Hodina angličtiny - Navazování na The Blue Bottle

Hodina angličtiny - Navazování na The Blue Bottle

Anotace: Domácí úkol z hodiny angličtiny prof. Stanieka. Hodně opakuji slova, to vím, ale musela jsem si to hlavně překládat do angličtiny, takže jsem to chtěla mít co nejjednodušší. PS: Za chyby neručím!

MÉ POKRAČOVÁNÍ V ČEŠTINĚ
Byl to nějaký kámen. Byl velmi podivný, vypadal jako amulet… Byl to amulet! Millie se na něj podívala z blízka. Z počátku vypadal obyčejně, ale za chvíli v odstínech fialové spatřila kříž.
Bylo už pozdě a Millie se cítila velmi unavená. Nechtělo se jí přemýšlet nad touto mysterií. Ulehla do postele a okamžitě usnula. Ale v jejích snech ji ametyst s křížkem doprovázel.
Viděla ve svém snu dva lidi. Muže a ženu. Žena vypadala velmi chudě, a smutně, ale působila mile.
Muž měl na sobě nějakou uniformu a jako by se s ženou loučil.
Při posledním objetí vzal ženu za ruku a do dlaně jí vtiskl ametyst, se slovy: Snad vás oba ochrání. Miluji vás.“ Pohladil jí bříško, políbil ji a odešel.
V tu chvíli se Millie probudila. Kámen, ani láhev už nenašla.Nikdy.
In English
It was a some stoe, it was very stranger. Stone looked like… Amulet! It was amulet!
Millie looked from close range. Initially looked normal, but in the while (moment) in shades of purple, she sighted a cross.
It was already late and Millie felt very tired. She did not want to thing about thys mystery. In her dreams, bud her mind amethyst with cross accompanied.
She saw in her dream two humans, man and woman.
Woman looked very poor and sadly, but she was pleasantly. He wore a uniform, and as if he and his wife parted. At the last embrance squeezed his wifes hand and gave her on the palm amethyst, with the words: Possibly you both protect! I love you!“
He stroked her belly, kissed her and left her. – At that moment, Millie woke up. Stone nor bottle she wast´t fount. Never!
Autor Adrilus, 06.09.2013
Přečteno 364x
Tipy 1
Poslední tipující: danaska
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ten příběh je moc hezký.

07.09.2013 19:47:18 | danaska

Moc děkuji, ale v té angličtině mám dost chyb... =/ Ale za 4roky se to zlepší.. =D =)

15.09.2013 16:15:14 | Adrilus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí