Démoní Lord Země III. - IV.

Démoní Lord Země III. - IV.

Anotace: -

Bohužel zas krátký úryvek. Kvůli práci ani nevim, kdy budu moci pracovat na dalším pasáži...

Místo: Toudai, Tokyo – Země

 

‚Určitě to byl on, ale kam se poděl?‘ S touto myšlenkou Lily vykročila do prázdné chodby, ve které před chvílí, jak se domnívala, zahlédla vládce Desátého pekelného kruhu. Uprostřed ní se pak zastavila, rozhlédla se na obě strany, aby se ujistila, že jí nikdo nevidí, a vplížila se na jediné možné místo, kam se mohl ukrýt. A to pánské záchody.

„Asi se mi to jenom zdálo,“ řekla sama sobě, když opustila toalety a vydala se pátrat po Tarovi jinam.

Když Lily zmizela z dohledu, otevřely se dveře u dámských toalet, nalézajících se hned naproti pánským záchodům, a z nich vyšel Tar, následován Jin v těsném závěsu.

Vládce Desátého pekelného kruhu se zle podíval na svou poddanou: „Nechápu, proč jsi mě zatáhla na dámské záchody?! … Ještě se domů nechystám, tak není důvod se před Lily schovávat!“

Jin se uraženě nafoukla: ‚Jaká Lily?! Potom se jí ale hned objevil na tváři úsměv, přivinula se k Tarovi a svůdným hlasem mu do ucha pošeptala: „Když já doufala, že strach z odhalení náš vztah více prohloubí…“

Tar s kamennou tváří od sebe poloviční démonku odtáhl, otočil se k ní zády a bez jediného slova odešel na opačnou stranu, než předtím vyrazila Lily.

„Kruci! Příště už to vyjde,“ dodala Jin a začala vymýšlet další plán na svedení Tara.

 

‚Nevděčníci! Jeden jako druhý. A to jsem si dal tu práci, abych jim včera vtloukl do hlavy odpovědi na dnešní test. Mohl jsem tušit, že si to z nich nebude skoro nikdo pamatovat! Že já se na to raději…,“ láteřil Wornixs v duchu během své cesty do kabinetu s hromadou sešitů v náručí, když do něho vrazila Lily.

Kronikář náraz ustál, narozdíl od mladé archandělky, ale i tak mu z náruče vyklouzlo několik sešitů. Ještě, než dopadly na podlahu, pokusil se je Wornixs zachytit za pomoci svých démonických sil, ale pak si uvědomil, kdo to do něho vrazil a zarazil se.

„Omlouvám se,“ vyhrkla Lily, dnes už po několikáté, a stále přitom v duchu přemítala o tom, kam jenom Tar mohl zmizet. Potom se ale přece jenom probrala a začala sbírat spadlé sešity. Když se však dotkla jednoho z nich, úplně ztuhla: ‚Vždyť to je přece…“

Wornixs nasadil kamennou tvář: ‚To mi dnes ještě chybělo.‘ Potom si všiml, že je Lily stále ještě duchem mimo a nekouká na něho s typickou nenávistí, kterou chová každý Nebeský ke zplozenci Pekla. Rychle tedy posbíral ostatní sešity na podlaze, a když bral ten poslední Lily z ruky, slušně přitom dodal: „Děkuji.“

Lily přišla k sobě až potom, co jí Kronikář vyškubl důkaz o přítomnosti démona na škole. Potom jí došlo, že se měla podívat na jmenovku, aby ho mohla odhalit. Tolik se soustředila na Tara, až jí všechny podstatné věci unikaly. Hned se tedy postavila a chtěla svůj omyl napravit, ale to už si jejích záměrů Wornixs všiml a založil sešit mezi ostatní.

„Mohla bych se podívat, komu ten sešit patří?“

„Na co to potřebuješ vědět,“ opáčil pohotově Kronikář a už vymýšlel, jak se z nastalé situace dostat.

Lily usilovně přemýšlela. Nemohla jenom tak vzít sešit učiteli přímo pod nosem. Těžko by to zdůvodnila a vyvolala by tím akorát nežádoucí pozornost. „Předevčírem jsem přestoupila, nikoho tu neznám a to jméno mi přišlo povědomé, a tak…“

Wornixs se v duchu bavil nad tím, jak se mladá Nebesanka pokouší přijít s uvěřitelnou lží. Bylo mu jasné, že nezahlédla ani písmenko ze jména vlastníka sešitu. A rozhodně to tak hodlal nechat i nadále. Přesto se podíval do hromady sešitů, našel ten, který měla Lily na mysli, a přečetl nahlas: „Tar Decimus,“ což na sešitu ve skutečnosti nebylo, ale Kronikář považoval za daleko lepší, když v hledáčku mladé archandělky bude jeho vládce, než on.

Lily víc slyšet nepotřebovala. Aniž by se přesvědčila na vlastní oči, řekla: „Děkuji.“ Uctivě se Wornixsovi uklonila a vyrazila znovu pátrat po vládci Desátého pekelného kruhu. Možnost, že osoba před ní byla zdrojem démonické síly na sešitu, ji na mysl vůbec nepřišla.

Mevlin po celou dobu Lily z bezpečné dálky pozoroval a nechápal, co si má o ní myslet. Nebesanka a normálně se bavila se zplozencem Pekla. Navíc se na něho usmívala! Kdyby si nevšiml, že Lily sleduje Tara, myslel by si, že se stal svědkem nějaké podlé konspirace.

 

Co se týče té stránky, kde bych dával informace, jak jsem na tom s prací na další epizodě a kde by byly všechny odkazy, tak ta je tady:
informační stránka
 
Autor Sirnis, 23.11.2011
Přečteno 499x
Tipy 2
Poslední tipující: hybridka22
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

:-) Njn, FB vládne světu a hold musim jít taky trochu s dobou... akorát mě mrzí, že v současnu není tolik času na psaní, hold vždycky se to tak semele, že člověk toho má nad hlavu v nejméně vhodnou chvíli... ale aspoň snad v těch krátkých pauzách bych mohl udělat tu korekturu druhého archu, abych nezakrněl.
ale nebudu nic slibovat

30.11.2011 19:36:13 | Sirnis

Pěkný. Už jsem se přiťafla i na FB :-)

30.11.2011 17:37:11 | hybridka22

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí