Nehoda při úlevě

Nehoda při úlevě

Anotace: Je to kravina, ale přečíst byste to mohli.

Nehoda při úlevě

Byl jednou jeden skřet a ten se jmenoval Urgůk. Žil poklidně ve Středozemi a nijak se neúčastnil bitev, které se kolem odehrávaly. Jednou však už skřetů velice ubylo, a tak potřebovali nové vojáky. Jedním z nich měl být taky Urgúk. Nejprve nechtěl, ale když mu vyhrožovali, že mu vymáčí hlavu v záchodě, rozhodl se, že teda půjde. Naverbovali ho a ihned vyfasoval granáty a nášlapné miny. Druhý den ho vyslali do helmova žlabu, aby porazil partu teroristů, kteří chtěli zničit hromadnou vstupenku na mega pařbu v Temné garáži. Bitva byla krutá, dopadla špatně pro skřety, protože teroristi měli C4 (nějake husté zbraně). Urgůk byl jeden z jednoho, který zdrhal po jedné noze. Utekl sotva metr a už nemohl, ale neměl na vybranou. Běžel tedy dál, byli už dosti daleko, když se mu chtělo smolit, odskočil si tedy do křoví a pustil to. Najednou je přepadli teroristi a mnoho jich zabili i smolícího Urgůka. Urgůk zemřel s dobrým svědomím, že před Svatým Petrem nebude muset jít na WC.
Ps: vím, že je to kravina, ale byl bych rád, kdyby jste si to přečetli a ohodnotili a okomentovali.
Autor Mstitel1, 20.10.2006
Přečteno 297x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kubo,jsi sice můj kamarád,ale řeknu ti,že to bylo fakt slabé-napsal jsi pár řádků a vlastně úplně o ničem...Zkus se takových blbostí příště vyvarovat OK?

06.03.2007 19:16:00 | Keikó

kelvin:jestli myslíš mě tak mám

26.02.2007 16:42:00 | Mstitel1

byli dva,Urgúk a Urgůk,takže...prostě klidně spi,jeden přežil C4 a dál smolí po Středozemi.

30.01.2007 21:57:00 | S&made

Spatřoval bych v tom dobrou myšlenku, jak by to vypadalo ve středozemi, která by ovšem byla vyspělá jako my. Ale to je všechno. Chtělo by to ucelenější rámec, nějaký smysluplný děj a další věci...

"Hej, Gandalfe, máš ICQ?"

27.11.2006 21:18:00 | Kelvin

je mi líto, ale nemám co komentovat a hodnotit. promiň...

23.10.2006 17:30:00 | Sirael

No jo, je to kravina, ale úsměvná a úsměvu je třeba. Rozhodně se nevzdávej a piš. Když tak se podívej o jednu povídku nazpět k dílku Vlčicce. Ať máš inspiraci do dalších fantasy pokusů.

20.10.2006 22:09:00 | Pavel D. F.

Nejsem si jistý, jestli jsem se měl smát nebo naopak mračit...
Tohle mi absolutně nic neřeklo ani nedalo, a co mi vrtá hlavou je spojitost Středozemě, teroristů a moderních zbraní. Pokud to byl umělecký zaměr, pak se zdaleka vyhnul mému pochopení.
Zkrátka je to takové...nijaké. Prostě pár řádků o velkém ničem. Je mi líto.
Ale ani v nejmenším bych tě nechtěl odrazovat od dalšího psaní. Přece jen máš ještě spoustu času.

20.10.2006 21:54:00 | Angeloras

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí