Elioska dobrodružství dil 1

Elioska dobrodružství dil 1

Anotace: O me postavě ze hry Aion.

Elioska dobrodružství dil 1

Je krásné letní odpoledne. Slunce stojí vysoko nad eltnenskou pouští, vzduch se nad zemí vlní horkem, vše co může vyhledává stín palem. Jen malá sorcerka se rozhodla, že si nasbírá byliny na výrobu lektvarů a léků. Vydala se pouští směrem k observatoři, tam si může nasbírat bylin, co jen unese. Bratr ji sice varoval, že v okolí přepadají Elyosany nepřátelé z Asmodie, ale ona se nebojí, ráda chodí sama, může se tak v klidu kochat krásou okolní krajiny, může přemýšlet a snít. A tak jde s hlavou v oblacích z Gollden Bouch Garrison kam doletěla místním ayrotaxi. Přemýšlí o svém Artim co podniknou, až se vrátí z výpravy do Heroinu, kam jej poslal Fasimedes. Chce být s ním, těší se na jeho společnost. Je vždy v jeho blízkost šťastná.
Skoro si nevšimla , že se za zády v dáli objevil veliký vír písku a tato bouře s blíži stále víc k ní. Zastavila se na kopci , kde jsou staré rozvaliny, pozůstatky někdejšího krásného domu. Rostou tu keře fess fiberu a tak se tu chce chvíli schovat ve stínu před žárem a natrhat si byliny. A přitom spatří blížící se písečnou bouři. Co ted, kam se schovat? Najednou ji blesklo hlavou, že kousek odtut je veliká jeskyně se vstupem do Kyola Templu . Tam se může schovat a přečkat v klidu bouři, je to malý kousek, proto přidává do kroku a poslední část cesty již běží, aby se stihla schovat do bezpečí. V jeskyni je chládek a ticho.
Posadila se na schody u chrámu a odpočívá.
Když se bouře uklidnila, rozhodla se že bude pokračovat ve své cestě a vydává se směrem k observatoři. Jde do kopce soutěskou, již je skoro u cíle. Najednou si všimne stínu. Nějaký muž ji doběhne a zastoupí jí cestu. Je veliký v černé zbroji. Vidí mu jen do rudých očí, které na ni hledí z pod přilby. Ach teprve teď si uvědomí, že to je Asmodian. Odskočí od něj, zalistuje v knize a sešle na sebe magický štít. Stíhá to na poslední chvíli, Asmodian na ni zaútočí svým mečem. Magický štít jej odrazí, a Ameli může seslat v krátkém sledu několik svých ohnivých kouzel, které jej v útoku zastaví. Sesílá na něj spánek a ten jí dává čas připravit silnější kouzlo a Asmodianana zabít. To se jí daří, a ona si myslí, že má již vyhráno. Ale není to tak. Najednou ucítí prudkou bolest v zádech, jak jí zraňuje dýka . Je překvapená. To nečekala. Asmodianský assasin má navrch, bodá ji podruhé a ona ztrácí síly . Myslí si , že je to její konec. Assasin najednou mrtev padá k zemi vedle klečící Ameli. Z posledních sil se otočí a vidí nad sebou stát svého bratra. V jeho tváři se odráží strach o ni, ale i zloba z toho, že ho neposlechla. Bratr zjišťuje jak moc je zraněna a začíná ji svými kouzly léčit, Tkáně se zacelují a Ameli získává od bratra novou životní sílu. Ted jen čeká, že ji bratr začne hubovat. Ale on mlčí. Zvedne ji, jednou rukou ji podepírá v chůzi a ve druhé ruce nese svou bojovou hůl a její koš s bylinami. Stoupají soutěskou a blíží se k observatoři. Rychle do bezpečí, možná že je tu těch Asmodianů víc. Z kopce observatoře k nim běží štíhloučký mladík. Na zádech má luk. Vždyť je to Artin. Jak to, že tu je.
,, Jste v pořádku, už jsem se o vás bál?“
„ Jak to že tu jsi? Neměl jsi být v Heironu?“
„ Však jsem tam byl, ale tvůj bratr mě volal, že nejsi doma, že je nad Eltnenem písečná bouře a tak jsem se rychle vrátil a vydali jsme se tě hledat. „vysvětluje .„ Co tě to napadlo. Je to tu nebezpečné pro samotnou dívku. Doufám, že jsi jí už vyčinil Alatre.“
„ Jako bys neznal mou sestru, tady nic nepomůže, už nic ani neříkám.“ Mávl rukou Al a usmál se. „ No hlavně že jsem přišel včas. Asmodiani si ted nějak moc troufají a rozlézají se po našem Eltnenu. Půjdu to nahlásit velení, něco se s tím už musí udělat. A ty mi sestru ohlídej.“
Al se pomocí svitku teleportoval do sanctumu a nechal je o samotě.
Artin měl chuť ještě Ameli pořádně vyčinit, ale místo toho jí vtiskl na tvář polibek. Tak pojď, ty neposlucho,“ mrkl na ni okem, vzal ji za ruku a vedl do bezpečí observatoře. Ameli raději mlčela a následovala Artina. Bylo to v této době asi nejrozumnější, co mohla udělat. Také věděla , že ji teď bratr Al ani Artin samotnou asi už nikam dlouho nepustí. Moc se o ni báli.
Autor Issa, 08.05.2011
Přečteno 326x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí