Vyslyšená modlitba

Vyslyšená modlitba

Anotace: O ženě jenž byla její prosba vyslyšena.

Každý večer chodil domů opilý a vše co se mu připletlo do cesty rozbíjel.Všechny svoje prohry a neúspěchy se snažil otupit alkoholem.Obviňoval všechny okolo za svůj nevydařený život.Jeho chováním nejvíce trpěla jeho žena.Když skončil s rozbíjením věcí začal ji fyzicky napadat.Měla modřiny po celém těle.Celá nešťastná se vždy snažila bránit,ale marně.Mockrát od něj chtěla utéct,ale bála se ,že si ji najde.Modlila se k Bohu,aby její utrpení skončilo.Toho večera s úzkostí čekala na jeho příchod,protože se dlouho nevracel.Všude bylo ticho,když najednou bylo slyšet startování auta.V prvních chvílích myslela,že je to zloděj.Opatrně otevřela dveře a šla se podívat na dvůr.Jaké bylo její zděšení,když za volantem uviděla svého muže.Chvíli nehnutě stála.A v tom ji spatřil.Prudce šlápnul na plyn a v plné rychlosti se rozjel proti ní.Na poslední chvíli stačila uskočit a on narazil do betonového sloupu.Když přišla k autu uviděla jej jak bezvládně leží na volantu.I přes přivolanou záchranou službu mu nebylo pomoci.Najednou se cítila volná.Její utrpení konečně skončilo.
Autor delfinka1710, 29.11.2010
Přečteno 389x
Tipy 5
Poslední tipující: Camper, Šerák, Skrat
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak já myslím, že ostatní vše důležité řekli. Očividně máš dar slov a hlavně velice zajímavé a dobré myšlenky. Já ráda čtu, tak bach to asi snesla delší, ale proč ne, já jsem jeden člověk z mnoha ;-).

18.12.2010 16:43:00 | Berry

Být tam víc faktů, tak je to skoro reportáž... myslím, že kdybys dílko trošku rozvedla, bylo by to super, protože dar slova určitě máš:)... na druhou stranu, čím delší dílko, tím méně komentů :-D... Takže za mě určitě ST :)... a co se týče obsahů... všichni podobní by si měli sednout do auta a najít si svůj betonový sloup!!!

29.11.2010 16:46:00 | Šerák

Ten tip máš za to, že má tvoje nádherná povídka ještě nádhernější konec. Co k tomu dodat, chápu. Jednou, dvakrát, vlastně mockrát jsem chtěl taky kšeftovat se smrtí, ale nakonec z toho sešlo a víc mi dává život. Nikdy nemůže být tak zle aby nemohlo být ještě hůře.

29.11.2010 16:30:00 | Skrat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí