Cesta na tron - 2. kapitola

Cesta na tron - 2. kapitola

Anotace: pokračovanie :D prepáčte za chyby :D Prosím píšte vaše názory :D

Sbírka: Cesta na tron

Dian sedel na svojom mramorovom trone a očakával svojho brata Niada. Na jeho ustaranej tváry boli známky prebdetej noci. Oči mal hlboko vpadnuté a vrásky na jeho tváry sa zdali o čosi hlbšie. Nemal síce ani štyridsať no podľa jeho výzoru by ste mu tipovali minimálne päťdesiat. Kedysi husté čierne vlasy sa teraz zmenili na strapaté sivé hniezdo. Kráľ Dian upadal rovnako ako jeoho kráľovstvo. Do sály vošiel jeden z jeho dvoranov, hlboko sa uklonil.
,,Prichádza lord Niad syn... ´´ dvorana zastavil Niad ktorý vtrhol do sály. Dvoran potichu zaklial a odišiel.
,, Brat môj.´´ pozdravil ho NIad a silene sa usmial. Odvtedy čo sa vrátil vrátil z jednej z mnohých bitiek sa zdal Dianovy akýsi čudný. Nielen že sa znemil povahovo ale aj vyzeral inak. Mal bledšiu pleť a jeho oči mali purpurovo červený nádych.
,, Som taký šťastný že ťa opäť vidím, zároveň je mi však veľmi ľúto že som za tebou musel prísť kvôli tak smutnej záležitosti.´´ odmlčal sa Niad. V poslednej dobe mi oznamuješ len smutné správy, pomyslel si Dian.
,, Včera v noci sa stala strašná tragédia, jedná z menších dedín , nedaleko jazera Arte, bola do tla vypálená a všetci jej obyvatelia sú mrtvy.´´ Kráľ si nahlas vzdychol a v očiach sa mu objavili slzy.
,,Ako sa volala tá dednka a povedz mi koľko je mrtvych.´´ ozval sa po chvíli Dian.
,, Zomrelo tam asi sto ľudí.´´ odpovedal mu NIad a mal čo robiť aby sa nezačal nahlas smiať.
,,Nepovedal si ako sa tá dedinka volala.´´
,,Dedina sa volá-sa volala- Gosath.´´ Jediné čo bolo v sále počuť boli kráľove vzlyky.
,,Si si istý?´´ ozval sa po dlhej chvíli.
,,Ano, som si istý. Je to práca rovnakých lumpov ako tie tri dediny predtým.´´
Kráľovy sa v tej chvíli zosypal celý svet. Prišiel o poslednú vec ktorú miloval, o svoju dcéru. Jediné čo ho posledné tri roky držalo pri živote bolo vedomie že Loorea je živá a zdravá, že je v bezpečí. Už dalej nemal dôvod žiť, prišiel o všetko. Niad sa spokojne usmieval, presne toto chcel. Chcel hpriviesť svojho brata do zúfalstva, chcel aby trpel. Teraz už stačilo jediné, zabiť ho.
,,Musím zistiť kto to urobil.´´ vykríkol Dian.
,,Ked to tak strašne chceš vedieť, bol som to ja. JA som zabil tvoju dcéru. Všetky hrôzy ktoré si za posledné tri roky mám na svedomí ja.´´
Kráľ prekvapene zažmurkal. Nevedel či jeho brat hovorí pravdu no i napriek tomu začal pociťovať k bratovy odpor a hnev. Hnev taký silný že vôbec pochyboval že patrí jemu. Nemo pozeral sa brata a nemohol, nechcel uveriť tomu čo práv povedal. Niad načakal odpoved, zlostne sa na brata vrhol a uhryzol ho do krku. Cítil príval novvej energie a tak pil dalej. Zaplavoval zo zvlášstny, neopísateľný pocit. Ked mu telo jeho brata nemalo čo ponúknuť jednoducho ho odhodil na zem.
,,Zbohom bratček.´´ povedal a odišiel zo sály.
Autor Arniel, 25.11.2010
Přečteno 409x
Tipy 11
Poslední tipující: Elyona, Snící čarodějka, Nijura Pudlikovna Arianovská, zaba.zuzla, Anjesis, Paulín, E., samuel44
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Oproti předchozí kapitole je tohle trochu pokles. Žádné rozvíjení charakterů, dobrá je to sice začátek, ale jelikož byla tahle kapitola (ona to vlastně ani není pořádná kapitola), hodně krátká, nebyl tam dostatečný prostor, abych mohla kterémukoli ze dvou hrdinů uvěřit alespoň nos mezi očima. Navíc dát tam krále, který je tam jen na jednu stránku, je trochu zvláštní prvek. Jelikož už měl předtím nějakou roli, chtělo by mu taky dát více prostoru. Doporučuji členit trochu více na odstavce. Pozor na anglické uvozovky, překlepy a chyby v i/y.

17.04.2011 22:24:00 | Daletth

za úlohu máš dať tam nejakého pekného elfa!!!

15.04.2011 14:05:00 | Elyona

jen piš piš dále :-)

04.04.2011 19:11:00 | Snící čarodějka

hm, jak jsem řekla, tenhle začátek vypadá opravdu zajímavě, rozhodně piš dál

29.03.2011 10:57:00 | Anjesis

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí