Zjevení víly

Zjevení víly

Anotace: Toto je sepsáno podle skutečnosti, přečtěte si a nechám na vás, jestli věříte či ne...

Je pondělí a musím vstávat do školy, což mi přijde po tak pohodovém a klidném weekendu skoro nelidské. Přesto se probudím dřív, asi tak v šest hodin.
Ležím si tak na posteli a říkám si, musím si užít poslední chvíle ve své vyhřáté posteli. Ale mám takový zvláštní pocit, že se na mě někdo nebo něco dívá.
Rozhlédnu se po pokoji a co nevidím, na křesle proti mně něco je. Protřu si oči, jako bych měl mžitky a podívám se znova. Trochu se mi zrychlil tep, na křesle něco sedělo.
Ležím na boku a zírám na tu věc. Její (ačkoli nevím, jak jsem přišel na to, že je to ona) tělo bylo průsvitné a okraje tohoto těla tvořila šedá obruba.
Nevím proč, ale uklidnil jsem se, jen se na ní díval. Ona dělala to samé, když vtom mi začala něco říkat (jelikož říkám, že je to podle skutečnosti, nebudu si vymýšlet, prostě si to nepamatuju).
Otočil jsem se na druhý bok a začal jsem tak zmírna podřimovat.
Bylo 6:30 a můj budík začal zvonit, unaveně jsem ho vypnul a šel jsem znovu do postele. Nicméně po malinké chviličce přiběhla moje matka a porušila tak posvátné ticho v mém pokoji. ,,Tak rychle vstávej, musíš do školy!" vyhrkla na mě
,,Bohužel," řekl jsem jen.
Protože jsem trochu zaspal, tak mi ihned začala dělat svačinu a snídani.
Rychle jsem se oblékl, dal do tašky a šel jsem se nasnídat.
Dala mi rohlík s marmeládou a čaj. Moc si mě nevšímala a šla se do ložnice převléknout z pyžama do jejího domácího ,,úboru".
Hlavu jsem si složil do svých věčně studených dlaní a přemýšlel jsem, co to bylo. Nakonec jsem učinil rozhodnutí, že to byla víla snů, nevím proč zrovna snů, ale pořád mně to jméno vyplouvalo z mozku, přestože pořád čtu fantasy, nikdy jsem o něčem takovém nečetl, takže to buď byla slátanina vylezlá z mý bedny nebo... něco víc.
Podíval jsem se na hodiny a divil jsem se jen, že ten čas tak letí. Křiknul jsem na matku: ,,Já jedu na kole, autobus už stejně nestíhám."
,,Tak dobře, ale vem si bundu a rukavice, je tam chladno."
Vyčistil jsem si tesáky, učesal vlasy a vzal bundu. Na rukavice jsem se vykašlal, nechci vypadat jako hošíček, co posluchá maminku na slovo.
Vyjel jsem na kole a za chvíli jsem byl u školy, protože je ve vedlejí vesnici vzdálené sotva dva kilometry.
První dvě hodiny jsem seděl v lavici, zaražený, občas jsem se zasmál vtípku své spolužačky, spolusedící a o hodinách jsem byl aktivní, tak asi jako lenochod, občas jsem se zastihl, jak nedávám pozor a přemýšlím o svém zážitku.
Přesně po tomhle moje duše toužila už hodně dlouhou dobu, o ukázku kouzelné bytosti, prostě jsem chtěl nějaký paranormální jev zažít na vlastní kůži. A když se to stane? Nic, jenom hloubám nad tím, jak se něco takového mohlo stát, prostě jsem se choval, jako nějaký vědec, který se snaží na všechno odpovědět.
A pak o velké přestávce, jsem se svěřil. ,,Normálně to by jsi nevěřil, co jsem viděl," řekl jem panu x, dalšímu čtenáři fantasy.
,,No povidej P...e."
,,Viděl jsem vílu," řekl jsem bez obalu
,,Cože, P...e řekni, že sis to vymyslel?!" řekl a podíval se na mě podezřívavím pohledem, jakobych lhal.
Vtom zbystřil další člověk, byl to pan y
,,A co si viděl nebo co ti říkala??"
,,Co mi říkala, to si už nepamatuju, ale vím, že tam něco bylo."
Pak k nám přišel ještě pan m, který se o fantasy nezajímá, ale kamarádíme se s ním.
,,No tak tam byla tvoje máma," řekl pan m, jakoby se snažil udělat vtip.
Já se jenom usmál a mlčel.
,,Ty vole kecáš, kdyby jsi něco takovýho viděl, byl by si z toho pořádně vyplesklej!"
,,Ale já vim, že to byla dobrá věc, mistře x, nemusíš se bát, nechtělo mi to ublížit."
Mistr x, jako by nechtěl přiznat, že by se mohlo něco takového stát. A pořád do kola opakoval: ,,Ty vole P...e, řekni, že kecáš."
To, jak jsem se usmíval, považoval za známku toho, že lžu.
Pak ještě pan y dodal: ,,Věřil bych tomu, kdyby na tebe nemluvila, jako, že by to byl optický klam."
Já se jen usmál a řekl jsem: ,,Já nevím, co mi říkala, ale jsem přesvědčený, že v mém pokoji něco bylo," to jsem opakoval každému, kdo mi nevěřil.
Ten den už jsme se o tom moc nebavili a taky si říkám, jestli ještě něco někdy uvidím, asi se s tím nikomu svěřovat nebudu, měli by mě za podivína.
Doufám, že si i nadále vystačím se všemi knížkami, protže tohle nebyl zážitek, který by se mně stal všedním.
Dodávám ještě, že zjevení nebylo vyvoláno drogami a že se skutečně stalo!
P.S. Ta víla byla na straně dobra, to vím jistě, takže se nebojte a můžete jít v klidu spát! Jen říkám, že i takové věci se v našem svěřě dějí, když budete vnímavější, možná si jich taky všimnete!!!
Autor Valoar, 16.10.2006
Přečteno 467x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tenhle příběh mě opravdu zaujal, protože já sama mám ráda nadpřirozeno a tyhle věci, které se týkají věcí, které jsou nemožné vidět.
Každopádně ti mohu jen závidět, že si něco takového viděl. Možná je to trochu k vyděšení a když to říkáš ostatním, tak nevěří, ale věřím, že tyhle věci jsou možný. :)

20.08.2012 10:54:31 | Frizzie

Líbila se mi tam ta známka humoru, lae hrozně mě tam štvali pan x, y...
P.S : já mám taky pořád studené ruce:-)))

28.01.2008 19:44:00 | Kovik

Pro Liamessette: jo ten rituál je následujícně: představuj si, že si v bublině, ta bublina má mít barvu kterou máš ráda.
Ještě účinější je když kroužíš ve vzduchu nějakou tyčí nebo nožem. Tato bublina tě má ochraňovat před vnějšímy vlivy, takže když si myslíš že na tebe někdo útočí vytvoř si ji, třeba jen v myšlenkách aby na tebe lidi nekoukali divně. Tato "magie" závisí hlavně na tvojí vizualizaci.

11.12.2006 15:36:00 | Valoar

Byla průhledná, jakoby ve vzduchu viselo něco našedlého. Byla malá asi jen půl metru. Nezáviď je jednoduché je vidět, jen se musíš soustředit, a když už něco uvidíš hlavně k tomu nechoď moc blízko, a pokud ucítíš že je ve vzduchu hrozba, nebo se jen budeš bát udělej obraný rituál, ale jestli bude ta věc silná tak bych toto nedoporučoval, pak jedině útěk. Nějaký věci o tomhle vím, ale nemám moc praxe, tak se nediv, kdyby ten rituál nefungoval, musíš toho vyzkoušet co nejvíc, a pak dělat, to co funguje... Ze začátku nebudeš ty věci co se dějí vidět, ale nenech se odradit, pak možná uvidíš............
Kdyby jsi chtěla něco prodiskutovat,tak mi napiš mail na adresu: p.zahalka@centrum.cz

11.12.2006 15:27:00 | Valoar

Bylo to hezké...moc....Zazraky se dějí a ja jen na nás jestlisi jich všimnem...Ty si měl to štěstí že si hoviděl.....Asi ti i závidím...Ale jak vypadala ta íla...Prosím...

04.12.2006 14:05:00 | Liamessette

Podle mě je to dobrý! A pokud si myslíš, že to do fantasy sekce patří, tak to tam nech, přece jenom i v reálném světě se fantasy objevit může... Vynechala bych pár drobností (x, y, atd.) a menší slohová úprava, ale jinak moc hezký!

31.10.2006 17:24:00 | Adriana Malkiellová

Díky za pochvalu, ta vždycky potěší.

29.10.2006 14:27:00 | Valoar

ehm, mě se to líbilo. Bez ohledu na to, že to je v sekci 'fantasy', bez ohledu na y, x, P...e, m atd. Prostě, něco takovýho jsem tady snad ještě neviděla, i když to není slohově nic moc...prostě je to skvělý! :)

29.10.2006 13:07:00 | Eylonwai

TAkže pavle kdo byl pan Y ???:)Nevím jestli ti to mám hodnotit když to je podle skutečné události! TAkže ..... jinak ....:) Je to něco jinýho než fantasi takže bych to dal jinam!

26.10.2006 17:55:00 | Marcus Oplus

Jo poslouchala jsem tě a zároveň sem se bavila s holkama...dívky totiž zvládají klidně dvě věci najednou,víš!!?:o)No zas až tak špatný nebyli-ale tahle prostě vede!!!

25.10.2006 17:38:00 | Barunka=o)

To znamená, že ty předchozí byli za 0,001?????????????:o)))
Jinak já opravdu věřím, že tam něco bylo...
Ty jsi mě zaujatě poslouchala jo?
Mě spíš připadalo, jakoby jsi se bavila s holkama...

24.10.2006 17:30:00 | Valoar

A mě se to líbilo!!:o)Možná proto, že jsem tě slyšela zaujatě vyprávět, nebo prostě, že tě znám! Každopádně můj osobní názor-je to lepší než ty předchozí o 99,999%
PS. nevím jestli ti věřím(s tou vílou), dalo by se to určitě vysvětlit nějak jinak,ale vlastně proč? Když je hezký věřit na něco jiného...

24.10.2006 17:11:00 | Barunka=o)

Není to fantasy, spíš by to patřilo do sekce "Tajemné, záhadné". A možná by to nepatřilo nikam. Pro mě dost nuda, ty "x" a "y" a další písmena hodně rušila.

17.10.2006 16:19:00 | Gina Rocca

věřila bych tomu... proč si to ale pak dal do sekce fantasy?
Zpracování ale nic moc, nevím.. víly by si zasloužily víc...

16.10.2006 22:46:00 | Sirael

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí