Sirotci: Šílenství

Sirotci: Šílenství

Anotace: Dva mladý sirotci. Jeden jezevec, šílený dub a jeho svět v jiném časovém prostoru, rovná se jedno veliké dobrodružství plné šílenství, humoru a akce mezi šílenými tvory za hranicemi představivosti.

PROSÍM O KOMENTAR, JE TO PRO ME DULEZITÝ.


Temný závoj pohltil okolní světy do temné tmy. Hvězdy začali utvářet na svých pozicích souhvězdí, skrývající mnohé tajemství.
Ozařující dvě siluety, patřící dvěma mladým pacholkům Galadinovi a Lielfovi, kteří se vykradli z postelí z místního sirotčince městečka Galderak.
Stojí venku, převlečený za dobrodruhy, nebojácné rytíře. V brnění vyrobené z pytlů vycpané slámou. Meče si vyrobili z tyčí od rozbitých košťat a štít mají z víka od popelnic. Oba se šklebí zubatým úsměvem. Není divu, dnes mají oba svoje desáté narozeniny. Chtěli by se stát jednou hrdiny, spasiteli žen v nesnázích a krotiteli draků.
A tak se zatím na ně vždy hrají v noci svých narozenin už od sedmi let.
Po chvilce se rozeběhli směrem k místnímu lesu Ocullta, kde si všimnou na jeho začátku hliněné cesty, jezevce pohybujícího po dvou nohách, opírající se o dřevěnou hůl a dřevěnou dýmkou trčící mu z tlamy. Galadin i Lielf udiveně zírali a nevěřili svým očím.
Jezevec se pomalu dobelhal k jednomu velmi starému a mohutnému dubovému stromu. Zaklepal na něj holí a zmizel v zelené ostré záři.
Autor Darlock, 28.09.2011
Přečteno 245x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí