Orel ( část 11 2 z 2)

Orel ( část 11 2 z 2)

Anotace: tak ukončení kapitoly

Když druihu přestalo bavit zkoušení magických schopností a přemýšlení o nich, šel na kousek od něho vzdálený kamenný výstupek, ze kterého pozoroval hladinu moře.
Moře v Tal-khenu ve skutečnosti nebylo přímo mořem, bylo tu jen k součásti výcviku druihů, aby se zdokonalovali v plavání a zadržení dechu pod vodou. Bylo svou rozlohou jen pár kilometrů veliké a jako celé údolí Tal-khenu i toto moře ohraničovalo strmé pohoří, které nešlo nijak překonat, a i kdyby se to někomu podařilo, pak by dosáhl pouze toho, že by se dostal do nicoty, ve které bylo údolí Tal-khen vytvořeno.
Orel sledoval na hladině moře vlny a přemýšlel nad dokonalostí a pečlivostí vytvořeného údolí, které kdysi velmistr Gahen spolu s Drughou stvořili. Z přemýšlení jej vytrhl až hlas Kiry: "Konečně jsem tě našla," otočil k ní hlavu a sledoval, jak si k němu přisedá.
"Ty jsi mě hledala?"
"Ano. Díky jednomu muži jsem se dozvěděla, kde tě najdu."
"To byl určitě mistr Kim. Doufám, že se v Tal-khenu cítíš už lépe."
"Potom, co mi řekl ten Gaden, ke kterému jsi mě přivedl, je mi už líp."
"Velmistr Gahen," opravil ji Orel. "A jak ses rozhodla, připojíš se k druihům a přijmeš svůj osud?"
"Já nevím. Víc než rozhodování nad touto věcí mě zajímá něco jiného."
"Mohu vědět co?" zeptal se Orel, ačkoliv věděl, jaká bude její otázka.
"Když jsme spolu byli na pláži a já se s tebou chtěla milovat."
Orel jí skočil do řeči: "Víš, nemohl jsem. Velmistr ti jistě řekl pravidla druihů."
"Řekl, ale jsem si jistá, že v tu chvíli ses pravidly neřídil, ale zastavilo tě něco zcela jiného," začala prohlížet Orlovu tvář, jako kdyby v ní dokázala vyčíst odpověď.
"Máš pravdu. Pravidla druihů v tu chvíli nebyla to jediné, co mi zabránilo se s tebou milovat," a odvrátil od Kiry tvář.
"Nemusíš mi nic říkat. To se asi týká jen tebe, ale chci ti poděkovat za mou záchranu. Velmistr mi řekl, co by se mi stalo, kdybych se nepřidala k Drughovu bratrstvu."
"Nic mi nedlužíš. Plnil jsem svou povinnost jako desítky druihů přede mnou."
"Ne, musím," pak se Kira naklonila k Orlovi a rukou ho donutila se k ní otočit. Potom jej dlouze a vášnivě políbila. "Rozhodla jsem se přidat k druihům, ale ráda bych tě o něco poprosila."
Orel z polibku celý omámený jen pokýval hlavou na souhlas.
"Chtěla bych, abys byl se mnou při mé první zkoušce."
"Budu tam, ale podle pravidel jistě víš, že mezi námi nic nemůže být."
Kira vstala: "Vím," pronesla smutně a odešla pryč.
***
Následující den, měla Kira ve chrámu druihů podstoupit první zkoušku a navždy spojit život s posláním druihů. První zkouška spočívala ve vypití elixíru, jenž udělal člověka navždy mladým, ale ten, který nebyl vyvolený, po jeho vypití zemřel v obrovských mukách, aby byl potrestán za opovážlivost, že se chtěl dostat mezi druihy, když to nebyl jeho osud.
Orel stál pět kroků za Kirou, která klečela v pokoře před velmistrem Gahenem. V celé místnosti byli jen oni tři.
"Tímto pohárem opouštíš dosavadní život a do své smrti budeš strážit hranici mezi technologickým a magickým světem," pronesl velmistr Gahen vážným hlasem. Přitom držel v rukou číši naplněnou magickým elixírem. "Jako vyvolená jsi předurčena k tomuto poslání. Ptám se tě tedy. Zda jsi jistá, že chceš kráčet po cestě druihů!"
Kira chvíli zaváhala, otočila se na chvíli k Orlovi, pak pronesla: "Ano, chci kráčet po cestě druihů," převzala číši od velmistra a vypila její obsah.
"Tak se staň. Nyní jsi jednou z nás," řekl velmistr a usmál se.
Po chvíli do místnosti přišla mistryně Resna a odvedla Kiru s sebou.
Orel se chystal odejít, ale velmistr jej zastavil: "Než odejdeš, musím ti říci o novém úkolu."
Druiha se zastavil a otočil ke svému učiteli: "Jistě, velmistře. Jen mi řekněte, co mám udělat a já hned vyrazím."
"Jsem rád, že půjdeš, pokud ti to řeknu, ale jestli se cítíš unaven, tak zůstaň v Tal-khenu a odpočiň si. Poslední dobou se zde zastavíš jen chvíli a pak jsi hned vyslán na další misi."
"Cítím se v pořádku, děkuji vám za vaši starost. Mohu vyrazit, jestli je opravdu třeba."
"Dobrá. Před několika dny mi magické zrcadlo odhalilo porušení pravidel mezi světy. Někdo se z technologického světa rozhodl jít tam, kam nepatří. Mistr Dar-hun na tuto misi navrhnul jednoho ze svěřenců, které měl na starost, ale i když byl mistr Kim proti, nebyl nikdo jiný, kdo by se mohl vydat na tuto misi, a tak se mladý druiha vydal splnit své poslání," velmistr se odmlčel. "Bohužel se svěřenec mistra Dar-huna ještě neozval, proto chci, aby ses vydal do toho světa a nalezl jej."
"Jak si přejete, velmistře. Jen bych se rád zeptal, když naleznu vyslaného druihu mrtvého, mám splnit jeho poslání?"
"Ano. Než však půjdeš, rád bych věděl, zda jsi již bojoval proti některým z technologických světů, kteří porušili pravidla mezi světy."
"Zatím ne, ale podle toho, co jsem slyšel, si myslím, že to nebude tak těžké splnit poslání."
"Nepodceňuj své protivníky! Měl bys vědět, že to je něco zcela jiného. Abys splnil misi, musíš zničit artefakt, kterým se otevírá portál do magického světa."
"Artefakt? Jak mohli získat magický artefakt?"
"Různí mágové a démoni vytvářejí ke zjednodušené cestě do technologického světa artefakty. Jedná se většinou o náhrdelníky, které nositelům propůjčují schopnost otevírat portál do světa a předem daného místa, kam jeho stvořitelé určili. To dovolovalo mocným démonům a mágům schopným vytvoření artefaktu portálem vzít s sebou i služebníky, kteří by jim pomohli v uskutečnění jejich záměrů."
"Co mám tedy přesně udělat?"
"Poté, co najdeš všechny, kteří prošli portálem do světa, kde neměli co dělat, musíš tím samým jít tam, odkud přišli, a zničit artefakt, aby se to již neopakovalo."
"Chápu. Jestli najdu druihu vyslaného na tuto misi mrtvého, dokončím poslání, jež začal, a přinesu jeho mrtvé tělo do Tal-khenu."
"Vím, že to zvládneš."
Orel se uklonil a odešel.
***
Když byl druiha připraven k další misi a kráčel k portálu po cestě ve svém obvyklém úboru. Černý plášť jej skoro celého zahaloval, ale kápě nebyla na hlavě, takže každý mu mohl pohlédnout do tváře. Procházel kolem překážkové dráhy, na které právě cvičili nejnovější členové druihů pod vedením mistra Hena.
Kira cvičila s nimi a Orla zahlédla. Chtěla mu zamávat, ale viděla jeho výraz. Byl bez emocí, soustředěn na další úkol, který se vydal splnit. Nebylo pro něho v tuto chvíli nic, než další poslání.
Potom Orel zmizel z jejího dohledu a Kira se vrátila ke cvičení.
Autor Sirnis, 07.02.2007
Přečteno 248x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí