Truhla Vikingů II cesta k Modrému moři

Truhla Vikingů II cesta k Modrému moři

Anotace: Druhý díl.Jack s Karinou se vydávají na dlouhou cestu ke zničení truhly.

Sbírka: Truhla Vikingů

Pirát Jack se vydává s Karinou na dlouhou cestu.
Na dlouhé cestě však musí dobýt zásoby, a to na jednom zásobovacím ostrově.
Tam potká pirát Jack své bývalé dva přátelé.
Jenomže oni se chtějí pomstit Jackovi, a to za to, že jim Jack zmizel bez rozloučení.
Rozhodnou se tedy, že mu seberou tu truhlu, kterou nese s Karinou.
Po tom, co mu ukradli truhlu, se vydávají na moře, a to směrem ke svým ostrovům.
Jack si však toho všimne včas, že jim chybí truhla, a tak se vydává za nimi.
Karina vak netuší, jak to, že Jack ví, kam má plout.
Tak se ho tedy zeptá.
Jack ji na to odpoví, že jednou před pár lety spolu objevili jeden malý ostrov, ve kterém byla ukrytá jeskyně. Tak se rozhodli, že tam budou ukrývat a schovávat všechny ty poklady.
Tak tam jedem, odpověděl Jack.

Hlavní vůdce Vikingů svolává velkou další armádu. Avšak ne jednu. Těch armád je trochu více, ale jedna je však ta největší.
Ta největší armáda má zaútočit na jednu hraniční pevnost, která leží na náhorní plošině.
Stará země Érie se připravuje na další bitvu, jenže nemohou najít ty piráty, kteří jim pomohli v předchozí bitvě. To vypadá na konec Érie.
Starý král také smutní po Karině, jelikož nikdo neví, kam zmizela, jestli ještě vůbec žije.

Jack je těsně za svými přáteli, ale ničeho nic se objeví jedna královská loď, kterou obklopuje dalších pět lodí, se chce Jack stáhnout, jelikož je pirátem.
Avšak Karina mu slíbí, že to nějak zvládne s její pomoci. Tak plují dále.
Ty dva Jackovy přátelé chytily stráže a zatkly a truhlu jim sebraly.
Truhla se však pak dostala do rukou jednoho z vojáků, který ví, co je zač ta truhla.
Jelikož voják má voják v minulosti jednu tragickou věc, chce ji napravit pomocí té truhly.
Voják jménem Patrik se opatrně dostane z lodi na menší člun, kterým pak i s truhlou odplouvá směrem k Modrému moři, které leží dále na východě.

Když se Jack s Karinou dostali na jednu z těch lodí, ptali se na truhlu, kterou jim ti dva piráti ukradli.
Když vojáci začali mluvit něco o Jackovi, tak Karina řekla, že Jack je její bratranec.
To se však nezdálo kapitánovi, který jakoby už Jacka někde viděl. Ale i tak ho nechal pro začátek být.
Když už chtěli tu truhlu, tak se zjistilo, že už na lodi není, že ji někdo musel ukradnout.
Nakonec se vzpomnělo na vojáka Patrika, který není na lodi.
Tou dobou už byl Jack s Karinou na své lodi a odplouvají za Patrikem, jelikož on ví, kam plout.
Máme plout za nimi, zeptal se jeden z vojáků.
Počkat, ještě ne, musím si vzpomenout, kde jsem jenom toho Jacka viděl.
Kapitán si pak řekl o listinu s hledanými piráty.
Když je prohlížel, tak tam nakonec našel portrét Jacka, piráta Jacka.
Tou dobou už byl pirát Jack skoro za obzorem, když kapitán řekl, za nimi a rychle!
Takhle začíná velký hon.
Pirát Jack pluje za vojákem Patrikem a za Jackem zase vojáci.
Pokračování příště.
Autor Sparrow, 16.12.2006
Přečteno 334x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí