Válka křečků

Válka křečků

Anotace: Příběh odehrávající se na ostrově, kde křečci mají lidské vlastnosti...

Křeččí válka

Za 80000 let
Na ostrově Bartikan, který leží v Korálovem moři, žily dva znepřátelené druhy křečků. Jedni se jmenovali Džungarští křečíci, ale říkalo se jim Krvavý džem. Byli menší než ti druzí, ale byli hbitělší a více taktizovali.
Druhý druh křečků se jmenoval křečci zlatí, také se jim říkalo Krvavý džem a právě ta přezdívka byla počátkem jejich sporu. Oba druhy si tuto přezdívku přivlastňovaly, nebylo nikoho, kdo by je rozsoudil, a tak to řešili násilím. Jejich válka nebrala konce, až jednou se to stalo.
Bylo velmi chladné léto roku 82007 a v sídle zlatých křečků zasedala válečna rada, měli velmi hohně věcí na probrání například: džungarští křečíci jim zničili ropovod (ropa - byla to křeččí limonáda).
:nebo o napadení jejich velvyslanců a mnoho dalších problémů.
V radě bylo 6 křečků: král Čiko, 1. rádce Zoubek, 2. rádce Gigolo, admirál Zrníčko, generál Arnik a uklízečka Čiki.
První se chopil slova kral Čiko: ,,Zahajuji naši 50 válečnou radu.“
,,Musíme s těma Džungáčama něco udělat,“ řekl admirál.
,,Máš úplnou pravdu,“ přisvědčil generál Arnik.
,,Vyšleme na ně 2100 našich vojáků, pokud vím, mají velmi malou armádu, po minulých bitvách,“ řekl Zoubek.
,,Výborný nápad, Zoubku,“ přisvědčil Gigolo.
,,Můžu nabídnout až 5800 vojaků,“ řekl Zrníčko.
,,Než začla naše rada, přišel ke mně zvěd a řekl, že generál Čip má až 4500 armádu,“ řekl Čiko.
,,Proti té naší nemají nejmenší šanci,“ řekl generál.
,,Dobře tedy,“ řekl král, ,,za zítřejšího úsvitu vyrazíte.“
Ale to nevěděl, že celou radu vyslechl Fili, špeh Džungarských. Ihned utíkal do hradu krále Kaliho. Trvalo mu to celou noc, ale nakonec dorazil včas. Všechno vypovědel králi a ten prohlásil. ,,To si Čiko jen myslí, máme asi 5500 armádu, ti budou neblaze překvapeni chachááá,“ řekl král.
,,Přípravte se, vojáci, asi kolem západu slunce tu budou.“
,,Máme výhodu, králi, než prolomí naši hradbu, budeme mít převahu,“ řekl generál Čip.
Do té doby se nic zvláštního nestalo, jen se chystali na bitvu. Rozhodli, že část vojska bude stát před hradbou, další část bude na hradbách a nejmenší část je obklíčí zezadu.
Za soumraku spatřili zástupy zlatých křečků. Když byli na dostřel, vypálili na ně džungarští salvy zrníček ze svých mordiček. Byl to jediný bojový prostředek křečků. Zlatí byli tímto zaskočeni, proto hned zaůtočili. Běželi na zadních nožičkách a předníma tlapkama si bouchali do mordicek. Jestliže nějakému křečkovi došla zrníčka, tak utíkal za zásobovači nebo je posbíral ze země. Bitva trvala několik dní, ne-li týdnů. Na obou stranach padlo hodně křečků. Na straně džungarských padlo 5329 a na straně zlatých to bylo ještě horší, padlo jich 5724. Nakonec se zlatí vzdali přezdívky Krvavý džem a prejmenovali se na Krvavá fašírka. Při válce padl král džungarských, tak se jeho následníkem stal hrdina nejdrsnější bitvy generál Čip.
Tohle nebyl konec sporů džungarských a zlatých, ale žádný jiný nebyl tak zajímavý a téměř bezdůvodný.
Autor Mstitel1, 15.10.2006
Přečteno 529x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kubo,to se ti fakt povedlo,je to supr a srandovní,ale jak je napsáno v jednom komentáři pro toto dílko,užíváš moc čísel a to se mi tam moc nelíbí-ale jinak fakt super!

06.03.2007 19:20:00 | Keikó

No, je to fajn, ale nepoužíváš nějak moc čísel?
"Máme 1200 armádu..."
"Zvědové říkali, že jich je 6400"
"myslím, že můžu nabídnout 2330 mužů"
"Moje číslo je 2035"...

14.01.2007 17:22:00 | Al' Taon

Hesky někdy by mě nenapadlo že scifi může bejt tak...... legrační!!! Jinak díky je to vynikající!

26.10.2006 18:01:00 | Marcus Oplus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí