Volání o pomoc

Volání o pomoc

Anotace: Městská fantasy - výzkum, sháněla jsem účastníky, vásledky na http://mestska-fantasy.vyplnto.cz ( https://www.facebook.com/mestska.fantasy.dotaznik ) Text uvnitř fakt je! ;-)

Příběh jednoho dotazníku...

Z Černého vejce, které snesl Kohout v promáčené tramvajové štole pod Špilberkem a dřív, než se začal propadat strop, ho vyseděla ta nejbradavičnatější Ropucha, se kupodivu nevylíhl bazilišek ani Armand, ale šílený nápad - napsat Bakalářku s výzkumem toho, jak marketing MF knih (ne)působí na jejich kupce a čtenáře, takže hleď, co z toho vzešlo: nejdelší věta, jakou jsem kdy napsala :-D Pro začátek...

A taky Dotazník, který se celý jenom třese, až ho ti nejúžasnější respondenti naplní haldou důležitých údajů.
Nemeškej - plň a sdílej mezi další lidi, než z toho, chudák malý, dostane tik ;-)

A nakonec FB stránka - cílem je si na ní popovídat o fantasy, městech, dotazníku a jiných zajímavých či zábavných věcech. Na mou duši, na psí uši a na kočičí svědomí se pokusím, aby tam občas byla nějaká ta sranda ;-)

V dotazníku navíc malinká odměna!

Autor E., 31.03.2015
Přečteno 462x
Tipy 1
Poslední tipující: Frr
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí