Dragons of autumn days

Dragons of autumn days

Anotace: Prolog + 1. část Dragons of autumn days = Draci podzimních dní. Fantasy příběh z dob dávno minulích...nebo ne?... -Snad opraveno, pokud najdete nějaké další chyby. Prosím napiště mi do komentářů -

Sbírka: Dragons of autumn days

Draci.
Mohutná, hrůzu nahánějící i úctu vzbuzující stvoření která mezi námi kdysi údajně žila.
Jejich legenda nezapočala u drakobijců či drakodlaků ani u rytířů kteří z jejich spárů vysbozovali princezny.
Všechno to začalo mnohem dřív než se drakiáda stala zábavou pro předškolní děti, mnohem dřív.
A kde že to všechno tedy začalo, ptáte se?

-Čína,kolem roku 1500 našeho letopočtu-

Na rozdíl Evropy kde jsou draci chápáni jako předzvěst chaosu a ničení, v Číně jsou tato posvátná zvířata chápána jako symbol moci všech přírodních jevů jako vítr, déšť nebo zemětřesení, ale především jsou symbolem vládců.
I tady jsou ovšem obě strany jedné mince. Dobro a zlo.

Lidé na náměstí se shlukli se zvědavostí sobě vlastní do patvaru který by měl připomínat kruh. Uprostřed všeho toho rozruchu stál malý asi šestiletý chlapec a značně se chvěl, potůčky slz mu stékaly po tvářích. Bál se těch cizích lidí. Chtěl domů i když mu tam zbyl jen Fej.
Jen co si na draka vzpomněl, vybavil si jeho hadí a přesto mohutné a hbité tělo, chytré zelené oči a tvrdohlavou povahu přestal se chvět.
Vzhlédl k neznámým lidem s novou rozhodností v očích a oni se před ním rozestoupili.
Chlapec na nic nečekal a rozběhl se domů jak nejrychleji mohl.
Jakmile vyběhl z města narazil na známou lesní cestičku. Větve okolních stromů ho šlehaly do tváří a on se znovu rozplakal.Cesta se mu zdála delší než jindy, ale konečně spatřil malé stavení a tak ještě přidal na rychlosti.
Autor Wínqa, 03.01.2011
Přečteno 426x
Tipy 1
Poslední tipující: Eylonwai
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Eylonwai: Naštěstí nejsem češtinofil a jednoduše mi to v té angličtině lépe zní (osobní názor), taže název se měnit nebude. :) Jinak na pokračování se intenzivně pracuje (Už tačí jen přepsat do PC a bude tu další část)

14.06.2011 21:43:00 | Wínqa

Rozhodně by stálo za to přidat pokračování :)
Jinak... myslím, že by bylo hezčí nechat název v češtině, ale to je jen skromný názor češtinofila xD...

14.06.2011 20:26:00 | Eylonwai

Aleina: To není špatný nápad...to vůbec není špatný nápad! :D .... možná..ha! Právě si obživila povídku..Děkuju :)

29.05.2011 11:31:00 | Wínqa

Daj tam i elfov...prosím!!:)

13.04.2011 17:19:00 | Elyona

Dragita : Ano, to já taky :D Mám napsanou jen kratičkou část a tu sem zatím přidat nechi. :)

07.02.2011 17:29:00 | Wínqa

jsem zvědavá na pokračování;)

09.01.2011 02:36:00 | Dragita

Moara : Děkuji, už se vrhám na opravu.
Snad to teď bude vypadat lépe.

07.01.2011 21:52:00 | Wínqa

jak už bylo řečeno, máš slušný hokej v gramatice. Čárky máš jinde, než by měly být a tvrdé + měkké i si taky zopakuj.
Např. "Lidé se shlukli" má být i, "malý chlapec" je y, rozestoupili taky i, "větve ho šlehaly" y

07.01.2011 10:45:00 | Moara Sheridan

Matsu : A kde mám např. chybu? abych to mohla opravit, víš? :)
A ano Draci jsou úžasní ^^

05.01.2011 22:02:00 | Wínqa

Je tam dost chyb, ale jinak čekám, že se to časem vyvine v něco hodně zajímavého (už jen proto, že draci východní kultury jsou... prostě boží). Pozor hlavně na y/i a čárky ve větě... :)

05.01.2011 21:55:00 | Matsuyama Tatsuko-chan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí