Midnight Rider

Midnight Rider

Anotace: když nebylo nic moc na práci :) Teprve začínám a tak budu ráda za každý váš názor..

Šla jsem ztemnělou ulicí.Pouliční lampy vrhaly oranžové světlo na mokrou cestu přede mnou.Pršelo..sice jen jemně, ale pršelo.Měla jsem už zmáčené vlasy,ale to mi nevadilo.
Vracela jsem se z večírku u kamarádky.Dnes jsem si kvůli tomu oblékla novou sukni a vzala jsem si krásné tílko.
Přemýšlela jsem nad dnešním dnem tak jako celkově.U Kim se stala menší nehoda..kluci se tam samozřejmě museli rvát..Šla jsem odtamtud dříve, bylo mi něják divně.
Moje kroky se rozléhaly ulicí a byl to jediný zvuk jaký šel slyšet.Šla jsem klidně dál a najednou za sebou uslyšela ještě další kroky, ovšem neviděla jsem žádný stín, ani nic podobného.
Otočila jsem se, ale za mnou nikdo..zvláštní.Přísahala bych, že za mnou někdo šel.
Dala jsem se znovu do chůze a opět ty kroky.Otočím se a zase nic.
"Hej! Je tu někdo?"Zakřičím do prázdné ulice..jsem naivní.
"Hej! Je tu někdo?" Zakřičí mi mužský hlas v odpověď. Rozhlížela jsem se po zpustlé ulici.Nikde nikdo.Začínala jsem se bát.Nakonec jsem přece jen měla souhlasit s tím, že mne Matt odveze domů.
"Haloo?"Ztěžka jsem polkla a poslouchala.
"Haloo?"Ten samý hlas.Náhle se všude kolem
mne rozprostřela mlha a začala se formovat do lidského těla.
Přede mnou stál kluk zhruba stejného věku jako já.Měl bledou kůži a starodávné oblečení.Uklonil se mi.
"Spanilá slečno.."
"Co?"Zírala jsem na něj jako na zjevení..moment..on byl zjevení.
"Mohu vás poprosit o malý taneček?"Byl celkem pěkný.Přistoupila jsem k němu a vložila svou ruku do jeho.
Chytl mne ledovou rukou kolem pasu a přitáhl k sobě.
Začali jsme tančit.Tančili jsme mlčky a dívali se jeden druhému do očí.
Tempo se postupně zrychlovalo, až jsem sotva popadala dech.Točili jsme se v smrtícím tanci, ovšem na něm nebyly znát žádné známky únavy.
Cítila jsem kapky potu na čele.
"Můžeme přestat?"vydechla jsem.Podíval se mi zpříma do očí a propukl v přímo ďábelský smích.Jeho oči začaly měnit barvu do temně černé.
Stále jsme jen zrychlovali a zrychlovali, až se naše nohy téměř nedotýkaly země.jako by jsme se vznášeli 10 centimetrů nad zemí.Začala jsem pociťovat vlnu únavy a klesla mu v náručí.
Měla jsem vyschlé v krku a nohy mne bolely.Omdlévala jsem.
Cítila jsem jak mne vyhoupl do sedla koně a pak se vyhoupl za mnou.Poslední co jsem slyšela byly kopyta jeho koně.

"Aryo..vstávej.."Slyšela jsem matčin hlas.S námahou jsem otevřela oči a zjistila jsem, že ležím u domovních dveří.
"Co se stalo, když jsi šla včera večer domů?"Zeptala se mne..
"Co?"Zeptala jsem se slabým hlasem.
"Sousedé říkají, že tě viděli tancovat na ulici a tančila jsi tak dlouho až jsi omdlela..tančila jsi prý..ďáblův valčík.."Vůbec jsem nevnímala co mi máma říká.Po chvíli mne zvedla na nohy a šla dovnitř.Vydala jsem se za ní.
"Děkuji vám za tanec spanilá slečno.."Ozval se hlas za mnou.Jako v mrákotách jsem se otočila a viděla mizející postavu onoho muže.
"Aryo!Pojď se najíst.."Zavolala na mne máma z kuchyně a tak jsem přiměla nohy, odlepit se od podlahy a jít do kuchyně…
Autor KatushKa, 11.08.2011
Přečteno 289x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Taky si myslím, stačí to tak jak to je:) Na začátečníka píšeš dobře :)

19.09.2011 18:48:00 | Matsuyama Tatsuko-chan

Pořád jsem musela přemýšlet, proč mi to to přijde tak hrozně "nahuštěné" na sebe... vůbec nepoužíváš mezery mezi větami. :D I za tečku patří mezera. .) A pozor na čárky.
Kromě "Cítila jsem jak mne vyhoupl do sedla koně a pak se vyhoupl za mnou.Poslední co jsem slyšela byly kopyta jeho koně.", kde se opakuje "vyhoupl" a "koně", mi tam nic nijak výrazně nevadilo.
Líbí se mi nápad, asi by to ani pokračování nepotřebovalo, stačí to tak, jak to je. .)

14.08.2011 19:59:00 | Double_U_is_usually_W

Jo a... vítej na Literu. .)

14.08.2011 19:59:00 | Double_U_is_usually_W

No vypadá to zajímavě, těším se na další část. :)

12.08.2011 01:05:00 | Šepot ve větru

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí