Knoking on the Door deník část čtvrtá

Knoking on the Door deník část čtvrtá

Anotace: -

5. prosinec 3783


Dlouhé cesty přes zničenou krajinu mají své kouzlo díky tomu, že objevujete ostrůvky s životem a to jak zmutovaná zvířata, tak i rostliny, které vyrábějí kyslík. Právě jsem si dal malou přestávku na cestě do Prahy a po posledním zážitku si dávám pozor, jestli mě někdo nesleduje. Naštěstí jsem neviděl po cestě nic divného, takže si užívám svůj velkolepý výlet. Čeká mě už jen pár hodin a budu na místě, takže se musím připravit, protože život v mém rodišti je trochu jiný než účelné přežívání v dalších lokalitách. Zbytek bývalého Českého království, jak se tento prostor jmenoval před koncem války, je místo, kde krom organizovaného života najdete přísná pravidla, a dostat se bez pomoci přátel do města je prakticky nemožné.

Přijel jsem k bráně a čekala mě klasická prohlídka kvůli přítomnosti zakázaných předmětů nebo neregistrovaných osob. Vše trvalo asi hodinu a musím říct, že si na tomhle bezpečnostní složky dávají velice záležet, ale to podstatné je, že neprohledají vše díky mé malé protekci. Můj cíl je podle všeho stále pod městem, ale přes velký zájem vlády se této lidské bestie zbavit, mi veřejně podporu neprojeví. Ubytoval jsem se v jednom lepším hotelu a začínám promýšlet jak vůbec dotyčného najít, abych nevzbudil moc velkou pozornost. Snad bude stačit si projít pár záznamů z posledních teroristických útoků a sám cíl mě k sobě dovede.

Jsem unavený z několika hodinového pozorování monitoru a nejlepší by bylo zřejmě počkat na nový den, ale má trpělivost se mi před chvílí vyplatila. Dotyčný byl za nedávným útokem na základnu v Paříži, takže musel odcestovat kvůli organizaci svých lidí, a to se samozřejmě neobešlo bez pozornosti pár skrytých oček. Podle všeho se jedná o velice vlivnou osobu, která vede organizaci pro osvobození lidské mysli, ale netuším, co to má znamenat. Je pravda, že veškeré zbylé vlády utlumují svobodu svých obyvatel pomocí zákonů, ale podle všeho se jedná jen o bezpečnostní pravidla na ochranu bezpečnosti.

Pokud by snad bylo za těmito zákony, nařízeními a pravidly něco jiného než veřejné blaho, mohlo by to zničit obrannou linii proti stále ještě nebezpečnému okolí, které se nachází mezi oázami života, jinak řečeno se jedná o prostor mezi jednotlivými městy. V posledních letech udělali vědci velký pokrok, co se týče znovu obydlení radioaktivních míst za hranicemi měst a zřejmě brzo začne znovu obydlení naší planety, ale podle prohlášení teroristické organizace, kterou vede můj cíl, se jedná o postupné podrobení veškerého obyvatelstva a to by byla ta pravá katastrofa.

Než začnu něco podnikat, musím si vše prověřit a najít spojitost mezi vědci a vládou, jinak bych mohl napomoct například celosvětovému podrobení veškerého myslícího obyvatelstva. Bohužel veškeré informace o plánech jednotlivých vlád mají právě jen vlády a teroristé díky svým špionům, takže mě čeká ještě pár krušných chvil, pokud chci od jedné nebo druhé strany něco dostat. Dobrovolně mi samozřejmě nikdo nic nedá, což bude vyžadovat menší násilný zásah do práce úředníků.

12. prosinec 3783


Celý týden jsem pracoval na infiltraci do plánů alespoň Pražské vlády a povedlo se. Jsem nyní členem zásahové jednotky, která má v plánu zničit veškerý teroristický odpor v tomto městě a zastavit útoky, které se začínají šířit po celé zatracené Evropě. Podle zpráv, které jsem si přečetl v hlavním středisku, když zrovna náhodou vypadl zdroj elektrické energie, jsem se dozvěděl, že v Římě propukla revoluce a veškerá stvoření, kvůli kterým se vedla válka se bouří proti útlaku a snaží se vytvořit svůj vlastní stát, kde by nemuseli žít jako zvířata, ale nemám moc času se starat o blahobyt nějakých vlkodlaků nebo upírů, musím zabránit tomu, aby celá lidská rasa byla pod rukama buď to teroristů a nebo byrokratických vlád, protože ať mají v plánu obě strany cokoliv, může to znamenat jen jedno a to nový začátek války.
Autor Meonys, 15.11.2011
Přečteno 273x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí