Richter Rosenheim

Richter Rosenheim

Anotace: Mnoho z vás si asi pokládá otázku, kdo to vlastně ten Richter Rosenheim byl? Tady je část jeho života. Postupem času se sem dostanou jeho další části, některé zasahující do příběhu, některé které následovaly po tomto vyprávění.

Kdysi dávno v zemi Harkneja žili lidé, elfové, orkové, trolové, a další stvoření. Žil tam i rod Rosenheimů, který nebyl jen tak obyčejný. Albert Rosenheim, otec Richtera Rosenheima byl upírem. Upířím vládcem, který po staletí bojoval proti lidím a elfům. Byl to neustávající boj, po mnoho bitev se ani nevědělo, kdo to má navrh. Avšak několik let se už nebojovalo.
Jednoho dne, když vítr venku silně vál, a létaly blesky, se Albertovi Rosenheimovi a jeho ženě Manulettě narodily dvojčata. Richter a Lucius.
Když Richterovi a Luciusovi bylo 15 let, tak přepadla Aliance hrad, na kterém sídlili. Aliance byla vedena Rickem Zairským, největším lidským válečníkem a vůdcem v dějinách Harknejy. Albert a jeho vojska bránily hradby zuby nehty. Někteří upíři pro svého pána pořádali nálety na katapulty, aby nemohly zničit hradby a dostat se dovnitř. Moc se jich však zpátky nevracelo. Po 18 dnech boje se Aliance dostala do hradu. Albert se rychle odebral do komnat, kde v té době byl Richter a Lucius a řekl jim:"Utečte tajnou chodbou, rychle." Richter a Lucius sice chtěli se svým otcem zůstat, avšak nezůstali. Nakonec dali na svého otce a utekli tajnou chodbou z hradu. Co se dál dělo na hradě Rosenheimů, to Richter ani Lucius neví.
Richter s Luciusem nejdřív nevěděli kam se vydat. Byli příliš vystrašení, na to aby něco pořádného vymysleli. Richter navrhl, že by se mohli vyspat, a další den něco vymyslet. Lucius, celý vyklepaný jedině souhlasil. Příští ráno Richter vzbudil Luciuse. Lucius a Richter ač byli dvojčata, tak každý byl jiný. Richter nikdy neměl štěstí na holky, avšak byl víc po otci - vůdčí typ. Inteligentní, strategické myšlení, ale zato měl smůlu ve zbytku života. Lucius střídal holky jako ponožky, ale když šlo do tuhého, tak začal zmatkovat. Richter ráno navrhl, že půjdou do Durintaru, pevnosti orků, za spojeneckým vůdcem Balderem. Když přišli na Durintarskou pevnost, orkové je nechtěli pustit za Balderem nejdřív. Když to nejde po dobrém, musí to jít po zlém, pomyslel si Richter. Použil hypnózu na orkského kapitána vojsk, aby je dovedl za Balderem.
Balder po zjištění co se stalo zuřil. "Lidé chtějí další válku? Ať ji teda mají!" Richter mu však odvětil, že jít hned do války nemá nijak cenu, skončilo by to dřív než by začalo, mu řekl. "Si jako tvůj otec, taky myslíš tou tvojí upíří makovicí." Richter se pousmál a odešel. Luciuse tam nechal, věděl, že vojska s ním by nesehnal. Byl by akorát přítěž.
Richter tedy začal schánět vojska. Vrátil se po 4 týdnech. Celý zmožený, roztrhaná róba. Co Richter vyváděl, nikdo neví, ale splnil svůj úkol. Sehnal armádu. Poté vypukla válka. Válka, která měla změnit všechno. A taky, že vše změnilo. Válčilo se 42 let, pro upíra a elfy sice nepatrný věk, ale pro ostatní to bylo horší. Zvlášť pro lidi. Po těch 42 letech byly všichni zničení. Země, tvorové. Kdo vyhrál? Po tomto boji vyhrál Richter, ale nebyla to úplná výhra. Richterovi zemřel bratr Lucius, zemřel Balder, a mnoho dalších. Richter nakonec usedl jako vládce Aliance Temna. Která měla pod vládou většinu země Harkneja.
Autor Richter Rosenheim, 23.04.2011
Přečteno 420x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nedokonalé zpracování. Příliš nedokonalé.

30.05.2011 21:06:00 | Trystan ap Tallwch

Souhlasim s poslednim příspěvkem. Mezi časovejma skokama bys měl dávat prázdný řádky a rozhodně se tam vůbec nehodí přímá řeč či rozmýšlení. Nezbývá ti nic jinýho než cvičit, cvičit a cvičit.

Máš dobrý předpoklady, ale zatim nedokážu říct, že mě to zaujalo. Cviš a piš

07.05.2011 19:03:00 | Corsica

ahoj, podle me bys mel venovat vetsi pozornost pravopisu, je tam az moc chyb, ktere primo biji do oci.

23.04.2011 21:46:00 | Waistnex

Ano, ty skoky v času jsou tam však dány záměrně, jelikož budou doplněny o další příběhy, které budou mít svou vlastní váhu :-)

23.04.2011 17:17:00 | Richter Rosenheim

Povídka vypadá zajímavamě. Ale jsou tam příliž velké skoky v času. Dávám tip :)

23.04.2011 14:20:00 | Hoshi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí