Setkání s Andělem

Setkání s Andělem

Anotace: Na vlnách fantazie... °°

A pak jsem ho uviděla. Ta bílá, neprostupná záře obklopující vysokou postavu. "Chci tě vidět" Viděla jsem jemné rysy jeho tváře, jeho Andělské tváře. Byl tak mocný a přitom tak zranitelný. Kus mne! Je tu jen pro mě. Ten pocit mě nevýslovně uklidnil. Mé tělo zaplavila nová energie v podobě tepla. "Chci tě slyšet" Promluvil na mě hlasem milým, tichým a jemným. Jako pohlazení na duši jsem uslyšela jeho poselství. "Jsem tu pro tebe, celý Vesmír tě sleduje. Jsi jeho součástí, na to vždy pamatuj! Jsi součást celku. Nikdy nejsi sama, vždy jsem s tebou!" Jeho něžná slova mě dojala až k pláči. "Nebreč zlatíčko moje!" "To je štěstí. Já pláču štěstím!" Neodolala jsem a vrhla jsem se do jeho nehmotné náruče. Pocit, který nastal vzápětí se nedá popsat. Teplo... světlo... energie... Prameny energie, té mocné a Vesmírné lásky se valili skrze mě. Cítila jsem jak se naše srdce spojili v jedno. Jakoby se čas zastavil. TADY A TEĎ! Nic jiného není... jen přítomný okamžik. Vnímala jsem jeho srdce a přisbůsobila se mu. On mě zasypával něžnými slovy o naději, lásce a víře. Objímal mě v nekonečném proudu andělské energie. Mé první setkání s Andílkem bylo nepopsatelné.
Autor A-ya, 05.09.2011
Přečteno 283x
Tipy 2
Poslední tipující: Matsuyama Tatsuko-chan
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Děkuju moc :)
Ano, je to nádherný pocit :)

27.10.2011 20:15:12 | A-ya

Krása... docela odpovídá mému Prvnímu setkání. Je nádherné prožívat to každý den, kdykoli se otočím, cítím ho.

Líbí se mi to :)

19.09.2011 18:36:00 | Matsuyama Tatsuko-chan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí