Kočka- mrtví milovník

Kočka- mrtví milovník

Anotace: pokračování ke Kočka- Bylo, nebude

Sbírka: Kočka

Náhle jí vletu objali něčí paže a ona se ocitla nad útesem, ze kterého skočila. Seděla na trávě a přední stál Willis, celý mokrý. ,,Vždyť jsi mrtví.‘‘ Namítla, ale dovolila naději, usídlit se v srdci. ,,Jak se to vezme. Ale proč jsi skočila z toho útesu?‘‘ Tuto otázku nechala ležet stranou a objala ho. ,,Miluji tě‘‘ Šeptla mu do ucha. ,,Nemohla bych být bez tebe.‘‘ Posunul ji kousek od sebe a podíval se jí do očí. ,,Proto jsi skočila?‘‘ Když nesměle pokývla hlavou, pokračoval. ,,Já tě taky miluji a právě proto se musíš držet dál. Nechci, aby se ti něco stalo a už vůbec ne, kvůli mně.‘‘ Prosba v jeho očích ji zarazila. ,,Proč…?‘‘ Vypravila ze sebe. ,,Něco ti řeknu, ale nesmíš to nikomu říct.‘‘ Když pokývla hlavou a zvědavě pohlížela do jeho očí, promluvil. ,,Já jsem zlý tvor, tvor temnoty a noci. Jsem upír.‘‘ Pohled v jejích očích byl zmatený a zvědavý zároveň. Strach chyběl. ,,Ale jak to, že jsi na slunci neshořel?‘‘ ,,Slunce nás jen vysiluje, proto mě ti bandité mohli shodit z toho útesu.‘‘ ,,Piješ lidskou krev?‘‘ Pdíval se na ní a bylo vidět že je smutný, když po něm chce odpověď. Přesto odpověděl. ,,Ano, ale jen těm nad hrobem a vážně zraněným. Jinak si vystačím i se zvířecí.‘‘ To ji celkem potěšilo. Řekla proto: ,,Miluji tě, je mi jedno co jsi nebo co říkáš. Nikdy tě nepřestanu milovat a je jedno co se stane. Miluji tě, Willisi de Morte!‘‘ To ho trochu vykolejilo. ,,Ale já s tebou nemohu být, tobě bude 50 a já budu pořád stejný. Musela bys mě nechat, abych tě proměnil, naučím tě, jak vypadat že stárneš a jak lovit. Byla bys‘ mou paní.‘‘ Už chtěla odpovědět, když dodal: ,,Rozmysli si to, prosím.‘‘ ,, Dej mi jeden den. Pak ti řeknu ano nebo ne.‘‘ Den uběhl a ona řekla ano. Pak se vzali a žili ale neměli děti a neumřeli, konec… a nebo snad ne? Kočka Ethel se zatoulala dva dny po svatbě a všichni měli za to, že zemřela. Proměnila jsem se zpět v člověka a napadlo mě: Pomáhám už 1400 let pěstovat, nacházet a tvořit lásku, mezi upíry a lidmi. Kdy nadejde konec mého prokletí? Kdy mi vrátí život? Kdy najdu svou lásku já? Proč mě nikdo nezná? Takovéhle a podobné myšlenky se mi hlavou honili často, ale nikdy mě nenapadlo, kdo bude mým nástupcem. Moje kočka se jmenuje Hekatah. Je celá černá a žije už 13 let. Myslíte že někdy najdu svou upíří lásku?
Autor angellka, 08.08.2011
Přečteno 542x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Není to špatný. Trošičku mě mátlo, že první díl byl z pohledu hlavní hrdinky a v druhém byla v třetí osobě. Pak bych asi trochu odtrhala odstavce, popř.dialogy, takhle je to trochu nepřehledné. Myšlenka s kočkou jako ´dohazovačkou´ se mi líbila:)

08.08.2011 16:12:00 | hybridka22

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí