Bitva s upíry II.

Bitva s upíry II.

Anotace: pokračování a zase prosím o hodnocení

A tak Norael učinila, jak jí Ghalath řekl. Vojáci byli zpočátku zachmuření, ale pak přesvědčení, že vyhrají, zvítězilo. Rozkázala jim, aby se na zítřejší svítání všichni připravili k odjezdu. Plně vyzbrojení a s brněním. Kuchařkám nařídila připravit jídlo pro 753 tisíc lidí na pět dnů. Kuchařky byly zoufalé, neboť to bylo spousta jídla, ale nakonec s vynaložením veškerého úsilí se jim to podařilo.
,,Pojedeš se mnou?“ otázala se Norael Ghalatha.
,,Přece bych tě v takové situaci nenechal samotnou,“ opáčil stroze Ghalath. Druhý den se tedy brzy ráno vydalo celé vojsko s Norael v čele k Lamskému království. Za pouhý jeden den se střetli s dousud největším vojskem, jaké kdy viděli. Těsně předtím, než boj vypukl, udílela královna Kamie pokyny a povzbuzovala svou armádu:
,,Ty Ralkoku veď svůj oddíl nalevo, ty Ghalathe zase napravo a můj oddíl pojede přímo. Musíme zvítězit, poněvadž jinak by se upíři vrhli na naše rodiny. Vyhrajeme, protože máme obrovskou sílu. Do boje!“ a vyrazili. Všichni byli na koních a v rukou třímali stříbrné meče. Po dlouhé době neutuchajícího boje Norael se svým vojskem vedli. Měla z toho obrovskou radost, přestože se cítila vyčerpaná a měla obrovskou žízeň. Na jejích vojácích bylo vidět totéž. Bohužel na upírech nebylo znát žádné vyčerpání. Obličeje měli potřísněné krví, jak ji vysávali svým obětím. A tak se Norael s novou silou vrhla do bitevní vřavy. Zabila nejméně třicet upírů a „prokousávala“ se jimi dál. Zničehonic ji obklíčila skupinka osmi upírů. Pět z nich stačila zabít a když se věnovala šestému, tak ji jeden bodl ze zadu nesmírnou silou těsně pod srdce.
Ghalath uslyšel velmi slabý výkřik, otočil se a spatřil Norael s mečem v těle. Rozzuřeně se vrhl jejím směrem a zabíjel všechny, kdo se mu připletli do cesty s takovou vervou, až ostatní zděšeně utíkali. Doběhl k ní právě v té chvíli, co se nad královnou skláněl jeden z upírů a chtěl jí vysát krev – bodl ho. Upír vydal hrůzostrašný skřek a svalil se na Norael. Ghalath odhodil upíra pryč z ní a popadl ji do náruče.
,,Ghalathe… je to důležité… m-musíš- zajít za mými rodiči… budou vědět, o co jde.“ Začala umírající královna. „Vždycky jsem tě milovala.“ Dokončila, přičemž pohladila jeho tvář a skonala. Ghalath sevřel její tělo ještě o něco silněji nevšímaje si bitevní vřavy. O chvíli později zavolal čtyři vojáky, aby ji odnesli. A znovu se dal do zabíjení nepřátelských upírů. Nakonec pozabíjeli všechny nepřátele a tudíž vyhráli. Prošli celé bojiště, protože chtěli najít vojáky, kteří se dali ještě zachránit. Poté se dopravili do hradu a hned se dali do ošetřování raněných. Ghalath se vydal za Noraelinými rodiči. Ti byli ze zprávy o úmrtí své dcery velice smutní a královna mu předala listinu, kde mu Norael svěřovala vládu nad Kamijským královstím. Nemohl tomu uvěřit a nakonec za ním ještě přišla služebná s pokorným výrazem ve tváři a sdělila mu, že ho s Norael vyměnila, poněvdž královna si přála dceru.
A tak se Ghalath stal králem. Norael pohřbili do rodinné hrobky blízko hradu, kam nový král často chodil a nad hrobem tiše vzlykal.
Autor Brigit.duerka, 29.08.2006
Přečteno 307x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

je to hezký,ale přijde mi to napsané trochu víc dětsky,pro příště víc rozepiš detaily a nebuď tak hrr...pokud to ale spravíš,budeš mít užasné příběhy.

Aisha

29.08.2006 20:33:00 | Mina Pattocci

Jenom mě ještě napadlo, že bys někde na začátku mohla vysvětlit jak se vlastně dostal ten chlapec k Norael. Jinak máš dobrý vkus na jména :). Vážně, je to dobré...

29.08.2006 15:18:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí