Dan a Jakub - osvoboditelé kapitola 7

Dan a Jakub - osvoboditelé kapitola 7

Anotace: Sedmá kapitola. Doufám, že se bude líbit!

Kluci se vzbudili. Vyšli z pokoje a zamířili do kuchyně. Otevřeli dveře a viděli, že Sofie už sedí u stolu. V jedné ruce držela chleba namazaný máslem a na něm šunka a v druhé držela sklenici s mlékem. Na kuchyňské lince, ležela otevřená šunka a chléb. Dan přišel k lince a ukrojil si kousek chleba, namazal ho máslem a položil na něj šunku. Poté vzal skleničku a nalil si do ní vodu. S chlebem v jedné ruce a sklenicí v druhé si sedl ke stolu. Jakub ho napodobil a také si sedl ke stolu. Oba mlčky jedli. Když Sofie dojedla a dala nádobí do dřezu, počkala až kluci dojí.
Potom co kluci dojedli, si k nim Sofie přisedla. “Kluci, chcete se naučit, jak se bránit?” zeptala se jich. “Já ano!” odpověděl Dan. “Já taky.” vyhrkl ze sebe Jakub. “Dobře.” řekla Sofie. “Za 10 minut se sejdeme před domem.” Odešla z kuchyně.
“Tak dobře, naučím vás bojovat s mečem!” řekla Sofie. Kluci přikývli. Sofie jim podala dřevěné meče.” Kluci se na ni tázavě podívali. “Co?, přece jste si nemysleli, že vám hned dám ostré meče.” řekla Sofie a zasmála se. “Dobře, nejdříve bojový postoj. Dejte nohy malinko od sebe. Dobře. Dane ještě trošku nohy od sebe. Ne, to už je moc! Teď je máš dobře.”
Nějak takhle to šlo celé dopoledne. Odpoledne řekla Sofie klukům, aby si dali pauzu a šli se najíst. Po jídle pokračovali v tréninku (zaujmutí bojového postoje). Poté je Sofie učila, jak správně vytáhnout meč z pochvy.
Na večer, Sofie ukončila pro dnešek trénink a ona i kluci se šli najíst a vyspat. Po večeři Dan a Jakub hned padli zmoženi na postel a usnuli.
Autor Daniel Bohm CZE, 24.04.2016
Přečteno 501x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hůůůstý!
První odstavec je fakt úplně nejvíc!Jakože mazec!!!

26.04.2016 23:19:47 | Lada 3

To myslíš doopravdy?

28.04.2016 16:12:32 | Daniel Bohm CZE

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí