SION-návrat desátého krále aneb bitva začíná

SION-návrat desátého krále aneb bitva začíná

Anotace: Objeví se jedno ztracené město, kterému hrozí zánik. Bitva začíná.

Co je to vlastně ,Sion,?
Je to jedno staré zapomenuté město, a to ještě ze středověku.
V krásném městě Sionu sídlilo podle starých pověstí deset králů.
Když jeden král chybí, město je tak oslabené a může se stát právě ta nějaká pohroma a zkáza.
Město je i tak skoro nedobytné. Leží v horách na dalekém jihu. Z jižní strany Sionu jsou velké hory s ledovci.
Sion leží na dvou kopcích a okolo nich pak jsou hradby.
Ve středověku se však stala jedna tragická věc.
Už kdysi dávno za vzniku města bylo určeno, že každý z králů se dožije tisíc let a k tomu nemůžou mít děti a ani i manželku.
Jenomže poslední král, a to desátý, se zamiloval do jedné hezké dámy, se kterou pak měl dítě.
Pohroma se na zem blíží.
Okolní města a státy posílají velká vojska na zničení tohoto města.
Rada všech králů rozhodla, že město musí bít ukryto, jejích nejsilnější obrana, jak zabránit bitvě a válce.
Ještě však před tím byl desátý král, který čeká syna, byl vyhoštěn z trůnu.
Město pak ukryli pod velkým štítem, který dělá město neviditelným.
Vojáci město Sion nenašli, a tak se bitva nekonala.
Město Sion však i nadále zůstává ukrytým, a to i s minimálním obyvatelstvem, které v něm žilo, jelikož skoro všichni z města utekli pryč, a to i žena, která čeká králova syna.
,Současnost,.
Blíží se konec králů města Sionu - tisíc let.
Na trůně je však pořád jenom devět králů a město je pořád ukryto.
Za těch stovek let, se generace desátého královského syna došla až sem.
Poslední potomek desátého krále ,Arren, je badatelem, který se zajímá právě o bájné město Sion a jako jeden z mála věří, že ho objeví.
,Taky bude muset,.
Arren se nakonec dozví, teda sám si to zjistí, že je poslední potomek krále města Sionu.
Arren ví, že návratem desátého krále zruší velkou smůlu a nebezpečí na Sion.
,Jenomže Arren neví, že to celé je past,.
Se Sionem také zmizela tajná velká armáda, která byla ukryta před městem, Sionský štít je také v tom ukryl a dal je nesmrtelným...
Po tom co se Arren vrátí jako poslední a desátý král Sionu, se vrátí i velká armáda, která čeká za hradbami města.
Bitva o ,Sion, začíná...
Autor Sparrow, 12.12.2006
Přečteno 376x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hmmm...hele, přijde mi že opakuješ pořád ty samé chyby - které mimochodem dost bijou do očí, aspoň teda mě...jednak to střídání minulého a přítomného času mi přijde dost matoucí, pak tam máš spoustu hrubek a hlavně, co ty čárky z obou stran některých slov? Vypadá to dost divně...jestli to mají být uvozovky tak proč je tam nepíšeš normálně? a stejně, i tak, psát jméno pokaždé v uvozovkách mi přijde prostě zvláštní...Zkus s tím něco udělat. Myslím že když si na tom dáš záležet a PŘEČTEŠ SI TO PO SOBĚ, můžou z toho být docela dobré povídky...je to škoda, takhle to odbývat...

13.12.2006 11:24:00 | Darwin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí