Téma: Harry Potter

Téma: Harry Potter

Anotace: Je pravda, že Severus Snape nosí růžové spodničky ?

Dnes to byl opravdu náročný den.
Severus přemýšlel nad tím, co vše se odehrálo ale myšlenky ho natolik zmohly, že usnul.
Ráno se probudil, vykonal potřebu, vyčistil zuby, oblékl se a vyšel na svou první ranní dvouhodinovku s Nebelvírem a Zmijozelem.
Hodina probíhala celkem dobře, ta druhá byla již náročnější.
Severus pozoroval Pottera, jak něco našeptává Weaslymu, který na to zrudnul a začal se smát.
To bylo něco pro Severuse.
Vstal a šel pomalu k nim.
" Opravdu by mě zajímalo, co vás dva pobavilo na Doušku živé smrti, mohl by jste nás také pobavit pane Pottere ? " pravil Severus.
Ronald Weasly vyvalil oči, zadržel dech a sledoval Pottera.
" Čekám, Pottere. Nic ? Jak překvapivé ". řekl Severus a vydal se zpátky ke katedře.
Když stál již u katedry, podíval se na Pottera a pravil: " Strhávám Nebelvíru 20 bodů, za vaše vyrušování společně s Weaslym. " střetly se očima.
Potter byl vytočený, nyní se díval Snapeovi přímo do očí a v duchu řekl: " Hraješ si tady na bůh ví co ty přerostlý netopýre a přitom nosíš růžové spodničky."
Severus vyvalil oči.
" Co si to dovolujete vy jeden malý, rozmazlený, arogantní spratku ? " Já nenosím růžové spodničky ! " řekl.
To už třída vybouchla v hlasitý smích.
Severus ukončil hodinu a Pottera si ponechal ve třídě.
" Co si to o sobě myslíte, Pottere ? " vyštěkl Severus.
" Nevím, o čem mluvíte, pane. " odpověděl klidně Potter.
" Tak vy nevíte, já vám to tedy připomenu. Řekl jste, že nosím růžové spodničky !." řekl Severus.
" To jsem sice řekl ale ve své mysli, nikoli nahlas a to jest rozdíl, pane. " odpověděl Potter.
" Nuže dobrá, mohu vás ujistit, že růžové spodničky opravdu nenosím. "
Potter se na Snapea zadíval a ve své mysli se mu naskytl obrázek, kde Snape stojí uprostřed této učebny jen v růžových spodničkách." ušklíbl se.
" Hodláte mě provokovat, Pottere ? Být na vašem místě, tak si dávám pozor. " pravil Severus.
" Vůbec ne. Ano, pane. " odpověděl Potter.
" Dostáváte školní trest, nástup máte dnes ve 21:00." řekl Snape a ušklíbl se.
Potter věděl, že jakmile se Snape ušklíbne, není v dohledu nic dobrého.
" Ano, pane. Budu leštit kotlíky ? ". řekl.
" Připravte se na tu nejhorší práci, pane Pottere, a udělávám vám ještě větší radost, váš trest si odpykáte u školníka Filche." pravil Severus.
Potter se na Snapea podíval, povzdechl, kývl na souhlas a opustil učebnu.
Tresty s Filchem jsou jedny z nejhorších. Zlatý Snape. Pro dobrotu na žebrotu.
Autor Snejpka, 03.04.2016
Přečteno 576x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí