Nejostřejší růže

Nejostřejší růže

Anotace: Čtvrtý díl příběhu Elements-První.

Zmizet z domu co nejdříve to šlo a vrátit se co nejpozději. Celé dny se toulat po městě, kde byl pořádek jen naoko. I když měla otce policistu, nemělo to na její chování žádný účinek.

Roztomile vypadající dívka v květovaných šatech, s malými sedmikráskami zapletenými do dlouhých, neustále se kroutících vlasů. Všimli jste si jich teprve, když jste byli opravdu blízko. Na nohou měla vysoké conversky a v nich skrytý nůž. Z problémů se dokázala dostat i bez něj, ale kdo by chtěl, aby o něm každý věděl, že ovládá počasí a “umí poroučet zemi“ ? Ještě by od ní lidé něco očekávali.

Terra byla jeden z nejmocnějších mutantů na planetě. Jako jedna z mála měla hned několik schopností. Přesněji byli tři. Díky geokinezi ovládala Zemi. Atmokineze ji umožńovala ovládat počasí ve svém okolí a díky biokinezi mohla ovládat své DNA. Vlasy jí rostly jak rychle chtěla a při troše snažení jí dokonce změnily barvu.

Její otec, pochůzkář u GCPD, v jejích schopnostech neviděl nic dobrého. Dokud žila matka, nedával to najevo, poté ji ale někdo zabil. Toho někoho zanedlouho našli v růžích, které objímali zahradní zeď jednoho opuštěného domu. Větve s malými trny mu přeťaly tepnu na krku a vrostly do celého jeho těla. Byl při tom docela hlasitý, ale Terra byla dostatečně daleko na to, aby ho neslyšela křičet.
Autor Kaori, 29.06.2015
Přečteno 401x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí