Žoldáci Říše: Zničená naděje-Úvod

Žoldáci Říše: Zničená naděje-Úvod

Anotace: Danto se starými známými i novými členy se tentokrát musí postavit nejen svým nepřátelům, ale i vlastním a dokonce mezi sebou v dobách, kdy válka s elfy vrcholí... Krátké seznámení se Stefanem von Kesselem.

Kapitán Danto je zpět! A s ním i ostatní žoldáci.
Tentokrát se svými druhy se dostali k armádě Stefana von Kessela, která se připravuje k finálnímu úderu na poslední město elfů. Elfové jsou téměř zničeni na celém kontinentu.
Zapomeňte na obyčejnou válku dřívějších spojenců. Vyhlazovací boj se blíží ke svému konci.
Brutalita lidí proti elfům je cítit všude. Rasismus je na maximálním stupni.
Hony po elfských rodinách jsou na denním pořádku, stejně tak i hromadné jejich popravy.
Do jednoho zmasakrováni. Střety s posledními elfskými armádami jsou běžnou rutinou.
Tímto peklem musí Danto a jeho žoldáci projít.
Zůčastňují se těch nejzuřivějších masakrů, jaké můžou jen být.
Ale větším nebezpečenstvím jsou samotní žoldéři.
Profesionální zabijáci, násilníci, vrahové, zloději a psychopati, kteří se přidali k boji kvůli omilostnění samotným císařem. To jsou lidé, kterým musí Danto velet.
On a jeho nejbližší.... Glick, Agro, Hoss a dalšími prochází nejen přípravou na dobytí města,
ale také na splnění jednoho úkolu, které ukáže časem jak silné je jejich vzájemné přátelství.
Jeden z Dantovy družiny se zamiluje do elfské mladé velitelky, která je navíc dcerou generála
Aerthilla, momentálního velicího obrany města.
Zradí Danta a ostatní, celou svoji vlastní rasu a pomůže elfce k útěku.
Společně utíkají na sever, kde čekají poslední elfské lodě k odplutí do své domovské zemi.
Stefan von Kessel nařídí Dantovi, aby přivedl zrádce zpět a potom potrestat.
Danto s ostatními ale začínají pochybovat o splnění úkolu.
Mají přivést k veřejné popravě jednoho z vlastních?
Těmato myšlenkama se začínají ubírat po celou dobu pronásledování.
Nejen, že musí čelit skřetím smečkám a dalším bestiím v severských lesích, ale i proti Lowhertzovi
a jeho zabijákům, kteří se do pronásledování také přidali.
Vše probíhá v největším střetu, který se zapíše do jejich dějin i životů po mnoho dalších generací.
Přes devadesát tisíc vojáků pod vedením Stefana von Kessela se vrhá do rozhodujicího střetu...

Stefan von Kessel.
Byl to z počátku pouhý chlapec, jedné z menší šlechy na východě.
Ve svých deseti letech přišel o všechno, když Démonologové zaůtočili na jejich hrabství.
Pouze on přežil. Objevila ho hlídka v jednom úkrytu. Poslali ho i s jeho majetkem do císařského města, kde se rozhodl dát k armádě. Už pro nic jiného nežil.
Díky svému nízkému věku a hodně penězům, které měl od svých zesnulých rodičů a prodeji hradu, kde dříve vyrůstal si mohl dovolit učení od nejlepších mistrů s meči.
Ve svých patnácti letech začal studovat všechny taktiky, které lidské armády a jejich spojenců,
které až jako třiadvacetiletý kapitán mohl poprvé využít při svém prvním střetu s armádou démonologů, kterou nečekaně snadno porazil.
Díky vítězství si vysloužil pozornosti vrchních generálů, kteří chtěli vyzkoušet, jak si povede při
výpravě na orky a lizardy.
Utkal se s těmito rasami v sedmi bitvách, které vyhrál s naprostým přehledem.
Během několika málo týdnů se začalo mluvit o Kesselovi jako o spasitelovi lidstva.
V těch letech bylo lidstvo na pokraji zničení a až von Kessel dokázal porazit všechny nepřátele.
Samotný císař jmenoval Kessela hlavním generálem veškerých sil a to mu bylo pouhých dvacet sedm let.
Stal se legendou mezi vojevůdci a nikdo o něm nepochyboval.
Obyčejní lidé ho považují za zázrak a dopřál jim klid na srdci, když zahnal skřety daleko za hranice Říše.
Démonology zmasakroval téměř do jednoho, jedině několik kultistů zůstalo schováno v různých místech a čekají na vhodnou chvíli, kdy otevřou své portály pro další jejich armády.
Ve svých třiceti letech dostal generál von Kessel od císaře úkol:
Porazit jejich dřívější spojence........ Elfy.
Autor Fabio, 06.03.2011
Přečteno 304x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí