6. kapitola - Přiměří?

6. kapitola - Přiměří?

Anotace: Návaznost na předchozí kapitoly

Sbírka: Země Moskytů

Generál Klios sice bitvu přežil ale měl těžké následky, které si ponese po celý život. Viděl pouze na levé oko a měl pouze pravou ruku, tudíž nemohl psát poněvadž byl pravák.
Všemu tedy psal jeho věrný sluha. Jediné co měl a měl pravou i levou byli nohy.

...

Byl v nejistotě poněvadž něco tušil, že až bude noc, tak město Pias zaútočí stejně jako to udělal před šesti měsíci. A proto dal rozkaz, aby byli i noční hlídky.

Ale byli tam marně, poněvadž v Piasu bylo také ticho a klid takže dnes se žádný poplach či obrana proti útoku nekonala.Naštěstí. Jelikož generálovi se to zdálo, podezřelé tak se do města Pias vydal. To co tam uviděl, tak ho úplně rozhodilo.

Všude viděl lidi prosí o pomoc, někteří dokonce ... Říkal co je to za nemoc, že všichni umírají tak rychle a pak si vzpomněl byl to: mor.
A když tu byl mor , tak se generál raději stáhl protože nechtěl nákazu přivést do města Opatrios. Když toto generál uviděl, tak si řekl že válka opravdu nic nevyřeší proto se rozhodl že mezi oběma městy bude znovu příměří. A tak dne 15. října v chladném ránu se sešli generál Klios za město Opatrios a generál Sensoia a podepsali dokument v němž stálo, že obě města jsou v příměří a nesmí tuto dohodu porušit.

Každý byl smutný z toho, že musela být válka poněvadž tímto se nic nevyřeší. A situace byla o to horší, když zjistil, že město Afones a Pias jsou skoro vylidněné. A proto se rozhodl, že spojí síly a udělají jedno obrovské silné město, které ponese název Opatrios a Pias nad Afonesou. Mimo jiné Afonesa byla také řeka, ve které bylo mnoho druhů chutných ryb.

Během dvou let se město velice rychle rozrostlo a život zde běžel normálně.Jenže to se nelíbilo králi Miamu II. a Temným Rytířům. Miam II. byl opravdu rozzloben a proto ...
Autor Alexandr Dmitrij Kromnikov, 02.01.2011
Přečteno 349x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí