4.Kapitola

4.Kapitola

Anotace: A je tu další pokračování příběhu o Tee...

Zase zpátky doma
Tea doma musela neustále myslet na Robina. I když se bavila s rodič, byla duchem nepřítomná. Poslouchala je jen na půl ucha. ,,Takže, my jsme se s tatínkem dohodli, že se nebudeme hádat a budeme více spolu. Začneme se více o tebe a o sebe starat." řekla maminka.
,, Jen aby to vydrželo." namítla Tea . Tatínek se na ni podíval tázavým pohledem, jako by říkal: ,,Ty nám moc nevěříš, co?" Tea od něj radši odvrátila zrak.
,,Kde jsi byla vůbec tak dlouho? A proč sis nevzala deštník?" zeptala se starostlivě maminka. Tea byla tímhle dotazem zaskočená. Oni to snad opravdu myslí vážně, pomyslela si.
,, Deštník jsem si nevzala, protože jsem chtěla být co nejrychleji pryč a byla jsem v parku s jedním klukem." odpověděla na maminčin dotaz. Maminka s tatínkem se malinko zděsili.
,,S jakým klukem?" vyhrkli oba současně s vykulenýma očima. Tea obrátila oči v sloup. Poč jsem vůbec něco takovýho říkala, nadávala si v duchu. ,,Kluk jménem Robin, se kterým jsem se dnes
seznámila, a jestli dovolíte, šla bych do svého pokoje." řekla Tea. Měla v sobě ještě trochu naštvanosti z odpolední hádky. Rodiče to na ní poznali, a tak radši přikývli. Nechtěli další hádku. Tea se zvedla a odešla do svého pokoje....

V pokoji si svlékla mokré věci a oblékla si suché. Pak si lehla na postel a začala přemýšlet o Robinovi. Pořád ho vidla před sebou. Opravdu se poprvé ve svém životě zamilovala. Krásný pocit, pomyslela si. Vzala si mobil a našla si jeho fotku.
,,Je fakt k sežrání." řekla si pro sebe. Najednou jí však někdo začal volat, a kdo jiný než.......
...,,ROBIN!" vykřikla. Nebyla si jistá, ale nakonec to vzala.
,,Ahojky krásko. Jak pak se máš?" ozvalo se v telefonu. Tea se usmála. Byla ráda, že slyší jeho hlas. ,,Čauky krasavče. Zatím to jde a jak se máš ty?" řekla Tea. ,, No tak teď už skvěle,když tě slyším. A co vaši? Neprudili moc?" zeptal se zase Robin.
,,Ani ne.Akorát si vymysleli,že se budou o mě a o sebe víc starat atd." odpověděla.
,,A co ty a rodiče? Ještě tě považují za blázna?" zeptala se.
,,Jo! Stále ještě jo. Hele,něco mě napadlo. Co kdybychom šli spolu zítra ven?" zeptal se jí Robin. Tee se rozzářili oči. ,,Jo ráda...Kde a v kolik?"
,,Tak v parku a třeba..ve 2.." odpověděl Robin. ,,Tak jo..Budu se těšit." řekla Tea s úsměvem.
,,Já taky. Zítra ahoj." rozloučil se Robin dnes už podruhé. ,, Ahoj."

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ....
Autor Pipsina, 25.11.2010
Přečteno 244x
Tipy 2
Poslední tipující: Lili Holiday, Behemot
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak jsem přelouskal všechny čtyři díly a je to taková romanťárna:-))...sem tam jsou nějaké chybky, ale celkově je to dobré:-))...uvidíme, jak se to vyvine:-)

14.12.2010 18:00:00 | Behemot

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí