Híronci

Híronci

Anotace: Prolog k novému příběhu. A jestliže budete chtít pokračování, napište do komentářů...

Híronové byl malý národ žijící ve středu Světa.
Byli vzrůstu trpaslíka a hlavně měli rádi přírodu, obzvlášť lesy.
Žili na okrajích lesů v malých vesnicích v kamenných domcích, jelikož jim bylo líto "zabitých" stromů.
Byli to dobří farmáři, slavní dělníci, ale hlavně výborní sládci, kterým se nevyrovnal žádný lidský, elfský, trpasličí ani žádný jiný sládek.
Jak už jsem říkal, měli rádi les a taky vše, co v něm žilo, měli rádi kentaury, s kterými se přátelili, lesní skřítky, fauny, víly a jiná lesní stvoření.
Jejich mírumilovná povaha se však změní, když někdo kácí stromy v jejich okolí, to pak jdou se sekerami a luky do boje a dychtivé dřevorubce vyženou.
Z jejich rodu pochází hodně významných spisovatelů a umělců, ale jejich díla nejsou zachována v jejich národní knihovně, jak by někdo čekal, nýbrž v knihovnách jiných národů, protože híronské město neexistuje, jsou jen vesnice.
Je to odvážný a silný národ, který však není ve Světě nějak rozšířený, bohužel i tento národ má své nepřítele, jsou to nafoukaní elfové, kteří se je už několikrát snažili vymýtit, ale nezdařilo se jim to, protože híronci mají tuhý kořínek a elfy vždy zahnali. Schylovalo se k válce, híronští kněží a mágové to cítili.
A tak se híronský národ začal spojovat s kentaury, enty a dalšími lesními stvořeními, aby porazili nepřítele, silnějšího, než oni sami.
Elfové jsou teď oslabení, jelikož ztratili krále, ale rychle budou mít nového, a tak si malí híronci musí pospíšit, aby toho využili, a povraždili jich, co nejvíc.
Všichni si myslí, až je všechny pobijeme, tak budeme mít pokoj.
A tak malé híronské bojovníky vedl do války jejich král, Eduard I. bláznivý, bláznivý proto, že je to tak trochu starý podivín.
Autor Valoar, 27.10.2006
Přečteno 298x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jako prolog dobrý, uvidíme co se z toho vyvine.

28.01.2008 20:05:00 | Kovik

Tolikrát jsi mi říkal ať si to přečtu, že jsem k tomu vážně nakonec sedla.!:o)A zas tak špatný to není, dokonce se mi to líbí...i když já fantasy vlastně vůbec nerozumím...ale je to můj názor...jdu na další část..ahojda Bára!:o)

04.11.2006 16:28:00 | Barunka=o)

Jj budu se víc snažit to rozvíst a Ringu nepíše se náhodou chybi s tvrdým Y :o)))

29.10.2006 10:05:00 | Valoar

Taky mám moc ráda elfy, ale s híronky nemám zkušenosti, tak mě pouč a já se rozhodnu, komu budu fandit.
PS. Opravdu bys to měl víc rozvést. Než se člověk začte tak bude po válce a příjdem o tu srandu :-) D.M.

28.10.2006 19:58:00 | Doriana Marková

Jsem rád, že chcete pokračování, těm co mají rádi elfy: počkejte si na rozuzlení a Sirael oni jsou mírumilovní, ale nemají rádi elfy, protože elfové je chtějí vyvraždit.

28.10.2006 09:25:00 | Valoar

víš... přišlo mi divný, že jsou tak moc mírumilovní, a zároveň chtějí povraždit co nejvíc elfů...
to je takový zvláštní protiklad. Jinak je to vážně dobrý nápad, ale možná jsi to až moc uspěchal... Takový šup šup, a hop do války:D Ale pokračuj, jsem zvědavá, jak ti mírumilovní vraždiči pobijou co nejvíc elfů...:)
Sirael

27.10.2006 22:11:00 | Sirael

Hoj Parrote, máš tam trochu překlepy:), ale jako nápad to ujde:), ale já elfy mám rád takže.....směle doto, pokračuj nakonec jim elfové daj načuňu!

27.10.2006 16:42:00 | Marcus Oplus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí