Poslední zář

Poslední zář

Anotace: Na bitevním poli proti sobě stojí dvě armády, ma bitevním poli je jen jeden vítěz, který?

Mrazivá krása, ze které mě rozbolelo srdce,
Pocit, který se zařezává do duše a bez příčiny v ní křičí a dělá paniku.
Co to jen je? Netuším…
Dívčino tělo před námi, na bitevním poli zalila bílá zář. Otevřela ústa a oči se jí změnily na černé, diamantově tvrdé. Křičí, z plných plic a do každé buňky proniká rezonance té strašlivé vidiny.
Bílé světlo z ní vyšlehlo jako oheň, jako plamen, jako její duše a esence. Je to už ona a něco víc, nezastavitelné, nepolapitelné. Je všude a křičí.

Na bitevním poli, před námi stojí dívka, za ní je zdecimovaná armáda potrhaná na kusy meči, kouzly a ohněm, krev a spálené maso tvoří kulisu poslednímu vzdoru. Nakonec není žádný velký bojovník, je jenom ona, ta která stojí daleko před námi a z úst jí vychází poslední výkřik.
Před ní je náš nepřítel a jeho hordy následovníků. Skřeti, démoni, čarodějové, černě odění lidé a děti… A ona stojí přímo před jejich vůdcem, který se tyčí do výšky nejméně o deset metrů přečnívající její chatrné tělo. Je tak maličká a je tam sama!

Nad bitevním polem zazní trubky, volají do zbraně, volají všechny, kteří jsou schopni udržet zbraň. Volají všechny, kteří nedokáží obětovat to jediné, co zlo chce.
Na bitevním poli spáleném na uhel a posetém mrtvými muži se formuje poslední družina statečných a přeživších. Je jich málo a dívka stojí daleko před nimi.
Otevírá ústa.

Křičím a celé mé srdce, které už není schopné další bolesti, volá spolu se mnou.
Cítím mráz, strach a cítím odvahu. Jsem poslední, musím něco udělat.
Všichni ti lidé, jsou mrtví kvůli mně a já měla být mezi nimi. Stojím proti poslednímu netvoru a dívám se mu do tváře, vím, že se blíží smrt, ale vím, že nikdy nepřestanu cítit lásku ve svém srdci. Jsem poslední…a proto jí dávám vše. S výkřikem pozvu své srdce a mou duši do poslední velké bitvy. Pláču, když křičím a mé tělo rezonuje a klepe se. Vyšlehl z něho bílý plamen a už to není plamen, je to náhle bílé slunce, které zahaluje vše kolem.
Křičím, cítím mráz a moje srdce a má duše křičí spolu se mnou.

Bitevní pole zalije bílé světlo, smísené s křikem poslední dívky. Z jejího těla se uvolní lidská esence a láska zaplaví krajinu kolem.
Následuje exploze.
Autor Flow Calipso, 02.01.2011
Přečteno 498x
Tipy 3
Poslední tipující: samuel44, Ossian
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

blbost az svet, samy patos

23.02.2011 11:24:00 | Sarazin Faestred

Děkuji, to mě velmi potěšilo..

03.01.2011 11:38:00 | Flow Calipso

Krásný popis.. ta atmosféra se dostala až ke mě. Díky

03.01.2011 00:59:00 | Ossian

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí