Oblehání 2 - Pravda

Oblehání 2 - Pravda

Anotace: Město padlo, je čas zjistit více o tajemstvích které skrývá.

Město padlo, poslední záchranou pro zbytek obránců byla opevněná citadela uprostřed města. Tomasův cíl byl jasný, několik svitků nacházejících se v chrámu, ostatně to byl jeho cíl pořád, Tomas nepatřil k žádnému z táborů byl tu sám za sebe reprezentoval zde bratrstvo a ty svitky ? Dohromady dávaly přesný návod jak otevřít jednu z mnoha bran o jejichž existenci se dlouho vedli jen dohady.Bratrstvo však jednu z nich našlo.Problém byl že k otevření bylo zapotřebí klíče a nikdo nevěděl kde se takový klíč nachází, ani jak vypadá, proto se k prolomení musely použít svitky, nákresy od samotného výrobce které ukazovaly slabá místa brány.
Cesta k chrámu proběhla hladce cestou narazil jen na dva poněkud zmatené vojáky kteří proti němu neměly nejmenší šanci. Chrám samotný nevypadal nějak zvláštně, spíše jen jako starý kostel, ale o to víc ale ukrýval tajemství.Dveře kostela, masivní dubové trámy pobité železem které by vydrželi i beranidlo a Tomas neměl čas hledal jinou cestu, rozhlédl se kolem sebe, zdali ho někdo nesleduje a položil ruku na střed.Brána začala pod vlivem magie vibrovat a a dřevěné části se drolily na třísky.Cesta byla volná, teď zbývalo jen najít skrýš svitků a nepozorovaně z města utéct.
Svitky našel celkem snadno.Překvapil ho však počet mít tak tucet vozů nebyl by to problém.Přesun kouzlem nepřipadal v úvahu, jen nadzvednout tu hromadu by stálo veškerou energii.Vím co chceš ozval se za jeho zády ženský hlas. Svitek je už zničený.Zničený ?? ! to nemůže být pravda sebejistě prohlásil Tomas a otočil se směrem k ženě.Poznal jí na první pohled vysoká sebejistě působící černovláska, která na něj pohrdavě mířila špičkou kopí.Byla to ta, co ho málem zabila při přelézání hradeb.Daleko víc ho však zaujal její náhrdelník obyčejná kožená šňůrka provléknutá skrz proděravěou minci s vyritou runou Života, jednoho z bohů které místní uctívaly.   Kdo jsi ? oslovil jí přátelsky.Místo odpovědi však provedla výpad kopím proti jeho hrudníku.Nebýt připraven stálo by ho to život, ale Tomas, zvyklí bojovat i s horšími protivníky než byla tato žena.Ukročil stranou levou rukou uchopil násadu kopí a pravou rukou ve které nyní svíral dýku bodl dívku do krku.Život jí zachránil medailonek ostří dýky se o něj zarazilo, místo aby proniklo hluboko do krku.Přesto to bylo nepříjemné zranění.Na druhý pokus již mířil na hrudník, čepel dýky projela skrz kroužkovou košili k srdci na místě byla mrtvá.Cítil jak uvolnila sevření okolo kopí a s nechápavým výrazem se skácela vzad.Co se stalo poté však Tomase udivilo ještě víc, runa Života se rozzářila a její zranění se začala hojit. Runová magie pomyslel si a navíc dost složitá.Opatrně se k ní přiblížil a potvrdil své podezření ohledně runy.       Bylo rozhodnuto půjde s ním zpátky k bratrstvu kde rozhodnou co s ní bude dál.
 --------------------------------------------------------------------------------------------
(15 mil od pozůstatků Mount Aurus)
Probralo jí rytmické dunění kroku, otevřela oči, svět byl vzhůru nohama, aha došlo jí, ona byla vzhůru nohama, natažena jako pytel brambor přes sedlo koně.  Opatrně pootočila hlavou, vpředu šel ten muž co jí zabil. Počkat?! Bodl jí byla mrtvá. Jak je to možné ? Znovu se opatrně porozhlédla kolem, jeli po polní cestě neznámo kde, opatrně zkusila natáhnout ruce před sebe, nešlo to, byly svázané.
 
Pokračování?? 
(Předem se všem omlouvám za pravopis, ale jsem jen člověk a čeština není moje silná stránka proto prosím, omluvte všechny ty odporné pravopisné chyby které by nezvládlo v tak krátkém textu udělat ani šestileté dítě  :)
 
Autor Lukx, 16.11.2015
Přečteno 380x
Tipy 1
Poslední tipující: Aiury
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Rozhodně v tom pokračuj :)

28.11.2015 02:35:31 | Aiury

Vzhledem k tomu, že jsou to tvá první díla, nemá cenu být nějak přehnaně kritický. Ostatně, nikdo z nás se nenarodil jako nositel Nobelovy ceny za literaturu (kéž by - a kéž bych to byl zrovna já) Je vidět, že tě psaní očividně baví, ale jen o tom to není. Je dobře, že uznáváš, že čeština není tvoje silná stránka. Lepší by ale bylo, kdybys s tím něco udělal. Dvacet let není moc starý věk k tomu začít psát (nebo se naučit jak správně psát). Já to zkoušel od devatenácti. Je taky dobře, že začínáš kratšími texty a ne jako mnoho jiných hned romány. to by byla prozatím jen ztráta času. Když už nic jiného, tak aspoň poslední odstavec mi ukázal, že máš smysl pro humor. Hodně štěstí

17.11.2015 21:00:01 | samuel44

Díky za připomínku do budoucna se tu gramatiku pokusím vylepšit :)

25.11.2015 20:23:52 | Lukx

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí