Desire part 3

Desire part 3

Anotace: konec první části

Sbírka: Krvavý rituál

Ráno bylo ale i známkou toho, že se někdo probouzel. Studenti školy Grusia se právě probouzeli až na jednu studentku."Mayo vstávej musíme na hodinu." Nehodlala čekat a tak vešla dovnitř. Mayu viděla ještě v posteli."Nototo ty si ještě v posteli koukej vstávat."Maya však nijak nereagovala. Sáhla jí na čelo a zjištění jí vylekalo. Okamžitě utíkala pro školního doktora. Po chvíli s ním byla zpátky. Ten se na ni podíval, změřil jí teplotu a poslechl si ji."Pár dní si poleží a tyhle antibiotika by jí měla srazit teplotu. Ani se nenadějem a bude tu zase běhat"položil na noční stolek léky a odešel. Její kamarádka si je starostilvě prohlížela a pak odešla na hodinu.


V noci jen co všichni vstali a najedli se, vrhli se do knih hledat odpovědi. Skoro celou noc strávili v knihovně. Uruha se najednou postavil"Mám to našel jsem to. Ve třech intervalech vzdálených od sebe asi týden musí vypít krev nás pěti. Je to dosti jednoduché.""To ano náš další problém zní kde najdem Reilu alias Mayu. Víme jen že je na internátní škole ale víc nic.""No tak se budem muset rozdělit a najít ji jinak to nejde. Dnes už ale ne necháme to na zítřek."


"Kaine jak je na tom Maya.""Dobře nikdo z nich jí nenašel a ona si stále nic nepamatuje. Vypadá to, že jsme skutečně asi vyhráli." Kain upil ze sklenice a mírně se pousmál."Doufám jen že to tak i zůstane.""Já taky."


Kai a Aoi se vydali na lov a spojili to i s hledáním těch lovců. Zavolali ještě Sáře jestli neví kde moou být ale nic se nedozvěděli. Šli je hledat na vlasti pěst. Jenomže zatím bezúspěšně. "Zkusíme tamhle toho třeba bude něco vědět.""Ok ale ten je můj"vydal se naproti k oběti. Kai si sedl na nedalekou lavičku a počkal až skončí. Po pěti minutách se Aoi ukázal."Vím jen jak vypadají a kam chodí do hospody víc nevěděl. Jaká škoda.""Myslím, že jsme byli přece jenom úspěšní. Vrátíme se a podělíme se o výsledky s ostatníma."Jak řekli tak i udělali. Během půlhodiny byli doma. Své bratry našli sedět v obývací místnosti."Víme už jak naší lovci vypadají. Co budeme dělat"sedl si Aoi. Kai si sedl hned vedle něj."Výborně s nimi si to vyřídíme později ted pojdmě spát zítra musíme být silní. Jdeme totiž hledat Reilu. Doufám, že budem aspoň úspěšní."


Lovci aniž by něco jenom tušili si vklidu spali. Jejich bezpečí a plán se však pomalu hroutil. Maya aniž by to kdokoliv tušil se uzdravila ze své chvilkové slabosti. Noc vystřádal den a pak zase nastala noc. Upíři byli už od západu slunka na cestě. Vydali se na místa kde věděli že jsou nějaké internátní školy. Nakonec jim zůstala poslední."Už zbýva jen tahle internátní škola Grusia.""Jestli nebude ani tady tak pak nevím." Vydali se k vrátnici školy. K jejich štěstí tam někdo ještě stále byl." Dobrý večer přišli jsme se zeptal zda-li tady studuje tahle studentka. Jmenuje se Maya"ukázal mu fotografii. Vrátný se nachvíli zamyslel"ano někdo takový tu skutečně je. Proč se ptáte pánové.""Jen tak děkuji. Aoi..." Aoi natáhl ruku směrem k vrátnému a cosi zamumlal.Bude lepší když nikdo nebude vědět, že jsem tu byli, pomyslel si Uruha. Reita se podíval směrem ke škole"Už tě skoro máme. Ještě vydrž Reilo."
Autor niki-chan, 09.11.2010
Přečteno 295x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí