KONEC VZDUCHU ZDARMA

KONEC VZDUCHU ZDARMA

Anotace: Už teď se modlím, aby tuto fantazi někdo nevzal vážně.

Státní pokladna je stále prázdnější a skoro všichni hospodaří jen se
zápornými čísly. Nepřiměřených platů ředitelů, manažerů, politiků, členů
dozorčích rad i vedoucích pracovníků se nikdo vzdát nechce, jako by se ani
nevědělo, že odměna má být je úměrná množství vykonané práce a společenskému přínosu.
Kde vzít a nekrást, není co krást,protože skoro všechno již je vykradeno. Jedinou cestou jsou daně. Ale co ještě zdanit? A přece něco dosud zbylo nezdaněno a je dokonce zdarma. Vzduch! Každý jej potřebuje víc než vše ostatní, mnou si ruce legislativci a diví se. "Že jsme na to nepřišli už dřív!"
Začnu u sebe. Vdechnu asi O,5 litrů vzduchu 12x za minutu. To je
12 x vdechnu 0,5 l za minutu. To je 6 litrů vzduchu za minutu x 60 minut = 360 l/hod. x 24 = 8 540 l/den x 365 = 3 153 600 l/rok, což je 3 153,6 kubických metrů vzduchu za rok.
Kdyby daň z každého kubíku vzduchu byla jen 1 haléř, zaplatil bych státu ročně zaplatil přes 30 Kč. 1O milionů občanů tedy celkem už přes 3OO milionů !!!
Ale to není všechno. Žádný vzduch zdarma. U každé pumpy a pumpičky by
musel být vzduchoměr, něco jako plynoměr a spotřebiteli plať! Netýká se to
jen lidí, ale i psů, koček i jiných tvorů a netvorů, chovaných jen tak, ale i zvířectva k užitku. Koňů, skotu, kuru, ovcí atd. U těch by se daň platila ročně podle výpočtu obsahu plic a frekvence dýchání. U chovných zvířat na maso by to bylo až v ceně při prodeji. Stejně jako u vysoké, zajíců i lovného ptactva.
Těmto daním by se vyhnuli, jak se již trvale děje i u jiných plateb, nedostupní a nepolapitelní. V to počítaje ptactvo, hlodavce, obtížný hmyz a vychytralé lidi. Výjimku by tvořilo jen vodomilné živočišstvo, které kyslík přijímá přímo ze vzduchu.

Aktualita: PORODNÉ! Co kdyby příspěvky na porodné a na děti byli jen do tří dětí, aby se vyloučila možnost, kdy celá rodina bez práce pohodlně žije jen z dětských přídavků.

Ale hlas lidu (VOX POPOULI) nikdo neslyší, ba ani slyšet nechce. Hlas má cenu jedině jako volební. Jinak platí foneticky "švajg!", což je "drž hubu!", nejčastější povel v Rakousko-Uhersku, z čehož možná vznikl i Švejk. Josef Držhubu.
Autor RU 82, 10.04.2012
Přečteno 475x
Tipy 4
Poslední tipující: Firren, angellka, Linzerka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dílko mě oslovilo, dostal jsem se k němu jenom proto, že jej máš ve škatulce "fantasy", přestože mi spíš přijde jako filozofické, popřípadě "ze života" :-). Každopádně na mě působí jako fajn námět k zamyšlení. Za mě máš tip.

15.01.2014 10:36:22 | Firren

Nechápu :( Ty jsi pro daň ze vzduchu? Ale ona už je, jen je roztroušena do jiných různých zdanění :) Ale fakt je ten, že oficielně ustavena není. Já jsem však proti. Vidím mnoho peněz pro státní kasu zcela jinde. U vládních zlodějů a jejich poručníků.

12.04.2012 13:45:42 | vandule

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí