Warn I

Warn I

Anotace: Je to začátek příběhu o mladém elfím učni magie,na pokračovaní se pracuje :) spis takový úvod

Náš příběh začíná na ostrove odděleném od ostatního světa, ostrov jehož okraje tvoří špičaté útesy a vysoké hory, těžko prostupné, za těmito přírodniny hradbami jsou nekonečné lesy kam až oko dohlédne, ani z nejvyšší hory neuvidíte konec lesu a i když je to ostrov, abyste ho prošly z jednoho konce na druhy, potřebovaly byste dobré vybaveni,odvahu, trpělivost a par let svého života.Je to nádherné místo ale i dost nebezpečné, nebylo tomu vždy tak, když sem elfové přišly aby našly klid od lidi, kteří zničily jejich původní domovinu, byl zde klid zvířata a elfové žily v harmonii po mnoha staletí, dokud mocného druida Xuise neposedl démon,když Xuis byl zbaven vlády nad svým myšlením a tělem, začal přeměňovat zvířata na myslící bytosti, znetvořeni tak se jim říká.Otroci posedlého Xuise,mely zničit všechny elfy na ostrove, po mnoha letech války s znetvořenýma a posedlým druidem, mocny Xuis padl,mnozí znetvořeni přežily a utekly do hlubokých lesu, dnes jsou jen rozpadle skupinky vraždící se mezi sebou, nebo se staly otrokáři či zloději, ale liší se, je mnoho druhu znetvořených a každý druh se chová jinak.Krvežízniví mezi které patří gnollové, ještěřané,murlokové, jsou i takový znetvořeni co netouží po krvi ale vědění,civilizovanosti,tito tvorové odešly do hor kde nejsou rušeni jinými znetvořeními, ptačí lid nazývaný Gornové.takhle vypadá rodná zem Warna hrdiny tohoto příběhu.
Autor kikr, 30.03.2012
Přečteno 257x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí