Démoní Lord Země III. - III

Démoní Lord Země III. - III

Anotace: -

Místo: Trůnní sál – 9. Pekelný kruh

 

Yerdol vstoupil do trůnního sálu spolu s půl tuctem gardistů, mezi kterými byl i Kadfir.

„Má paní,“ řekl Yerdol v pokleku na pravém kolenu a po jeho příkladu tak učinili i zbylí členové Rudé gardy, kteří s ním přišli.

„Jak pokračuje nábor?“ zeptala se Tyrael, aniž by odtrhla oči od pergamenu. Na něm si pročítala všechny úlovky Lovců za poslední dvě desetiletí.

„Dobře. Náběrčí získali v Tartaru dalších třicet Nečistých. Někteří z nich vypadají slibně,“ odvětil Yerdol s úsměvem na rtech. Ani ve snu by ho přitom nenapadlo, že přepad Nebeských během návštěvy Země, který podle všeho měl na svědomí Hádes, bude mít tak pozitivní vliv. I když si byl Yerdol důvodu, proč se Tyrael snažila zvýšit svou moc a posílit Devátý pekelný kruh, moc dobře vědom. Někdy si až říkal, jestli jeho vládkyně dokáže udělat i něco sama od sebe. A ne jenom věci, se kterými je nějak spojený její bratr.

„Ta šedivá krysa,“ vykřikla najednou Tyrael.

 

***


 

V tu samou chvíli

Místo: Hádova skrýš – Tartar

 

„Hepčí,“ Hádes kýchnul tak silně, až se jeho pracovna otřásla. „To by mě zajímalo, kdopak na mě myslí,“ pak pravou rukou prohrábl kštici stříbrných vlasů a vypil pohár archivního vína na ex.

 

***


 

Vládkyně Devátého pekelného kruhu ještě jednou porovnala nově vypracované záznamy s těmi, které jí předkládal její strýc, a zlostně udeřila pěstí do opěradla trůnu: „Že jsem mu kdy důvěřovala!“ Nakonec Tyrael sčítání konečného počtu duší, o které ji Hádes okradl, ukončila a oba pergameny v ruce spálila. Bylo jedno, o kolik ji okradl. Zrada byla pořád zradou a nic než dlouhá a bolestivá smrt ji v Pekle nemohla odčinit.

„Nějaká stopa potom zrádci?“

Yerdol svěsil hlavu a pokrčil ramena: „Žádná.“

Tyrael znovu udeřila pěstí do opěrky, ale pak se najednou zklidnila: „Potřebuji si to promyslet.“

„Má paní,“ vzhlédl Yerdol ke své vládkyni a čekal na další rozkazy.

„Všichni ven!“ vykřikla Tyrael.

Trůnní sál vládkyně Devátého pekelného kruhu se vyprázdnil v několika chvílích. Když pak Tyrael osaměla, vstala z trůnu a přistoupila k obrazu svého otce za ním. Na chvíli se na malbu zadívala. Ohnivé jazyky tančící v dokonalé souhře okolo lidské siluety. Obraz zachycoval jejího otce přesně tak, jak si ho pamatovala. Mocného a majestátního ohnivého démona, pro kterého neexistovaly žádné překážky. A když už se mu nějaká postavila do cesty, byla v několika okamžicích zničena bez špetky slitování.

„Přísahám, otče, že nebudu mít klidu, dokud vlastníma rukama neukončím strýcův život!“ Potom Tyrael usedla zpátky na trůn, v ruce zhmotnila pergamen a začala do něho sepisovat jednotlivé pokyny. Nejprve se musela ujistit, že s útěkem jejího strýce zmizel z Devátého pekelného kruhu i jeho vliv. Podruhé už jí nepřipravenou nezastihne!

 

P.S.:

Nedávno jsem přemýšlel o možnosti udělat na Démoního Lorda Země na facebooku stránku. Nic moc grafického nečekejte, jen mě to napadlo formou informací a oznámení, jako například, jak daleko jsem s další kapitolou, odkazy ke stažení aktuální verze, všechny odpovědi na případné dotazy a nějaké další věci informativního rázu, které by především byly na jednom místě. Sic osobně nejsem s facebookem dvakrát jednak ruka (tolik mě nechyt...), tak mě tahle možnost nedávno přišla jako vcelku zajímavá. Samozřejmě se však může jednat jen o můj špatný nápad, takže než něco začnu dělat, tak chci vědět, zda vůbec by někdo o tohle stál?


Autor Sirnis, 11.11.2011
Přečteno 433x
Tipy 6
Poslední tipující: hybridka22, Učitel, seh
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

já bych byl pro

16.11.2011 12:39:24 | seh

Moc pěkný, akorát že jsem to v tom momentálním čurbesu málem přehlédla. Takže ten FB by možná nebyl špatný nápad.

12.11.2011 16:25:18 | hybridka22

Není to špatný, ale nevím jestli se mi to nezdá, ale neustále zkracuješ povídky. Oproti 2. Řadě, mají ty ze třetí maximálně poloviční délku. Jinak, nedáš odkaz na stáhnutí celého druhého Volume?

12.11.2011 14:38:47 | Ark

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí