Truhla Vikingů I tajemství truhly

Truhla Vikingů I tajemství truhly

Anotace: Jedna truhla zamotá hlavu všem. Příběh vás zavede do dob Vikingů a králů.

Sbírka: Truhla Vikingů

O několik desítek let dříve:
Vikingové mají dobré styky se zemí Érii.
Proto si od nich Vikingové nechají něco vyrobit.
To co si nechají vyrobit, je klíč k jedné bájné truhle, ve které je ukrytý duch pradávné sekery.
Vládce Vikingů truhlu uzavřel a klíč si někam schoval.

Současná doba králů a Vikingů.

Jack, ze začátku obyčejný člověk, pak byl zajat Vikingy, u kterých ho postihla bájná tisíciletá kletba Vikingů.
Ti, co chtěli utéci od Vikingů, byli zabiti.
Jenomže Jack, jako jediný z mála, byl velmi chytrý a jelikož zná, co je to za kletbu a jak se jí zbavit, tak ukradne bájnou truhlu a uteče.
Nakonec se Jack dostal až mezi piráty, takže je to teď i pirát.
Jack ví jak se kletby zbavit, a to tím, že ,obsah, truhly vhodí do ,modrého moře,.
Jenže Jack nemá klíč, a tak ho začíná hledat na západě i s piráty, kterým namluvil, že v truhle je plno zlata.
Jack nechtěl mít ještě větší problémy, než měl, a tak i od těchto pirátů utíká sám na západ, až nakonec dorazí do krásné země Érie, kde vládne už starý král, který má tři své potomky. Dva syny a jednu jedinou dceru Karin.
Aby se potomci krále stali vládci nad svými zeměmi, tak král pro ně nechal vyrobit tři medailony, které ukryl na různá obtížná místa v zemích.
Jenže jeden medailon, a to právě modrý, který patří Karině, má ještě i jinou vlastnost.
Tento medail byl totiž vyroben u tzv. Mořského pána, který před desítkami lety tak samo vytvořil bajný klíč k jedné truhle.
,Tento modrý medailon je tedy klíčem pro truhlu, kterou Jack ukradl Vikingům.
,Vikingové se to dozvěděli, a tak je napadá jediné místo, kde by měli začít hledat ,Érie,.
Tak samo tam miří i tisíce Pirátu, kteří hledají zase Jacka, který má už jejích truhlu plnou zlata.
Jack v zemi nalezne klíč - medailon pro truhlu, ale netuší, že ten medailon je právě tím klíčem...
Piráti i Vikingové jsou v Érii.
Starý král nic o truhle neví, takže se Vikingové chystají zaútočit.
Tak samo i piráti, ale Jack jim namluví, že klíč ještě hledá sám, ale že by měli pomoci zemi v boji proti Vikingům.
Jack už to ví, jelikož je s ním už i Karina, která chce zpět svůj medailon...
Po dlouhé bitvě, která se strhla, nakonec skončí porážkou Vikingů.
Jack se také nakonec dozví, že medailon, který nese, je i klíčem k truhle. Tak ji otevírá, jenomže obsah truhly Jack nezná.
Duch posvátné sekery se osvobodí a vstoupí do mocného Vikingského vládce.
Jack už ví, že Érii hrozí další nebezpečí, a teď už zbývá poslední možnost.
Truhlu vhodit do modrého moře.
Jack a s ním i Karina se vydávají na dlouhou cestu plnou nástrah a nebezpečí.
Autor Sparrow, 11.12.2006
Přečteno 468x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Každej začíná, ale tohle vůbec neni česky. Ty konstrukce vět, díky nimž stratily na významu a duchaplnosti, jsou opravdu příšerné. Ale ten námět není špatný a rozhodně je neprovařený.

15.12.2006 17:24:00 | Václav Zoubek

Snažila jsem se pochopit, co to má společného s těmi Vikingy, ale postřehla jsem jen, že mají nějakou truhlu.
Je to pro mě nesrozumitelné a nepochopitelné, ani ne na jedné stránce se stal příběh, který by si jich zasloužil alespoň deset, aby byl pochopen tak, jak snad má být. Jack byl zajat Vikingy, utekl, stal se pirátem, a co z toho? Je to spíš jak nějaká recenze nízkorozpočtového filmu točeného podle neslavné knihy, než jako povídka. Promiň, mně se to nelíbílo.
Většinou se snažím říct (především novým a mladším) autorům, co konkrétně se mi nelíbilo, případně říct co se mi líbilo a podporovat je. Ale nedals mi žádný záchytný bod. Možná jsem příliš kritická, možná jen vážně nechápu.
Tvá Sirael.

12.12.2006 17:30:00 | Sirael

Tohle je už srozumitelnější, než ta anglicky nazvaná povídka o prstenech, ovšem trochu doladit by to ještě chtělo. Už jsem to tu někomu radil - zkus si po napsání povídku přečíst a představuj si, že ji přednášíš nahlas. Záznam příběhu, zvláště fantasy, je něco jako vyprávění barda mezi nadšenými posluchači. Řeč by měla být přirozená, nemá smysl vytvářet při psaní všelijaké kudrlinky a složité slovní konstrukce.

11.12.2006 19:35:00 | Pavel D. F.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí