Bolderovo kopi 1

Bolderovo kopi 1

Anotace: omlouvam se za caste chybi nejde mi to opravit v notebook...jinak prosim o kritiku co se tice pribehu :)

Kdysi davno byl jeden kral nasich kralovstvi a to Boldor take zvany Boldor Sileny. Boldor se snazil podmanit si vsechny svobodne bytosti Arteolu a tak stvoril kopi ktere mu melo dodat takovou moc aby si podrobil vsechny zivli a tak znicil stara kralovstvi a vybudovat nove podle jeho predstav. Ale podcenil silu svobodnich lidi a ti ho porazili sestice davnych rozbilo kopi na 3 kusy a schovali je v zemi a vladli spousty let a pote vladli jejich deti a ponich jejich deti a tak dal a tak dal. Dokud se trojce ze sesti potomku nerozhodlo sestavit kopi zpet a ziskat zemi jen pro sebe. Vudcem 3 se stal Grok kral orku ten si ziskal strachem a slibenim moci jeste kralovnu Zorlog kralovnu velkich a silnych taurenu a kralovnou Raven kralovnou temnych elfu tyto bytosti byli velice zakerne a zlomislne. Zbyli potomci se take spojili aby mohli znicit tu trojci a prinest opet mir jejich lidu byli to Dougal kral lesnich elfu byli to nadherne bytosti z dobrym vkusem ale take mocni vladci lukem, dale tu byla Dirael kralovna trpasliku nato ze byli mali byli to statni kovari a dobre ovladali boj ze sekerou a cele to ridil Hyad kral lidi byl to velice mocny valecnik a mag. Uvidime jestly se jim to povede

salvatoři se sešli ve městě Davvad ale Sbversorove vedeli kam se uchili Grok totiz vyslal Pangrease jeho osobniho speha. Subversorové se vidali do města Ner-vas protože se tam salvatoři měli po cestě zastavit ale salvator Hyad si vsiml speha tak vičkali v horách jelikoz vedel ze jeho poskok hned letel rict grokovi kam se vidali. Takze doku tam neprošel Valtorian nemilosrdní velitel který velí pěše sukubu a rohatcích démonu. Roka velitelka salvatorské pěchoty měla dispozici 10 andělu 15 titánu a 10 entu. Pak když prošel valtorian tak na něj zaútočila když je porazila zajala valtoriana a řekla,,teď půjdeš semnou a žádný odpor“.A valtorian pravil ,,jestli si myslíš že z tebou půjdu tak si hloupější než páchnoucí trol“ ale roka ho omracila a dalaho do mistniho vezeni. když roka přijela do ur-henohu pověděla to Salvátorům a ti řekli ‚,Dobra prace Roko jsi velice nepostradatelna ted muzus jit vrat se zpet a hlidej ho“.mezi tím se subversorové dozvěděli že valtorian je zajat grok výkřik,,ti bozaci si dovolili priliz ihned se vidam do Ner-vas sam“.A nato raven pravila ,,Nebuď pošetilí groku nechoď tam budou to brát jak stránku naší slabosti nechám zavolat spas-matikuse a jeho rezavé draky“ zlostne se pousmala a pohledla na dvere. P chvilce se ve dverich do velkeho salu se objevil spas-matikus ,,jsem tu jak jste řekla že mě pri budete potřebovat a mou armádu take “ ,,ano vydej se do ner-vas“ ,,ne tam mě budou čekat proto se vydám do hor tiliriosu“. ,,ne vydáš se do ner-vas nebo tě ne nechám popravit tím nejhorším způsobem.“,,dobrá vy jste paní“ pochybne se na ni podival a odporoucel se.



Roka jede spět do ner-vas se svojí armádou. když se roka uchýlila do své lože druhé ráno přišel tandurus zástupce roky do její lože ale ona tam nebyla byl tam napsaní pouze dopis na kterém sálo ,, aks nitus vatrin ukrulos valotori“ tak se tandurus vydal za hyazem ten jediní to dokázal přečíst. když tandurus přijel do města zyad hned šel za hyazem a předal mu zprávu hyaz pravil,,toto je písmo temných elfu stojí tam mám jí videj mi valtoriana a mozna ji neublizim“ tandurus zděšeně navrhne ,,pane půjdu do Northcrossu a osvobodím roku“,,ne dostali jsme zpravu od strazcu hranic ze se k ner-vas blíží spasmatikus a jeho rezaví draci z hor andurasu“ pravil hyaz ,,dobrá už jdu můj pane“ tandurus smutne oddechl a odesel. V tom přijde direal a praví ,,hyazi jak chceš osvobodit roku“ „půjdu za grokem promluvím si sním určitě mě vyslechne“ řekl hyaz „ne když vstoupíš na jeho uzemí hned tě zabijí“ odpověděla direal „to máš na neštěstí pravdu sestro až se tandurus vrátí tak se vydá osvobodit roku“.

Do ner-vas se už dostavil spasmatikus a jeho armáda „armádo zničte tu vesnici srovnejte jí se zemí a osvododte valtoriana“ a tehdy přijel tandurus a pustli se do boje „rychle do bojé obraňte tuto vesnici“ po malé chvíli se zkřížili meče tanduruse a spasematikuse „bojíš se smrti tandurusi“ „a ty blázne tet ti ukážu zač je toho loket“ po dlouhé době spasmatikus padla a jeho armáda se stala armádou tanduruse protože kdo zabije pána rezavých draku ten se stane sám pánem rezavých draku. draci jsou volni tehdy kdy jejich vudce umře vlastni vinou jenomze to pro nej nebyla dobra zprava ale spatna tandurus byl smrtelne rane. Když se zubožená armáda vrátila tak tandurus řekl „paní direal zabijte mne a získáte moc nad rezavými draky“ „to nemohu“ pravila direal „ale můžete když zemřu tak budou draci volní nikdo jim nebude vládnou“ „dobrá tedy nezlob se na mne“ „do toho“ a to byla poslední slova tanduruse. Ještě ten den se konal tandurusuv pohřeb. Ráno byla důležitá schůze salvatoru musíme „zachránit roku“ řekl hyaz „ale jak“ odvětila direal „slyšel jsem že vám tandurus řek ať ho zabijete aby jste ovládla rezavé draky“ řekl doůgal driel odpověděla „ano ale proč to sem taháte ?“ „ no jenom že byste mohla poslat pár svých draku“ „ano to bych mohla ale nebude to moc platné jakmile vstoupí na jejich uzemí ztratí svou moc“ „o ano jsou tam vlastně železné hory a ty draky obírají o jejich schopnosti“ „mám nápad jak jsem nato mohl zapomenout vždyť máme v yesahu skupinu sukubu okamžitě jim pošlu zprávu“ řekl hyaz. Po třech dnech přišla zpráva taylen velitelce sukubu „dámy máme pracy osvobodit roku“ řekla taylin „co tu chcete vy démoni“ řekla roka „čekala bych větší slušnost k tomu kdo tě chce zachránit“ „co ?“ řekla překvapeně roka. Sukubi ji odvedli k hranicim a tam ji nechali roka okamzite utekla do nejblisi vesnice a odtamtut se vidala k hyadovi.

Autor Matheyes, 06.01.2015
Přečteno 478x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí