Dan a Jakub - osvoboditelé kapitola 1

Dan a Jakub - osvoboditelé kapitola 1

Anotace: Tento příběh jsem vymyslel já s mím kamarádem Jakubem. Doufám že se vám bude líbít. PS: Kapitola 1

Byla jednou jedna planeta, která se jmenovala Turna. Žil tam přátelský a mírumilovný lid. Ale planeta byla zotročena orky.
Dan a Jakub snídali, po snídani se vydali do práce do dolů. Vchod do dolů, nebyl nic jiného, než vykopaný otvor, který vedl pod zem a byl ohraničen dřevem. U vchodu, stáli dva orkové, kteří na každého jen cenili zuby a vrčeli! Dan a Jakub přišli ke vchodu do dolů, orkové jim surově vrazili krumpáče do ruky a zavrčeli. Dan a Jakub vešli do dolů.
Chvíli procházeli úzkou uličkou, která se rozpojovala do malých uliček, které vykopali ostatní dělníci.
Dan a Jakub došli až nakonec uličky, a začali napravo kopat uličku, širokou aby v ní mohli stát dvě postavy vedle sebe. O pár minut později Dan a Jakub odložili krumpáče, Dan si otřel pot z čela a Jakub si prohrábl svoje dlouhé hnědočerné vlasy. Pochvíli znovu začali kopat. O dalších pár minut si oba dali svačinu. Dan svačil hrušku a Jakub mrkev. Poté co dosvačili, si na chvíli odpočinuli, až nakonec usnuli. O pár hodin později, si jich všiml ork, který procházel jen tak kolem.
Uviděl, jak oba spí a šťouchnul do nich, aby je probudil. Dan se vzbudil a ork na něj začal něco pokřikovat ve své řeči, které Dan vůbec nerozuměl! Nechápal co po něm ork chce. Orkovi došla trpělivost a střídavě ukazoval na Dana a na Jakuba. Ork nakonec vybouchl a silně šťouchnul do Jakuba, ale Jakub spal dál, nakonec ork zvedl nohu a chtěl Jakuba kopnout, Dan se postavil před svého kamaráda a dupnul silně orkovi na nohu. Ork zařval bolestí, až se Jakub probudil a zmateně pronesl „Co, co co?“ Ork poskakoval na jedné noze a v rukách si držel bolavou nohu. Poté ork zakopl o krumpáče, které Dan a Jakub položili a silně dopadl na trám, který se prohnul a prasknul. Na orka spadl kus stropu. Zvedl se prach a Dan s Jakubem začali kašlat. Poté co se prach rozplynul, uviděli orkovu paži, jak trčí zpod kamene.
Autor Daniel Bohm CZE, 18.01.2015
Přečteno 608x
Tipy 3
Poslední tipující: danaska, Jirka Lilek
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to hezké, ale asi bych tam pořád neopakovala Dan a Jakub, stačilo by napsat třeba kluci nebo oba dva. Jinak hezké, oceňuji originální námět.

18.04.2016 15:14:38 | Minna Seayard

Ahoj Daniele, tak jsem si přečetla první část povídky, kterou jste napsali s kamarádem Jakubem. Nevím kolik vám je let, ale podle stylu psaní bych tipovala, že moc ne. Jsem docela zvědavá, jak to bude pokračovat, snad čtenářům podrobněji představíte Dana a Jakuba a také ony zlotřilé otrokáře orky. Budu se těšit na pokračování.Vítej na literu a pozdravuj svého spoluautora. Daniela

31.05.2015 19:30:13 | danaska

Super! Bomba

19.01.2015 13:40:24 | Jirka Lilek

Díky!!!

17.02.2015 17:40:44 | Daniel Bohm CZE

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí