe letmo podívali a domluvili se na malém tréninku. Uklonili se generálu a odešli. Generál se ještě chvíli díval a potom odešel do své kanceláře.

U SAM V LABORATOŘI

''Tak myslím, že je hotovo.'' s úlevou řekla ,,naše'' Sam.
''Jo, půjdu říct generálu Hammondovi, že jsme připraveny to spustit.
''Tak jo já se půjdu podívat za Jonasem a Danielem a obě se rozešli každá jiným směrem.

Mezitím Jonas s Danielem obeznámili povzneseného Daniela s posledními událostmi.
''Tak jo myslím, že se půjdu podívat na Sam jak jim to jde.'' řekl povznesený Daniel a než mohli něco říct tak se bílé světlo sebralo a odplulo směrem k Samině laboratoři.

Zato Sam už byla skoro u Jonasovy laboratoře, ale najednou se zastavila, protože v chodbě plulo oslepující bílé světlo, které mělo uprostřed hlavu Daniela.
''Ahoj Sam.'' pozdravil ji, ale nebyl si tak úplně jistý se kterou Sam vlastně mluví.
''Ahoj Danieli'' oslovila ho Sam. A hned dodala, že ona je ta ,,nová.''
''Obávám se,že jste pracovaly zbytečně, protože brána už je volná. Generál nechal zadat stanoviště alfa, aby jsme měli bránu pod kontrolou a mohli přes ni uniknout, kdyby Země podlehla.
''To je dobře, ale jak to, že je volná? My jsme ji vypnout nemohli.''
''To já.'' zakřenil se Daniel. ''Byl jsem zrovna na té planetě, když Anubis začal vytáčet adresu Země. Trošku jsem odpoutal jeho pozornost a přišel k vám.''
''Aha tak v tom případě...'' a už to nestihla dokončit, protože z intercomu se ozval hlas generála Hammonda.
''Celá SG-1 se ihned dostaví do zasedační místnosti a i se svými dvojníky.''
Sam s Danielem na nic nečekali a hned se tam vydali.

zasedací místnost
"Co se děje pane?" zeptal se ,,jejich" Jack když s Jackem dorazili do zasedačky.
"Jak mě právě informovala major Carterová vysílač je již hotov. Ale nejspíš nebude potřeba. Brána je volná. Za 10 minut ukončíme spojení se stanovištěm alfa a pokusíme se spojit s Asgardy. Jonasi vemte si to spolu s doktorem Jacksonem na starost."
"Ano pane." přikývl Jonas a šel spolu s Danielem do řídící místnosti.
Ale Hammond pokračoval.
"Mluvil jsem s velitelem Promethea. Chci, aby jste byli na palubě dřív než Anubis přiletí."
"Ano pane." řekli jednohlasně Jackové.
"Teď rozchod!" zavelel a všichni se začali zvedat ze židlí.
"Ještě moment."
Všichni se tázavě otočili.
"Prosím plukovníku O'Neille z jiné reality zůstaňte tu prosím na moment."
"Jistě pane." odpověděl Jack a znovu se posadil na židli.
Ostatní zatím odešli.
"Vím, že jste se sem dostali omylem, ale..."
"Naše pomoc je samozřejmostí, pane."
"Děkuji plukovníku, můžete jít."

v řídící místnosti o 10 minut později
"Zavřete bránu a začněte zadávat." řekl Jonas "Doufám, že stihneme zadat adresu." a ustaraně se podíval na Daniela.
"Nebojte se Jonasi, to zvládnem."
"Šestý symbol zadán." hlásil Walter
A v tu chvíli se vytvořila příchozí červí díra. Nestihli to.
"Zavřete iris!" zakřičel Daniel a s obavami ve tváři se podíval na Jonase.
"Tak jo jdu to oznámit generálovi." řekl Jonas a vydal se k němu do kanceláře. Za pár minut už zase všichni seděli v zasedací místnosti.
"Tak vyšleme signál." navrhla ,,naše" Sam a podívala se na ,,jejich" Jacka.
"Už mám asi nic jiného nezbývá." doplnil ji ,,jejich" Jack a podíval se na Hammonda.
"Dobře tedy, majoři až vyšlete signál, tak se všichni přesunete na Promethea."
"Ano pane." řekl ,,jejich" Jack.
"Počkejte plukovníku!" dodal generál.
"Ano pane?" a otočili se oba Jackové.
"Myslel jsem toho svého plukovníka..."
"Ano pane." odpověděl ,,náš" Jack a odešel.
Hammond se otočil k Jackovi.
"Dočasně vás jmenuji velitelem Promethea."
"Díky pane." a odešel se za ostatníma chystat.

Za půl hodiny už byl signál vyslána oba týmy byly transportovány na Promethea.

Prometheus, orbit
,,Jejich Jack seděl na křesle kapitána a pozoroval Zemi.
"Musím ji uchránit." říkal si sám pro sebe, ale věděl jak těžké by to mohlo být...
"Proč nás vlastně Hammond vyslal na oběžnou dráhu, když Anubis má přiletět až za několik hodin?" brumlal si pod nos.
Po jeho pravici mu věrně seděla ,,jejich" Carterová a něco dělala v lodním počítači. Ani se nesnažil vnímat co, nejspíš by to stejně nepochopil...díval se na ni...a nemohl se vynadívat..., ale Sam z nějakého důvodu ucítila, že se na ni dívá a malinko se začervenala. Potom se opatrně pootočila k Jackovi. Jejich vzájemný pohled netrval netrval ani 5 vteřin a tu chvíli je vyrušily lodě, které vystoupily z hyperprostoru. Desítky mateřských lodí. Začaly zaujímat postavení kolem největší Anubisovy lodě. Z tohohle pohledu plných obav ho vytrhla Sam s tím, že přijímají vysílání.
"Počkejte než to zapnete, potřebuji, aby tu byli všichni."
Ani to nestihl doříct a už tu byli Teal'cové, Daniel, Jonas, druhý Jack, Sam i povznesený Daniel.
"Fajn tak to pusťte nahlas, Carterová!"
"Lidé z Tau'ri, máte poslední možnost. Vzdejte se a budete moci sloužit jako moji otroci! Bojujte a celou vaši planetu zničím! Máte hodinu narozmyšlenou!"
"Tak jelikož tu máme dvě Carterové očekávál bych nějaký hodně dobrý plán." zaculil se ,,jejich Jack a mrkl nejdřív na ,,svoji" Carterovou a potom i na tu druhou.
Obě dvě Sam se potom na sebe podívaly a z pohledů si vyčetly, že to asi nebude nic lehkého.
"Běžte na tom pracovat! Máte hodinu." řekl Jack a ustaraně si ještě jednou prohlédl lodě na orbitě.

o hodinu později
"Tak co, přišli jste na něco?" a s výrazem plným naděje skoro až vzhlýžel k oboum Sam, které mu až nerady nesly špatnou odpověď.
"Bohužel pane. Nic nemáme." řekla ,,jejich" Sam
"Kdybychom měli více času..." dodala ,,naše Sam...
Jack chtěl už už něco dodat, ale v tom se znovu ozval Anubisův hlas.
"Jaká je vaše konečná odpověď?" zeptal se.

Nikdo neměl ani páru. Na můstku teď stálo 8 lidí a jeden povznesený a nikdo nevěděl. Nikdo se nechtěl vzdát bez boje, ale naděje, že by uspěli proti takové přesile byla nulová. A můžou vůbec vsadit v sázku životy všech lidí na planetě? Bylo to těžké, ale zotročení Země taky nebyla nejhezčí nabídka.
"Nabíjejí zbraně!" ozvala se ,,jejich" Sam.
Ale než stačili vystřelit vystoupilo z hyperprostoru několik desítek neznámých lodí. Nikdo nevěděl kdo to je. V životě nikdo z nich takové lodě neviděl. Ale to pro ně teď nebylo podstatné. Podstatné bylo, že začali obkličovat Goa'uldské lodě a ničit je. Jack na nic nečekal a pomohl jim. Ani ne po půlhodinovém boji už byly zničeny všechny Goa'uldské lodě. A neznámé lodě cizinců začali vstupovat do hyperprostoru. Zůstala jen jediná.
"Vysílá signál!" řekla opět Sam
"Zapněte to nahlas." řekl Jack a očekával co uslyší.

Sam uposlechla jeho rozkaz!
"Prosím vyslechňete nás." ozvalo se
"My jsme Furlingové. Zachytili jsme váš signál a rozhodli jsme se vám pomoci. Chtěli bychom se s vámi sejít na neutrální planetě. Pošleme vám souřadnice a za dvě hodiny tam na vás budeme čekat. A budeme taky očekávat, že přijdete beze zbraní stejně jaky my."
!To je vše." řekla Sam a stále nemohla uvěřit co právě slyšela, ale rychle se z toho vzpamatovala a hned začala dělat nějaké výpočty.
"Co to děláte Carterová?" ozval se ,,jejich" Jack a doufal, že nedostane jednu z jejích pověstných technoblábolických lekcí.
"Pane pokud neodletíme hned tak to nestihneme včas a nemusím vám připomínat jaká šance to je!" dodala
"Ano já vím. Vyšlete zprávu na velitelství kam letíme a potom vstupte do hyperprostoru!"
"Ano pane."
A za další dvě hodiny zavládlo úplné ticho. Nikdo se neodvažoval nic říct. Každý se utápěl ve svých vlastních myšlenkách a nevěděl co od toho má čekat. Za necelé dvě hodiny dorazili k planetě.
"A kdo vlastně půjde?" zeptal se Jonas.
"Myslím, že kdyby se tam ukázali 3 dvojčata, že by to nemuselo zapůsobit nejlépe." dodal Daniel
"To más asi pravdu..." zamyslel se ,,jejich" Jack a odmlčel se...po chvíli rozhodl.
"Tak jo půjdu já a ,,můj" Teal'c a aby šel někdo od vás tak půjdete vy Carterová a ukázal na ,,naši" Sam a také ,,váš" Daniel. A co se týče tebe Danieli a podíval se na bílé světlo, nevím jestli by bylo moudré přijít na sraz s novou mimozemskou rasou a mít vedle sebe čistou energii, která mluví." řekl a dal na starosti ,,svojí" Carterové Promethea.
"Tak jo přeneste nás."
"Ano pane."

neutrální planeta
"Tak jo, jsme tu ... a co teď?" zeptal se Jack
ale než stačil kdokoli odpovědět objevil se oranžový záblesk, plno oranžového kouře, který voněl pomeranči a mandarinkami. Když kouř ustoupil uviděli dvě postavy vysoké asi jakoJack. Byli podobní lidem, ale pár rozdílů by se našlo. Měli větší uši a úplně malinkatý nos. Široké ruce a malinkaté nožky. Když přišli blíž všimli si, že jeden je muž a druhá je žena.
"Vítejte." pozdravil je muž. "Já se jmenuji Ost a ona se jmenuje Šatň. Nedávno jsme byli informováni Asgardy kdo jste a co jste pro ně udělali. Proto jsme se vám rozhodli pomoci když jste byli v nouzi vy!"
"Jsme vám za to opravdu vděční fakt moc, ale proč jste se nám rozhodli ukázat až teď?" neopustil si poznámku Jack.
"Neradi se pleteme do konfliktů se kterými nemáme nic společného, ale jelikož nás požádali Asgardé rozhodli jsme se jim vyhovět!"
"Vím, že to bude znít možná neuctivě, ale vaše pomoc by se nám hodila častěji!" řekl Jack
"To asi nebude možné, po skončení tohoto rozhovoru se vrátíme do své galaxie."
"Počkejte ještě moment. Máme tu jeden naléhavý problém. Omylem se k nám dostala naše alternativní já z jiné reality a neznáme způsob jak se vrátit zpět."
"Dobrá, ale bude to to poslední co pro vás uděláme, řekl Ost a dodal, aby ti kdo se mají vrátit zpět do jiné reality byli přeneseni k nim na loď.

na palubě Promethea
Jack jim pohotově vše vylíčil a druhá SG-1 se připravovala k odchodu. Rozloučili se se svými dvojčaty a potom je Sam přenesla na palubu k Furlingům.
"Myslíte, že ještě někdy uvidíme nějaké Furlingy?" zeptala se Sam
"To vím zcela jistě Carterová. Zadejte kurs k Zemi." řekl Jack
"Ano pane."

Naše ,,první" SG-1 dorazila v pořádku do své reality. Byli nezvěstní 3 dny. Generál Hammond nemohl nejprve uvěřit historce o Furlinzích. Jeho první reakce byla:
"Plukovníku nedělejte si ze mě blázny!"
Ale když si všiml, že se nikdo nesměje tak si nechal povykládat i ten zbytek.
"Až tohle řeknu prezidentovi tak se mi z toho složí. To musíte neustále zažívat taková dobrodružství plukovníku?!?" a chvíli se zamračeným obličejem pozoroval reakce ostatních a když si všiml jejich výrazů začal se smát a potom se k němu přidala i SG-1...

The End
Autor morganeva, 20.10.2010
Přečteno 551x
Tipy 2
Poslední tipující: Havran Popelavý, Darwin
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

I když nějaké mouchy to mělo, O'Nealovy reakce jsi vystihla naprosto dokonale. Jen bych čekala, že když se sejdou dva v jedné realitě, budou se tak trochu prát o to, kdo z nich bude šéf. Ale jinak dobré, na první povídku dost.

21.10.2010 12:52:00 | Darwin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí