Cestování za zábavou

Cestování za zábavou

Anotace: školní slohovka druhák

Sbírka: Moje ostatní dílka ;)

Když jsme veselí, smějeme se a chceme se radovat, musím si zajet do Zábavné Lhoty. V zábavné Lhotě všichni lidé vypráví pořád vtipy a humorné historky, proto se máme pořád čemu smát a můžeme se konečně radovat. Ve Lhotě se zdržíme jen chvíli, dále pokračujeme podle svých zájmů.
Ti znás, co mají rádi tancování a plesy, hudbu a styk s ostatními lidmi, vycestují do nedaleké vesnice Plesanovice. Plesanovice jsou proslulé svými tradičními diskotékami, hudební a taneční zábavou.
Sportovní typy, kteří berou za zábahu hlavně sport, si zajdou do městečka vzdáleného asi 25km od Zábavné Lhoty jménem Sportovice. Vy vévodí rozmanitými druhy sportů. Nachází se tam tři řeky Fotbalinka, Basketbalinka a Tenisinka.
Z Plesanovic směrem vpravo a ze Sportovic směrem vlevo se vydáme autobusem do Čtenic nad Knihou. Kde stojí na náměstí pomník vynálezce Johana Papírovice Knihtiska. V tomto městě se zdržíme asi hodinu. Z tohoto místa někteří znás pokračují rovnou do Lehovic do Postelovic a jiní jedou ještě do Dívanovic u Televiznic nás upoutají pohledy na světoznámé herce a herečky, které potkáváme po celé vesnici.
Za pár hodin ale také cestujem do Lehovic do Postelovic, kde navštívíme výrobnu, která vyrábí postele od nejmenších pro trpaslíky až po největší obry z blízkého okolí. Obyvatelé tohoto města nás poslali nakonec k řece Bdělince, odkud poplujeme do našeho cíle Dřímanky a Spavic, kde je nevídané ticho a klid určený pro náš pobyt.
Autor Nikolka, 20.12.2010
Přečteno 474x
Tipy 7
Poslední tipující: Jiná, carodejka, CULIKATÁ, Eylonwai
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Právě jsem přijela o Obědovic a ještě si zajedu juknout do Kávovic, pojedu kolem Dortíkova okolo zámku Svačinkovice a zase se budu vracet domů, do Radostína. Hezké a vtipné, pobavilas mě.

26.12.2010 11:44:00 | carodejka

:-))))To je nářez:-))).Za chvíli pojedu do Dřímanek a Spavic:-)))a Dobrounovic:-)))

25.12.2010 21:50:00 | CULIKATÁ

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí